Over reclame gesproken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ene komt me wel bekend voor.
Ik heb trouwens nog geen sluikreclame ontdekt, zelfs de DVD speler is merkloos zo te zien
Lmao ik dus ook.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:46 schreef MissJ het volgende:
als ik dit nummer hoor moet ik dus echt altijd aan John Williams denken he
quote:
Zonet, bij de sportschool :pquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gezien van reclame eigenlijk...
Eentje maar tot nu toe.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Over reclame gesproken.
Heb ik reclameblokken gemist? Heb er nog maar één gezien. Of zijn er niet zo veel?
Tis niet goed uitgelegd...quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:47 schreef Lutte het volgende:
Zit pas na WIDM te kijken maar vind het niveau wel goed geloof ik, nummers beetje afgezaagd helaas. En ik snap het concept nog niet helemaal
Was me niet eens opgevallen, dus het viel blijkbaar meequote:Op donderdag 26 januari 2012 21:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zonet, bij de sportschool :p
Gewoon of je voor het geld gaat of doorgaat en kans maakt op meer geldquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:47 schreef Lutte het volgende:
Zit pas na WIDM te kijken maar vind het niveau wel goed geloof ik, nummers beetje afgezaagd helaas. En ik snap het concept nog niet helemaal
Als je het eenmaal snapt wel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:48 schreef livelink het volgende:
Ik kom net binnen. Het concept van The Winner lijkt me wel leuk. Is het ook leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |