Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door vandermar op 27-01-2012 18:57:39 ]RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
omg hahaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nu dat kaartje teruggeven en die 10 euro opeisenJa hij deed het niet dus terug met dat geld
Haha, vandermar is echt door en door slechtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
omg hahakind gewoon 40 ofzo geven imo.
Extra huiswerkquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:20 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Haha, vandermar is echt door en door slechtGeef die jongen maandag gewoon wat extra. Wel zo netjes
iddquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:20 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Haha, vandermar is echt door en door slechtGeef die jongen maandag gewoon wat extra. Wel zo netjes
En wat moet het dan worden? Economie of wiskunde?quote:
Latijn of Grieks kan dat ook?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:22 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
En wat moet het dan worden? Economie of wiskunde?
Nee, sorry. Die vakken geef ik nietquote:
Nee voetbaltrainen.quote:
Er is genoeg talent aanwezig al bij xbox, je bent overbodig hahaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als xbox mij toch had bij clubs.. Pfoe
We hebben je niet nodigquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als xbox mij toch had bij clubs.. Pfoe
Ego? Ik doe juist veel doorpassen naar m'n spitsen, tevens ben ik topscoorder van de clubquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
We hebben je niet nodigBovendien is je ego storend in een "team".
ik vergat de 'no homo'.quote:
Dus ik mag niet met een meisje hand in hand lopen?quote:
Ja, dit en je vorige post klinkt egoistischquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ego? Ik doe juist veel doorpassen naar m'n spitsen, tevens ben ik topscoorder van de club
Since when hebben topscoorder zijn en egoisme iets met elkaar te maken?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja, dit en je vorige post klinkt egoistisch
Slik je het door of wil je een doekje?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:48 schreef Kamikazie het volgende:
Ik was vorig jaar lekker topscoorder, krijg ik nou een koekje??
Egoistquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:48 schreef Kamikazie het volgende:
Ik was vorig jaar lekker topscoorder, krijg ik nou een koekje??
Geen TT, geen OP chick. Lekker bezigquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:47 schreef vandermar het volgende:
Nu ga ik ook geen OP chick meer zoekenga ik lekker voor mijzelf houden
Als je meer schiet scoor je meerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Since when hebben topscoorder zijn en egoisme iets met elkaar te maken?
Thanksquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Geen TT, geen OP chick. Lekker bezig
Ja, je begint wel op de bank en moet bier halen na de wedstrijdquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:50 schreef Rijst het volgende:
Vraag je ouders of ze een Xbox voor je willen kopen. Daarna een sollicitatiebrief + je cv naar Rijstbal@Fifa12clubs.nl sturen en dan zien we wel verder.
Tevens contributie overmaken aan mij.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:50 schreef Rijst het volgende:
Vraag je ouders of ze een Xbox voor je willen kopen. Daarna een sollicitatiebrief + je cv naar Rijstbal@Fifa12clubs.nl sturen en dan zien we wel verder.
Mooi ding, wel duurquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:52 schreef vandermar het volgende:
Ik ga een macbook pro halen. Jammergenoeg heb ik nu 330 euro dus 1200 te weinig
Deze manquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kan je nog lang sparen met je krantenwijk.
Ah kut man. Ik voel met me meequote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Vandemar heeft de kleine hoeveelheid credits die hij de afgelopen tijd heeft opgebouwd in 1x verspeeld....
Doenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:52 schreef vandermar het volgende:
Ik ga een macbook pro halen. Jammergenoeg heb ik nu 330 euro dus 1200 te weinig
lol wat?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
DoenHeb er ook 1. weliswaar gestolen
maar voor de halve prijs en gloed nieuw.
Ja Marktplaats. Ik had al een vermoeden. Enige mankementen waren plakkende toetsen maar die heb ik gratis laten vervangen en krassen aan de onderkant.quote:
Censoredquote:
Heulemaal nietquote:
Check die nipples danquote:
Ja jonge anders mag ik het niet posten.quote:
Oh oké, niks gezegdquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja jonge anders mag ik het niet posten.
Weet niet of je heb opgelet maar heb al 3-4 dagen niks gepost?quote:
Echt? Niet gemerkt man, probeer het nog eens?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet niet of je heb opgelet maar heb al 3-4 dagen niks gepost?
Dit klinkt té aardigquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:54 schreef Thorb het volgende:
Ik wil vanavond ook wel meedoen met clubs. Mijn pro is nu wat beter dan de vorige keer, niet dat dat nodig is als je zulke goede teamgenoten hebt natuurlijk
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:10 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Echt? Niet gemerkt man, probeer het nog eens?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:10 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Echt? Niet gemerkt man, probeer het nog eens?
quote:Friday 27 Jan - Transfers
* Kévin Anin: From FC Sochaux to OGC Nice
* Giuseppe Sculli: From Lazio to Genoa
* Maicon dos Santos Corrêa: From Free Agents to D.C. United
* Djamel Mesbah: From Lecce to Milan
* Rodney Strasser: From Lecce to Milan
* Massimo Donati: From Bari to Palermo
* Fausto Rossi: From Vicenza to Juventus
* Frederik Sørensen: From Juventus to Bologna
* Guglielmo Stendardo: From Lazio to Atalanta
* Ben Marshall: From Sheffield Wednesday to Stoke City
* Max Ehmer: From Yeovil Town to Queens Park Rangers
* Nolan Roux: From Stade Brestois to LOSC Lille
* Danny Drinkwater: From Barnsley to Leicester City
* Anthony Modeste: From Girondins de Bordeaux to Blackburn Rovers
* Jacob Peterson: From Free Agents to Sporting KC
* Paulo Afonso Santos Junior: From AS Saint-Etienne to Real Betis Balompié
* Antonio Galdeano Benítez: From Málaga CF to Real Zaragoza
* Danny Cruz: From Houston Dynamo to D.C. United
* Lee Cook: From Leyton Orient to Queens Park Rangers
* Stefano Okaka Chuka: From Roma to Parma
* Pedro Roberto Silva Botelho: From Rayo Vallecano to Levante UD
* Felipe Patavino Saad: From Évian Thonon Gaillard FC to AC Ajaccio
* Scott Wootton: From Peterborough United to Manchester United
* Adama Touré: From FC Lorient to Real Sporting de Gijón
* Leonardo Miglionico: From Livorno to Lecce
* Jonathan Howson: From Leeds United to Norwich City
* Mevlüt Erdinç: From Paris Saint-Germain to Stade Rennais
* Amauri Carvalho De Oliveira: From Juventus to Fiorentina
* Martín Cáceres: From Sevilla FC to Juventus
* Senah Mango: From AS Monaco to Olympique de Marseille
* Diego da Silva Costa: From Atlético de Madrid to Rayo Vallecano
* Saphir Taïder: From Juventus to Bologna
Komt terug van loan...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:16 schreef Fuszy het volgende:
Scott Wootton: From Peterborough United to Manchester United
die heeft een flinke stap gemaakt.
Ik ben wel eens blijer geweest tijdens een uur moet ik bekennen.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben wel eens blijer geweest tijdens een uur moet ik bekennen.
EL OH FUCKING EL. EA, VIEZE SMERIGE HOMO'S. RIJST KRIJGT GODVERDOMME ELKE KEER EEN IF IN EEN PAKJE EN IK NOOIT. IK HEB ZO VAAK GEBEDEN MAAR HET WORDT NOOIT VERHOORD, SMERIGE LUTSERS.quote:
ja uit Leiderdorp toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
DoenHeb er ook 1. weliswaar gestolen
maar voor de halve prijs en gloed nieuw.
Flink je bankrekening omhoog gehaald danquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:46 schreef Tim86 het volgende:
Iemand gaat Wernbloom en Elm (IF's) prijsfixen volgens mij..heb er vandaag 10 verkocht
volgens mij heb ik nog een Hutchinson.. weet alleen niet zeker of ie 4-3-3 is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:56 schreef StijnDa het volgende:
Ik zoek al weken lang Hutchinson 4-3-3. Best wel apart dat ik hem nooit tegen kom, niet eens voor een te hoge prijs
http://www.futhead.com/quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ultimatedb.nl is zo goed als down, heeft iemand een alternatief?
Staan daar ook de prijzen op? die zie ik nietquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/
Wel minder fijn en compleet, maar ook stabieler
Nee.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Staan daar ook de prijzen op? die zie ik niet
Nee, maar daarvoor kan je de webapp gebruikenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Staan daar ook de prijzen op? die zie ik niet
Ik heb mijne eergister gehaald, voor 300 coins ofzoquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:56 schreef StijnDa het volgende:
Ik zoek al weken lang Hutchinson 4-3-3. Best wel apart dat ik hem nooit tegen kom, niet eens voor een te hoge prijs
Ik bied 400quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik heb mijne eergister gehaald, voor 300 coins ofzo
Net met mn 433 eresilvers tegen een braskill team mix met silvers + Pato en Maicosuel etc. 5-4 geowonnen, Luc Luc Luc!Werd wel strontziek vna die kerel want hij keek elke herhaling en liet alles zo lang mogelijk duren..
Waarom wil je überhaupt Hutchinson. Er zijn toch wel betere spelers op die positie neem ik aan?quote:
Ik haat jou.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:30 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
thx EA!!
Nou joepie Luuk de Jongquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:30 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
thx EA!!
ja als je 2x kop of munt goed gokt wordt de kans de 3e keer ook kleiner.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:33 schreef Toefjes het volgende:
Al die mooie pakjes.. Statistisch gezien wordt de kans steeds kleiner nu dat ik iets moois uit de pakjes trek als ik het zou proberen.
klopt, 3 x 1/2 is immers een achtste.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja als je 2x kop of munt goed gokt wordt de kans de 3e keer ook kleiner.
Ik heb hem al, maar in donkergroene formatiequote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Waarom wil je überhaupt Hutchinson. Er zijn toch wel betere spelers op die positie neem ik aan?
Nee dusquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:33 schreef Toefjes het volgende:
Al die mooie pakjes.. Statistisch gezien wordt de kans steeds kleiner nu dat ik iets moois uit de pakjes trek als ik het zou proberen.
heel mislukt voorbeeld inderdaadquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
klopt, 3 x 1/2 is immers een achtste.
k thxquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Controller in je reet duwen.
Rechterknuppeltje naar rechts duwenquote:
leuk, je hebt zojuist een nieuwe ssssshhh fag gecreeërd.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rechterknuppeltje naar rechts duwen
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
leuk, je hebt zojuist een nieuwe ssssshhh fag gecreeërd.
Nee, dan ben je gewoon een kneus. Enige moment dat het mag is als hij het ook doet of zich echt als een teringlul gedraagt imo. 9 op de 10 wedstrijden dus nowadaysquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..], soms is een ssssh gewoon onvermijdelijk als je heul hard iemand owned
Of als je een sweaty goals tegen een sweater maaktquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dan ben je gewoon een kneus. Enige moment dat het mag is als hij het ook doet of zich echt als een teringlul gedraagt imo. 9 op de 10 wedstrijden dus nowadays
Ik doe altijd Tevez bootyshake of 3x backflipsquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Gewoon met de vingertjes naar de hemel wijzen en een denkbeeldige pijl schieten.
Ik moet er altijd om lachenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:38 schreef wieisboos het volgende:
lol jullie winden je echt tering hard op zodra iemand shhh emote doet
Nee, wat die kinderachtige jochies willen doen moeten ze zelf weten. Het zegt meer over dat volk dan over mij..ik skip zelf gewoon lekker de replays en celebrations omdat ik het nutteloos vindquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:38 schreef wieisboos het volgende:
lol jullie winden je echt tering hard op zodra iemand shhh emote doet
wel dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, wat die kinderachtige jochies willen doen moeten ze zelf weten. Het zegt meer over dat volk dan over mij..ik skip zelf gewoon lekker de replays en celebrations omdat ik het nutteloos vind
Nee, dan was ik allang gekapt met het spel denk ikquote:
Had me toto op marokko gezet dus schijtzooi.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Die FK van Gaboneven de winnende scoren in de 95ste minuut
Beter stop je met toto, je verliest alleen maarquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Had me toto op marokko gezet dus schijtzooi.
Ik zet telkens op 4/5 ploegen tegelijk in voor 1/2 euro. Is niet voor de winst, meer voor de lolquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beter stop je met toto, je verliest alleen maar
Waarom doe je geen unibet? Is meer cash vanaf te krijgen en met een beetje logische gedachte verlies je nooitquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zet telkens op 4/5 ploegen tegelijk in voor 1/2 euro. Is niet voor de winst, meer voor de lolKans dat je alle 5 goed hebt is namelijk best klein.
Dat laatste is natuurlijk onzinquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom doe je geen unibet? Is meer cash vanaf te krijgen en met een beetje logische gedachte verlies je nooit
Ligt eraan waar je op gokt, een maat van me gokt met grote bedragen op wedstrijden zoals Real Madrid - Ajax en zet dan alleen in op winst of verlies. You do the mathquote:
Je hoeft mij niets te vertellen over de betting sector hoor, daar werk ik al jaren inquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je op gokt, een maat van me gokt met grote bedragen op wedstrijden zoals Real Madrid - Ajax en zet dan alleen in op winst of verlies. You do the math
Heel mooi voor die maat van jou. Ik doe het zoals ik eerder zei al voor de lol en verwacht er eigenlijk totaal geen winst mee te maken, zie het eerder als geld uitgeven. Als het toch maar 1/2 euro per weekeind is is dat ook te overzien. Daarnaast als het zo makkelijk is, doe het dan zelf? O wacht, je bent nog een kind....quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je op gokt, een maat van me gokt met grote bedragen op wedstrijden zoals Real Madrid - Ajax en zet dan alleen in op winst of verlies. You do the math
Help backfirequote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heel mooi voor die maat van jou. Ik doe het zoals ik eerder zei al voor de lol en verwacht er eigenlijk totaal geen winst mee te maken, zie het eerder als geld uitgeven. Als het toch maar 1/2 euro per weekeind is is dat ook te overzien. Daarnaast als het zo makkelijk is, doe het dan zelf? O wacht, je bent nog een kind....
Ik moest lachen.quote:
Jaren lang in WOS actiefquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hoeft mij niets te vertellen over de betting sector hoor, daar werk ik al jaren in
Ja, heb het er drukker dan ooit mee eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jaren lang in WOS actiefAls je zegt hoger backen en lager layen, zodoende een all green maken voor een surewin, dan weet men wel dat ze je over wedden niks hoeven te vertellen
Wed je nog steeds eigenlijk?
jupquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:31 schreef wieisboos het volgende:
als je coins trade offert gaat er zeker nogsteeds die 10% van af of niet?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:31 schreef wieisboos het volgende:
als je coins trade offert gaat er zeker nogsteeds die 10% van af of niet?
Hoeveel miljoenen kapitaal heb jij wel niet?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:38 schreef Toefjes het volgende:
IF Chiellini is binnenMonsterlijk naast IF Silva
Honderdmiljoenmiljardquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoeveel miljoenen kapitaal heb jij wel niet?
quote:
Nee, serieus, als ik alles verkoop heb ik iets van 2 miljoen ofzo. Eerste 2 maanden als een gek gehandeld in formatiekaartjesquote:
Ik vind hem echt ontzettend goed, verdedigend echt ontzettend sterk en hij scoort zelfs bij mij. Naast hem heb ik Johnson IF van de Wolves 75 pace en die is ook erg goed. Niveau Terry verdedigend maar wat sneller. Perfect koppel vind ik. Toure kan ik altijd nog erin zetten maar ik ben dik tevreden over Terry die echt tussen heel veel ballen komt en als hij in een duel zit wint hij deze bijna altijd (sprintduels nietquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:08 schreef Reemi het volgende:
VDM, jij had John Terry toch geprobeerd? Beviel hij, ondanks zijn traagheid?
Thanks, zit erover te denken hem in m'n hybrid te gooienquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind hem echt ontzettend goed, verdedigend echt ontzettend sterk en hij scoort zelfs bij mij. Naast hem heb ik Johnson IF van de Wolves 75 pace en die is ook erg goed. Niveau Terry verdedigend maar wat sneller. Perfect koppel vind ik. Toure kan ik altijd nog erin zetten maar ik ben dik tevreden over Terry die echt tussen heel veel ballen komt en als hij in een duel zit wint hij deze bijna altijd (sprintduels niettenzij je tegen de tegenstander aanloopt en zijn kracht gebruikt).
Hart op goal en Richards RB dan heeft Hart 9 chem Terry 9 chem en Richards 9 chem.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
Thanks, zit erover te denken hem in m'n hybrid te gooienToch een persoonlijkheid die man
Ik weet alleen nog steeds niet precies wie hoeveel links nodig heeft
In 4-1-2-1-2, hoeveel (enkele/dubbele) links heeft een CB nodig voor 9chem?
If Johnson ipv Chiellini en Hart op goal en andersquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:54 schreef Reemi het volgende:
Maar ik wil hun nietIk heb:
Aguero IF Higuain
Tevez
Nani Jesus Navas
IF Carrick
Balzaretti Chiellini Terry IF Iraola
Buffon
Maar Terry en Carrick hebben dan niet genoeg links
Is een teamgenoot sterker dan gewoon een Italiaanse Serie A LB voor Chiellini?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:59 schreef vandermar het volgende:
Wie is de LB van Juventus in FUT?
Dan zou je als die LB Italiaans is en degelijk die kunnen doen dan heeft Chiellini daar genoeg aan en dan Cech op goal of Hart of een andere Engelse keeper
De LB van Juve is Italiaans, ploeggenoot en zelfde competitie dus triple link dus beide 9 chem.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Is een teamgenoot sterker dan gewoon een Italiaanse Serie A LB voor Chiellini?
Perfectquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:59 schreef vandermar het volgende:
De Ceglie is de LB van Juventus.
Triple link met Chiellini dus beide 9 chem. Hart of Cech of een andere Engelse keeper op goal en klaar.
NPquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
PerfectDe Ceglie is vrij degelijk, dus die kan er wel in. Thanks
Nu zijn het tenminste 3 leagues, anders was het alleen BPL met BBVA
Ja jonge, ik was voetbaltrainen en ik begin altijd bij de laatste post, ik lees vrijwel niets terugquote:
Het is wel weer eindelijk een echt leuk filmpje van KSI, hij begon me een beetje te vervelen de laatste tijdquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja jonge, ik was voetbaltrainen en ik begin altijd bij de laatste post, ik lees vrijwel niets terug
??? zeg maar gerust nog 8 competities o.i.d. (had geen zin om te tellen)quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:08 schreef Vijf_voor het volgende:
Nieuw team: http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#b9o42lgZbcGMx
Als ik nog één andere competitie in dit team verwerk kan ik nog met het toernooi meedoen ook
Prima team. RvPquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:08 schreef Vijf_voor het volgende:
Nieuw team: http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#b9o42lgZbcGMx
Als ik nog één andere competitie in dit team verwerk kan ik nog met het toernooi meedoen ook
RvP is voor mij net iets te langzaam, heb Torres naast hem lopen. Geniaal duo.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Prima team. RvPtank van een spits, ik denk echter wel dat een iets meer pacey spits beter zou zijn naast hem die de gaten trekt.
De rest kan op de bankquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
??? zeg maar gerust nog 8 competities o.i.d. (had geen zin om te tellen)
Zeer vette teams!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:19 schreef vandermar het volgende:
Mijn team met RvP. Ik heb pas 1x met Gerrard gespeeld dacht ik maar zijn passingziek gewoon
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#dJJa4u0fbcGMQ
Mijn andere bazen team Ibra
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#eNk3KYuWbcGM0
Mijn twee bazen silver teams
Mexico
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#diWf9hV0bcGM4
Scandinavië
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#dKcZenaMbcGM5
Overige teams geen zin in om te posten, dat zijn
Bronzen eredivisie
Bronzen Engelse league
Feyenoord
Bundesliga - Hellas liga combinatie team.
Nu niet meerquote:
Ja ik weet het maar ik vind die bronzen rb erg fijn, belachelijk snel en loopt echt heel veel mensen van de bal af hehe.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:23 schreef Tim86 het volgende:
vandermar, als je de CB's omdraait van je Scandinaviërs kan je op rechtsback die silver Noor uit de pro league kwijt..weet niet of je het zelf al had gezien
Thanks, even halenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:25 schreef Tim86 het volgende:
Bij mij bakte hij er niets van..ieder kopduel bij die lange crosses verloor hij en hij lag alleen maar op de grond
Met hem heb je iig overal 9 chem en all silver, dus mocht dat ooit een toernooi eis zijn (all silver) dan is dat wel handig. Zie er op de markt nu eentje voor 250c met nog 11 minuten te gaan
Geen. Allemaal veel te langzaam.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:34 schreef Rijst het volgende:
Welke spaanse CB kan ik het beste naast Pique zetten? Puyol, IF Ramis,IF Amorebieta of IF Dominiquez?
Als je Lahm en Robben op rechts zet hebben ze sowieso beiden 9 chemistry, daar is geen link voor nodig met de CAM of CB. Beiden 1 dode link en 1 sterke link, dat heft elkaar opquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:27 schreef paul1501 het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gt6N3soebcGRL
Is er een manier om Robben met chem 9 in dit team te krijgen? Zit eraan te denken om Nasri op links te zetten en van der Vaart rechts op CAM. Evt. Lahm op RB.
Heeft iedereen dan chem 9, of Lahm niet?
Ah, top, bedankt. Ik dacht al zoiets, maar wist het niet zeker. Als er echt goede Duitse CB's waren geweest, had ik Neuer + een Duitse CB neergezet, maar helaasquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je Lahm en Robben op rechts zet hebben ze sowieso beiden 9 che
mistry, daar is geen link voor nodig met de CAM of CB. Beiden 1 dode link en 1 sterke link, dat heft elkaar op
IF Hummels gaat er best wel mee door. Tank.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:42 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Ah, top, bedankt. Ik dacht al zoiets, maar wist het niet zeker. Als er echt goede Duitse CB's waren geweest, had ik Neuer + een Duitse CB neergezet, maar helaas
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:50 schreef Tim86 het volgende:
If fellaini? Winnende goal FA cup tegen Fulham..
Deze iets?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:41 schreef el-blanchito het volgende:
is er naast de home kit van Pescara nog een shirt dat op die van Argentinië lijkt?
ahja, bedankt! Ik dacht dat er misschien wel wat te verdienen valt aan een pricefix van populaire shirtjes, nog nooit geprobeerd namelijkquote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Deze iets?
[ afbeelding ]
Avellaneda in de Primera Liga (Argentinie)
In de database staat trouwens Avellaneda, in de webapp Racing...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:45 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
ahja, bedankt! Ik dacht dat er misschien wel wat te verdienen valt aan een pricefix van populaire shirtjes, nog nooit geprobeerd namelijk
PS3 heb je dan of niet? op Xbox is die al gepricefixed.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:45 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
ahja, bedankt! Ik dacht dat er misschien wel wat te verdienen valt aan een pricefix van populaire shirtjes, nog nooit geprobeerd namelijk
Jep. Achja, nu ik een tijd geen wedstrijden kan spelen moet ik maar wat bedenken om mee te handelen (naast m'n gewone handelquote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
PS3 heb je dan of niet? op Xbox is die al gepricefixed.
hehe zou mooi zijn als ie 't wordt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:02 schreef Doublepain het volgende:
Straks maar proberen om if manolevie te hosselen
Hij speelde dramatisch!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:02 schreef Doublepain het volgende:
Straks maar proberen om if manolevie te hosselen
Ik heb m gisteren voor het slapengaan ook gekochtquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Kon niet langer wachten. Kan wel pas zondag avond weer spelen maar toch...
Had sinds gister al een paar keer op een IF Chiellini geboden, variërend van 215-225k. Elke keer had iemand er 1-5k meer voor geboden. Keek net eventjes en toen stond er 1 met 200k BIN met nog 59 minuten en 38 seconden, beetje geluk dusquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb m gisteren voor het slapengaan ook gekochtVanavond pas de eerste wedstrijden met hem, maar ben vreselijk benieuwd
Die bankquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het past precies![]()
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#jSVOEogzbcG1d
Nicequote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het past precies![]()
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#jSVOEogzbcG1d
Ik heb m voor 270K. Maar ja, het elftal speelt nu al zo lekker dat ik denk dat ik IF Chiellini en IF Silva de hele FUT12 editie zal houden, omdat dit het best mogelijk denkbare duo is in FUT. En de prijzen gaan vanzelf weer stijgen, zal wel snel op de 350K zitten denk ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Had sinds gister al een paar keer op een IF Chiellini geboden, variërend van 215-225k. Elke keer had iemand er 1-5k meer voor geboden. Keek net eventjes en toen stond er 1 met 200k BIN met nog 59 minuten en 38 seconden, beetje geluk dus
ALs je in de categorie valt die goed met RVP overweg kan is het een super elftalquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:44 schreef paul1501 het volgende:
Zou dit team werken?
4-5-1
RvP
Bale - vd Vaart - Yaya Touré - Sneijder - Robben
Cole - David Luiz - IF Hummels - Lahm
Neuer
Ga m'n IF Valencia weer verkopen, vind hem de 168k toch niet waard
Oja thanks Sakho die ga ik zeker halen. De IF was een beest vorig jaar en Remy laat ik nog even staanquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice
Ik zou IF Yangi-Mbia of hoe hij ook heet wel vervangen voor Sakho though..die is veel beter en goedkoper. En eigenlijk ook Menez > IF/SIF Remy op CAM
Puik team alleen jammer van Stekelenburg, geen IF Jovetic die ik veel beter dan Robinho vind en geen Maicon. Dat zijn de enige spelers die ik er in had gedaa. Maar dat centrale duo achterin is echt baas. Belachelijk goed gewoon.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:46 schreef Tobi-wan het volgende:
Mijn team nu:
[ afbeelding ]
Mijn centrale verdedigers zijn bijna 2x zoveel waard als de rest van mijn team (incl. bank)...
edit: Maicon zit geblesseerd op de bank.
Onze teams lijken best op elkaar, heb alleen Maicon ipv Abate en SIF Ramires ipv IF Boateng. Volgende project wordt IF Marcelo op LB en IF Neymar als CAM aan de linkerflankquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:46 schreef Tobi-wan het volgende:
Mijn team nu:
[ afbeelding ]
Mijn centrale verdedigers zijn bijna 2x zoveel waard als de rest van mijn team (incl. bank)...
edit: Maicon zit geblesseerd op de bank.
Pics or it didn't .....quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:51 schreef Dudeweiser het volgende:
Wtf een vriend heeft een bronze keeper verkocht voor 250k
Wat heb ik een tering hekel aan die gast, vooral omdat hij keer op keer alles er tegen mij inpriktquote:
Stekelenburg ben ik zat, heb hem echt de kans gegeven maar hij is gewoon minder goed dan Buffon. Zoals ik al zei zat Maicon op de bank. Robinho is waarschijnlijk ook de 1e die ik ga vervangengen maar ik heb daar liever een wat snellere speler achter Ibrahimovic staan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Puik team alleen jammer van Stekelenburg, geen IF Jovetic die ik veel beter dan Robinho vind en geen Maicon. Dat zijn de enige spelers die ik er in had gedaa. Maar dat centrale duo achterin is echt baas. Belachelijk goed gewoon.
Ik wacht op een IF Cissé maar ik vrees dat die er niet gaat komen. QPR heeft interesse in hem.quote:
Niet al te hoge shooting en 3* skills...quote:
Ik kan zeker goed met RVP overweg. In de afgelopen 5 wedstrijden zo'n 10-15 goalsquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ALs je in de categorie valt die goed met RVP overweg kan is het een super elftalHoop wel dat Sneijder genoeg chem krijgt (weet niet hoeveel dode linkjes in deze opstelling krijgt..)
Luiz heeft toch een goede link met Cole en een zwakke met Touré?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:46 schreef vandermar het volgende:
David Luiz 7 chem dacht ik, hooguit 8 iig. Dan moet je Terry daar neerzetten.
Dode link met keeper en de CB. Ik denk 7 chem of 8 chem maar weet het niet zekerquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:55 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Ik kan zeker goed met RVP overweg. In de afgelopen 5 wedstrijden zo'n 10-15 goals
[..]
Luiz heeft toch een goede link met Cole en een zwakke met Touré?
Je hebt gelijk, als ik een willekeurige keeper en CB neerzet krijgt Luiz 7 chem. Het is zo jammer dat Terry zo traag is.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dode link met keeper en de CB. Ik denk 7 chem of 8 chem maar weet het niet zeker
Ik heb Terry ook en ik moet zeggen dat hij erg goed is hoor. Sprint duels zal je niet met hem winnen maar verdedigende duels win je allemaal. Je moet zorgen dat hij op tijd terugloopt en dan is hij vrijwel niet te verslaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:59 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, als ik een willekeurige keeper en CB neerzet krijgt Luiz 7 chem. Het is zo jammer dat Terry zo traag is.
Hoe bevalt je xbox?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:01 schreef laucas het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/112085599
Ok, dat moet lukken. Sneijder zou idd wel een probleem zijn, 2 zwakke links en 1 dood, dat wordt vast geen 9 chem.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb Terry ook en ik moet zeggen dat hij erg goed is hoor. Sprint duels zal je niet met hem winnen maar verdedigende duels win je allemaal. Je moet zorgen dat hij op tijd terugloopt en dan is hij vrijwel niet te verslaan.
Misschien een coin transactie gone wrong? Precies dezelfde speler voor een hoge prijs erop gezet oid?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:03 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
WTF, hoe kan een bronze dat ooit waard zijn?
Heeft die vriend niet gewoon coins gekocht en wil hij nu stoer doen?quote:
niet, maar die gast waarmee hij mailde wilde die keeper schijnbaar heel graag hebben voor zijn team en hij was heel zeldzaam ofzoquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:03 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
WTF, hoe kan een bronze dat ooit waard zijn?
Hij heeft de coins dus gekocht.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet, maar die gast waarmee hij mailde wilde die keeper schijnbaar heel graag hebben voor zijn team en hij was heel zeldzaam ofzo
Ik hoop het, heb nog wel wat spelers uit de Russische competitiequote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:07 schreef vandermar het volgende:
Ligt het aan mij of zijn mensen de russische competitie aan het price fixen
Even de keeper opzoeken en je weet of hij inderdaad zeldzaam is. Zo niet, kun je hem de rest van je leven uitlachenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet, maar die gast waarmee hij mailde wilde die keeper schijnbaar heel graag hebben voor zijn team en hij was heel zeldzaam ofzo
xboxquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:07 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Ik hoop het, heb nog wel wat spelers uit de Russische competitiePS3 of 360?
Op de xbox staan er maar 13 van atm..allemaal BIN van 200 zo ongeveerquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Even de keeper opzoeken en je weet of hij inderdaad zeldzaam is. Zo niet, kun je hem de rest van je leven uitlachen
Pagina 7 staat scandinaviequote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:12 schreef GuRBuH het volgende:
Pics van Noorse/Ligue 1 teams met Tettey/Elyou/Utaka etc plz?
Utakaloos:quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:12 schreef GuRBuH het volgende:
Pics van Noorse/Ligue 1 teams met Tettey/Elyou/Utaka etc plz?
Pagina 8quote:
Dat is Chris Dunn van Coventry City, die kerel is nog geen 200 coins waard. Oftewel, je maat heeft gewoon coins gekocht...quote:
Wie was het?quote:
Kleine piemel? Dus toch!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:18 schreef vandermar het volgende:
Echt achterlijk, Doumbia voor 4,5K bin er op niet voor minder. Danny gepricefixed. Gelukkig 1 voor 1400 BIN gehaald 59th minute.
?quote:
Thx. Die van het forum lijkt me echter geen full chem en dat streef ik wel na. Ik wil eigenlijk 4-2-3-1 met Elyou in de spits (evt Nevland backup). Dan heb ik Berget voor CF en daarachter wil ik Ogude en Tettey. Dan 1 van de 2 CAM's Utaka waarschijnlijk, andere CAM geen idee.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Utakaloos:
[ afbeelding ]
(normaal Loties ipv Diakite)
Kwam net deze tegen op EA forum:
[ http://img849.imageshack.us/img849/4299/hybrid4.png (copy/paste deze link) ]
Doumbiaaaquote:
quote:
11 competities in starting 11 ipv 11 competities in match squad (las ik op het forum..zit zelf paar dagen zonder xbox)quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Douglas is nu boven de 5k maar ik vind hem nu voor de 3e keer voor 2k of minder. Dat gaat best wel makkelijk zo. En wat hebben ze aan de regels veranderd? Ik kan nu niet op de console.
Dat maakt het een stuk moeilijker. Die Braziliaanse CB uit de Poolse competitie is ook zeer gewild nu, de goedkoopste is 3.9k BIN.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
11 competities in starting 11 ipv 11 competities in match squad (las ik op het forum..zit zelf paar dagen zonder xbox)
Dan wordt het dusdanig moeilijk dat er niet veel animo voor zal zijn denk ik..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
11 competities in starting 11 ipv 11 competities in match squad (las ik op het forum..zit zelf paar dagen zonder xbox)
Hoezo moeilijk? Gewoon een team maken op basis van nationaliteit toch? Is het trouwens gold of?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan wordt het dusdanig moeilijk dat er niet veel animo voor zal zijn denk ik..
minimaal 4starquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hoezo moeilijk? Gewoon een team maken op basis van nationaliteit toch? Is het trouwens gold of?
Had je die nog uit packs of had je die gewoon gekocht?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:36 schreef paul1501 het volgende:
Wow, fijn dit. Kijk net even bij m'n zilveren spelers en zie dat ik Cicinho heb (74 RB, Brazilië, 90 pace). Volgens ultimatedb 35k waard
Edit: en Crusat van 17k
Hmm ok. Dan word het inderdaad moeilijker. Doordat je dan ook geen dubbele links kunt maken zit een hybrid er ook niet echt in.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Alleen maar teams vol met Brazillianen dus
Afonso Alves? Paolo Henrique?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Had je die nog uit packs of had je die gewoon gekocht?
Ik heb nog een speler ontdekt die voor meer gaat dan hij normaal waard is. Het is een Braziliaan (geen verrassing) en hij heeft in de Eredivisie gespeeld.
Bijvoorbeeld brazilianen.. Zo uit het blote hoofd kom ik maar op 8 ongeveer (die echt kwaliteit kunnen leveren)quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hoezo moeilijk? Gewoon een team maken op basis van nationaliteit toch? Is het trouwens gold of?
Had ze nog uit packs, dacht al dat ze wat waard zouden zijn, dus opgeslagen in m'n clubquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Had je die nog uit packs of had je die gewoon gekocht?
Ik heb nog een speler ontdekt die voor meer gaat dan hij normaal waard is. Het is een Braziliaan (geen verrassing) en hij heeft in de Eredivisie gespeeld.
11 competities is wel veel ja. Maar vier sterren valt best mee. Als je gewoon een silver team maakt en dan de bank volplakt met hoge golds red je dat volgens mij wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld brazilianen.. Zo uit het blote hoofd kom ik maar op 8 ongeveer (die echt kwaliteit kunnen leveren)
BPL: Ramires
League 1: Nene, Bastos
Serie A: Silva, Pato, Lucio, Maicon etc
Eredivisie: Douglas
Bundesliga: Gustavo, Santana
BBVA: Marcelo
Liga Brasil: genoeg
Mexicaanse competitie: Danilinho (en nog een aantal anderen)
Verder wordt het wel lastig, en moet het maar net in je formatie passen. Blessures en schorsingen maken het lastig een paar wedstrijden achter elkaar te kunnen spelen. Heb geen webapp of console bij de hand, dat maakt het verzinnen wel wat lastiger trouwens.
Met andere landen vrijwel onmogelijk een 100 chem team te maken, daarom denk ik dat het toernooi een flop gaat worden met 11 verschillende competities in de basis
Weet ik, grapjequote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die zitten er beide niet in. Hij speelt in een competitie met maar heel weinig golds en hij is zelf een gold 76.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |