SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ja hallo kijk die vieze lapohunter dan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wtf je had geen eens de lapo mennn
Had ik ook.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Anoewar had altijd Hitler smileys, die zijn nu dood
rip
jij gaat bloeden mattiequote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja hallo kijk die vieze lapohunter dan.
tr00 je hebt goed gehandeldquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zat niets te hunten, het viel me gewoon op a boelerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:43 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:44 schreef Henkie94 het volgende:
Je hebt in ieder geval niet de eeuwige 300e punt.
je bent zelf mooiquote:
Ik ken wel zo'n site maar ben de naam kwijt :") gr brainstormenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:46 schreef Henkie94 het volgende:
Weet iemand zunne sijt waar je van die shirts kunt samenstellen met einem plaatjen?
Firefox can't find the server at www.brainstormen.gr.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ken wel zo'n site maar ben de naam kwijt :") gr brainstormen
ligt aan jou boeler doe je haren weg over je ogenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:48 schreef Henkie94 het volgende:
Ligt het aan mij of is die knipoog anders dan eerst?
wat haat je op mn harenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ligt aan jou boeler doe je haren weg over je ogen
IK ZEG TOG SLAAPSE GVD BIETSJquote:
Hij kan natuurlijk niet slapen als jij zo aan het schreeuwen bent.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
IK ZEG TOG SLAAPSE GVD BIETSJ
GA SLAPEN
hoi vrouwquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
slaap lekker beach
gegroet micchaasss
Sorry, slaapse Beachquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk niet slapen als jij zo aan het schreeuwen bent.
ik pest jou helemaal niet fakaquote:
Ik weet dat ik lief ben, maar nu ben je over de denkbeeldige lijn gestapt.quote:
Boelers.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die boys weten niet van Henkie en De Mich. Haters gaan haten bro
Zeg ik toch niet?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:08 schreef 2Happy4U het volgende:
ik pest jou helemaal niet faka [ afbeelding ]
Mijn leven voelt weer compleet nu.quote:
Dus tochquote:
Wat is dit?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:16 schreef Henkie94 het volgende:
Zeg Bobo, ik vind dit altijd schijtirritant op Windows:
[ afbeelding ]
Kus.
Is niet mijn Windhoos.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nepnerd! Je kan niet eens met computers omgaan
Wut, dat heb ik nooit gehad.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:36 schreef HappyBob het volgende:
Zeg Henkie, ik vind dit altijd schijtirritant op Apple:
[ afbeelding ]
Kus.
Ik heb dat meerdere malen gehadquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:40 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Wut, dat heb ik nooit gehad.Maar dat is het OS X equivalent van de BSOD. Als je een Linux kernel laat flippen, heb je het wel heel bont gemaakt.
Je kunt gewoon niet met kompjoeters omgaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb dat meerdere malen gehadApple
Mensen die zeggen dat OSX zo stabiel is
Als ik al die Apple fanboys moet geloven, zou Windows voortdurend crashen. Aangezien ik hier al vele jaren geen last van heb, kan ik prima met computers omgaan. Je zou me dan eigenlijk best wel een expert kunnen noemen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:42 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je kunt gewoon niet met kompjoeters omgaan.
Ik vind Windows wel tergend langzaam.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als ik al die Apple fanboys moet geloven, zou Windows voortdurend crashen. Aangezien ik hier al vele jaren geen last van heb, kan ik prima met computers omgaan. Je zou me dan eigenlijk best wel een expert kunnen noemen.
Ik wil altijd veel dingen tegelijk doen, en op Windows kan dat niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Henkie is computernerd en kan er niet mee omgaan.
Uhhhh, wat is veel?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:10 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik wil altijd veel dingen tegelijk doen, en op Windows kan dat niet.Op OS X wel.
Op Windows kan dat dus ook primaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:10 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik wil altijd veel dingen tegelijk doen, en op Windows kan dat niet.Op OS X wel.
Cubase, Adobe Photoshop, Adobe Premiere Pro, Adobe After Effects. Onder andere.quote:
Nie.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Op Windows kan dat dus ook prima
Jawelquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:16 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Cubase, Adobe Photoshop, Adobe Premiere Pro, Adobe After Effects. Onder andere.
[..]
Nie.
Cubase is audiobewerking. :3 Maar alles tegelijk lukt niet zo goed denk ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
JawelIk heb geen idee wat Cubase is, maar de rest lukt zonder problemen. Zelfs op mijn laptop is dat nog te doen als ik verder niks open heb staan.
Probeer maar even Battlefield 3 te runnen op Mac.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:16 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Easy toch?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:16 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
[..]
Nie.
Kan wel, alleen grafisch is het niet sterk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Probeer maar even Battlefield 3 te runnen op Mac.
Op Mac wel ja, op Windhoos ging ie al whinen toen ik Photoshop open had.quote:
Los van Cubase lukt het in ieder geval welquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:20 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Cubase is audiobewerking. :3 Maar alles tegelijk lukt niet zo goed denk ik.
Huh? Wat?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zag foto van Bobje achter/voor een mac. :8
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:22 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kan wel, alleen grafisch is het niet sterk.256 MB VRAM jwz.
[..]
Op Mac wel ja, op Windhoos ging ie al whinen toen ik Photoshop open had.
quote:Will Battlefield 3 also be available for Mac?
I know it's a long shot, but it's worth asking. I haven't yet found a definitive yes or no via the web.
Repost
Mooreson Packert
1 vote by Jackson Mohsenin
No. The only versions announced to date have been for Windows PC, PS3, and XBox 360. While Valve, certain indie developers, and (to some extent) Ubisoft have been open to the Mac as a platform, EA tends to favour the traditional platforms with their high-profile titles.
ur a fagetquote:no
Bij mij staat dat zo'n beetje standaard aan altijd.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:22 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kan wel, alleen grafisch is het niet sterk.256 MB VRAM jwz.
[..]
Ik heb standaard Photoshop, Illustrator en Dreamweaver openstaan op een crappy laptop van vele jaren oudquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:22 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik heb vanaf mn 5e tot m'n 16 Windows gebruikt. Ik weet er wel degelijk wat van, jij oude man.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Los van Cubase lukt het in ieder geval welPraat niet over Windows als je er niets van snapt, jongeman.
[..]
Huh? Wat?
quote:
Orlyquote:kusOp zaterdag 28 januari 2012 01:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Bij mij staat dat zo'n beetje standaard aan altijd.. Op mijn Windows.
met je happy meal tochquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Los van Cubase lukt het in ieder geval welPraat niet over Windows als je er niets van snapt, jongeman.
[..]
Huh? Wat?
Ik ben geen fanboy, ik heb alleen slechte ervaringen met Windows. ;_;quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb standaard Photoshop, Illustrator en Dreamweaver openstaan op een crappy laptop van vele jaren oudApple fanboy
Dan ligt het aan jou niet aan Windows.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:27 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik ben geen fanboy, ik heb alleen slechte ervaringen met Windows. ;_;
Leugensquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan ligt het aan jou niet aan Windows.
Daarom Windows meester ras
Ik gebruikte al beide besturingssystemen toen jij nog niet eens wist wat computers warenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:26 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik heb vanaf mn 5e tot m'n 16 Windows gebruikt. Ik weet er wel degelijk wat van, jij oude man.
Waarom strooi jij met roddels?quote:
Fanboyquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:27 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik ben geen fanboy, ik heb alleen slechte ervaringen met Windows. ;_;
Pertinent onwaar, verworpen.quote:
Maar jij bent dan ook 5x zo oud als ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik gebruikte al beide besturingssystemen toen jij nog niet eens wist wat computers waren
[..]
Waarom strooi jij met roddels?
[..]
Fanboy
Wat, Hoezo?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat je zusje een kind krijgt.
Maakt niet uit van wiequote:
Ohhhh hahahaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maakt niet uit van wieMaar dan was je een echte roddeltante geweest
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
sneeuwwitje doet het zoooo
benen wijd pik er in nieuw gezinquote:
xDquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
benen wijd pik er in nieuw gezien
he ho he ho
edit snel voordat iemand het zitquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
geziendaar moest dus gezin staan
dan jij ook doenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
edit snel voordat iemand het zit
Moooooiiiiiquote:
Gezelligquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:34 schreef Henkie94 het volgende:
Ik wil je wel gezelschap houden hoor AJ.
Ahh Okéquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:35 schreef Beach het volgende:
Lang niet altijd, maar ik ben gewoon moe.
Helemaal ginne fuck, gij?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ahh Oké
Wat hebben jullie gedaan vandaag?
Wow, echt fuckin vetquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:37 schreef Henkie94 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil deze.Kijk die fucking achterband.
Zoiets stuurt echt kut.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:37 schreef Henkie94 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil deze.Kijk die fucking achterband.
Ben je zo rijk om zo iets te kopen?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:40 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Weet niet, deze is niet echt lang.
[..]
Ja toch.
Niet zoiets.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben je zo rijk om zo iets te kopen?
Omdat ik dacht dat je nog maar 17 was.quote:
Het is een 50 pop.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat je nog maar 17 was.
Is het een 125 of 250jaja beginner enz
heb je iets tegen negers ofzo dat je kanker negers zegt ik ben zelf ook een neger en wil je nu seg maar stoer komen praten respect voor risico j'p en kapoecity G niet fucken met hun ja met je kker negers je bent zeker een nederlander ik ben zelf half nederlands maar eerlijk gezegt heb ik niks met nederlanders ben half en toch voel ik me puur neger en wat wil je nu doen ik bedei je grote koulo bekquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:10 schreef 2Happy4U het volgende:
negernegernegerneger waarom haat de politie ons negers?
JA IK HEB GISTER DE ENIGE ECKTE GEHAALDquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb de meest lekkere chocomel evaaaaaaaaaaaar.
Broertje klappenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
JA IK HEB GISTER DE ENIGE ECKTE GEHAALD
WIL IK ER VANDAAG UIT ZUIPEN
ZIT ER NOG MAAR 50 ML IN OFZO
BROERTJES WAAROM DOEN JULLIE DIT?
rip chocomelquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
JA IK HEB GISTER DE ENIGE ECKTE GEHAALD
WIL IK ER VANDAAG UIT ZUIPEN
ZIT ER NOG MAAR 50 ML IN OFZO
BROERTJES WAAROM DOEN JULLIE DIT?
voor altyd in onse harten (L) (W)quote:
ik heb nog wel voor jouwww alleenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
voor altyd in onse harten (L) (W)
Heb jij nog een beetje?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb nog wel voor jouwww alleen:@ :$
Is goedquote:
Dat kan geregeld worden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
alleen chocoladevla gaat in KB haar mond
lyk duhquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:29 schreef Henkie94 het volgende:
Je zorgt er zelf voor dat het nog fouter wordt trouwens.
Slagroomquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ikj heb ook slagroom in huis maar dat prefereer ik zelluf niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
sry meteen boosquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]JmrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beachhh goedenavond jongenquote:
Sry ik word boos als mensen aan andere mensen vragen of ze boos zijnquote:
Neuken?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Beachhh goedenavond jongen![]()
[..]
Sry ik word boos als mensen aan andere mensen vragen of ze boos zijn
Oh Mijn God.. verdwijn mensquote:
Gehaat op heel fok.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oh Mijn God.. verdwijn mensbeetje op mijn naam reageren
ben jij niet zo'n gehate kneus van UDOWO ?! ga daar weer heen gaaaarne
ik mis beachquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oh Mijn God.. verdwijn mensbeetje op mijn naam reageren
ben jij niet zo'n gehate kneus van UDOWO ?! ga daar weer heen gaaaarne
Vraag z'n msn ofzoquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:07 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik mis beach![]()
en ik zag dat ie hier was
![]()
Check haar PoHi en haar posts.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:08 schreef HappyBob het volgende:
Waarom wordt er gehaat op deze user dan? Graag sappige details!
Ik ben ook een troll. Haat je mij nu ook?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Check haar PoHi en haar posts.![]()
Troll.
wat is je msn?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:08 schreef Beach het volgende:
Wat is dit opeens? Ik maak er nooit een geheim van dat ik haar nou niet bepaald leuk vind.
Nee, hoe kan ik jou haten, kutjochquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:09 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik ben ook een troll. Haat je mij nu ook?
ik troll niet, wat zeg jijquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Troll.
hallo politiequote:
Dat vind ik lief.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, hoe kan ik jou haten, kutjoch
Wat is PoHi?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Troll.
Fail.quote:
gr0f ;s;s;squote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hallo politie
ja die flikker is weer eens los
quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:07 schreef Henkie94 het volgende:
Is Zweetteef ook een beetje geefbaar ofnie?
Alsof zij dat niet doet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat is PoHi?En liever trollen dan al die achterlijke kutkindertjes die nog achterlijkere topics aanmaken
PoHi is posthistorie.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat is PoHi?En liever trollen dan al die achterlijke kutkindertjes die nog achterlijkere topics aanmaken
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Raymond.vandershout@hotmail.com
hoezo
quote:
Zei weinig tot geen topics van haarquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alsof zij dat niet doet.![]()
Posthistory.
Het is gewoon een kensermongool.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zei weinig tot geen topics van haarEn ben er eerlijk gezegd ook nooit één tegengekomen waarvan ik het me kan herinneren.
+1quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het is gewoon een kensermongool.
Ik ga alleen af op beargumenteerde meningen. Hier kan ik natuurlijk niets mee.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het is gewoon een kensermongool.
mensen vinden mij niet aardig op een forum wat een dramaaaaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Kom je op Fok! omdat je geen sociaal leven hebt, word je hier ook uitgekotst
thug life
Wat denk je zelf.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:15 schreef Henkie94 het volgende:
IS ZWEETTEEF NEUKBAAR OF NIET?
[ afbeelding ]
Ik betwijfel dat het een vrouw isquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:15 schreef Henkie94 het volgende:
IS ZWEETTEEF NEUKBAAR OF NIET?
[ afbeelding ]
Nou dan wordt er tenminste nog ergens wat om je gegevenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:16 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
mensen vinden mij niet aardig op een forum wat een dramaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou dan wordt er tenminste nog ergens wat om je gegeven
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou dan wordt er tenminste nog ergens wat om je gegeven
neequote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:18 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Zijn er ook al nakenden picturaten van jou in den FOK.rar?
Ik eet ijs maar dat ruikt naar haarquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.holidayice.nl/index.php?p=8&page=Waterijs
die vruchtenijsjes, daar ruikt mijn haar naar
Mag ik komen snuiven?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
bahquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik eet ijs maar dat ruikt naar haar
Sryquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik eet ijs maar dat ruikt naar haar
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mag ik komen snuiven?![]()
:::$@:@$:$@:@:$
quote:
Mag ik ruiken pl0squote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Delen?quote:
kusquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ga terug naar jullie eigen slowchat.
Ruilen?quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
pvv-er?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb nog een paar kusjes die bijna over de datum zijn?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ruilen?Wat voor lekkers heb je in de aanbieding?
Ruikt lekk0r hoorquote:
Kusjes hoef ik niet meer. Ik heb je vorige kusje gekloondquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:24 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar kusjes die bijna over de datum zijn?
Dat is lief van je.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kusjes hoef ik niet meer. Ik heb je vorige kusje gekloond
quote:
Hoe deed je dat?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kusjes hoef ik niet meer. Ik heb je vorige kusje gekloond
Die foto.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:25 schreef killerbee911 het volgende:
[ afbeelding ]
Kennen jullie deze nog nog nog.............![]()
![]()
![]()
Ligt eraan op welke plek en allesquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:25 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dat is lief van je.![]()
Wat vind je dan van een lekkere natte lebber á la labrador?
Zeg ik niet! Straks weet iedereen het en wil niemand meer kusjes van mij, omdat ze 'm allemaal hebben gekloondquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:25 schreef killerbee911 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dat mag jij bepalen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ligt eraan op welke plek en allesEn is dit met liefde?
druk mennekequote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:27 schreef killerbee911 het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds een half jaar 1 minuut vrije tijd dus ik dacht komt ik ga weer eens hier kijken maar wss word ik weer gebannnnnntttttt
Kan gebeuren mopquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:27 schreef killerbee911 het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds een half jaar 1 minuut vrije tijd dus ik dacht komt ik ga weer eens hier kijken maar wss word ik weer gebannnnnntttttt
hai klinkie! Best goed. Morgen komen nog een paar vrienden langs en gaan we feestenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohja niet meer op reageren.
DUS HAI GIANNI HOE WAS JE VERJAARDAG?
Heb je nog attuh.jpg?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:25 schreef killerbee911 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Misschiennnquote:
tja, daar is een reden voorquote:
Ohhh gezelligquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hai klinkie! Best goed. Morgen komen nog een paar vrienden langs en gaan we feesten
oh was het toch jpg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |