Echte kerels kunnen alles en zijn overal bekwaam in.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:54 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Verbale kracht is veel belangrijker dan fysiek, maar uiteraard helpt het wel.
En het is leuk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:11 schreef Picchia het volgende:
Met twee broers leer je wel dat een gevecht heel constructief kan werken.
Ik win niet meer van mijn broertje.quote:
Techniek > kracht. Gewoon oefenen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik win niet meer van mijn broertje.
Met een lesbisch zusje leer je de overtreffende trap van het feminisme.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:11 schreef Picchia het volgende:
Met twee broers leer je wel dat een gevecht heel constructief kan werken.
Die stelling kan ik niet met mijn constateringen onderbouwen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:24 schreef GSbrder het volgende:
Babyboomers gaan echt vaak op vakantie.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:24 schreef GSbrder het volgende:
En dan nog zeuren dat ze twee jaartjes langer door moeten werken, ondanks dat men al een jaar of 4-6 langer over hun onafgemaakte studie mochten doen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:24 schreef GSbrder het volgende:
Babyboomers maken de fout door te denken dat zij voor de opbouw hebben gezorgd, terwijl dat hun ouders zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:28 schreef Disana het volgende:
Vorige week zat een babyboomer met twee auto's en meer dan twee vakanties per jaar op tv te klagen dat hij die vakanties niet meer helemaal naar wens kan invullen nu er iets van zijn pensioen af gaat.
Voordat de Euro in zuid-europa werd ingevoerd was het idd afgezien van de kosten van de vliegreis wel te doen, tegenwoordig is het een luxe-probleem.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:30 schreef Mutant01 het volgende:
Laten we wel wezen, op vakantie gaan kost niet zo heel veel geld.
Inderdaad. Om de een of andere reden denken circa-zestigers dat zij meer recht op een goede ouderdom hebben dan anderen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Babyboomers maken de fout door te denken dat zij voor de opbouw hebben gezorgd, terwijl dat hun ouders zijn.
Iedereen denkt meer recht te hebben op iets dan anderen, het is menselijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad. Om de een of andere reden denken circa-zestigers dat zij meer recht op een goede ouderdom hebben dan anderen.
Dat wel, tegelijkertijd hebben veel babyboomers bijgedragen aan verdere ontwikkeling.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Babyboomers maken de fout door te denken dat zij voor de opbouw hebben gezorgd, terwijl dat hun ouders zijn.
Gewoon niet binnen Europa op vakantie gaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voordat de Euro in zuid-europa werd ingevoerd was het idd afgezien van de kosten van de vliegreis wel te doen, tegenwoordig is het een luxe-probleem.
En hebben ze lang niet allemaal gestudeerd (dat was nogal een luxe indertijd). Velen zijn gewoon vroeg begonnen met werken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:33 schreef waht het volgende:
[..]
Dat wel, tegelijkertijd hebben veel babyboomers bijgedragen aan verdere ontwikkeling.
Als je langer dan een week gaat is dat wel de beste oplossing,zodra het korter dan een week is is het de moeite niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gewoon niet binnen Europa op vakantie gaan.
Welke leeftijdsgroep zie jij dan als babyboomers? Dat zijn wat mij betreft de mensen die nu in de zestig zijn. En die mensen hebben juist alle kans en tijd gehad te studeren, en bovendien lagen destijds de banen nog voor het oprapen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
En hebben ze lang niet allemaal gestudeerd (dat was nogal een luxe indertijd). Velen zijn gewoon vroeg begonnen met werken.
Het is ook niet alsof degenen die wel gestudeerd hebben daarna niets meer hebben bijgedragen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
En hebben ze lang niet allemaal gestudeerd (dat was nogal een luxe indertijd). Velen zijn gewoon vroeg begonnen met werken.
Diezelfde velen hebben ook jarenlang de meest uitgebreide mogelijkheden gehad om zich verder te ontwikkelen dmv overheidssubsidies en als het even niet lukte kunnen genieten van royale uitkeringen, waar men zelfs geld van opzij kon leggen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |