Je weet het nooit daar in Ams.....quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:09 schreef Doublepain het volgende:
Jezus esteban, hij gaat je heus niet neersteken
Kerkrade is dan ook een beschaafd en rustig dorpjequote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je weet het nooit daar in Ams.....
Oh, wacht
Noujah, het is dat malki een buitenlander is.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Oh, wacht
Hier valt Wilders best bij te halen, maar dat zou provoceren zijn en dat doe ik uiteraard niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Oh, wacht
Ik weet niet welke wedstrijd jij kijkt, maar bij Roda-AZ fluit de scheids goed hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:18 schreef Doublepain het volgende:
Scheids fluit voor de verkeerde club uit noord-holland.
Vast een foutje van de knvb
Hij fluit pro azquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik weet niet welke wedstrijd jij kijkt, maar bij Roda-AZ fluit de scheids goed hoor
Eh wat? Scheids fluit prima.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:18 schreef Doublepain het volgende:
Scheids fluit voor de verkeerde club uit noord-holland.
Vast een foutje van de knvb
De Duitse gemoedelijkheid he..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Kerkrade is dan ook een beschaafd en rustig dorpje
Het is dat roda 2-0 voor staat, anders viel het meer opquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee hoor, Roda speelt gewoon (te) hard.
Die kan inderdaad echt niet verdedigen. Eerder in dit topic werd Looms belachelijk gemaakt, maar vergelijken Hempte is dat een wereld back.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:21 schreef Muto het volgende:
Hempte moet wel de slechtste basisspeler in de Eredivisie zijn.
Toch heeft 'ie een uitstekende trap.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:21 schreef Muto het volgende:
Hempte moet wel de slechtste basisspeler in de Eredivisie zijn.
nee hoor, ik probeer wedstrijden altijd zo neutraal mogelijk te kijken qua arbitrage.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is dat roda 2-0 voor staat, anders viel het meer op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |