abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107318892
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:32 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ja als je het af doet als iemand er om vraagt geloof ik.
Wat wil je bewijzen, dat er niet over nagedacht is? :')
Nee hoor, vroeg me gewoon of wat al die vele (:') ) boerkadraagsters zullen doen/proberen, behalve het simpelweg niet dragen van een boerka.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 01:37:39 #152
354945 dikkebroekzak
de dikste zakken mogen praten
pi_107318895
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:32 schreef du_ke het volgende:

[..]

Kledingwetten lijken me meer iets voor een barbaars regime dan voor een beschaafd land als Nederland :).

Wat kan het mij schelen of iemand naakt of compleet bedekt rondloopt? Laat mensen dat lekker zelf bepalen :).

En denk je werkelijk dat vrouwen die nu door een achterlijke man in een boerka worden gedwongen met een verbod een stuk vrijer worden?
Prima maar waarom mogen we niet allemaal naakt rondlopen op straat? Geen kledingwetten zijn eerlijk toch? :')

En waarom zijn er geen bivakmutsen toegestaan in het straatbeeld? Ook discriminatie.

* snik * snik
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
  zaterdag 28 januari 2012 @ 01:38:50 #153
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_107318913
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:36 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

ben weg hier voor ik ontplof!
Doei :W klein feministje!

wenst terug naar tijd waar vrouw achter aanrecht stond
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_107318917
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:37 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Prima maar waarom mogen we niet allemaal naakt rondlopen op straat? Geen kledingwetten zijn eerlijk toch? :')

En waarom zijn er geen bivakmutsen toegestaan in het straatbeeld? Ook discriminatie.

* snik * snik
Wat mij betreft staan we dat per direct toe :).

En het lijkt me in elk geval geen argument om extra verboden te introduceren.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  Moderator zaterdag 28 januari 2012 @ 01:39:23 #155
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_107318921
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:36 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Ik ben intens tegen onrecht altijd al geweest en dit is er een van!
Ik kom op voor de rechten van de mensheid en het ergert mij mateloos dat er nog makke schapen meejammeren met de meute inzake een zg vrijheid!
Die hebben zij gvd niet!

Open your mind!!!!!!!
MY God?????

Dit is gewoonweg pure indoctrinatie nml.

I rest my casa maar geloof me in landen waar dat verplicht is, is men niet blij!
(ken ze persoonlijk nml!)

geloof me, en de personen die dat wel ok vinden, uit die landen, zijn de ouderwetse boeren en streng gelovigen zoals hier in staphorst?!
En die mensen worden geminacht in ons land omdat ze zo ouderwets zijn! En blijven...dus
loop lekker achter je zg vinger in de lucht gevoel aan, zielig triest etc...maar ga zelf rondsjokken met zoiets om je strot!
Shame on you echt waar!
Als je zelf dingen niet mee maakt mag je niet oordelen als je zelf niet die mensen spreekt die dit mee moeten maken...dan shame on you als je zegt dat het wel ok is..

Vrijheid is jezelf zijn als mens!

Gebit, bril, lenzen, een pruik als het dan moet, ok....maar
jezus man je hele leven gebukt gaan onder een kleed omdat er eventueel mannen zich vergeilen op jou omdat je geen penis hebt?

Arghhhhhhhhhh

|:(en dan komt er een debiel in dit topic mij op de vingers tikken, echt man...wens je zuster een buitenlandse man toe die haar dwingt om die burka te dragen want eerder dan dat krijg jij geen enkel besef in je domme brains nml.......

ben weg hier voor ik ontplof!
tegen een verbod op burka's zijn maakt je nog geen fan van die apperaten he?

ik wens mijn zusje zoiets niet toe nee ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_107318943
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:37 schreef du_ke het volgende:

[..]

De overheid hoort naar mijn idee niet te bepalen hoe mensen zich wel of niet kleden op straat.
Dus als jouw trui bestaat uit 12 geweren en 8 kilo snats. Dan is de overheid bezig jou kledingvoorschriften op te leggen?

Met in het achterhoofd dat drugs allemaal soft is en dus "legaal"
pi_107318949
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:39 schreef sp3c het volgende:

[..]

Inderdaad het is een vrij achterlijke manier van je kleden maar zo zijn er vele manieren die mij niet zo aanstaan :P.

Maar waarom zou je het willen verbieden? Je lost er niks mee op en je manoeuvreert de overheid in een positie die haar totaal niet past.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 01:40:51 #158
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_107318952
Wat een hoop ongrondwettelijke wetgeving wordt er tegenwoordig ingevoerd in dit landje.

Vrijheden :W
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_107318957
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:40 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dus als jouw trui bestaat uit 12 geweren en 8 kilo snats. Dan is de overheid bezig jou kledingvoorschriften op te leggen?

Met in het achterhoofd dat drugs allemaal soft is en dus "legaal"
wat een totaal mislukte vergelijking :s)
  zaterdag 28 januari 2012 @ 01:41:23 #160
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_107318964
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:39 schreef sp3c het volgende:

[..]

Het is dan toch haar eigen keuze om met die man te trouwen en een boerka aan te trekken? Niemand is hier tot iets verplicht en als je bedreigt wordt zijn er legio mogelijkheden. Sommige mensen kunnen gewoon niet begrijpen dat er vrouwen zijn die dit willen. Net als dat er vrouwen zijn die graag achter het aanrecht staan of zich als non opsluiten in een klooster.

De wereld loopt niet vol met feministische aandachtsgeile hoertjes ofzo :')
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 01:41:44 #161
354945 dikkebroekzak
pi_107318969
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:35 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Treffend... met een boerkaverbod hebben mensen die een boerka willen dragen niet meer de keuze om dit te doen en dus ook niet om te zijn wie ze willen zijn..
:')

Iemand in een boerka is toch geen iemand van waarde :') Die persoon stelt toch niks voor en loopt rond omgehuld in een middeleeuwse achterhaalde stuk onfatsoen. Het is symbool van de minderwaardige rechten van vrouwen onder de Islam.

Als iemand zich moet schamen voor eigen gezicht, wil je juist beweren dat diegene niet vrij is om zichzelf te zijn en levensdoelen na te streven? :')

Kom toch op, gast.
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
pi_107318994
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:41 schreef du_ke het volgende:

[..]

wat een totaal mislukte vergelijking :s)
Jij begon met dat de overheid wel bepaalt hoe wij ons kleden. Kop op zeg, de boerka mag nog steeds
  zaterdag 28 januari 2012 @ 01:43:49 #163
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_107319000
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:41 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

:')

Iemand in een boerka is toch geen iemand van waarde :') Die persoon stelt toch niks voor en loopt rond omgehuld in een middeleeuwse achterhaalde stuk onfatsoen. Het is symbool van de minderwaardige rechten van vrouwen onder de Islam.

Als iemand zich moet schamen voor eigen gezicht, wil je juist beweren dat diegene niet vrij is om zichzelf te zijn en levensdoelen na te streven? :')

Kom toch op, gast.
En daar kan je voor kiezen. Ik ken zat islamitische vrouwen die zonder hoofddoek lopen en er nog best sexy uit kunnen zien. Wat is het probleem nu precies? En wie beweert dat die 150 vrouwen (of hoeveel het er ook mogen zijn) daadwerkelijk onderdrukt worden? Is daar onderzoek naar gedaan?

En als dat echt zo is, kunnen we dan niet beter die vrouwen helpen dmv spotjes die je ook bij kindermishandeling ziet? Dan weten ze waar ze terecht kunnen..
pi_107319016
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:43 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Jij begon met dat de overheid wel bepaalt hoe wij ons kleden. Kop op zeg, de boerka mag nog steeds
Ze willen het op straat dragen van de boerka gaan verbieden. Dat lijkt me volstrekt achterlijke en overbodige wetgeving.
pi_107319034
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:43 schreef maniack28 het volgende:

[..]

En daar kan je voor kiezen. Ik ken zat islamitische vrouwen die zonder hoofddoek lopen en er nog best sexy uit kunnen zien. Wat is het probleem nu precies? En wie beweert dat die 150 vrouwen (of hoeveel het er ook mogen zijn) daadwerkelijk onderdrukt worden? Is daar onderzoek naar gedaan?

Ach ze zullen vast onderdrukt worden maar wat zou het verbod daar in hemelsnaam tegen helpen? Met een beetje pech mogen deze dames dan gewoon helemaal niet meer op straat van hun kerel...
pi_107319041
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:34 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Je verbiedt de handeling van het gezicht bedekken, niet het kledingstuk. Je verbiedt hoe de boerka gedragen wordt, niet de boerka zelf ;)

Snap je slimpie? Dus als iemand de boerka als hemd wil dragen, mag dat gewoon ;)
Nee, ik snap het niet :) Als het dus koud is kan ik dus geen sjaal + muts dragen op een koude winternacht terwijl aan het fietsen ben omdat het dus mijn gezicht bedekt.
  Moderator zaterdag 28 januari 2012 @ 01:46:52 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_107319058
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:41 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Het is dan toch haar eigen keuze om met die man te trouwen en een boerka aan te trekken? Niemand is hier tot iets verplicht en als je bedreigt wordt zijn er legio mogelijkheden. Sommige mensen kunnen gewoon niet begrijpen dat er vrouwen zijn die dit willen. Net als dat er vrouwen zijn die graag achter het aanrecht staan of zich als non opsluiten in een klooster.

De wereld loopt niet vol met feministische aandachtsgeile hoertjes ofzo :')
ja het is een eigen keuze ja en ik heb er weinig behoefte aan om er mijn neus in te steken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 01:47:25 #168
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_107319068
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:46 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:

[..]

Nee, ik snap het niet :) Als het dus koud is kan ik dus geen sjaal + muts dragen op een koude winternacht terwijl aan het fietsen ben omdat het dus mijn gezicht bedekt.
Ja, dan ben je in overtreding meissie! Voortaan alleen nog maar in je korte geile rokjes, want dat is wel geaccepteerd hier :')
  zaterdag 28 januari 2012 @ 01:47:38 #169
354945 dikkebroekzak
pi_107319070
O en en waarom zijn Jodensterren verboden? Dat moet toch kunnen? Als iemand dat wil?
Vreemde kledingwetten in Nederland toch. :')

En waarom zijn hakenkruisen verboden? Meteen weer invoeren.

Ik maak mijn Tshirt al klaar :')
― Albert Einstein
pi_107319077
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:41 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Het is dan toch haar eigen keuze om met die man te trouwen en een boerka aan te trekken?
Welterusten.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_107319086
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:47 schreef dikkebroekzak het volgende:
O en en waarom zijn Jodensterren verboden? Dat moet toch kunnen? Als iemand dat wil?
Vreemde kledingwetten in Nederland toch.

Ik maak mij Tshirt al klaar :')
Hoe achterlijk ook van mij mag het.

De overheid hoort niet te bepalen hoe iemand zich wel of niet kleedt.
pi_107319108
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:46 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:

[..]

Onzin onzin onzin, vriendje van zhe devill?
  zaterdag 28 januari 2012 @ 01:50:12 #173
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_107319114
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:47 schreef dikkebroekzak het volgende:
Vreemde kledingwetten in Nederland toch. :')

Ik maak mijn Tshirt al klaar :')
Dit gaat over kleding waarmee je mensen beledigd.. met een boerka doe je dat niet...
pi_107319131
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:48 schreef du_ke het volgende:

[..]

Hoe achterlijk ook van mij mag het.

De overheid hoort niet te bepalen hoe iemand zich wel of niet kleedt.
Jij bent zeker ook zo'n tokkie die in het buitenland op zijn badslippers een hemahemd en een verschoten bermuda een restaurant binnenloopt.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 01:51:49 #175
354945 dikkebroekzak
pi_107319136
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:44 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ze willen het op straat dragen van de boerka gaan verbieden. Dat lijkt me volstrekt achterlijke en overbodige wetgeving.
Vind jij het ook achterlijk en absurd dat Judensterren niet meer op hemden gedragen mogen worden? Anders is dat wel hypocriet van je.

Want het gaat om symbolen en de boerka is symbool van vrouwenonderdrukking net als de Judenster onderdrukking van den Juden.
― Albert Einstein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')