quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:34 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
Tong80, nadat de eigenaar van het account om het leven was gebracht de speelbal van de mods
Wanneer mag jij er mee spelen Pharkus?
De handelingen die je daarvoor moet verrichten... *ril*quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:34 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
Tong80, nadat de eigenaar van het account om het leven was gebracht de speelbal van de mods
Wanneer mag jij er mee spelen Pharkus?
Met jouw jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:28 schreef tong80 het volgende:
Topic van Tong80 gesloten
Het loopt de spuigaten uit.
met zijn wat?quote:
Jij let niet op jochiequote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:41 schreef daftme het volgende:
Die knakker post ook elke minuut in #Wat luister je nu. Schijt irritant. Nieuwe openen ho maar.
Precies. Jaag me niet op.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:44 schreef Ofyles2 het volgende:
tong80 is een legende, laat hem met rust.
Ben jij dom ofzo?quote:
Hier kan ik dus niet tegen.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier kan ik dus niet tegen.
Vragen naar de bekende weg en gewoon je hand uitsteken als je oversteekt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier kan ik dus niet tegen.
Vragen naar de bekende weg en gewoon je hand uitsteken als je oversteekt.
pertinent onwaarquote:
Absurd hè ?quote:
Het is "gebeurt". D/t-regels worden op de basisschool geleerd, maar jij kan het nog steeds niet?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Absurd hè ?
Heb het aangekaard achter de schermen.
Maar ja, je weet wat er achter schermen gebeurd.
Viespeuk.
Nietquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is "gebeurt". D/t-regels worden op de basisschool geleerd, maar jij kan het nog steeds niet?
dat is dan voor tong ook al weer 50 jaar geleden ofzoquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is "gebeurt". D/t-regels worden op de basisschool geleerd, maar jij kan het nog steeds niet?
Que?quote:
Wat een enorm scherpe opmerking. Daar komen je internetcredits.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een enorm scherpe opmerking. Daar komen je internetcredits.
Waar blijft het slotje?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een enorm scherpe opmerking. Daar komen je internetcredits.
je kunt ook gewoon weg gaan uit deze topique als het je niet bevaltquote:
Jouw laatste beurd was idd net na de basisschool.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik word er doodmoe van dat tong-topics open mogen blijven, terwijl andere baggertopics wel worden gesloten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:05 schreef KGV het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon weg gaan uit deze topique als het je niet bevalt
Altijd leuk om iemand te pakken op een taalfout.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:05 schreef Snuf. het volgende:
Het is: "Dit soort user zou geband moeten worden".
Tong leer Nederlands
heldquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Altijd leuk om iemand te pakken op een taalfout.
Neuk je ook eens.
Awwhhhquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik word er doodmoe van dat tong-topics open mogen blijven, terwijl andere baggertopics wel worden gesloten.
stel je niet aan als je een democratie wilt ga je maar naar een ander forumquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik word er doodmoe van dat tong-topics open mogen blijven, terwijl andere baggertopics wel worden gesloten.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit is tegenwoordig ONZ?
Bij deze dan:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |