Hier is geen speld tussen te krijgen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:37 schreef blowjo het volgende:
Ja ja, je hebt sowieso niet de ballen om met een vrouw te praten. Dit gebruik je alleen maar als excuus, vieze beta dat je bent.
Mee eens, en een beetje asociaalquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:38 schreef 78rt21 het volgende:
Het is sowieso een irritant verschijnsel, flirten of niet
Ja, asociaal he. Je mobiel gebruiken 'in de trein of op straat'. Ben je achterlijk ofzo?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mee eens, en een beetje asociaal
Thuis moet het allemaal kunnen
Nee, ik bedoelde als je een gesprek met diegene hebt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:42 schreef blowjo het volgende:
[..]
Ja, asociaal he. Je mobiel gebruiken 'in de trein of op straat'. Ben je achterlijk ofzo?
En als je een praatje zou maken stopt de persoon in kwestie de telefoon 99% van de tijd weg.
Ok, prima.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde als je een gesprek met diegene hebt.
Sorry dat jij je aangesproken voelt, kusje
Oh ja, btw, doe chill, ik ben niet achterlijkquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:44 schreef blowjo het volgende:
[..]
Ok, prima.
Voel me niet aangesproken hoor, ik vond de opmerking gewoon nergens op slaan. Ik gebruik m'n telefoon alleen voor sms'en en bellen.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij mag me wel melken lief boerinnetje van me.
Ik denk nu doorquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je een beker meeneemt mag je ook een glaasje melk van me
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:27 schreef Stink-ui het volgende:
geloof me als ze je knap of aantrekkelijk vinden kijken ze echt wel..
true story..
Droom maar lekker verder lelijke koequote:Op donderdag 26 januari 2012 19:50 schreef Meloewa het volgende:
mannen die voor je hoofd zweven als je mobiel bezig bent
Niet haten op stink-uiquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:29 schreef Allessio het volgende:
Stink-Ui denkt als een vrouw.
Stink-Ui flirt met wat in zijn ogen mooie mannen zijn.
Stink-Ui is een homoseksueel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |