Dat klopt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ik lees is maar 1 ding:
1. jij vertrouwt haar niet
Als ze hem niet vrijwillig draagt is haar man/familie strafbaar! Maar omdat dat lastig te bewijzen is, omdat het strafbare binnenshuis gebeurd, gaan we het boerkagedrag dus moeilijker maken. Wellicht helpt het. Maar baat het niet, schaden doet het (ons) ook niet!quote:Daarbij moet je je dus afvragen of ze die boerka vrijwillig draagt. Dat ding is natuurlijk ingesteld door mannen om hun vrouw niet te laten begluren door andere mannen. Dus als jij daadwerkelijk denkt dat zij jou niet zou vertrouwen met je seksuele lusten, dan moet je nog even stilstaan bij de geschiedenis van dat ding.
Nogmaals, dat mag jij vinden. Ik vind het wel boeiend. En alweer nogmaals, dat mag ook.quote:Ik kom er heeeel soms ééntje tegen. En dan ga ik verder met mijn leven. Het is namelijk echt compleet a-boeiend.
Als het dan niet vriest en die agent is een bokkenlul, dan heeft-ie die prent, ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
Lees ook wat ik zeg, hij loopt dus al over straat ermee en staat niet meer bij de motor.
Dus hoe weet die agent die net om het hoekje komt zetten dan dat hij net van de motor afstapt.
goede samenvatting van dit hele onderwerpquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:42 schreef ems. het volgende:
[..]
Nu zit je een beetje problemen te scheppen uit niets.
Vrouwen die alleen met boerka naar buiten mogen? Laat die Turken lekker hun vrouwen eens doen en laten wat zij zelf willen ipv vrouwen van hun vrijheid te beroven.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:31 schreef Frutsel het volgende:
Vrouwen die nu alleen met een boerka naar buiten durven of morgen, zullen vanaf nu thuisblijven", aldus voorzitter Aydin Akkaya.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:35 schreef De_Ilias het volgende:
Mijn ervaring zegt ... .... en ik heb in Nederland nog nooit iemand met een boerka zien lopen.
Ik loop ook regelmatig al met de helm op naar mijn motor toe, en anderzijds ook.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon gelijk aftrekken die bivakmuts als je je motorhelm afzet.
Ik ook niet, maar daar gaat het gewoon helemaal niet om.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik loop ook regelmatig al met de helm op naar mijn motor toe, en anderzijds ook.
Als ik van de motor afstap loop ik vaak al richting mijn bestemming en doe ik onderweg eerst mijn handschoenen uit en daarna pas mijn helm af.
Mijn vader doet het niet veel anders.
Wat doen we moeilijk met andere manieren aanlerenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik loop ook regelmatig al met de helm op naar mijn motor toe, en anderzijds ook.
Als ik van de motor afstap loop ik vaak al richting mijn bestemming en doe ik onderweg eerst mijn handschoenen uit en daarna pas mijn helm af.
Mijn vader doet het niet veel anders.
Je rijd zeker zelf geen motor?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat doen we moeilijk met andere manieren aanleren
Hey, it's Ricky Santorum!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:45 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Dat klopt.
Zij verstopt zich namelijk voor de buitenwereld en in een open samenleving als de onze kan dat eigenlijk maar 2 dingen betekenen: crimineel of geestelijk gestoord.
En wie zegt dat ik deze Ervaring in Nederland heb opgedaan? Wie zegt dat ik in Nederland woon?quote:
Jij hebt het zelf over bekeerde NEDERLANDSE meisjes, geinponum.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:59 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
En wie zegt dat ik deze Ervaring in Nederland heb opgedaan? Wie zegt dat ik in Nederland woon?
Eigenlijk verschillen jouw denkbeelden niet zoveel van hen die korte rokjes verbieden, of boerka's verplichten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:45 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Dat klopt.
Zij verstopt zich namelijk voor de buitenwereld en in een open samenleving als de onze kan dat eigenlijk maar 2 dingen betekenen: crimineel of geestelijk gestoord.
1. En die wonen alleen maar in Nederland?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:01 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Jij hebt het zelf over bekeerde NEDERLANDSE meisjes, geinponum.
Fixed!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:03 schreef t-8one het volgende:
[..]
Eigenlijk verschillen jouw denkbeelden niet zoveel van hen die korte rokjes verplichten, of boerka's verbieden.
Dat verzin je er nu toch pas bij?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:05 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
1. En die wonen alleen maar in Nederland?
Fijn voor je.quote:2. Ik heb veel contact met Nederlandse moslims.
Nederlandse bedrinkelingen met bier op, ja.quote:Genoeg om te weten wat er gaande is rondom de Moslims in Nederland, je kan het geloven of niet, in het buitenland wonen veel Nederlandse bekeerlingen met Boerka op.
Ik heb liever dat mijn vrouw zelf bepaald wat ze doet, en ik niet als een verkapte moslim probeer haar leven te bepalen omdat ik mij superieur voel aan haar.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:11 schreef De_Ilias het volgende:
Mensen die het geestelijk gestoord noemen dat een vrouw een burka draagt zijn het zelf.
Ik heb liever mijn vrouw in een Burka dan dat ik een vrouw heb die er als een lustobject bij loopt.
mensen die het geestelijk gestoord noemen dat een vrouw een burka draagt of mensen die hun vrouw liever in een burka zien dan dat ze er als een lustobject bijloopt ...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:11 schreef De_Ilias het volgende:
Mensen die het geestelijk gestoord noemen dat een vrouw een burka draagt zijn het zelf.
Ik heb liever mijn vrouw in een Burka dan dat ik een vrouw heb die er als een lustobject bij loopt.
Uiteraard bepaald de vrouw zelf!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb liever dat mijn vrouw zelf bepaald wat ze doet, en ik niet als een verkapte moslim probeer haar leven te bepalen omdat ik mij superieur voel aan haar.
Dit dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
mensen die het geestelijk gestoord noemen dat een vrouw een burka draagt of mensen die hun vrouw liever in een burka zien dan dat ze er als een lustobject bijloopt ...
ik noem het 1 pot nat
Ik niet .... echt niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:11 schreef De_Ilias het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |