Ah. Okay.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Uitgeschoten met verwijderen en weer teruggeplaatst denk ik.
Wilde ff aan je post voelenquote:Op maandag 13 februari 2012 21:03 schreef zarGon het volgende:
Pharkus, waarom heb je aan mijn post gezeten?
Anoniem nummer achterhalen?.
een reactie vanuit de betreffende mod zou gepast zijn?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:29 schreef GalgenRad het volgende:
waarom is mijn topic verwijderd?
http://forum.fok.nl/topic/1776608/
dit is daadwerkelijk een klacht!!
Ook wij kunnen hem niet meer zien, dus geen idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:18 schreef GalgenRad het volgende:
[..]
een reactie vanuit de betreffende mod zou gepast zijn?
Het was een vraag, geen klacht. In plaats van hier lopen zeuren zou je beter eens wat moeite kunnen doen voor je topics.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:18 schreef GalgenRad het volgende:
[..]
een reactie vanuit de betreffende mod zou gepast zijn?
je was sneller dan mijn reactiequote:Op maandag 13 februari 2012 22:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het was een vraag, geen klacht. In plaats van hier lopen zeuren zou je beter eens wat moeite kunnen doen voor je topics.
Het is namelijk stuk voor stuk crap wat jij meent te moeten openen.
Ongewenst. Klaar.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:40 schreef GalgenRad het volgende:
[..]
je was sneller dan mijn reactie
waarom dan een verwijdering? ipv een normaal slotje?
Daar verschillen wij dan in mening in. Ik blijf me verbazen over de willekeur op dit forum... Maargoed.. klaar dusquote:
Whehe. En dan een link geven naar beide topics.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:56 schreef Ypmaha het volgende:
Mod Pharkus vond het nodig beide topics te sluiten:
"Christenen"
Niet-christenen
één kan ik nog wel iets van begrijpen, maar beide?
Wat is je bedoeling van deze beide topics en wat kan je niet kwijt in Opdringerige gelovigen of Christenen die je aanspreken op straat , twee recente topics over gelovigen/bekeerlingen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:56 schreef Ypmaha het volgende:
Mod Pharkus vond het nodig beide topics te sluiten:
"Christenen"
Niet-christenen
één kan ik nog wel iets van begrijpen, maar beide?
nee wordfeudquote:
ja suffie, was toch duidelijk een iets andere invalshoek dan de average retard op fok beoogt als het gaat om topics openen over joden / moslimsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:01 schreef Pharkus het volgende:
Dit gaat me een dijk van een bash topic worden, waar de varkens geen brood van lusten.
Ik zag je invalshoek anders dan jij kennelijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja suffie, was toch duidelijk een iets andere invalshoek dan de average retard op fok beoogt als het gaat om topics openen over joden / moslims![]()
sluit vanaf nu gewoon alles
nah ja, voortaan dan even overleggen ipv impulsief zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik zag je invalshoek anders dan jij kennelijk.
Je wordt gestalkt door een krokodil, bel liever de dierenbescherming. Deed ik ook toen er een luipaard in mijn bonzaiboompje lag te pitten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:14 schreef dikkebroekzak het volgende:
Dat hoeft ook niet en daarom klaag ik over iets dat gebeurt in mijn leve. Hoe kan het zijn dat dat niet mogen? Anders moeten er uberhaupt 95% van de topics in KLB gesloten worden als jullie die standaard hanteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |