Ik bash niemand, ik heb respect voor mensen hun overtuigingen. Als ze maar niet míj ermee lastigvallen.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:07 schreef Harry_Bakker het volgende:
Zucht weer een topic om gelovigen te bashen .... zo doorzichtig
Leg jij dan eens uit waar die bekeringsdrang goed voor is? Ik val randommensen ook niet lastig met mijn ideeën.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:07 schreef Harry_Bakker het volgende:
Zucht weer een topic om gelovigen te bashen .... zo doorzichtig
Maar dan nog duwen ze het niet door je strot. Als je het niet wil, loop je weg. Of bedank je en doe je de voordeur dicht.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Leg jij dan eens uit waar die bekeringsdrang goed voor is? Ik val randommensen ook niet lastig met mijn ideeën.
I wish. Dat van de AH en het park kan ook komen doordat het dicht in de buurt van een psychiatrisch woonpark-iets voor ouderen was, maar dan nog.quote:
Ik ben anders zwaargekwetst over het feit dat ik word verteld dat ik niet in de hemel kom hoor!quote:Op maandag 13 februari 2012 21:12 schreef Biogarde het volgende:
Door de strot duwen? Je bent helemaal niks verplicht. Door de strot duwen is een belastingverhoging of de prijs van een liter benzine/diesel.
Je moet echt eens nadenken over wat je allemaal meemaakt. En een dagboek kopen.
Satanstekens over mijn gezicht tattoëren? Of als tegenactie naar een refodorp gaan en mensen lastigvallen met de islam?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:15 schreef Biogarde het volgende:
Ik word ook altijd aangesproken door de grootste gekken, mongolen, daklozen, dronken mensen en mooie meisjes. Blijkbaar, althans, dat denk ik, straal ik uit dat ik je verhaal wil aanhoren omdat ik klaarblijkelijk een zwak uitstraal voor alles wat ademt. Terwijl ik, wanneer ik je niet mag, dit ook laat merken. Maar dat komt niet over.
Dus doe iets aan je gewillige uitstraling
Appels, peren, zo kunnen we 200 jaar doorgaan met vergelijken en komen we er nog niet uit.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:15 schreef Charlea het volgende:
[..]
Ik ben anders zwaargekwetst over het feit dat ik word verteld dat ik niet in de hemel kom hoor!![]()
Dan niet, jij bent toch ook niet gedwongen dit te lezen?
dus je gelooft wel in de hemel?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:15 schreef Charlea het volgende:
[..]
Ik ben anders zwaargekwetst over het feit dat ik word verteld dat ik niet in de hemel kom hoor!![]()
Dan niet, jij bent toch ook niet gedwongen dit te lezen?
Gewoon zeggen dat je het niet wil. Kloar. En weet je, het ironische, in dergelijke situaties kun je dat iemand gewoon OPDRINGEN. Ahahaquote:Op maandag 13 februari 2012 21:17 schreef Charlea het volgende:
[..]
Satanstekens over mijn gezicht tattoëren? Of als tegenactie naar een refodorp gaan en mensen lastigvallen met de islam?
Ik ben verdorie een jong sprietje van 1m 60, ik kom niet erg intimiderend noch opdringerig over.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je het niet wil. Kloar. En weet je, het ironische, in dergelijke situaties kun je dat iemand gewoon OPDRINGEN. Ahaha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |