abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 februari 2012 @ 12:46:14 #1
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_107964563
Ik verbaas me er elke weer weer over hoeveel gestoorde christenen er hier in Nederland rondlopen.
Ja, in de Bijbel staat iets van ga heen en verkondig het evangelie, alleen staat er nog veel meer dan alleen dat.
Liep een keer op straat en moest perse langs een groepje evangelisten lopen (was met kerst). Zodra ik het plein op liep waar de blijde boodschap rondbazuinden (wat trouwens dit keer opvallend leeg was) voelde ik dat zeven paar ogen ineens mijn kant opkeken. Een gozer van mijn leeftijd kwam al snel een een schaal beschuit-met-muisjes mijn kant opgesneld, en bood mij een beschuit (met muisjes) aan, samen met een geboortekaartje waarop de geboorte van Jezus Christus stond vermeld. Om een saai en (in mijn geval) irrelevant gesprek te vermijden, zei ik snel dat ik al heel veel jaar een goede relatie had met God. Blijkbaar was ik ineens van prooi naar bondgenoot veranderd, want ik kreeg een schouderklopje en werd overladen met compimenten.
Op zulk soort momenten wil ik me gaan schamen voor mijn geloof, maar bedenk gelukkig al snel dat ik geen fuck met hun te maken heb, aangezien het christendom lang niet alleen maar om bekeren draait. Met het evangeliseren is niets mis, maar je moet het gewoon niet doen als je er niet geschikt voor bent.

De katholieke kerk. Misbruik hier, misbruik daar (als je misbruik in de zoekbalk in google intypt is de eerste optie om je zoekterm af te maken misbruik katholieke kerk :') ).

En dan de jehova's getuigen, en deze mensen:

Aldus mijn klacht. Ik hoop dat het duidelijk is dat deze mensen de bijbel te letterlijk nemen (hihi eigenlijk wel een vunzige woordspeling :D ), de bijbel niet helemaal goed snappen, of gewoon niet helemaal goed bij hun hoofd zijn.
  Forum Admin dinsdag 14 februari 2012 @ 12:48:16 #2
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_107964626
forum.fok.nl/topic/1777813 dubbel
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')