Ik zag het later, maar ik vond hem zo mooi!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik had géedit hoor baasje Cc Moordvrouw
Dat was helemaal een verschrikking! Eerste aflevering gezien en toen met velen naast mij nooit meer.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of dat Gek op Jack. Nieuwsgierigheid maakt de eerste kijkcijfers, tegenvallende kwaliteit breekt alle daaropvolgende cijfers.
Geef niks Cctjequote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:47 schreef Copycat het volgende:
Ik zag het later, maar ik vond hem zo mooi!
Wat wordt er dan van Maxima uitgezonden?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:01 schreef Karina het volgende:
In ieder geval boven de 1 miljoen...
Volgende week gelijk met Maxima, dan zal het inderdaad wel inkakken
Interview van Linda de Mol met Maxima en Lexquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:03 schreef Mylene het volgende:
[..]
Wat wordt er dan van Maxima uitgezonden?
Ik geef het nog wel een kans, naarmate het programma vordert worden de dealbedragen hoger, ik denk dat het dan nog wat spannender wordt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Plus dat een aardig deel nav deze eerste uitzending sowieso al de pijp aan Maarten geeft. Er zijn al zoveel nèt niet-programma's.
Ik denk dat de verwende consument van nu over het algemeen weinig zin heeft om dat geduld op te brengen. Maak je niet direct een goede indruk, dan is het moment al snel verkeken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:06 schreef Karina het volgende:
Ik geef het nog wel een kans, naarmate het programma vordert worden de dealbedragen hoger, ik denk dat het dan nog wat spannender wordt.
Idd. Nou moet ik toegeven dat ik zelf ook zo benquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat de verwende consument van nu over het algemeen weinig zin heeft om dat geduld op te brengen. Maak je niet direct een goede indruk, dan is het moment al snel verkeken.
Ik over het algemeen ook, hoor. Alleen als ik van tevoren via vrienden hoor dat ik even door het begin van een serie moet heen bijten, kan ik dat geduld wel opbrengen. Zoals bijvoorbeeld bij The Wire het geval was. Gelukkig maar!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:49 schreef loezzzje het volgende:
Idd. Nou moet ik toegeven dat ik zelf ook zo benEen programma/serie/film moet mij gelijk aanspreken. Is dit niet het geval zal ik de volgende keer ook niet meer kijken. Maar dit komt ook mede doordat ik al zoveel kijk, dan kan ik er geen series bij hebben die ik niet zo leuk vind maar wel een kans wil geven.
Volgens mij heeft dat ook pijn gedaan bij ze.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben blij dat ik tot het einde heb gekeken. Heerlijk om te zien hoe die vervelende wijven van Lois Lane afgingen
Veel mensen kijken sowieso geen SBS6 meer denk ik, op RTL zou het wellicht beter lopen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:01 schreef Mylene het volgende:
1.080.000 kijkers
Ik vind het tegenvallen gezien de hoeveelheid aan promotie.
Dat laatste is zo waar. De zang kan in dit geheel niet zegevieren. En al die rompslomp er omheen met die familie enzo.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:40 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Veel mensen kijken sowieso geen SBS6 meer denk ik, op RTL zou het wellicht beter lopen.
Wat mij wel opvalt is dat het decor en de graphics meteen zo aan SBS doen denken, gewoon lelijk.
Zaterdag om 20.00 komt de herhalingquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:31 schreef Haaibaaike het volgende:
En ik vertik het om zondag om 17.00u te gaan kijken naar de HH dan van The Winner is: Erg flauw van SBS dat er nu niet online staat.
Ik kijk maandag online wel...
Ik denk dat hij beperkte middelen heeft. The Voice was ook een grote gok, maar daar heeft hij zelf ook veel in geïnvesteerd. Ik vermoed dat dat hier wat minder is, want dat decor is om te janken inderdaad. Veel te schreeuwerig, de performers vallen er helemaal in weg.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat laatste is zo waar. De zang kan in dit geheel niet zegevieren. En al die rompslomp er omheen met die familie enzo.En Beau en die wenkbrauwen en die nare kop van Jeroen vd Boom. John de Mol loopt toch weer tegen beginnersfouten aan.
Ik snap dat ook niet eigenlijk... of was Beau succesvol met dit soort geldspelletjes? (Ik kijk nooit 6).quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:45 schreef -Vaduz- het volgende:
John de Mol loopt toch weer tegen beginnersfouten aan.
Wat dacht je van de bedragen die weggegeven moeten worden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij heeft meer geld in The Winner is gestoken, bleek wel toen hij bij Pauw & Witteman zat. Het programma rammelt in ieder geval aan alle kanten. Het idee is zo slecht nog niet, maar het wordt te afstandelijk gebracht. Het wekt een soort afkeer op die ik niet gewend ben.
Ja, dat deden ze bij ons op de bonte avond inderdaad niet. En wat is het verschil.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat dacht je van de bedragen die weggegeven moeten worden.
bronquote:John de Mol: ‘Champagne blijft dicht’
John de Mol heeft geen feestje gevierd toen vrijdagmorgen de kijkcijfers van The Winner Is bekend werden. Dat zegt de producent van de nieuwe SBS 6-show tegen RTL Boulevard. The Winner Is trok net geen 1,1 miljoen kijkers en werd verslagen door Wie is de Mol en de film Avatar. “De champagne blijft tot volgende week nog even dicht“, zegt hij. Zaterdag om acht uur komt SBS 6 met een ingelaste herhaling. “Wie The Winner Is nog niet heeft gezien, kan morgenavond terecht bij SBS 6.“
Jeroen van der Boom, jurylid in The Winner Is, heeft iets positiever gereageerd op het resultaat. “Mooie start van The Winner Is. Boven het miljoen. Reacties zijn top. En Beau, van harte vriend“, zegt hij op Twitter.
De Mol gaf eerder aan pas echt blij te zijn bij 1,2 miljoen kijkers. Volgens Van der Boom zou er echter al taart bij SBS 6 komen als het miljoen werd gehaald.
Volgende week concurreert The Winner Is met een interview van Linda de Mol met prins Willem-Alexander en prinses Máxima op RTL 4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |