Meer infoquote:Alweer een talentenjacht??? Ja, maar dan wel één zoals je die nog nooit gezien hebt!
The Winner is..., is namelijk de allereerste èn enige talentenjacht waarin echt zangtalent geld waard is, heel veel geld!
Kandidaten die fantastisch kunnen zingen moeten hun tegenstanders verslaan in keiharde zangduels.
Elk duel is veel geld waard, handje contantje, en het prijzengeld wordt elke
volgende ronde verdubbeld!
De winnaar gaat door in de strijd, maar de verliezer ligt er direct uit.
Het publiek bepaalt de winnaar van elk duel.
Tenzij de kandidaten onderling een deal sluiten.
Eén ding is zeker, elke kandidaat is 6 duels verwijderd van 1 miljoen euro!
Ja, kort praatje prima 'geld zieke moeder' maar niet in 5 minutenquote:
Bij VOH kauwen ze soms bij een auditie ook 10 minutenquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
Van de SBS shows ben ik toch wel wat meer vaart gewend eigenlijk.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Toch nog iets positiefs kunnen vinden
quote:
TAL meuk scoort, dus ja...quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:47 schreef NoNickOne het volgende:
Jammer dat John gelijk weer een andere talentenjacht moest forceren na de internationale doorbraak van The Voice.
Dit concept ligt al een tijdje in de koelkastquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:47 schreef NoNickOne het volgende:
Jammer dat John gelijk weer een andere talentenjacht moest forceren na de internationale doorbraak van The Voice.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:47 schreef iBenny het volgende:
Ohw, die website is nu wel tof
http://live.thewinneris.nl/#battle
Typisch sbs6quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:47 schreef Copycat het volgende:
Het is het allemaal nèt niet. Met een ruime nèt.
Ik had liever meteen 2 BN'ers zien zingen! scoort ook beter...quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:47 schreef tong80 het volgende:
Waarom beginnen ze met 2 onsympatjieke wijven.
Zo trek je geen kijkers net je rolstoel.
Symph, is that you?quote:
Heeeeeeeeeeeeeejquote:
Of je pakt het geld en stopt, en de ander gaat dan door.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:49 schreef Disana het volgende:
Dit is mij te ingewikkeld. Misschien is het leuk voor mensen die Deal or No Deal hebben gezien.
Dat was precies wat ik eerder vanavond zei; nadruk op Beau en zijn spel, ipv zingen... en dat is helaas zo. 10 minuten gelul, 2 min zingenquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:49 schreef Disana het volgende:
Dit is mij te ingewikkeld. Misschien is het leuk voor mensen die Deal or No Deal hebben gezien.
He Benny, ik ruik toch een kansje voor onsquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:50 schreef iBenny het volgende:
Niet kunnen zingen, gewoon dealen en ervandoor gaan met die 2500 euro... *bam*
Ja, ik bedoel meer dat het te rommelig is. Teveel input zeg maar.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Of je pakt het geld en stopt, en de ander gaat dan door.
Dat doen wij allemaalquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:51 schreef MissJ het volgende:
ik geloof niet dat ik dit erg leuk ga vinden... Veel te ingewikkeld en veel te veel gezocht naar hoe gaan wij eens even een vernieuwende talentenjacht brengen![]()
Maar ok, ik geef het nog even een kans.
Yes, als dat sneller gaat, dan vind ik het leukquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:51 schreef Karina het volgende:
Het is even inkomen denk ik (hoop ik). Op zich vind ik het dealen wel grappig. Maar het moet wat vlotter.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
He Benny, ik ruik toch een kansje voor onsIeder 1250 euro.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:52 schreef ajacied4lf het volgende:
'Meer voor u'
U tegen je mammie zeggen
Als je op die beker rechtsboven klikt zie je al wie er gaan winnen vanavondquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
Wel leuk dat je op de website meteen ziet wie er wint.
Wat slecht... dat ga ik niet doen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je op die beker rechtsboven klikt zie je al wie er gaan winnen vanavond_____!
Heb ik ook heel lang gedaan hoor.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:52 schreef ajacied4lf het volgende:
'Meer voor u'
U tegen je mammie zeggen
Vind het maar raar ..quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb ik ook heel lang gedaan hoor.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je op die beker rechtsboven klikt zie je al wie er gaan winnen vanavond_____!
Toen ik zelf volwassen was is het eraf gegaan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind het maar raar ..![]()
Maarja, oke.
Beetje ouderwetsquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind het maar raar ..![]()
Maarja, oke.
Was het verplicht? u tegen je ouders zeggen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Toen ik zelf volwassen was is het eraf gegaan.
VOH IIquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:56 schreef MissJ het volgende:
die dochter van dat Mai Tai wijf heeft ook al eerder aan een talentenjacht meegedaan, weet even niet meer welke.
Het was Boney Mquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:56 schreef MissJ het volgende:
die dochter van dat Mai Tai wijf heeft ook al eerder aan een talentenjacht meegedaan, weet even niet meer welke.
Moeder ..quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht net dat die meid met haar oma (rolstoel) stond, toch niet moeder?
Dat ging vanzelf, zo aangeleerd. Er werd verder ook erg gelet op de taal enzo. Niet vloeken enzo.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat het verplicht? u tegen je ouders zeggen?
quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat ging vanzelf, zo aangeleerd. Er werd verder ook erg gelet op de taal enzo. Niet vloeken enzo.
nee toch? Was het niet Popstars ofzo?quote:
Voor mij VOH II, misschien dat iemand kan bevestigen of verbeteren, ik weet het nietquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
nee toch? Was het niet Popstars ofzo?
Benny is de encyclopediequote:Op donderdag 26 januari 2012 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor mij VOH II, misschien dat iemand kan bevestigen of verbeteren, ik weet het niet
het was X-factor zie ik net:quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor mij VOH II, misschien dat iemand kan bevestigen of verbeteren, ik weet het niet
Was dat niet X-factor?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah!quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:59 schreef MissJ het volgende:
[..]
het was X-factor zie ik net:
http://www.rtl.nl/(/shows/xfactor/home/auditie/amsterdam/)/shows/xfactor/components/de_confrontatie/15tm25/interview/genelva.xml
Was het niet Xfactor? Weet nog wel die Nigel erbij was.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
nee toch? Was het niet Popstars ofzo?
Vast bewust zo gemonteerdquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:01 schreef iBenny het volgende:
Ah, een voorbeeld van hoe het programma werkt...
Jep, publiek is zeker jong en gaat voor blonde meisjes... damn.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
He? Die andere waren toch veel beter? Of ben ik nou gek?
Nee, je bent niet gek... Het was reteslecht. We maken kans volgend seizoenquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
He? Die andere waren toch veel beter? Of ben ik nou gek?
Ze gaan vast voor het nummer.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jep, publiek is zeker jong en gaat voor blonde meisjes... damn.
Ik ga vast een lekker nummer zoekenquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, je bent niet gek... Het was reteslecht. We maken kans volgend seizoen
Oh ja dat ook nog, kwAdele strikes again. Net als IRISquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze gaan vast voor het nummer.
Dat wordt nog lachen dan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja dat ook nog, kwAdele strikes again. Net als IRIS
Henk die fluit op de enkel van Mientjequote:Op donderdag 26 januari 2012 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk nog het leukst, met al die gekke dieren en goochelaars en weet ik veel
Sssssssssssssssssssst.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:04 schreef tong80 het volgende:
Dit is trouwens niet live.
Kun je zo'n beetje kijken tijdens de opname wie er gaat wi8nnen. Bij het laatste shot komen de winnaars in beeld.
Begin december is deze aflevering opgenomen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:04 schreef tong80 het volgende:
Kun je zo'n beetje kijken tijdens de opname wie er gaat wi8nnen. Bij het laatste shot komen de winnaars in beeld.
Dat vond ik zo viesquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Henk die fluit op de enkel van Mientje
Nee, niet live, want bij Carlo en Irene dacht ik dat het was, mocht er niets over gezegd worden. Daar hebben twee opgetreden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:04 schreef tong80 het volgende:
Die fluiterd heb ik gemist, maar terugblikken waren al erg genoeg.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vond ik zo viesdie fluiterd. De lama was geweldig
Bij voorbaat alquote:
Ja, dat gevoel heb ik ook.quote:
Al was dit op 4 keken er meer mensen, 4 = 4, SBS blijft niet populair.quote:
Dan heeft de volgende het gemakkelijker... tenminste.....quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
naast de muziek inderdaad. Hij is te snel of te langzaam.
Idd, zo zing ik ook onder de douchequote:
Niet lachen, Ansj zou vast zeggen dat ik zo lekker laid-back ben qua timingquote:
Je moet het in verhouding zienquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Al was dit op 4 keken er meer mensen, 4 = 4, SBS blijft niet populair.
Kijk ik sowieso al nietquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Whahaha als we dit morgen ook bij VOH KIDS krijgen
Daar komt dit niveau niet eens door de voorronde heen. Wat een baggerkwaliteit zeg, vergeleken met TVOH.quote:
Oke, ik verhoud met je meequote:Op donderdag 26 januari 2012 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet het in verhouding zien
Daarbij hoef ik niet met de meute mee te lopen, maar gewoon vermaakt worden
Niet echt spannend, de hobbit is doorquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:09 schreef ThunderBitch het volgende:
Nou, het wordt nog spannend, welke door gaat..........
Dit! En betere artiesten!quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
Ik vind het zingen en het dealen wel leuk, maar die familie moet opzouten.
Was VOH ook altijd, op een enkele keer naquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:11 schreef tong80 het volgende:
Weet je wat zo leuk is van dit programma ?
De slowchat in dit topic is bij te houden voor iemand met een trage verbinding.
Dat laatste zegt op zich al iets...quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:11 schreef tong80 het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:11 schreef tong80 het volgende:
Ik kies die jonge, want ik blijf eeuwig jongquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:17 schreef Karina het volgende:
Ik ben voor die ouwe, meer herkenbaar voor mij
Geen reclame verkochtquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:16 schreef ZaZoe het volgende:
Duurt wel lang dat het reclame is,...zijn tuurlijk bang dat de mensen dan weg zappen
Daarom ben ik voor de jonkies.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:17 schreef Karina het volgende:
Ik ben voor die ouwe, meer herkenbaar voor mij
Dan waren die andere wel heeeel slecht.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:18 schreef iBenny het volgende:
dit vind ik tot nu toe wel het beste optreden
Helaas, als ik die zie, dan denk ik, nee zo zie ik er helaas niet meer uitquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom ben ik voor de jonkies.
Kan ik me meer mee identificeren.
Die eerste vond ik ook wel goed.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:18 schreef iBenny het volgende:
dit vind ik tot nu toe wel het beste optreden
Doeiquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:18 schreef Devz het volgende:
Concept is nog wel grappig, maar wat een vreselijke b-artiesten allemaal. Heb het een kans gegeven maar ben er nu wel klaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |