staat alleen een boete op toch?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Politie zegt niet op te treden, maar wat nou als ik ergens op straat loop, iemand met een burka zie lopen en een agent erop wijs om daar tegen op te treden? Of een burgerarrest? Of is dat niet mogelijk?
Politie mag dat niet zeggen of doen , hopelijk kost dit heel wat belangrijke wouten en dienders hun kop, fukkersquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Politie zegt niet op te treden, maar wat nou als ik ergens op straat loop, iemand met een burka zie lopen en een agent erop wijs om daar tegen op te treden? Of een burgerarrest? Of is dat niet mogelijk?
Maar in Iran luisteren ze wel goed naar de wet!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
staat alleen een boete op toch?
dan is een burgerarrest geen optie en kan een agent er gewoon voor kiezen het door de vingers te zien
boeit mij Iran nouquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:20 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Maar in Iran luisteren ze wel goed naar de wet!
Een bos haar uit die doek en je gaat de bak in zeg!
Halloooooooooow?
Dus waarom hier niet..
vrijheid blijheid!
Jij niet aanpas, jij teroeg!
Kssjt!
Trouw lekker met een hoofddoekgerechtigde!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Houd eens je kop, stop met het hebben van een mening en lever je stemrecht in
Okquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:22 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Trouw lekker met een hoofddoekgerechtigde!
Omdat wij zo niet in elkaar zitten? Ons land is groot geworden door tolerantie en respect. En ik ben het met je eens dat het respect soms kwijt is, maar dit geld voor alle groepen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:20 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Halloooooooooow?
Dus waarom hier niet..
vrijheid blijheid!
Jij niet aanpas, jij teroeg!
Kssjt!
jij trollt haar meer dan zij anderen. Iemand schrift toch geen 70 goed doordachte regels om te trollenquote:
Dus jij wilt afdalen naar het niveau van Iran?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:20 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Halloooooooooow?
Dit heeft niks met tolerantie en respect te maken maar veiligheid en onderdrukking. En preservatie van de eigen cultuur. Oftewel we tolereren geen onderdrukking alle rechten ten spijt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:24 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Omdat wij zo niet in elkaar zitten? Ons land is groot geworden door tolerantie en respect. En ik ben het met je eens dat het respect soms kwijt is, maar dit geld voor alle groepen.
En als we het over aanpassen hebben, waarom praten ze in Friesland nog steeds Fries? Wat doen die achterlijke christenen nog in ons land? Middeleeuwse barbaren dat het zijn?
Wat is normaal en hoe definieer je dat? Normaal voor mij is dat iedereen zich kan kleden zoals hij/zij wil, zonder dat anderen daarmee beledigd worden. Nou, als je van een boerka beledigt raakt ben je wel een huilebalk hoor...
Blijkbaarquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:25 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
jij trollt haar meer dan zij anderen. Iemand schrift toch geen 70 goed doordachte regels om te trollen
Ik mag hopen dat de politie inderdaad betere prioriteiten weet te stellen dan achter vrouwen onder een laken aan te zitten. Of alle criminaliteit moet zijn opgelost onderhand...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:21 schreef dikkebroekzak het volgende:
De politie kan de wet niet bepalen alleen handhaven. Al is dat helaas vaak in de praktijk juist het geval.
Nee die zakhoofden willen juist Iran naar Nederland brengen. Wat wel minder vrij is voor vrouwen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dus jij wilt afdalen naar het niveau van Iran?
Kledingwetten lijken me meer iets voor een barbaars regime dan voor een beschaafd land als Nederlandquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:29 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Nee die zakhoofden willen juist Iran naar Nederland brengen. Wat wel minder vrij is voor vrouwen.
Ja als je het af doet als iemand er om vraagt geloof ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:30 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
Mag je wel een sjaal dragen over je gezicht met een hoofddoek/muts en een grote zwarte zonnebril? Zoiets:
[ afbeelding ]
Lijkt me lastig te verbieden.
Deze is op het randje!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:30 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
Mag je wel een sjaal dragen over je gezicht met een hoofddoek/muts en een grote zwarte zonnebril? Zoiets:
[ afbeelding ]
Waarom moeten mensen die een boerka dragen het land uit, maar vind jij dat je wel het recht hebt om je zo disrespectvol op te stellen naar je medelanders die gewoon een fatsoenlijke discussie houden. Wat is nu erger? Zo'n ongestelde doorgedraaide feministische stoephoer zoals jij of een vrouw die er voor kiest om zich te kleden zoals je wilt?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:27 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
..ik wens overigens al die gestoorden hier die voor een burka zijn zelf een fikse burka toe om hun lelijke lijven en gezichten!
Voor altijd!
Wie voor zoiets is is een retard!
Een zieke mind.
Gvd kleine meisjes met een doek om hun haar! Doe normaal man!
Ik haat onderdrukking en dit is onderdrukking dit is een misvorming van de menselijkheid!
Stelletje stumpers met jullie imbeciele kijk op dat burka verbod.
Denk eens na aub!
Wil je dat jouw moeder, oma, zus of dochter er zo bij loopt dan?
Nou ga lekker verhuizen dan,....
amazing what a simple minds on this world...
Ga lekker iets verdedigen in dat land aub maar hier niet waar vrijheid heilig was!
Vrijheid niet in keus nee in zijn!
Je wordt geboren met je zijn en als men dat niet accepteerd omdat je geen penis had bij toeval dan spoor je dus niet helemaal!
Dus ik eis ergens dat die kerels die dat eisen van hun vrouwelijke partner zelf rondlopen met een burka!
Dan heb ik er ook vrede mee eerder niet!
Tuurlijk wel. Je verbiedt de handeling van het gezicht bedekken, niet het kledingstuk. Je verbiedt hoe de boerka gedragen wordt, niet de boerka zelfquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:30 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
[ afbeelding ]
Treffend... met een boerkaverbod hebben mensen die een boerka willen dragen niet meer de keuze om dit te doen en dus ook niet om te zijn wie ze willen zijn..quote:
Ik ben intens tegen onrecht altijd al geweest en dit is er een van!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:25 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
jij trollt haar meer dan zij anderen. Iemand schrift toch geen 70 goed doordachte regels om te trollen
Zit je nu te trollen of snap je non-verbale communicatie niet waarbij elemente fatsoensnormen tijdens communictie een rol spelen?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Deze is op het randje!
[ afbeelding ]
De overheid hoort naar mijn idee niet te bepalen hoe mensen zich wel of niet kleden op straat.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zit je nu te trollen of snap je non-verbale communicatie niet waarbij elemente fatsoensnormen tijdens communictie een rol spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |