Gratiesch.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:59 schreef Doublepain het volgende:
Feyenoord heeft echt een topaankoop, wat een baas is vormer
Dat hoop je jaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En gezien het feit dat hij naar Feyenoord gaat, kan dat nooit hoog zijn
Nou, soort van. Feyenoord staat (dacht ik) nog altijd onder curatele. Dus voor nieuwe spelers moet toestemming gevraagd worden.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
HOOOOOOOOOOOOOWOWOWOOOOOOOOOOO
JALALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
RODA MAAK ZE KAPOT!
Transfervrij niet toch?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou, soort van. Feyenoord staat (dacht ik) nog altijd onder curatele. Dus voor nieuwe spelers moet toestemming gevraagd worden.
Voor salarisruimte hoeft geen toestemming gevraagd te worden hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou, soort van. Feyenoord staat (dacht ik) nog altijd onder curatele. Dus voor nieuwe spelers moet toestemming gevraagd worden.
alleen bij kopenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
A, dat dacht ik van wel. Helemaal gezien het feit dat de KNVB al een paar jaar roept dat de salarissen van spelers omlaag moeten.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor salarisruimte hoeft geen toestemming gevraagd te worden hoor.
zei ook alquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:05 schreef RvLaak het volgende:
Daar had Donald best geel voor mogen krijgen
Remsporen nu op de lat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |