welles/nietesquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:25 schreef Psy-freak het volgende:
Zulke hoge kosten mogen ze niet rekenen.
dus maandag bel je tele2 en vraag je waar de rekening blijft...quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:25 schreef Re.active het volgende:
Gaat om een afkoopsom voor Tele2.
De rekening gaat om de laatste maand. Telefonisch ben ik met die mevrouw overeengekomen dat mijn contract door fraude met wap payments direct gestopt kon worden na betaling van de laatst gemaakte kosten, wat toen ¤67,- was.
Maar die rekening is niet binnen gekomen tot vandaag, maar nu is het direct een rekening van intrum.
hoofdsom ¤67,-quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:31 schreef Gravedigger het volgende:
Hoe is dat bedrag gespecificeerd?
Of contact met je rechtsbijstandverzekering opnemen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:36 schreef Adelante het volgende:
Discussie met Interim Justitia niet aangaan, maar contact hebben met Tele2 dat zij het oplossen.
Typisch.quote:hoofdsom ¤67,-
rente p.m 0.36
incassokosten* ¤37,-
registratiekosten* ¤25,-
Prima advies maar dan nog eerst direct dat bedrag betalen wat ik hierboven noemde.quote:Discussie met Interim Justitia niet aangaan, maar contact hebben met Tele2 dat zij het oplossen.
Heb dit ooit gehad met een zeker internetprovider, die ene die vroeger een staatsbedrijf was en post, telegrafie en telefonie regelde zeg maar. Die bleken ondanks automatische incasso een keer niet in staat geweest te zijn om het abonnementsgeld af te schrijven. Heel raar, want nooit rood gestaan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:20 schreef Re.active het volgende:
Net een brief gehad dat ik ¤130,- mag betalen wegens niet betalen van een rekening waarvan ik de factuur nooit gehad heb.
Nu is het bedrag waar het om gaat, ¤67,-
Wat ik al wist maar doordat ik de factuur nooit gehad heb en dus niet betaald heb mag ik binnen een week ¤130 overmaken.![]()
![]()
dat is wel triest van je, daar laat je je wel kennenquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:22 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Heb dit ooit gehad met een zeker internetprovider, die ene die vroeger een staatsbedrijf was en post, telegrafie en telefonie regelde zeg maar. Die bleken ondanks automatische incasso een keer niet in staat geweest te zijn om het abonnementsgeld af te schrijven. Heel raar, want nooit rood gestaan.
En wat doe je dan als bedrijf? Nou ja, dan zeg je lekker niks tegen de klant en schakelt Intrum Justitia in zodat de klant die zich van geen kwaad bewust is verrast wordt met een veel hoger bedrag dan de oorspronkelijke 30 euro oid. Rekening aan I.J. netjes betaald en internet direct opgezegd, alsmede de vaste telefoonverbinding. Doei
Waarom triest, alle tijd en moeite voor een paar euro doen, dat is triest. Dat ze maar stikken in die paar euro's en snel weg daar. Ik had precies hetzelfde gedaan.. De tijd en moeite is het niet eens waard..quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:46 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is wel triest van je, daar laat je je wel kennen
Oplichterquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:15 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Waarom triest, alle tijd en moeite voor een paar euro doen, dat is triest. Dat ze maar stikken in die paar euro's en snel weg daar. Ik had precies hetzelfde gedaan.. De tijd en moeite is het niet eens waard..
Nee alles maar moeten slikken is the way to go.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:46 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is wel triest van je, daar laat je je wel kennen
Preciesquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:15 schreef ouderejongere het volgende:
Intrum Justitia is in tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden niks anders dan een asociaal incassobureau.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |