Heb het wel een beetje gehad door/na die wedstrijden. Ik wacht eerst ff af voordat ik die wedstrijd ga kijken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Heerenveen en Heracles beetje gekeken, zo tyfus saai. Vermaak me eens Roda. Winnen graag.
Had je gewoon, net als ik, ff pauze moeten nemenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb het wel een beetje gehad door/na die wedstrijden. Ik wacht eerst ff af voordat ik die wedstrijd ga kijken.
Pauze... ik heb vandaag zelfs Botswana - Guinnea gekekenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Had je gewoon, net als ik, ff pauze moeten nemen
En je vindt het vreemd dat je voetbal ff zat bent?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pauze... ik heb vandaag zelfs Botswana - Guinnea gekeken
Waar wordt dit uitgezonden?quote:
Bij een 3-0 voorsprong. Da's dom...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Heracles [3 - 0] Excelsior - Met 2x geel van het veld gestuurd: L. Duarte (Heracles) minuut 53'.
Verpest mijn momentje nietquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat weten we pas over een minuut of 100... Niet te vroeg juichen (zoals zo vaak)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |