Hier is geen speld tussen te krijgen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:37 schreef blowjo het volgende:
Ja ja, je hebt sowieso niet de ballen om met een vrouw te praten. Dit gebruik je alleen maar als excuus, vieze beta dat je bent.
Mee eens, en een beetje asociaalquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:38 schreef 78rt21 het volgende:
Het is sowieso een irritant verschijnsel, flirten of niet
Ja, asociaal he. Je mobiel gebruiken 'in de trein of op straat'. Ben je achterlijk ofzo?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mee eens, en een beetje asociaal
Thuis moet het allemaal kunnen
Nee, ik bedoelde als je een gesprek met diegene hebt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:42 schreef blowjo het volgende:
[..]
Ja, asociaal he. Je mobiel gebruiken 'in de trein of op straat'. Ben je achterlijk ofzo?
En als je een praatje zou maken stopt de persoon in kwestie de telefoon 99% van de tijd weg.
Ok, prima.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde als je een gesprek met diegene hebt.
Sorry dat jij je aangesproken voelt, kusje
Oh ja, btw, doe chill, ik ben niet achterlijkquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:44 schreef blowjo het volgende:
[..]
Ok, prima.
Voel me niet aangesproken hoor, ik vond de opmerking gewoon nergens op slaan. Ik gebruik m'n telefoon alleen voor sms'en en bellen.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij mag me wel melken lief boerinnetje van me.
Ik denk nu doorquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je een beker meeneemt mag je ook een glaasje melk van me
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:27 schreef Stink-ui het volgende:
geloof me als ze je knap of aantrekkelijk vinden kijken ze echt wel..
true story..
Droom maar lekker verder lelijke koequote:Op donderdag 26 januari 2012 19:50 schreef Meloewa het volgende:
mannen die voor je hoofd zweven als je mobiel bezig bent
Niet haten op stink-uiquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:29 schreef Allessio het volgende:
Stink-Ui denkt als een vrouw.
Stink-Ui flirt met wat in zijn ogen mooie mannen zijn.
Stink-Ui is een homoseksueel.
Ik som feiten op.quote:
En maakt ze met haar mobieltje een foto van jequote:Op donderdag 26 januari 2012 20:27 schreef Stink-ui het volgende:
geloof me als ze je knap of aantrekkelijk vinden kijken ze echt wel..
true story..
Dat vind ik ook triest jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:06 schreef Loverrrr het volgende:
Terechte klacht.
Vooral met uitgaan zie je wel eens een heel groepje allemaal met hun mobiel bezig.
Blijf dan thuis.
Ik zie zo vaak meisjes hun telefoon weg stoppen. Betekent dat dat ze me willen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:52 schreef La_Vita het volgende:
Als ik een knappe man tegenkom dan zorg ik wel dat ik aanspreekbaar ben. Zo niet, niet.
Niet in een bioscoop iigquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zie zo vaak meisjes hun telefoon weg stoppen. Betekent dat dat ze me willen?
Nee gewoon als ik door de trein loop. Dan gaan overal waar ik langsloop de telefoontjes weg en zie ik allerlei meiden van hun stoel af glibberen. Ik vond het al gek want zo glad is mijn stoel nooit.quote:
Dat moet pijn doen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
samenvatting op:
ts zag een meisje en wou deze keer écht met haar gaan praten maar er is weer niks van gekomen
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:38 schreef RichardHammond het volgende:
Herkenbare en terechte klacht.
In cafe's is dit wel het meest trieste ja. Lekker met zn vieren te lunchen maar collectief allemaal in de mobiel bezig.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:06 schreef Loverrrr het volgende:
Terechte klacht.
Vooral met uitgaan zie je wel eens een heel groepje allemaal met hun mobiel bezig.
Blijf dan thuis.
Totaal niet boeiend natuurlijk, tgaat erom hoe jullie doen als jullie wel interesse hebben.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat doen we als we geen interesse hebben.
Kleine kinderen zijn dan vaak snel afgeleidquote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:26 schreef Naaaait93 het volgende:
Helemaal mee eens. Had laatst zo'n chick die niet eens in de gaten had dat ik mijn leuter in dr mond had gestopt. Daar keken ze vroeger nog wel eens van op.
Het gekke is dat die app écht bestaat. Op Android heet hij Tagged en ik hoorde vorig jaar iets over een homo-app. Zo ver gaat het dus al.quote:
Dat gaat niet. Ze is te druk bezig met haar mobiel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is toch logisch. Anders sta je maar saai vooruit te kijken.
Als je wilt flirten loop je toch gewoon naar haar toe?
Probeer eens: Halloquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:34 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat gaat niet. Ze is te druk bezig met haar mobiel.
Ik moest lachen om dezequote:Op donderdag 26 januari 2012 19:44 schreef anti_kneus het volgende:
TS is dus lelijker dan een iphone.....
Dat wil toch niet. Ze is te geconcentreerd op haar telefoon.quote:
En dan ineens onbewust asociaal doen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:41 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Veel gezelliger wordt het er inderdaad niet op. Tijdens een normaal gesprek raken mensen ook al snel afgeleid omdat ze "sociaal" moeten doen via hun telefoon.
dat jij geen skills hebt, wtf boeit dat ze met haar telefoon bezig is als ze geen telefoon had gehad zat ze wel dr make up te doen of iets andwers dan is ze toch ook bezigquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:34 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat gaat niet. Ze is te druk bezig met haar mobiel.
Dan kun je nagaan hoe knap de mobietjes tegenwoordig zijn!quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:36 schreef Internepper het volgende:
TS probeerde een meisje te hosselen, echter had het vrouwtje meer oog voor haar mobiel dan voor TS.
Dan is TS nog altijd knapper dan een iPhone, iPhone dat is echt vreselijk lelijk!quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:44 schreef anti_kneus het volgende:
TS is dus lelijker dan een iphone.....
Zelf diegene bellen, wisselgesprekje, kijken wat de reactie is.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:01 schreef classpc het volgende:
Sowieso irritant, mensen die tijdens een gesprek de hele tijd op hun telefoon kijken of zelfs het gesprek met je afbreken omdat iemand ze belt.
Stelletje aso's.
Soms moet je opnemenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:01 schreef classpc het volgende:
Sowieso irritant, mensen die tijdens een gesprek de hele tijd op hun telefoon kijken of zelfs het gesprek met je afbreken omdat iemand ze belt.
Stelletje aso's.
Is dat versieren anno 2012?quote:
Jep, reden voor mij om weg te lopen. Bijzonder brutaal is het.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:01 schreef classpc het volgende:
Stelletje aso's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |