Hier is geen speld tussen te krijgen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:37 schreef blowjo het volgende:
Ja ja, je hebt sowieso niet de ballen om met een vrouw te praten. Dit gebruik je alleen maar als excuus, vieze beta dat je bent.
Mee eens, en een beetje asociaalquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:38 schreef 78rt21 het volgende:
Het is sowieso een irritant verschijnsel, flirten of niet
Ja, asociaal he. Je mobiel gebruiken 'in de trein of op straat'. Ben je achterlijk ofzo?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mee eens, en een beetje asociaal
Thuis moet het allemaal kunnen
Nee, ik bedoelde als je een gesprek met diegene hebt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:42 schreef blowjo het volgende:
[..]
Ja, asociaal he. Je mobiel gebruiken 'in de trein of op straat'. Ben je achterlijk ofzo?
En als je een praatje zou maken stopt de persoon in kwestie de telefoon 99% van de tijd weg.
Ok, prima.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde als je een gesprek met diegene hebt.
Sorry dat jij je aangesproken voelt, kusje
Oh ja, btw, doe chill, ik ben niet achterlijkquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:44 schreef blowjo het volgende:
[..]
Ok, prima.
Voel me niet aangesproken hoor, ik vond de opmerking gewoon nergens op slaan. Ik gebruik m'n telefoon alleen voor sms'en en bellen.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij mag me wel melken lief boerinnetje van me.
Ik denk nu doorquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je een beker meeneemt mag je ook een glaasje melk van me
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:27 schreef Stink-ui het volgende:
geloof me als ze je knap of aantrekkelijk vinden kijken ze echt wel..
true story..
Droom maar lekker verder lelijke koequote:Op donderdag 26 januari 2012 19:50 schreef Meloewa het volgende:
mannen die voor je hoofd zweven als je mobiel bezig bent
Niet haten op stink-uiquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:29 schreef Allessio het volgende:
Stink-Ui denkt als een vrouw.
Stink-Ui flirt met wat in zijn ogen mooie mannen zijn.
Stink-Ui is een homoseksueel.
Ik som feiten op.quote:
En maakt ze met haar mobieltje een foto van jequote:Op donderdag 26 januari 2012 20:27 schreef Stink-ui het volgende:
geloof me als ze je knap of aantrekkelijk vinden kijken ze echt wel..
true story..
Dat vind ik ook triest jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:06 schreef Loverrrr het volgende:
Terechte klacht.
Vooral met uitgaan zie je wel eens een heel groepje allemaal met hun mobiel bezig.
Blijf dan thuis.
Ik zie zo vaak meisjes hun telefoon weg stoppen. Betekent dat dat ze me willen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:52 schreef La_Vita het volgende:
Als ik een knappe man tegenkom dan zorg ik wel dat ik aanspreekbaar ben. Zo niet, niet.
Niet in een bioscoop iigquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zie zo vaak meisjes hun telefoon weg stoppen. Betekent dat dat ze me willen?
Nee gewoon als ik door de trein loop. Dan gaan overal waar ik langsloop de telefoontjes weg en zie ik allerlei meiden van hun stoel af glibberen. Ik vond het al gek want zo glad is mijn stoel nooit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |