abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 28 januari 2012 @ 01:18:15 #126
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_107318444
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Politie zegt niet op te treden, maar wat nou als ik ergens op straat loop, iemand met een burka zie lopen en een agent erop wijs om daar tegen op te treden? Of een burgerarrest? Of is dat niet mogelijk?
staat alleen een boete op toch?

dan is een burgerarrest geen optie en kan een agent er gewoon voor kiezen het door de vingers te zien
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_107318460
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Politie zegt niet op te treden, maar wat nou als ik ergens op straat loop, iemand met een burka zie lopen en een agent erop wijs om daar tegen op te treden? Of een burgerarrest? Of is dat niet mogelijk?
Politie mag dat niet zeggen of doen , hopelijk kost dit heel wat belangrijke wouten en dienders hun kop, fukkers :r
  zaterdag 28 januari 2012 @ 01:20:47 #128
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_107318521
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:18 schreef sp3c het volgende:

[..]

staat alleen een boete op toch?

dan is een burgerarrest geen optie en kan een agent er gewoon voor kiezen het door de vingers te zien
Maar in Iran luisteren ze wel goed naar de wet!
Een bos haar uit die doek en je gaat de bak in zeg!
Halloooooooooow?

Dus waarom hier niet..
vrijheid blijheid!
:)
Jij niet aanpas, jij teroeg!
Kssjt!
Snollebolt
  zaterdag 28 januari 2012 @ 01:21:54 #129
354945 dikkebroekzak
de dikste zakken mogen praten
pi_107318549
De politie kan de wet niet bepalen alleen handhaven. Al is dat helaas vaak in de praktijk juist het geval.
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
  Moderator zaterdag 28 januari 2012 @ 01:22:07 #130
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_107318555
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:20 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Halloooooooooow?

Dus waarom hier niet..
vrijheid blijheid!
Kssjt!
boeit mij Iran nou :')

als ze daadwerkelijk de straat van Hormuz blokkeren dan wil ik de vijandigheden best volgen op CNN maar tot die tijd zal het me roesten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 01:22:15 #131
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_107318561
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:09 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Houd eens je kop, stop met het hebben van een mening en lever je stemrecht in
Trouw lekker met een hoofddoekgerechtigde!
Snollebolt
pi_107318610
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:22 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Trouw lekker met een hoofddoekgerechtigde!
Ok
Have fun trolling
  zaterdag 28 januari 2012 @ 01:24:15 #133
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_107318613
quote:

[..]

Halloooooooooow?

Dus waarom hier niet..
vrijheid blijheid!
Kssjt!
Omdat wij zo niet in elkaar zitten? Ons land is groot geworden door tolerantie en respect. En ik ben het met je eens dat het respect soms kwijt is, maar dit geld voor alle groepen.

En als we het over aanpassen hebben, waarom praten ze in Friesland nog steeds Fries? Wat doen die achterlijke christenen nog in ons land? Middeleeuwse barbaren dat het zijn?

Wat is normaal en hoe definieer je dat? Normaal voor mij is dat iedereen zich kan kleden zoals hij/zij wil, zonder dat anderen daarmee beledigd worden. Nou, als je van een boerka beledigt raakt ben je wel een huilebalk hoor...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 01:25:31 #134
354945 dikkebroekzak
pi_107318640
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:24 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ok
Have fun trolling
jij trollt haar meer dan zij anderen. Iemand schrift toch geen 70 goed doordachte regels om te trollen :')
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
pi_107318673
quote:

[..]

Halloooooooooow?

Dus jij wilt afdalen naar het niveau van Iran?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 01:27:41 #136
354945 dikkebroekzak
pi_107318689
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:24 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Omdat wij zo niet in elkaar zitten? Ons land is groot geworden door tolerantie en respect. En ik ben het met je eens dat het respect soms kwijt is, maar dit geld voor alle groepen.

En als we het over aanpassen hebben, waarom praten ze in Friesland nog steeds Fries? Wat doen die achterlijke christenen nog in ons land? Middeleeuwse barbaren dat het zijn?

Wat is normaal en hoe definieer je dat? Normaal voor mij is dat iedereen zich kan kleden zoals hij/zij wil, zonder dat anderen daarmee beledigd worden. Nou, als je van een boerka beledigt raakt ben je wel een huilebalk hoor...
Dit heeft niks met tolerantie en respect te maken maar veiligheid en onderdrukking. En preservatie van de eigen cultuur. Oftewel we tolereren geen onderdrukking alle rechten ten spijt.
― Albert Einstein
  zaterdag 28 januari 2012 @ 01:27:45 #137
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_107318693
..ik wens overigens al die gestoorden hier die voor een burka zijn zelf een fikse burka toe om hun lelijke lijven en gezichten!
Voor altijd!

Wie voor zoiets is is een retard!
Een zieke mind.

Gvd kleine meisjes met een doek om hun haar! Doe normaal man!
Ik haat onderdrukking en dit is onderdrukking dit is een misvorming van de menselijkheid!
Stelletje stumpers met jullie imbeciele kijk op dat burka verbod.
Denk eens na aub!
Wil je dat jouw moeder, oma, zus of dochter er zo bij loopt dan?
Nou ga lekker verhuizen dan,....
amazing what a simple minds on this world...
Ga lekker iets verdedigen in dat land aub maar hier niet waar vrijheid heilig was!
Vrijheid niet in keus nee in zijn!

Je wordt geboren met je zijn en als men dat niet accepteerd omdat je geen penis had bij toeval dan spoor je dus niet helemaal!

Dus ik eis ergens dat die kerels die dat eisen van hun vrouwelijke partner zelf rondlopen met een burka!

Dan heb ik er ook vrede mee eerder niet!
Snollebolt
pi_107318700
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:25 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

jij trollt haar meer dan zij anderen. Iemand schrift toch geen 70 goed doordachte regels om te trollen :')
Blijkbaar :')
pi_107318709
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:21 schreef dikkebroekzak het volgende:
De politie kan de wet niet bepalen alleen handhaven. Al is dat helaas vaak in de praktijk juist het geval.
Ik mag hopen dat de politie inderdaad betere prioriteiten weet te stellen dan achter vrouwen onder een laken aan te zitten. Of alle criminaliteit moet zijn opgelost onderhand...
  zaterdag 28 januari 2012 @ 01:29:48 #140
354945 dikkebroekzak
pi_107318728
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:27 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dus jij wilt afdalen naar het niveau van Iran?
Nee die zakhoofden willen juist Iran naar Nederland brengen. Wat wel minder vrij is voor vrouwen.
― Albert Einstein
pi_107318748
Mag je wel een sjaal dragen over je gezicht met een hoofddoek/muts en een grote zwarte zonnebril? Zoiets:

Lijkt me lastig te verbieden.
pi_107318790
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:29 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Nee die zakhoofden willen juist Iran naar Nederland brengen. Wat wel minder vrij is voor vrouwen.
Kledingwetten lijken me meer iets voor een barbaars regime dan voor een beschaafd land als Nederland :).

Wat kan het mij schelen of iemand naakt of compleet bedekt rondloopt? Laat mensen dat lekker zelf bepalen :).

En denk je werkelijk dat vrouwen die nu door een achterlijke man in een boerka worden gedwongen met een verbod een stuk vrijer worden?
pi_107318800
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:30 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
Mag je wel een sjaal dragen over je gezicht met een hoofddoek/muts en een grote zwarte zonnebril? Zoiets:

[ afbeelding ]

Ja als je het af doet als iemand er om vraagt geloof ik.
Wat wil je bewijzen, dat er niet over nagedacht is? :')
pi_107318801
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:30 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:

[ afbeelding ]

Deze is op het randje!

zaterdag 28 januari 2012 @ 01:33:10 #145
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_107318807
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:27 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
..ik wens overigens al die gestoorden hier die voor een burka zijn zelf een fikse burka toe om hun lelijke lijven en gezichten!
Voor altijd!

Wie voor zoiets is is een retard!
Een zieke mind.

Gvd kleine meisjes met een doek om hun haar! Doe normaal man!
Ik haat onderdrukking en dit is onderdrukking dit is een misvorming van de menselijkheid!
Stelletje stumpers met jullie imbeciele kijk op dat burka verbod.
Denk eens na aub!
Wil je dat jouw moeder, oma, zus of dochter er zo bij loopt dan?
Nou ga lekker verhuizen dan,....
amazing what a simple minds on this world...
Ga lekker iets verdedigen in dat land aub maar hier niet waar vrijheid heilig was!

Je wordt geboren met je zijn en als men dat niet accepteerd omdat je geen penis had bij toeval dan spoor je dus niet helemaal!

Dus ik eis ergens dat die kerels die dat eisen van hun vrouwelijke partner zelf rondlopen met een burka!

Dan heb ik er ook vrede mee eerder niet!
Waarom moeten mensen die een boerka dragen het land uit, maar vind jij dat je wel het recht hebt om je zo disrespectvol op te stellen naar je medelanders die gewoon een fatsoenlijke discussie houden. Wat is nu erger? Zo'n ongestelde doorgedraaide feministische stoephoer zoals jij of een vrouw die er voor kiest om zich te kleden zoals je wilt?

Ik weet het wel hoor...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 01:34:52 #146
354945 dikkebroekzak
pi_107318843
quote:

[ afbeelding ]

Tuurlijk wel. Je verbiedt de handeling van het gezicht bedekken, niet het kledingstuk. Je verbiedt hoe de boerka gedragen wordt, niet de boerka zelf ;)

Snap je slimpie? Dus als iemand de boerka als hemd wil dragen, mag dat gewoon ;)
― Albert Einstein
  zaterdag 28 januari 2012 @ 01:35:15 #147
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_107318849
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:27 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

Treffend... met een boerkaverbod hebben mensen die een boerka willen dragen niet meer de keuze om dit te doen en dus ook niet om te zijn wie ze willen zijn..
  zaterdag 28 januari 2012 @ 01:36:05 #148
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_107318865
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:25 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Ik ben intens tegen onrecht altijd al geweest en dit is er een van!
Ik kom op voor de rechten van de mensheid en het ergert mij mateloos dat er nog makke schapen meejammeren met de meute inzake een zg vrijheid!
Die hebben zij gvd niet!

Open your mind!!!!!!!
MY God?????

Dit is gewoonweg pure indoctrinatie nml.

I rest my casa maar geloof me in landen waar dat verplicht is, is men niet blij!
(ken ze persoonlijk nml!)

geloof me, en de personen die dat wel ok vinden, uit die landen, zijn de ouderwetse boeren en streng gelovigen zoals hier in staphorst?!
En die mensen worden geminacht in ons land omdat ze zo ouderwets zijn! En blijven...dus
loop lekker achter je zg vinger in de lucht gevoel aan, zielig triest etc...maar ga zelf rondsjokken met zoiets om je strot!
Shame on you echt waar!
Als je zelf dingen niet mee maakt mag je niet oordelen als je zelf niet die mensen spreekt die dit mee moeten maken...dan shame on you als je zegt dat het wel ok is..

Vrijheid is jezelf zijn als mens!

Gebit, bril, lenzen, een pruik als het dan moet, ok....maar
jezus man je hele leven gebukt gaan onder een kleed omdat er eventueel mannen zich vergeilen op jou omdat je geen penis hebt?

Arghhhhhhhhhh

|:(en dan komt er een debiel in dit topic mij op de vingers tikken, echt man...wens je zuster een buitenlandse man toe die haar dwingt om die burka te dragen want eerder dan dat krijg jij geen enkel besef in je domme brains nml.......

ben weg hier voor ik ontplof!
Snollebolt
pi_107318866
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:32 schreef du_ke het volgende:

[..]

Deze is op het randje!

[ afbeelding ]
Zit je nu te trollen of snap je non-verbale communicatie niet waarbij elemente fatsoensnormen tijdens communictie een rol spelen?
pi_107318888
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:36 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Zit je nu te trollen of snap je non-verbale communicatie niet waarbij elemente fatsoensnormen tijdens communictie een rol spelen?
De overheid hoort naar mijn idee niet te bepalen hoe mensen zich wel of niet kleden op straat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')