Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door vandermar op 27-01-2012 18:57:39 ]RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
omg hahaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nu dat kaartje teruggeven en die 10 euro opeisenJa hij deed het niet dus terug met dat geld
Haha, vandermar is echt door en door slechtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
omg hahakind gewoon 40 ofzo geven imo.
Extra huiswerkquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:20 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Haha, vandermar is echt door en door slechtGeef die jongen maandag gewoon wat extra. Wel zo netjes
iddquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:20 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Haha, vandermar is echt door en door slechtGeef die jongen maandag gewoon wat extra. Wel zo netjes
En wat moet het dan worden? Economie of wiskunde?quote:
Latijn of Grieks kan dat ook?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:22 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
En wat moet het dan worden? Economie of wiskunde?
Nee, sorry. Die vakken geef ik nietquote:
Nee voetbaltrainen.quote:
Er is genoeg talent aanwezig al bij xbox, je bent overbodig hahaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als xbox mij toch had bij clubs.. Pfoe
We hebben je niet nodigquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als xbox mij toch had bij clubs.. Pfoe
Ego? Ik doe juist veel doorpassen naar m'n spitsen, tevens ben ik topscoorder van de clubquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
We hebben je niet nodigBovendien is je ego storend in een "team".
ik vergat de 'no homo'.quote:
Dus ik mag niet met een meisje hand in hand lopen?quote:
Ja, dit en je vorige post klinkt egoistischquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ego? Ik doe juist veel doorpassen naar m'n spitsen, tevens ben ik topscoorder van de club
Since when hebben topscoorder zijn en egoisme iets met elkaar te maken?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja, dit en je vorige post klinkt egoistisch
Slik je het door of wil je een doekje?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:48 schreef Kamikazie het volgende:
Ik was vorig jaar lekker topscoorder, krijg ik nou een koekje??
Egoistquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:48 schreef Kamikazie het volgende:
Ik was vorig jaar lekker topscoorder, krijg ik nou een koekje??
Geen TT, geen OP chick. Lekker bezigquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:47 schreef vandermar het volgende:
Nu ga ik ook geen OP chick meer zoekenga ik lekker voor mijzelf houden
Als je meer schiet scoor je meerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Since when hebben topscoorder zijn en egoisme iets met elkaar te maken?
Thanksquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Geen TT, geen OP chick. Lekker bezig
Ja, je begint wel op de bank en moet bier halen na de wedstrijdquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:50 schreef Rijst het volgende:
Vraag je ouders of ze een Xbox voor je willen kopen. Daarna een sollicitatiebrief + je cv naar Rijstbal@Fifa12clubs.nl sturen en dan zien we wel verder.
Tevens contributie overmaken aan mij.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:50 schreef Rijst het volgende:
Vraag je ouders of ze een Xbox voor je willen kopen. Daarna een sollicitatiebrief + je cv naar Rijstbal@Fifa12clubs.nl sturen en dan zien we wel verder.
Mooi ding, wel duurquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:52 schreef vandermar het volgende:
Ik ga een macbook pro halen. Jammergenoeg heb ik nu 330 euro dus 1200 te weinig
Deze manquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kan je nog lang sparen met je krantenwijk.
Ah kut man. Ik voel met me meequote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Vandemar heeft de kleine hoeveelheid credits die hij de afgelopen tijd heeft opgebouwd in 1x verspeeld....
Doenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:52 schreef vandermar het volgende:
Ik ga een macbook pro halen. Jammergenoeg heb ik nu 330 euro dus 1200 te weinig
lol wat?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
DoenHeb er ook 1. weliswaar gestolen
maar voor de halve prijs en gloed nieuw.
Ja Marktplaats. Ik had al een vermoeden. Enige mankementen waren plakkende toetsen maar die heb ik gratis laten vervangen en krassen aan de onderkant.quote:
Censoredquote:
Heulemaal nietquote:
Check die nipples danquote:
Ja jonge anders mag ik het niet posten.quote:
Oh oké, niks gezegdquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja jonge anders mag ik het niet posten.
Weet niet of je heb opgelet maar heb al 3-4 dagen niks gepost?quote:
Echt? Niet gemerkt man, probeer het nog eens?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet niet of je heb opgelet maar heb al 3-4 dagen niks gepost?
Dit klinkt té aardigquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:54 schreef Thorb het volgende:
Ik wil vanavond ook wel meedoen met clubs. Mijn pro is nu wat beter dan de vorige keer, niet dat dat nodig is als je zulke goede teamgenoten hebt natuurlijk
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:10 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Echt? Niet gemerkt man, probeer het nog eens?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:10 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Echt? Niet gemerkt man, probeer het nog eens?
quote:Friday 27 Jan - Transfers
* Kévin Anin: From FC Sochaux to OGC Nice
* Giuseppe Sculli: From Lazio to Genoa
* Maicon dos Santos Corrêa: From Free Agents to D.C. United
* Djamel Mesbah: From Lecce to Milan
* Rodney Strasser: From Lecce to Milan
* Massimo Donati: From Bari to Palermo
* Fausto Rossi: From Vicenza to Juventus
* Frederik Sørensen: From Juventus to Bologna
* Guglielmo Stendardo: From Lazio to Atalanta
* Ben Marshall: From Sheffield Wednesday to Stoke City
* Max Ehmer: From Yeovil Town to Queens Park Rangers
* Nolan Roux: From Stade Brestois to LOSC Lille
* Danny Drinkwater: From Barnsley to Leicester City
* Anthony Modeste: From Girondins de Bordeaux to Blackburn Rovers
* Jacob Peterson: From Free Agents to Sporting KC
* Paulo Afonso Santos Junior: From AS Saint-Etienne to Real Betis Balompié
* Antonio Galdeano Benítez: From Málaga CF to Real Zaragoza
* Danny Cruz: From Houston Dynamo to D.C. United
* Lee Cook: From Leyton Orient to Queens Park Rangers
* Stefano Okaka Chuka: From Roma to Parma
* Pedro Roberto Silva Botelho: From Rayo Vallecano to Levante UD
* Felipe Patavino Saad: From Évian Thonon Gaillard FC to AC Ajaccio
* Scott Wootton: From Peterborough United to Manchester United
* Adama Touré: From FC Lorient to Real Sporting de Gijón
* Leonardo Miglionico: From Livorno to Lecce
* Jonathan Howson: From Leeds United to Norwich City
* Mevlüt Erdinç: From Paris Saint-Germain to Stade Rennais
* Amauri Carvalho De Oliveira: From Juventus to Fiorentina
* Martín Cáceres: From Sevilla FC to Juventus
* Senah Mango: From AS Monaco to Olympique de Marseille
* Diego da Silva Costa: From Atlético de Madrid to Rayo Vallecano
* Saphir Taïder: From Juventus to Bologna
Komt terug van loan...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:16 schreef Fuszy het volgende:
Scott Wootton: From Peterborough United to Manchester United
die heeft een flinke stap gemaakt.
Ik ben wel eens blijer geweest tijdens een uur moet ik bekennen.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben wel eens blijer geweest tijdens een uur moet ik bekennen.
EL OH FUCKING EL. EA, VIEZE SMERIGE HOMO'S. RIJST KRIJGT GODVERDOMME ELKE KEER EEN IF IN EEN PAKJE EN IK NOOIT. IK HEB ZO VAAK GEBEDEN MAAR HET WORDT NOOIT VERHOORD, SMERIGE LUTSERS.quote:
ja uit Leiderdorp toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
DoenHeb er ook 1. weliswaar gestolen
maar voor de halve prijs en gloed nieuw.
Flink je bankrekening omhoog gehaald danquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:46 schreef Tim86 het volgende:
Iemand gaat Wernbloom en Elm (IF's) prijsfixen volgens mij..heb er vandaag 10 verkocht
volgens mij heb ik nog een Hutchinson.. weet alleen niet zeker of ie 4-3-3 is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:56 schreef StijnDa het volgende:
Ik zoek al weken lang Hutchinson 4-3-3. Best wel apart dat ik hem nooit tegen kom, niet eens voor een te hoge prijs
http://www.futhead.com/quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ultimatedb.nl is zo goed als down, heeft iemand een alternatief?
Staan daar ook de prijzen op? die zie ik nietquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/
Wel minder fijn en compleet, maar ook stabieler
Nee.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Staan daar ook de prijzen op? die zie ik niet
Nee, maar daarvoor kan je de webapp gebruikenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Staan daar ook de prijzen op? die zie ik niet
Ik heb mijne eergister gehaald, voor 300 coins ofzoquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:56 schreef StijnDa het volgende:
Ik zoek al weken lang Hutchinson 4-3-3. Best wel apart dat ik hem nooit tegen kom, niet eens voor een te hoge prijs
Ik bied 400quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik heb mijne eergister gehaald, voor 300 coins ofzo
Net met mn 433 eresilvers tegen een braskill team mix met silvers + Pato en Maicosuel etc. 5-4 geowonnen, Luc Luc Luc!Werd wel strontziek vna die kerel want hij keek elke herhaling en liet alles zo lang mogelijk duren..
Waarom wil je überhaupt Hutchinson. Er zijn toch wel betere spelers op die positie neem ik aan?quote:
Ik haat jou.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:30 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
thx EA!!
Nou joepie Luuk de Jongquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:30 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
thx EA!!
ja als je 2x kop of munt goed gokt wordt de kans de 3e keer ook kleiner.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:33 schreef Toefjes het volgende:
Al die mooie pakjes.. Statistisch gezien wordt de kans steeds kleiner nu dat ik iets moois uit de pakjes trek als ik het zou proberen.
klopt, 3 x 1/2 is immers een achtste.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja als je 2x kop of munt goed gokt wordt de kans de 3e keer ook kleiner.
Ik heb hem al, maar in donkergroene formatiequote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Waarom wil je überhaupt Hutchinson. Er zijn toch wel betere spelers op die positie neem ik aan?
Nee dusquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:33 schreef Toefjes het volgende:
Al die mooie pakjes.. Statistisch gezien wordt de kans steeds kleiner nu dat ik iets moois uit de pakjes trek als ik het zou proberen.
heel mislukt voorbeeld inderdaadquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
klopt, 3 x 1/2 is immers een achtste.
k thxquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Controller in je reet duwen.
Rechterknuppeltje naar rechts duwenquote:
leuk, je hebt zojuist een nieuwe ssssshhh fag gecreeërd.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rechterknuppeltje naar rechts duwen
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
leuk, je hebt zojuist een nieuwe ssssshhh fag gecreeërd.
Nee, dan ben je gewoon een kneus. Enige moment dat het mag is als hij het ook doet of zich echt als een teringlul gedraagt imo. 9 op de 10 wedstrijden dus nowadaysquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..], soms is een ssssh gewoon onvermijdelijk als je heul hard iemand owned
Of als je een sweaty goals tegen een sweater maaktquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dan ben je gewoon een kneus. Enige moment dat het mag is als hij het ook doet of zich echt als een teringlul gedraagt imo. 9 op de 10 wedstrijden dus nowadays
Ik doe altijd Tevez bootyshake of 3x backflipsquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Gewoon met de vingertjes naar de hemel wijzen en een denkbeeldige pijl schieten.
Ik moet er altijd om lachenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:38 schreef wieisboos het volgende:
lol jullie winden je echt tering hard op zodra iemand shhh emote doet
Nee, wat die kinderachtige jochies willen doen moeten ze zelf weten. Het zegt meer over dat volk dan over mij..ik skip zelf gewoon lekker de replays en celebrations omdat ik het nutteloos vindquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:38 schreef wieisboos het volgende:
lol jullie winden je echt tering hard op zodra iemand shhh emote doet
wel dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, wat die kinderachtige jochies willen doen moeten ze zelf weten. Het zegt meer over dat volk dan over mij..ik skip zelf gewoon lekker de replays en celebrations omdat ik het nutteloos vind
Nee, dan was ik allang gekapt met het spel denk ikquote:
Had me toto op marokko gezet dus schijtzooi.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Die FK van Gaboneven de winnende scoren in de 95ste minuut
Beter stop je met toto, je verliest alleen maarquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Had me toto op marokko gezet dus schijtzooi.
Ik zet telkens op 4/5 ploegen tegelijk in voor 1/2 euro. Is niet voor de winst, meer voor de lolquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beter stop je met toto, je verliest alleen maar
Waarom doe je geen unibet? Is meer cash vanaf te krijgen en met een beetje logische gedachte verlies je nooitquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zet telkens op 4/5 ploegen tegelijk in voor 1/2 euro. Is niet voor de winst, meer voor de lolKans dat je alle 5 goed hebt is namelijk best klein.
Dat laatste is natuurlijk onzinquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom doe je geen unibet? Is meer cash vanaf te krijgen en met een beetje logische gedachte verlies je nooit
Ligt eraan waar je op gokt, een maat van me gokt met grote bedragen op wedstrijden zoals Real Madrid - Ajax en zet dan alleen in op winst of verlies. You do the mathquote:
Je hoeft mij niets te vertellen over de betting sector hoor, daar werk ik al jaren inquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je op gokt, een maat van me gokt met grote bedragen op wedstrijden zoals Real Madrid - Ajax en zet dan alleen in op winst of verlies. You do the math
Heel mooi voor die maat van jou. Ik doe het zoals ik eerder zei al voor de lol en verwacht er eigenlijk totaal geen winst mee te maken, zie het eerder als geld uitgeven. Als het toch maar 1/2 euro per weekeind is is dat ook te overzien. Daarnaast als het zo makkelijk is, doe het dan zelf? O wacht, je bent nog een kind....quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je op gokt, een maat van me gokt met grote bedragen op wedstrijden zoals Real Madrid - Ajax en zet dan alleen in op winst of verlies. You do the math
Help backfirequote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heel mooi voor die maat van jou. Ik doe het zoals ik eerder zei al voor de lol en verwacht er eigenlijk totaal geen winst mee te maken, zie het eerder als geld uitgeven. Als het toch maar 1/2 euro per weekeind is is dat ook te overzien. Daarnaast als het zo makkelijk is, doe het dan zelf? O wacht, je bent nog een kind....
Ik moest lachen.quote:
Jaren lang in WOS actiefquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hoeft mij niets te vertellen over de betting sector hoor, daar werk ik al jaren in
Ja, heb het er drukker dan ooit mee eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jaren lang in WOS actiefAls je zegt hoger backen en lager layen, zodoende een all green maken voor een surewin, dan weet men wel dat ze je over wedden niks hoeven te vertellen
Wed je nog steeds eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |