abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 januari 2012 @ 20:37:38 #1
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_107271490


Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en sterke verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.

Vaste klasbakken:

Captain_Fabulous - jpjedi - Littlecreep - marcodej - Superher0 - Tommeke - ultra_ivo - FJD - Gripper - Oksel - Yankee - Pritt - ursel - dutch_cyclist / Wielracer - No-P - Jakkop - hetsjhokleek - rockin_the_lowland - Cyclinggirl - Freddeh - Blik - SuperWeber - actuele_vertrektijd - Narcotical - Kaasplankje - Sciter - nodisch18 - Patroon - 1-2 - Kano - eentwee

Nuttige links:

Algemene infoFok! fietsers op de kaartWielersportinfoTeamwebs fietsagenda van de FOK!kers ToertochtenToertochten (komende week) in NLToertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling TourToertochten in FrankrijkToertochten in DldToertochten in Engeland Cyclo'sCyclo's (deze maand) in FrankrijkJedermannrenner in DldGranfondo's in ItaliëCyclo's in Spanje



Fietsen met Fokkers
De 300 km van Ivo:

Aanwezig:
Ivo
Kaasplankje
Gripper
Oksel

Misschien:
Kanovinnie
Yankee
Kiekjesdief
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 09:17 schreef ultra_ivo het volgende:

In de winter zul je wat langere eenheden moeten rijden, rond de 100-150km, een beetje afhankelijk van het weer deze winter. Dan in maart een keertje 200km. Kan een georganiseerde rit zijn (ik heb er eentje in maart), dat kan ook individueel. Gezien het parcours van de 300 is het handig wat hellingen in je training in te bouwen.
Op het technische vlak zorgen voor voldoende kleine hellingen (na 250km klim je niet meer zo makkelijk op de macht) en verlichting. Het is maar weinigen gegeven om deze 300 bij daglicht te rijden. En dan nog, een paar lekke banden en je komt op het eind in het donker te zitten. Tussen de velden ten zuiden van Tongeren is het dan aardedonker.
Toevoeging: De 300km vindt plaats op paaszondag, 8 april om 7 uur. 3 weken eerder, op zondag 18 maart, start er een 200km rit met wat minder hoogtemeters, eveneens vanuit Maastricht.

De route:
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:25 schreef ultra_ivo het volgende:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=ksvhxvhwykmoplxg
Dit is de route van vorig jaar. Tussen Gouvy en Bastenaken ga ik er nog aan sleutelen. Daar is de Ravel verlengd richting Gouvy.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 26 januari 2012 @ 20:37:58 #2
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_107271505
Zelfs met storm tegen een viaduct op redde ik het makkelijk met een dubbel.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_107271673
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 20:37 schreef kanovinnie het volgende:
Zelfs met storm tegen een viaduct op redde ik het makkelijk met een dubbel.
Met storm tegen een viaduct op is iets anders dan een echte berg natuurlijk.
  donderdag 26 januari 2012 @ 20:41:59 #4
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_107271759
Dubbel. Nooit anders gehad ook.

Alleen op de Passo di Mortirolo moeite om de pedalen rond te krijgen met 39x26. Verder vele Alpen, Dolomieten en Pyreneeëncols gedaan ermee.

Oja, La Marmotte reed ik 2x met 39x23. Was licht genoeg.
pi_107272099
quote:
7s.gif Op donderdag 26 januari 2012 20:41 schreef kaasplankje het volgende:
Dubbel. Nooit anders gehad ook.

Alleen op de Passo di Mortirolo moeite om de pedalen rond te krijgen met 39x26. Verder vele Alpen, Dolomieten en Pyreneeëncols gedaan ermee.

Oja, La Marmotte reed ik 2x met 39x23. Was licht genoeg.
Ik heb tot vorig jaar ook altijd met een dubbel gereden, nu toch maar voor een triple gekozen, maar nog niet gebruikt. In het voorjaar in de Alpen maar eens kijken of het nou echt scheelt.....
  donderdag 26 januari 2012 @ 20:50:27 #6
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_107272301
Ik heb iig tegen een fietsmaat gezegd dat ik nooit op een triple racefiets zal rijden. Dus die belofte moet ik maar houden :')
Ik vind compact eigenlijk wel mooier dan dubbel en dubbel mooier dan triple. Maar triple is weer het makkelijkste qua schakelgemak.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 26 januari 2012 @ 20:51:09 #7
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_107272342
Ik denk dat een triple wel beter is voor als je lichter wilt dan 39x28 dan een compact. Anders moet je een 39 of een 42 bijkopen om mee op het vlakke te rijden. Anders rijd je altijd met een schuine kettinglijn. En dan heb je die 50 wat eigenlijk weer te klein is voor een goede grote plaat.

Tenzij je in de bergen woont maar dat doet niemand hier.

[ Bericht 10% gewijzigd door kaasplankje op 26-01-2012 21:07:18 ]
pi_107273713
Triple is toch sowieso overbodig in Nederland (minus Limburg misschien) en het zorgt ook voor extra slijtage?
  donderdag 26 januari 2012 @ 21:20:58 #9
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_107274075
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:14 schreef MCH het volgende:
Triple is toch sowieso overbodig in Nederland (minus Limburg misschien) en het zorgt ook voor extra slijtage?
Extra slijtage?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_107274153
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:20 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Extra slijtage?
Schakelen tussen drie voorbladen vs. twee voorbladen. Ik heb dat laatste en schakel nooit voor.
  donderdag 26 januari 2012 @ 21:24:30 #11
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_107274256
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:22 schreef MCH het volgende:

[..]

Schakelen tussen drie voorbladen vs. twee voorbladen. Ik heb dat laatste en schakel nooit voor.
Ik schakel bijna nooit voor, maar ik zou niet inzien waarom je met een triple opeens meer zou gaan schakelen voor.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_107274424
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:24 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik schakel bijna nooit voor, maar ik zou niet inzien waarom je met een triple opeens meer zou gaan schakelen voor.
In de bergen toch wel meer :@
pi_107274719
"Ik zou er 1 kiezen waar ook gelijk hartslagmeting bij zit."

"Ik heb een gelukje een tacx flow mag ik gaan gebruiken en wil misschien deze fietscomputer erbij kopen Sigma BC 1909 STS HR"

Dat is een prima ding. Heb m zelf na veel speurwerk ook gekocht. Sigma is een prima merk en dit is echt waar voor je geld. Je hebt een fietscomputer met cadans en hartslag voor 80e. Hartslagmeter doet t meer dan uitstekend overigens, beter dan m'n polar horloge iig :)

Qua voorbaden zou ik altijd voor n triple gaan, veruit t meeste gemak en voor t geld hoef je t niet te laten. Gebruik m'n binnenbad regelmatig bij heuvels (al dan niet in Limburg).
  donderdag 26 januari 2012 @ 21:57:20 #14
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_107276090
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:33 schreef PipodeOoi het volgende:
"Ik zou er 1 kiezen waar ook gelijk hartslagmeting bij zit."

"Ik heb een gelukje een tacx flow mag ik gaan gebruiken en wil misschien deze fietscomputer erbij kopen Sigma BC 1909 STS HR"

Dat is een prima ding. Heb m zelf na veel speurwerk ook gekocht. Sigma is een prima merk en dit is echt waar voor je geld. Je hebt een fietscomputer met cadans en hartslag voor 80e. Hartslagmeter doet t meer dan uitstekend overigens, beter dan m'n polar horloge iig :)

Qua voorbaden zou ik altijd voor n triple gaan, veruit t meeste gemak en voor t geld hoef je t niet te laten. Gebruik m'n binnenbad regelmatig bij heuvels (al dan niet in Limburg).
Ik zit nu naar een edge 500 te kijken :)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_107276977
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:22 schreef MCH het volgende:

[..]

Schakelen tussen drie voorbladen vs. twee voorbladen. Ik heb dat laatste en schakel nooit voor.
Welnee. Er zijn hele jaargetijden dat ik niet schakel vooraan. Met een 50/34 moet je pas veel schakelen. De enige reden waarom ik misschien ooit een compact neem is omdat ik geen Shimano meer wil.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:27 schreef MCH het volgende:

[..]

In de bergen toch wel meer :@
Ja daar wel dus daar kun je het beste op een singlespeed rijden 8)7
pi_107277238
Weet ik toch allemaal veel, net alsof ik daar verstand van heb. Ik weet niet eens of ik double of compact heb. :@
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:21:05 #17
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_107277342
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:19 schreef MCH het volgende:
Weet ik toch allemaal veel, net alsof ik daar verstand van heb. Ik weet niet eens of ik double of compact heb. :@
Heb je 1 of 2 bladen voor?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:21:28 #18
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_107277355
Wacht. Heb je 1 blad voor, dubbel dat, of drie keer (triple) dat?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:22:06 #19
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_107277390
Met een compact zul je inderdaad weinig schakelslijtage aan de voorkant halen _O-
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_107277492
quote:
10s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:21 schreef kanovinnie het volgende:
Wacht. Heb je 1 blad voor, dubbel dat, of drie keer (triple) dat?
Gewoon twee bladen, maar ik weet niet het verschil tussen double en compact. :D
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:33:39 #21
308981 Narcotical
Best in the World
pi_107277992
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:24 schreef MCH het volgende:

[..]

Gewoon twee bladen, maar ik weet niet het verschil tussen double en compact. :D
Verschil zit in de crankset. Bij een compact rij je trouwens vaak met 34 en 50 voor, bij een double 39 en 53.. Een compact kan je trouwens vaak ook een 39 op monteren, maar op een double geen 34.. ;)

Zelf rij ik op een triple trouwens, maar ik heb het kleinste blad (de 30) pas 1 keer gebruikt... Toen ik geparkeerd stond op de Amerongseberg met een hongerklopje :'). Als ik ooit ( :') ) een andere fiets ga kopen neem ik denk ik gewoon een double 39 en 53 met een 12-27 cassette achter ofzo..
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_107278713
Met een triple schakel ik minder vaak voor dat met een dubbel crankstel. Met een triple kan ik m'n verzetten zo afstemmen dat ik alle stukken vlak en vals plat met het middenblad kan rijden (ideaal bij mij is dan een 40-er middenblad). Alleen voor als het echt bergop of bergaf gaat moet ik voor schakelen. Juist voor Nederland zou ik voor een triple kiezen. Dan heb je veel goed afsgestemde verzetten. Een compact is alleen leuk als je puur en alleen in de heuvels rijdt. Op het vlakke zit je steeds te kloten dat je 34 te klein is en je 50 te groot.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 00:19:33 #23
545 dop
:copyright: dop
pi_107282008
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 20:37 schreef kanovinnie het volgende:
Zelfs met storm tegen een viaduct op redde ik het makkelijk met een dubbel.
heuvels en bruggen knal ik op het buitenblad omhoog , maar dat is puur op macht, maar je kan geen 10 kilometer klimmen en maar zuurstofschuld op blijven bouwen.
god wat is het dan fijn als je toch nog ff een paar tandjes lichter kan.

overigens vind ik 46 voor een prettig verzet (heb ik op de atb)

[ Bericht 5% gewijzigd door dop op 27-01-2012 00:30:36 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  vrijdag 27 januari 2012 @ 06:30:21 #24
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_107284438
quote:
10s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:21 schreef kanovinnie het volgende:
Wacht. Heb je 1 blad voor, dubbel dat, of drie keer (triple) dat?
pi_107284466
Hèhè :D

Ik sluit me aan bij Ivo!
pi_107284478
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:14 schreef MCH het volgende:
Triple is toch sowieso overbodig in Nederland (minus Limburg misschien) en het zorgt ook voor extra slijtage?
Kleinste blad gebruik je niet op het vlakke of viaducten maar in de echte heuvels, dus de slijtage van dat blad valt ontzettend mee.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:37:01 #27
545 dop
:copyright: dop
pi_107289339
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:24 schreef MCH het volgende:

[..]

Gewoon twee bladen, maar ik weet niet het verschil tussen double en compact. :D
bij compact is het verschil tussen grote blad en kleine blad groter als bij een normale dubbel

normaal is 52 39 , compact is 50 34

http://www.wielersportinfo.nl/trapfrequentie.htm mooi tabelletje om te spelen
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  vrijdag 27 januari 2012 @ 12:24:24 #28
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_107290776
Tripple heeft een grotere q-factor alleen daarom wil ik dat al niet op mijn fiets. Compact vind ik niet, ik red mij prima met mijn dubbel. Zowel in Nederland in in Frankrijk.
pi_107292211
q-factor?
  vrijdag 27 januari 2012 @ 13:22:39 #30
308981 Narcotical
Best in the World
pi_107292692
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
q-factor?
Wikipedia:

quote:
De Q-waarde bij een fiets is de afstand in millimeters tussen de buitenzijden van de cranks. Een lagere Q-waarde geeft biomechanische, aerodynamische en mechanische voordelen.

Met name de vormgeving van het crankstel, de bracket met trapas en de liggende achtervork van de fiets zijn van grote invloed op de uiteindelijke Q-waarde.
Had er ook nog nooit van gehoord hoor
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
  vrijdag 27 januari 2012 @ 13:43:46 #31
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_107293373
Ik dacht al...q van queer ofzo :P
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_107293450
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:22 schreef Narcotical het volgende:

[..]

Wikipedia:

[..]

Had er ook nog nooit van gehoord hoor
Ah, daar had ik al wel eens over gelezen inderdaad.

Ik geloof er niet in :)
pi_107295321
Ik rij een 50-39 compact en rij vrijwel alleen op het binnenblad. Voor de paar keer dat ik in de heuvels rijdt monteer ik een 34.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  FOK!fotograaf vrijdag 27 januari 2012 @ 14:40:44 #34
73911 ultra_ivo
pi_107295341
Ik geloof er wel in. Een dubbel is heet meestal een te smalle q-factor voor me.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 14:52:36 #35
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_107295734
Nou...die zwarte Stevens Aspin van 2008 gaat het dus NIET worden....en ook de Cube niet.
Cube zag er inderdaad perfect uit, maar die "zat" niet. geometrie vond ik niet prettig. De Stevens zag er toch niet zo goed uit als werd omschreven door verkoper. Groep was al aardig afgeragd.

Ga vanmiddag toch naar die witte Stevens Aspin kijken :) "Strak fietsje", zo omschreven sommigen van jullie 'm gisteren....en die is van modeljaar 2010, door huidige eigenaar gekocht in mei 2011 en heeft Ultegra 6700 en totaal zo'n 750 km. op teller.

Deze dus:


Ben niet zo bekend met Easton wielen, maar ik vind het in zn geheel wel een nette fiets. Ik zou er als eerste twee bidonhouders opzetten (uiteraard witte). Ben zelf niet zo van wit stuurlint, omdat dat zo snel smerig wordt, maar het misstaat hier absoluut niet.

Ook nog een aanbod gekregen van een Eddie Merckx LXM (fullcarbon) maar die is van framemaat 59 en dat is (helaas?) écht te groot voor me.
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_107295909
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 14:52 schreef joers1 het volgende:
Nou...die zwarte Stevens Aspin van 2008 gaat het dus NIET worden....en ook de Cube niet.
Cube zag er inderdaad perfect uit, maar die "zat" niet. geometrie vond ik niet prettig. De Stevens zag er toch niet zo goed uit als werd omschreven door verkoper. Groep was al aardig afgeragd.

Ga vanmiddag toch naar die witte Stevens Aspin kijken :) "Strak fietsje", zo omschreven sommigen van jullie 'm gisteren....en die is van modeljaar 2010, door huidige eigenaar gekocht in mei 2011 en heeft Ultegra 6700 en totaal zo'n 750 km. op teller.

Deze dus:
[ link | afbeelding ]

Ben niet zo bekend met Easton wielen, maar ik vind het in zn geheel wel een nette fiets. Ik zou er als eerste twee bidonhouders opzetten (uiteraard witte). Ben zelf niet zo van wit stuurlint, omdat dat zo snel smerig wordt, maar het misstaat hier absoluut niet.

Ook nog een aanbod gekregen van een Eddie Merckx LXM (fullcarbon) maar die is van framemaat 59 en dat is (helaas?) écht te groot voor me.
Zwart stuurlint, zwarte bidonhouders en zwart zadel :Y
pi_107296156
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 14:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Zwart stuurlint, zwarte bidonhouders en zwart zadel :Y
Precies, ziet er meteen een stuk chiquer uit
pi_107296645
Zijn die accenten op het frame nou roze trouwens? :P Je ziet t niet goed door slechte foto.

Dan zou het wel een beetje een vrouwenfiets zijn hoor :P
pi_107296919
Q factor maakt wel uit maar niet zo heel veel voor gewone stervelingen. Ik merk wellicht een klein verschil tussen mijn dubbel en triple maar heb zeker niet het gevoel dat ik bij de triple mijn kracht minder goed kwijt kan. Vergis je niet in de invloed van crankstel, pedalen en positie van de schoenplaatjes. Die combi kan het Q-factorverschil tussen een dubbel/compact en een triple ruimschoots tenietdoen. De Q-factor van een mtb is ook veel groter (2cm ofzo) en daar hoor je nooit iemand over.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 15:48:11 #40
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_107297414
Weet iemand wat het verschil tussen de Sensa Giulia special en de Sensa Giulia Supremo is (behalve de kleur dan)
En of er veel prijsverschil is?
pi_107297836
Ik zou alles wit houden op die Stevens! Gewoon Fizik Microtex of BBB Carbon tape wikkelen.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 16:27:19 #42
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_107298797
Zadel wil ik wel een ander op, stuurlint wil ik (denk ik) ook zwart hebben. Is alleen niet mijn ding: stuurlint wikkelen.
Ik heb nog zwarte bidonhouders, maar wilde hier juist witte op doen :) Wel een zwart zadel. Denk zelf aan een Fizik Arione CX (zwart, met wit accentje) of een San Marco Aspide (zwart met rood accent)

De accenten zijn niet rosé hoor, die zijn grijs en rood.
Dit is de foto van de Stevens site...zo is de fiets, maar dan zoals ie werkelijk is:
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_107299108
Net fietsje hoor! Behalve het vele poetsen ;) ga je daar veel plezier aan beleven.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 16:39:37 #44
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_107299237
Prima fiets ^O^
.
pi_107299658
Fizik microtex blijft heel lang wit.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_107299729
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:00 schreef Tommeke het volgende:
Ik zou alles wit houden op die Stevens! Gewoon Fizik Microtex of BBB Carbon tape wikkelen.
Precies, dat zijn de best schoon te houden tapes. Ik heb er alweer een jaar fizik micro wit op zitten, en met een nat doekje de vlekken wegpoetsen (smeer of kleverige limonade) volstaat al.

Joers, wel tof als wij naast elkaar zouden fietsen, ik met mn zwarte fiets met wit zadel en tape, en jij met je zwarte cockpit en witte frame :)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 27 januari 2012 @ 17:04:50 #47
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_107300096
Fizik microtex...hmm...toch maar eens voor kijken dan. Nu nog iemand vinden die dat een beetje netjes kan wikkelen. Ik heb dat één keer geprobeerd...was een ramp.
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_107301809
Ben je nou al gaan kijken?

Morgenvroeg ff de strava k.o.m. tijd op de trekkerweg verbeteren :)
  vrijdag 27 januari 2012 @ 17:59:41 #49
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_107301931
Ja, stuurlint wikkelen kan ik ook wel iemand voor gebruiken :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_107302003
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:27 schreef joers1 het volgende:
Zadel wil ik wel een ander op, stuurlint wil ik (denk ik) ook zwart hebben. Is alleen niet mijn ding: stuurlint wikkelen.
Ik heb nog zwarte bidonhouders, maar wilde hier juist witte op doen :) Wel een zwart zadel. Denk zelf aan een Fizik Arione CX (zwart, met wit accentje) of een San Marco Aspide (zwart met rood accent)

De accenten zijn niet rosé hoor, die zijn grijs en rood.
Dit is de foto van de Stevens site...zo is de fiets, maar dan zoals ie werkelijk is:
[ afbeelding ]
Mooie fiets!
pi_107302035
Fizik microtex is inderdaad een fijn lint. Wel dun, dus niet veel demping. Deda Mistral ziet en voelt hetzelfde, ook prima (en goedkoper). Zou het zadel en stuur dezelfde kleur houden en ook voor zwarte bidonhouders kiezen, bijv Elite Custom (met witte stickers nog). Wit ziet er vaak goedkoop/plasticachtig uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')