Meer infoquote:Alweer een talentenjacht??? Ja, maar dan wel één zoals je die nog nooit gezien hebt!
The Winner is..., is namelijk de allereerste èn enige talentenjacht waarin echt zangtalent geld waard is, heel veel geld!
Kandidaten die fantastisch kunnen zingen moeten hun tegenstanders verslaan in keiharde zangduels.
Elk duel is veel geld waard, handje contantje, en het prijzengeld wordt elke
volgende ronde verdubbeld!
De winnaar gaat door in de strijd, maar de verliezer ligt er direct uit.
Het publiek bepaalt de winnaar van elk duel.
Tenzij de kandidaten onderling een deal sluiten.
Eén ding is zeker, elke kandidaat is 6 duels verwijderd van 1 miljoen euro!
Ja, kort praatje prima 'geld zieke moeder' maar niet in 5 minutenquote:
Bij VOH kauwen ze soms bij een auditie ook 10 minutenquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
Van de SBS shows ben ik toch wel wat meer vaart gewend eigenlijk.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Toch nog iets positiefs kunnen vinden
quote:
TAL meuk scoort, dus ja...quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:47 schreef NoNickOne het volgende:
Jammer dat John gelijk weer een andere talentenjacht moest forceren na de internationale doorbraak van The Voice.
Dit concept ligt al een tijdje in de koelkastquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:47 schreef NoNickOne het volgende:
Jammer dat John gelijk weer een andere talentenjacht moest forceren na de internationale doorbraak van The Voice.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:47 schreef iBenny het volgende:
Ohw, die website is nu wel tof
http://live.thewinneris.nl/#battle
Typisch sbs6quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:47 schreef Copycat het volgende:
Het is het allemaal nèt niet. Met een ruime nèt.
Ik had liever meteen 2 BN'ers zien zingen! scoort ook beter...quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:47 schreef tong80 het volgende:
Waarom beginnen ze met 2 onsympatjieke wijven.
Zo trek je geen kijkers net je rolstoel.
Symph, is that you?quote:
Heeeeeeeeeeeeeejquote:
Of je pakt het geld en stopt, en de ander gaat dan door.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:49 schreef Disana het volgende:
Dit is mij te ingewikkeld. Misschien is het leuk voor mensen die Deal or No Deal hebben gezien.
Dat was precies wat ik eerder vanavond zei; nadruk op Beau en zijn spel, ipv zingen... en dat is helaas zo. 10 minuten gelul, 2 min zingenquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:49 schreef Disana het volgende:
Dit is mij te ingewikkeld. Misschien is het leuk voor mensen die Deal or No Deal hebben gezien.
He Benny, ik ruik toch een kansje voor onsquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:50 schreef iBenny het volgende:
Niet kunnen zingen, gewoon dealen en ervandoor gaan met die 2500 euro... *bam*
Ja, ik bedoel meer dat het te rommelig is. Teveel input zeg maar.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Of je pakt het geld en stopt, en de ander gaat dan door.
Dat doen wij allemaalquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:51 schreef MissJ het volgende:
ik geloof niet dat ik dit erg leuk ga vinden... Veel te ingewikkeld en veel te veel gezocht naar hoe gaan wij eens even een vernieuwende talentenjacht brengen![]()
Maar ok, ik geef het nog even een kans.
Yes, als dat sneller gaat, dan vind ik het leukquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:51 schreef Karina het volgende:
Het is even inkomen denk ik (hoop ik). Op zich vind ik het dealen wel grappig. Maar het moet wat vlotter.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
He Benny, ik ruik toch een kansje voor onsIeder 1250 euro.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:52 schreef ajacied4lf het volgende:
'Meer voor u'
U tegen je mammie zeggen
Als je op die beker rechtsboven klikt zie je al wie er gaan winnen vanavondquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
Wel leuk dat je op de website meteen ziet wie er wint.
Wat slecht... dat ga ik niet doen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je op die beker rechtsboven klikt zie je al wie er gaan winnen vanavond_____!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |