quote:
Maakt Nadal eigenlijk wel kans in de finale tegen wie dan ook uit deze partij?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:11 schreef alors het volgende:
Ik moet het helaas vanaf hier missen, blijf t topic wel volgen..![]()
jahoor, VAMOSSSSquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Maakt Nadal eigenlijk wel kans in de finale tegen wie dan ook uit deze partij?
Dat lijkt me wel. Ze zijn sowieso wel even gesloopt lijkt me.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Maakt Nadal eigenlijk wel kans in de finale tegen wie dan ook uit deze partij?
Dat was Nadal ook na die halve finale in 2009 tegen Verdasco meen ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel. Ze zijn sowieso wel even gesloopt lijkt me.
Ja, dat klopt, maar het gaat hier toch niet om Nadal die een zware wedstrijd heft gehad maar om Djokovic of Murray? Ik weet niet of die net zo snel herstellen als Nadal.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat was Nadal ook na die halve finale in 2009 tegen Verdasco meen ik.
Ben zeker d'r bij, maar jij vind Camille Neviere dus niet aantrekkelijk...is dat trouwens wel dezelfde vriendin die Baghdatis in 2006 had?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar het gaat hier toch niet om Nadal die een zware wedstrijd heft gehad maar om Djokovic of Murray? Ik weet niet of die net zo snel herstellen als Nadal.
En de volgende.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:11 schreef TheArt het volgende:
Als Djokovic zijn komende servicegame houdt, wordt het 6-1 of 6-2 deze set.
Was dit een reactie op mijn post?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Ben zeker d'r bij, maar jij vind Camille Neviere dus niet aantrekkelijk...is dat trouwens wel dezelfde vriendin die Baghdatis in 2006 had?
Joh? Ging ook over de vriendin van Baghdatis, niet die van Roddick.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Geen idee. Maar geen Brooklyn Decker.
Wordt spannend idd, deze set.quote:
En dit zei ik bij 0-15 in de eerste game van de setquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:09 schreef Norrage het volgende:
Dit wordt een 6-1 setje voor Djoko denk ik..en dan een titanen 5e set
Oh excuus dan..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Joh? Ging ook over de vriendin van Baghdatis, niet die van Roddick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |