Horen jullie het intro al? This is the voice..... of kíííííds!quote:RTL komt met kinderversie Voice of Holland
AMSTERDAM - RTL 4 gaat een kinderversie van The Voice of Holland op de buis brengen. The Voice Kids is vanaf januari, na afloop van het huidige seizoen van de 'volwassen' versie, elke vrijdag te zien.
The Voice Kids is bedoeld voor kinderen van 6 tot en met 14 jaar en heeft dezelfde opbouw als de originele versie.
"Het moet voor de kids supercool zijn om er aan mee te doen", zei John de Mol, producent van de show, donderdagavond in RTL Boulevard.
De presentatie is net als bij The Voice of Holland in handen van Martijn Krabbé en Wendy van Dijk, meldt RTL donderdagmiddag. Wie er plaats gaan nemen in de jury wordt de komende tijd ingevuld.
Jury
Wie er plaatsnemen in de jury van The Voice Kids wordt de komende tijd bepaald. "Misschien wel een paar uit de echte The Voice of Holland", verklapte De Mol. Die jury bestaat uit Marco Borsato, Nick & Simon, Angela Groothuizen en Roel van Velzen.
De eerste reeks van The Voice of Holland ging vorig jaar van start en was een enorm kijkcijfersucces. Het tweede seizoen is momenteel te zien en trekt wekelijks rond de drie miljoen kijkers.
Wat The Voice of Holland onderscheidt van andere talentenjachten is dat de jury bij de auditieronde met de rug naar de kandidaten zit en hen puur op zang beoordeelt.
Ik heb party worstjesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:19 schreef Laysa het volgende:
ik heb net een snee krentenbrood met boter op...en een glas melk
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:19 schreef Laysa het volgende:
ik heb net een snee krentenbrood met boter op...en een glas melk
Oude, bedoel je van de gewone VOH?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:20 schreef Karina het volgende:
Oh dat is wel tof! Krijgen die oude VOH deelnemers dat ook?
Ik hou van CUL updatesquote:
Als immer, moedersquote:
quote:
11 toch?quote:
ze lijkt veel ouder!quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Efteling zou komen.
Dat was het wat ik niet zeiquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:22 schreef Studiotje het volgende:
Voor iemand die 14 is, heeft ze een voorgevel waar je u tegen zegt.
Wtf echt he?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:22 schreef Studiotje het volgende:
Voor iemand die 14 is, heeft ze een voorgevel waar je u tegen zegt.
Ik ookquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:23 schreef Karina het volgende:
Toen ik 14 was had ik 2 erwtjes op een plankje
Die was hilarischquote:
De versie van Birdyquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Skinny Love van Birdy? Pardon? Skinny Love van Bon Iver bedoelt ze.
Ah, weer een nieuwtje meegekregen, toppie!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Skinny Love van Birdy? Pardon? Skinny Love van Bon Iver bedoelt ze.
Ik zit ook met open mond te kijken. Ik ben nou 26 en wordt nog 16 geschat, dat zal haar niet gebeuren denk ikquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:23 schreef Karina het volgende:
Toen ik 14 was had ik 2 erwtjes op een plankje
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Ook een arrogante hoor, die kleine Ginger.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:26 schreef Kinga het volgende:
Deze ziet er tenminste uit als een kind. Met kutkop
quote:
Njah en dan de rock kant opquote:
Het is tóch Roel!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:28 schreef Laysa het volgende:
ik moest ff 2 x kijken wat angela aan de wang heeft hangen
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:28 schreef Studiotje het volgende:
Moeilijk ingewikkeld liedje? Dude, ik zing elke dag onder de douche mamamnai maimai maimaimaiiii! enzo.
Dat lijkt me ook een ingewikkeld kindquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:28 schreef Karina het volgende:
Ingewikkeld liedje? Birdy is toch net zo oud?
dus dat, Birdy is 15 of 16 dacht ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:28 schreef Karina het volgende:
Een jaar ouder jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:28 schreef Karina het volgende:
twitter:Angelagroothuiz twitterde op vrijdag 27-01-2012 om 21:29:09Hebben jullie al gezien dat het handje van @thevoicekids kleiner is? reageer retweet
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:29 schreef Studiotje het volgende:
twitter:Angelagroothuiz twitterde op vrijdag 27-01-2012 om 21:29:09Hebben jullie al gezien dat het handje van @thevoicekids kleiner is? reageer retweet
hier hoef ik niet geholpen mee wordenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar zullen heus hulpgroepen voor zijn
Misschien is ze wel heul goedquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik hoop dat die rode stuiter niet door gaat, persoonlijk.
Oh shit gemist, dat moet ik zienquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goddamn. Iemand moet die ouders schmacken.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit gewoon niet op die afleiding te wachten, persoonlijk.
Ik vind hem zo depressief geworden sinds zijn scheidingquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik vind hem nog steeds een leukertje
ja dat programma ja....quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind hem zo depressief geworden sinds zijn scheiding
Is hij in dat programma met zwervers?
Dat zou best eens kunnen inderdaad! Mijn neefje praat ook zo typischquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jongens durven niet i.v.m dalende dingetjes.
Whut?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:33 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Echt, he, nog leuker dan de gewone
Voor zijn scheiding kon hij volop hoeren en sloeren en die lol heeft hij nu niet meerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo typisch?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen inderdaad! Mijn neefje praat ook zo typisch
Oeps, is hij gescheiden? Vond hem ook wel een leukerd.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Njah zijn ex was er iets erger aan toe na de scheidingquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oeps, is hij gescheiden? Vond hem ook wel een leukerd.
Over wie hebben we het nou? Ik heb iets gemist geloof ik...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oeps, is hij gescheiden? Vond hem ook wel een leukerd.
Ohquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Voor zijn scheiding kon hij volop hoeren en sloeren en die lol heeft hij nu niet meer
Wat een arrogante kwal is dat zeg, en ik spreek uit ervaring.
Wat een dot hèquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:34 schreef livelink het volgende:
Ach, ik vind het wel leuk. Dave heeft mijn hart gestolen![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah zijn ex was er iets erger aan toe na de scheiding
Ik snap het hele topic niet meer.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Over wie hebben we het nou? Ik heb iets gemist geloof ik...
Jawel maar dan is die spanning er niet meerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh![]()
Maar als vrijgezel kan hij toch nog meer sloeren en hoeren
John de Wolf hoop ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Over wie hebben we het nou? Ik heb iets gemist geloof ik...
Voor alle muppets zeker?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je in 8 weken voor 720 euro aan boodschappen moet doen?
Omdat hij haar volop in de maling had genomen en ik ken een vriendin van haar en er was toen erg weinig meer van haar over, een zenuwbonkje van 50 kiloquote:
Mmm ik heb iets van 35 euro per week hooguit... 1 pop red ik wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je in 8 weken voor 720 euro aan boodschappen moet doen?
Wie ga je redden?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm ik heb iets van 35 euro per week hooguit... 1 pop red ik wel.
Dat is minder natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat hij haar volop in de maling had genomen en ik ken een vriendin van haar en er was toen erg weinig meer van haar over, een zenuwbonkje van 50 kilo
Hier was Animal op vandaag en Miss Piggy bijna op, hopelijk vullen ze nog aan want ik wil Piggyquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Let ook op de bonusaanbiedingen waar je een extra punt bij krijgt. Staan op ah.nl, scheelt weer geld.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is alleen leuk als je ze allebei hebtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik wil die 2 ouwe balkon kerels... maar ik koop nooit bij AH
Babi Pangangquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier was Animal op vandaag en Miss Piggy bijna op, hopelijk vullen ze nog aan want ik wil Piggy
Ah goeie tip. Even op letten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Let ook op de bonusaanbiedingen waar je een extra punt bij krijgt. Staan op ah.nl, scheelt weer geld.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Jezus ik zal nog eens iemand adopteren
Bedankt rozemarijn
Whutquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:40 schreef Kally het volgende:
Angela heeft mooie schoenen aan
Sorry ik zag weer palen
Hoge hakkenquote:
Waarom?quote:
Euh seks met Angela? Dat ken je niet?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Angela en palen, in de wildste dromen komt het voor, maar op tv
More to hatequote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:42 schreef Studiotje het volgende:
Volgend jaar? Er komt een seizoen 2?
Die moeder zegt de hele dag je bent geweldig, dat kind is dat gaan gelovenquote:
quote:
Logisch dat zo'n kind gaat huilen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |