Heb het wel een beetje gehad door/na die wedstrijden. Ik wacht eerst ff af voordat ik die wedstrijd ga kijken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Heerenveen en Heracles beetje gekeken, zo tyfus saai. Vermaak me eens Roda. Winnen graag.
Had je gewoon, net als ik, ff pauze moeten nemenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb het wel een beetje gehad door/na die wedstrijden. Ik wacht eerst ff af voordat ik die wedstrijd ga kijken.
Pauze... ik heb vandaag zelfs Botswana - Guinnea gekekenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Had je gewoon, net als ik, ff pauze moeten nemen
En je vindt het vreemd dat je voetbal ff zat bent?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pauze... ik heb vandaag zelfs Botswana - Guinnea gekeken
Waar wordt dit uitgezonden?quote:
Bij een 3-0 voorsprong. Da's dom...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Heracles [3 - 0] Excelsior - Met 2x geel van het veld gestuurd: L. Duarte (Heracles) minuut 53'.
Verpest mijn momentje nietquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat weten we pas over een minuut of 100... Niet te vroeg juichen (zoals zo vaak)
Gratiesch.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:59 schreef Doublepain het volgende:
Feyenoord heeft echt een topaankoop, wat een baas is vormer
Dat hoop je jaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En gezien het feit dat hij naar Feyenoord gaat, kan dat nooit hoog zijn
Nou, soort van. Feyenoord staat (dacht ik) nog altijd onder curatele. Dus voor nieuwe spelers moet toestemming gevraagd worden.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
HOOOOOOOOOOOOOWOWOWOOOOOOOOOOO
JALALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
RODA MAAK ZE KAPOT!
Transfervrij niet toch?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou, soort van. Feyenoord staat (dacht ik) nog altijd onder curatele. Dus voor nieuwe spelers moet toestemming gevraagd worden.
Voor salarisruimte hoeft geen toestemming gevraagd te worden hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou, soort van. Feyenoord staat (dacht ik) nog altijd onder curatele. Dus voor nieuwe spelers moet toestemming gevraagd worden.
alleen bij kopenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
A, dat dacht ik van wel. Helemaal gezien het feit dat de KNVB al een paar jaar roept dat de salarissen van spelers omlaag moeten.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor salarisruimte hoeft geen toestemming gevraagd te worden hoor.
zei ook alquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:05 schreef RvLaak het volgende:
Daar had Donald best geel voor mogen krijgen
Remsporen nu op de lat?quote:
Je weet het nooit daar in Ams.....quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:09 schreef Doublepain het volgende:
Jezus esteban, hij gaat je heus niet neersteken
Kerkrade is dan ook een beschaafd en rustig dorpjequote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je weet het nooit daar in Ams.....
Oh, wacht
Noujah, het is dat malki een buitenlander is.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Oh, wacht
Hier valt Wilders best bij te halen, maar dat zou provoceren zijn en dat doe ik uiteraard niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Oh, wacht
Ik weet niet welke wedstrijd jij kijkt, maar bij Roda-AZ fluit de scheids goed hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:18 schreef Doublepain het volgende:
Scheids fluit voor de verkeerde club uit noord-holland.
Vast een foutje van de knvb
Hij fluit pro azquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik weet niet welke wedstrijd jij kijkt, maar bij Roda-AZ fluit de scheids goed hoor
Eh wat? Scheids fluit prima.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:18 schreef Doublepain het volgende:
Scheids fluit voor de verkeerde club uit noord-holland.
Vast een foutje van de knvb
De Duitse gemoedelijkheid he..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Kerkrade is dan ook een beschaafd en rustig dorpje
Het is dat roda 2-0 voor staat, anders viel het meer opquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee hoor, Roda speelt gewoon (te) hard.
Die kan inderdaad echt niet verdedigen. Eerder in dit topic werd Looms belachelijk gemaakt, maar vergelijken Hempte is dat een wereld back.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:21 schreef Muto het volgende:
Hempte moet wel de slechtste basisspeler in de Eredivisie zijn.
Toch heeft 'ie een uitstekende trap.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:21 schreef Muto het volgende:
Hempte moet wel de slechtste basisspeler in de Eredivisie zijn.
nee hoor, ik probeer wedstrijden altijd zo neutraal mogelijk te kijken qua arbitrage.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is dat roda 2-0 voor staat, anders viel het meer op
Enige kwaliteit inderdaad. Wist hij vorig seizoen veel mee te verbergen. Alleen dit seizoen gaan zelfs zijn voorzetten het stadion uit.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch heeft 'ie een uitstekende trap.
Net weer, corner terwijl dat niet zo wasquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
nee hoor, ik probeer wedstrijden altijd zo neutraal mogelijk te kijken qua arbitrage.
Die had ik gemist, m'n vrouw wilde aandacht en dat gaat voorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Net weer, corner terwijl dat niet zo was
Prima in de loop idd.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:27 schreef Caland het volgende:
Bijna een perfecte assist van Martens.
Scheelt niet veel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ze worden weggespeeld? Verbeek is niet zo slap hoor.
Verbeek is een slechte verliezer.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ze worden weggespeeld? Verbeek is niet zo slap hoor.
Ach ja, er was op basis van anderhalve redelijke wedstrijd tegen een ook niet zo sterk Ajax aangegeven dat Martens een prima vervanger was. Maar zodra er druk wordt gezet, heeft AZ gewoon heel veel moeite.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Wermblom valt op te vangen blijkbaar, maar zowel Wermblom en Elm niet.
Wermblom?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Wermblom valt op te vangen blijkbaar, maar zowel Wermblom en Elm niet.
quote:
Wernblom? De vriend van Kevin Blom?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wernbloom ook goed. Vrienden mogen hem Wermblom noemen
Verbeek is altijd chagrijnquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is gewoon zijn neutrale gezicht, moet je nagaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |