Volgens mij wel. Model.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:07 schreef Norrage het volgende:
Baghdatis had de allerlekkerste, maar ik weet niet of ie die nog steeds heeft
Die van Murray is kakquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:06 schreef Mykonos het volgende:
Set van 1,5 uur![]()
O, en ik weet niet of ik de vriendin van Murray leuker vind dan die van Djokovic, denk het eigenlijk niet.
Ik vind toch dat deze strijd wordt gewonnen door mevrouw Roddick.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:07 schreef Norrage het volgende:
Baghdatis had de allerlekkerste, maar ik weet niet of ie die nog Iksteeds heeft
Wat dan, vier voor Murray?quote:
Daar vind ik nou werkelijk niets aan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:08 schreef Niox het volgende:
[..]
Ik vind toch dat deze strijd wordt gewonnen door mevrouw Roddick.
Oh ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Opgave Murray in deze set kan ook nog
Ik wilde het net opmerken, zijn fitness gaat echt op en neer in een wedstrijd. Zit veel act tussen dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:06 schreef Norrage het volgende:
Heeft Djoko al een blessurebehandeling gehad? Want het ziet er niet uit dat het nou slechter met hem gaat dan eerder in de wedstrijd...volgens mij gewoon weinig aan de hand (behalve dat ie wat minder goed is dan vorig jaar)
Ik vind alleen de voorgevel van Brooklyn Decker echt de moeite waard. Voor de rest heeft ze zo'n puntig gezichtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:08 schreef Niox het volgende:
[..]
Ik vind toch dat deze strijd wordt gewonnen door mevrouw Roddick.
Geen TB in de vijfde toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:09 schreef Norrage het volgende:
Dit wordt een 6-1 setje voor Djoko denk ik..en dan een titanen 5e set
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar vind ik nou werkelijk niets aan.
wat voor werk doe jij uberhaupt?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:11 schreef Federer-fan het volgende:
Ik moet hierna nog gaan werken. Dat wordt dan de avond als het zo doorgaat.
Ik werk als jurist.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |