Verschrikkelijk.quote:
En dat gaat altijd zo blijven denk je ?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, die krengen zijn na een paar kilometer leeg en 't duurt uren voor ze opgeladen zijn, je betaalt je blauw aan aanschafkosten en het maakt niet eens geluid. Nutteloze dingen zijn 't.
Batterijen genoeg voor het wereldwijde wagenpark? Niets tegen elektrische auto's verder, maar een brand- of vloeistof kan wel iets meer energie opslaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:14 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Goed werkende elektrische auto zal ook lang niet meer duren gok ik zo.
Het lijkt me verstandiger om in te zetten op de toekomst in plaats van heilige huisjes en status quo's uit het verleden koste wat het kost te proberen handhaven.
Niks tegen Shell verder.
Voor anderen wellicht niet, alleen ik ga geen elektrische of hybride kopen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:20 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
En dat gaat altijd zo blijven denk je ?
Neuh, de ontwikkelingen gaan echt heel snel op dat gebied. En verreweg de meeste mensen gebruiken een auto maar relatief weinig kilometers per dag. Het zal nooit een volledige vervanging vormen van de verbrandingsmotor maar een redelijk aandeel gaan ze wel veroveren op termijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:20 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
En dat gaat altijd zo blijven denk je ?
en die keuze blijft er wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Not if I have any other choice.
Ik ga niet bij Robin werken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
en die keuze blijft er wel.
Behalve als je bij een bedrijf komt te werken waar ze uit imagooverwegingen je een Prius aan willen smeren.
Dan zouden het hypocrieten zijn. Ze gaan maar lekker fietsen. Of met het OV.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
en die keuze blijft er wel.
Behalve als je bij een bedrijf komt te werken waar ze uit imagooverwegingen je een Prius aan willen smeren.
Dat zijn natuurlijk lang niet altijd werkbare alternatievenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:26 schreef waht het volgende:
[..]
Dan zouden het hypocrieten zijn. Ze gaan maar lekker fietsen. Of met het OV.
Mits er de juiste auto omheen zit (lees BMW 5-serie) en de eigenschappen voldoen (lees motorprestatie & actieradius) zou ik er geen probleem mee hebben een dergelijke auto aan te schaffen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor anderen wellicht niet, alleen ik ga geen elektrische of hybride kopen.
Not if I have any other choice.
Binnen Nederland hoef je niet meer met het OV te reizen, zelfs als je naar school moet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:26 schreef waht het volgende:
[..]
Dan zouden het hypocrieten zijn. Ze gaan maar lekker fietsen. Of met het OV.
Je kan elektrische energie gebruiken omquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Batterijen genoeg voor het wereldwijde wagenpark? Niets tegen elektrische auto's verder, maar een brand- of vloeistof kan wel iets meer energie opslaan.
Heb een keer in een Lexus RX450 Hybrid gereden, niet mijn ding.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mits er de juiste auto omheen zit (lees BMW 5-serie) en de eigenschappen voldoen (lees motorprestatie & actieradius) zou ik er geen probleem mee hebben een dergelijke auto aan te schaffen.
Heb vorig jaar eens een elektrische auto kunnen uitproberen en op zich is er niets mis met de aandrijving.
Jij draait nog wel bij hoor, daar ben ik van overtuigd.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb een keer in een Lexus RX450 Hybrid gereden, niet mijn ding.
Geen motorgeluid is een afknapper.
Erger me er kapot aan, of de 3e wereldoorlog moet uitbreken en olie duurder worden dan goud of anders rij ik gewoon op fossiele brandstoffen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij draait nog wel bij hoor, daar ben ik van overtuigd.
Tja, kiezen tussen het milieu of gemak.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat zijn natuurlijk lang niet altijd werkbare alternatieven
Het tweede zal ongetwijfeld het gevolg zijn van het eerste.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:34 schreef Voorschrift het volgende:
de 3e wereldoorlog moet uitbreken en olie duurder worden dan goud
Haha, beste VS, jij maakt nu al zelfs gebruikt van technologie die pakweg 10 a 15 jaar geleden nog met exact dezelfde argumenten werd verfoeid, maar uiteindelijk toch zeer succesvol is geworden. En het beste is dat jij die technologie ook nog als positief ziet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Erger me er kapot aan, of de 3e wereldoorlog moet uitbreken en olie duurder worden dan goud of anders rij ik gewoon op fossiele brandstoffen.
Daarom staat er 'en' en niet 'of'.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Het tweede zal ongetwijfeld het gevolg zijn van het eerste.
waarom beperken tot of of?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:34 schreef waht het volgende:
[..]
Tja, kiezen tussen het milieu of gemak.
Dat zal allemaal wel, maar ik vind hybride of elektrisch rijden gewoon kut.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, beste VS, jij maakt nu al zelfs gebruikt van technologie die pakweg 10 a 15 jaar geleden nog met exact dezelfde argumenten werd verfoeid, maar uiteindelijk toch zeer succesvol is geworden. En het beste is dat jij die technologie ook nog als positief ziet.
Ah ok. Maar ik geloof niet dat er nog een wereldoorlog komt. Daarvoor zijn we ondertussen financieel teveel van elkaar afhankelijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom staat er 'en' en niet 'of'.
Ach gevechtspiloten vonden de eerste toestellen met straalmotoren ook kut, die waren gewend aan een ronkende propeller.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, maar ik vind hybride of elektrisch rijden gewoon kut.
Ik ben niet zo optimistisch, maar het is ook weer niet zo dat ik het aan zie komen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ok. Maar ik geloof niet dat er nog een wereldoorlog komt. Daarvoor zijn we ondertussen financieel teveel van elkaar afhankelijk.
Maar de fossiele brandstoffen raken natuurlijk wel op.
Moeten hun weten, prive-vliegtuigen (geen jets) hebben nog steeds propellers.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach gevechtspiloten vonden de eerste toestellen met straalmotoren ook kut, die waren gewend aan een ronkende propeller.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moeten hun weten, prive-vliegtuigen (geen jets) hebben nog steeds propellers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |