Toen ik destijds las dat die twee aan het daten waren, lag ik op de grond van het lachen. Echt wat voor smaak kan je als lekker wijf hebbenquote:
Zal wel een ontzettend grote lul hebben, anders weet ik het ook niet meerquote:
hij is vast heel aardigquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Zal wel een ontzettend grote lul hebben, anders weet ik het ook niet meer
Met zo'n instelling blijf je eeuwig maagd Szuraquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij schijnt ook heel zorgzaam te zijn.quote:
Huh?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:00 schreef tja77 het volgende:
Je zult als ouders van Kirilenko maar zo'n knappe dochter op de wereld hebben gezet, en ze komt met zoiets thuis...
Ik heb ook een lul van 30+ cm, dit is Fok halloquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met zo'n instelling blijf je eeuwig maagd Szura![]()
Die gast straalt toch één en al seks uit. Dat zie je tochquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Ooit wel eens een topsporter met veel geld gezien die geen lekker wijf als vriendin heeft?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Toen ik destijds las dat die twee aan het daten waren, lag ik op de grond van het lachen. Echt wat voor smaak kan je als lekker wijf hebben
Doorsnee bedoel je?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik heb ook een lul van 30+ cm, dit is Fok hallo
Riberyquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:02 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Ooit wel eens een topsporter met veel geld gezien die geen lekker wijf als vriendin heeft?
Maar in dit geval gaat het niet op, want Maki is zelf topsportster en verdient absoluut niet slecht. Die kan iedereen uitkiezen die ze wilquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:02 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Ooit wel eens een topsporter met veel geld gezien die geen lekker wijf als vriendin heeft?
Reiziger!quote:
Oh ik zag niet dat Maria dat wasquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die gast op die plaatjes is al een tijdje de vriend van Maria Kirilenko.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |