Ze gebruiken allebei de pecs en lats, maar wat je precies wil weten weet ik niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:29 schreef Weissman het volgende:
Zit er nog een anatomisch verband tussen dippen en chin-ups ?
Ook als je je lichaam zeg maar haaks aan de grond houdt? (dus jezelf recht omhoog duwt ipv schuin t.o.v. de grond.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:38 schreef Panzermaus het volgende:
Dippen blijft een beetje onprettig voelen, maar niemand daar kan me corrigeren of zeggen wat ik fout doe. Het voelt gewoon alsof ik mijn lichaam verkeerd gebruik want er staat superveel 'strain' op mijn schouders en borstbeen.
Smallere grip pakken misschien? Kweet het ook niet hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:38 schreef Panzermaus het volgende:
Dippen blijft een beetje onprettig voelen, maar niemand daar kan me corrigeren of zeggen wat ik fout doe. Het voelt gewoon alsof ik mijn lichaam verkeerd gebruik want er staat superveel 'strain' op mijn schouders en borstbeen.
Ja maar jou cardio is naar je werk fietsen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
Cardio (als in binnen op een tredmolentje) is niet echt noodzakelijk, imho. Die 22 kg ben ik zonder als een hamster te rennen in een kooitje kwijtgeraakt. Dieet is imho veel belangrijker en effectiever bij cutten.
Minder eten is wel kut
?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:45 schreef drumstickNL het volgende:
Ecto Meso Endo - Hoe zwart/wit zijn de kenmerken?
Ditquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:38 schreef Panzermaus het volgende:
Dat klopt dan wel weerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja maar jou cardio is naar je werk fietsen.
Dit doe ik al van 'nature' en het scheelt inderdaad behoorlijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:26 schreef Zith het volgende:
Zwaar trekken zonder die eeltbobbels in je palm kan ook prima hoor![]()
Met handschoentjes is echt helemaal om te huilen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat klopt dan wel weer
Ik word zo depressief van de mensen die op de ellips / hometrainer / loopband staan te rennen in de cardio hal in de sportschool. Ben je gvd 1 miljoen jaar geėvolueerd, sta je daar nog als een hamster te rennen.Ga iets buiten doen, denk ik dan.
Ik gebruik zelf ook geen handschoenen (meer), maar dat alphagedrag als iemand zegt dat ie ze wel gebruikt altijdquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Met handschoentjes is echt helemaal om te huilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |