Chinezen hebben nieuw jaarquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:49 schreef 0wen het volgende:
Jongens,
wanneer krijg ik de rest van mijn spulletjes binnen
Een deel is geleverd, maar de rest van de SKU's staat op: 'Update order status for put fulfilling order'
Dat is al 11 dagen zo
wie o wie??
Vroeg ik me ook af. Maar het nummer ziet er nochtans legit uit (RA36xxxxxxxCN, dus niet zo'n pseudocode die je soms bij andere shops krijgt als plaatsopvulling voor het tracking-veld).quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:31 schreef shiznuts het volgende:
Waarom zat daar tracking op (11 usd)?
All order processing and customer service will be closed January 22nd through January 24th HKTquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Chinezen hebben nieuw jaar
niet zo zeuren dus
Haha gewoon voor een leuke foto ofzoquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:39 schreef shiznuts het volgende:
De layout... en de url dus.
And poor doggy... why wud u do that?
Ze zjijn daar pas net weer aan het werk joh, gun ze nog een maandjequote:Op woensdag 1 februari 2012 18:57 schreef 0wen het volgende:
[..]
All order processing and customer service will be closed January 22nd through January 24th HKT
Het staat vanaf 20 januari op die status.
Spul is besteld op 10 december, (had wel een deel binnen gekregen niet alles)
Ik vind niet dat ik zeur, wacht nu al bijna 2 maanden
Mag niet over gepraat worden.quote:
Welke site is dat dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:33 schreef Racer88 het volgende:
Ik kwam trouwens dvd's tegen. Staat bij UK versie, gesealed, en de ISBN nummers komen ook overeen met de echte. Het zal wel niet, maar bestaat er enige kans dat deze echt zijn? Dit is het eerste wat mij echt lijkt gezien de aantal ratings in de duizenden lopen, de seller score zeer goed is, en de reviews er niet om liegen.
En stel het is echt, nog steeds problemen met douane?
Waarom zouden ze de moeite nemen om te kloten met het ISBN-nummer van de ingescande cover?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:33 schreef Racer88 het volgende:
Ik kwam trouwens dvd's tegen. Staat bij UK versie, gesealed, en de ISBN nummers komen ook overeen met de echte. Het zal wel niet, maar bestaat er enige kans dat deze echt zijn? Dit is het eerste wat mij echt lijkt gezien de aantal ratings in de duizenden lopen, de seller score zeer goed is, en de reviews er niet om liegen.
En stel het is echt, nog steeds problemen met douane?
Ja, gewoon niet doen dus.quote:
Nee. Want dan suggereer je dat het om echte gaat. We willen het gewoon niet, klaar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:19 schreef Racer88 het volgende:
Nouja als hij de woorden weghaalt dat t over nepproducten gaat, kan t filmpje blijven staan. Kan iedere mongol die ze wil kopen zien dat het kudt is
Laat ze stoppen, kan niet meer zonder dit topicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DVD's uit China: bin there, done that. Niet kopen (Anders heb je kans op een ''aanslag'' van 300 euro zeg maar)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Laat ze stoppen, kan niet meer zonder dit topicAanslag is toch alleen op namaak. Ervanuitgaande dat het geen namaak is dan.. of ook gewoon op echte dvd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DVD's uit China: bin there, done that. Niet kopen (Anders heb je kans op een ''aanslag'' van 300 euro zeg maar)
Volgens mij werkt een UK dvd niet op een NL dvd speler. Verschillende regio's.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:53 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Aanslag is toch alleen op namaak. Ervanuitgaande dat het geen namaak is dan.. of ook gewoon op echte dvd?
Neen, je zal US bedoelen:quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:38 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Volgens mij werkt een UK dvd niet op een NL dvd speler. Verschillende regio's.
Ja, en bij namaak heb je kans op een boete van 300 euro...quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:53 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Aanslag is toch alleen op namaak. Ervanuitgaande dat het geen namaak is dan.. of ook gewoon op echte dvd?
Respect. Ik heb nog 2 ¤ 2,- discounts liggen. Samen ook een whopping ¤ 4,00 als ik het goed uitreken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:25 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb 1000 punten bij elkaar gespaard bij FP, ik denk ff kijken wat ik er mee kan doen, 5$ discount
Mediamarkt! Voor het importeren van nepperds krijg je 300 euro boet.quote:
Mijn soundmagics zijn ook nog niet verzonden, duurt ook nog wel even denk ikquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:17 schreef jonasr het volgende:
mm valt chinashopping me even tegen.
Focalprice gaat mijn soundmagic's NIET verzenden (zogezegd out of stock).
CK-700's al een maand onderweg.
beetje duur zoek eens op deze http://chinaprices.us?q=Intercomquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:59 schreef shiznuts het volgende:
http://chinaprices.us?q=talk%20walk%20km / http://chinaprices.us?q=talk%20walk%205w dúh
Merk er nog helemaal niks vanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:10 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Dealextreme is weer aan het versturen
Waar gaat dit in hemelsnaam over?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:34 schreef pazara het volgende:
iemand die weet met welke frequentie je het meeste kanalen pakt?
Dinsdag bij opsporing verzochtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:25 schreef Miniem het volgende:
Mijn masker binnen die ik 18-01 besteld had.
http://www.focalprice.com(...)te.html?SSAID=465956
Best een leuk ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |