Met uitlopende pijpen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Echt allemaal fucking nichten hier. En wat is bootcut?
Oh dat zijn m'n favorietequote:Op donderdag 9 februari 2012 19:40 schreef Mylene het volgende:
[..]
Met uitlopende pijpen.
[ afbeelding ]
Obvious troll is obviousquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh dat zijn m'n favoriete
Ik heb geen bootcut jeans, als dat al een merk is.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:28 schreef Mylene het volgende:
Dat soort schoenen wordt vaak ook nog eens gedragen i.c.m. van die gruwelijke bootcut jeans. Gelukkig zijn die moeilijker verkrijgbaar.
Bootcut is de vorm van de jeans, wijde pijpen dus.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb geen bootcut jeans, als dat al een merk is.Niks mis met wijde pijpen trouwens.
dat ziet er uit als heel erg veel poespas, allemaal namelijk heel erg gestyled.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik kan me voornamelijk vinden in wat Moffol enzo zeggen qua kledingstijl. Daar hou ik wel van bij jongens.
Bij meisjes moet het ook niet al teveel poespas zijn.
Een paar plaatjes als voorbeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zit nog wel wat tussen lelijke bootcuts en skinnyquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:25 schreef bokkepoot het volgende:
Ben ik de enige die een subtiele bootcut wel kan waarderen?
Veel beter als die lelijke skinny's bij mannen
Ik bedoel voornamelijk zonder al te veel opvallende sieraden of drukke kleurtjes of dat soort dingen. Maar zoals jij het poespas noemt, is het inderdaad heel veel poespas.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:24 schreef crinblanc het volgende:
[..]
dat ziet er uit als heel erg veel poespas, allemaal namelijk heel erg gestyled.
bij zonder peospas denk ik aan warme fleece-trui, 'makkelijke' joggingbroek, een "lekker jack" wat "lekker praktisch is" vooral met dat "hollandse weer." maar verder geen gedoe.
Dit staat me weer heel erg tegen, beetje te 'bedacht' allemaal. Juist wel veel poespas, wat anderen ook al zeggen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik kan me voornamelijk vinden in wat Moffol enzo zeggen qua kledingstijl. Daar hou ik wel van bij jongens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan me niet herinneren waarom ik dit had opgeslagen, maar hier:quote:Op zondag 5 februari 2012 19:29 schreef Tamashii het volgende:
Is er ook zo'n basic schema voor vrouwen? Vind hem super cool maar kan zoiets niet vinden op internet!
Tja ik vind de dingen die jij post ook niet mooi. Ik hou niet zo van hele lieflijke jurkjes.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 05:15 schreef female81 het volgende:
[..]
Dit staat me weer heel erg tegen, beetje te 'bedacht' allemaal. Juist wel veel poespas, wat anderen ook al zeggen.
Ik heb toevallig net vandaag een paar per pakketpost ontvangen, je moet ze bestellen tegenwoordig. Ik dacht dat die skinnymode al voorbij was, maar helaas.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:25 schreef bokkepoot het volgende:
Ben ik de enige die een subtiele bootcut wel kan waarderen?
Veel beter als die lelijke skinny's bij mannen
Helemaal mee eens. Alleen die foto's. Gebreide truien kunnen in 2012 echt niet meer.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als jij dat vindt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:39 schreef EstherReul het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Alleen die foto's. Gebreide truien kunnen in 2012 echt niet meer.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:39 schreef EstherReul het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Alleen die foto's. Gebreide truien kunnen in 2012 echt niet meer.
Dat is echt dikke onzin. Gebreide wollen truien zijn nu juist meer in dan ooit. Helemaal als ze grofgebreid en dik zijn. Kijk alle fashionsites en magazines maar na.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:39 schreef EstherReul het volgende:
[..]
Thanks. Ik vind die voor mannen toch mooier, deze is niet zo basic als die. Hier staan vrij veel dingen in die ik net niet vind.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:26 schreef seto het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren waarom ik dit had opgeslagen, maar hier:
[ afbeelding ]
omdat fashionsites en magazines het vinden, vind ik dan weer altijd een slecht argumentquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is echt dikke onzin. Gebreide wollen truien zijn nu juist meer in dan ooit. Helemaal als ze grofgebreid en dik zijn. Kijk alle fashionsites en magazines maar na.
Hoezo, iets wat in is, is daardoor in gemaakt. Zij bepalen wat in en wat niet in is. Als persoon kun je het niet mooi vinden, maar mode gaat toch zijn eigen gang via die wegen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:19 schreef Waaghals het volgende:
[..]
omdat fashionsites en magazines het vinden, vind ik dan weer altijd een slecht argument
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |