Oeps, foutje. Het is het vervolg van de 1ste termijn. Nog leuker.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:06 schreef Cobra4 het volgende:
Yeah!! De 2de termijn van het debat over het openbaar maken van de partijgelden is begonnen.
* Pakt de popcorn vast
Raar. Je kunt een partij toch niet dwingen steun te krijgen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:19 schreef Cobra4 het volgende:
Ah, de eerste verrassing. Tofik Habibi wil dat ook de PVV geldelijke staatssteun gaat krijgen.
Ja, en dat is de reden dat Dibi wil dat ze staatssteun gaan krijgen, maar nogmaals: je kunt een partij toch niet dwingen dat aan te nemen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Geertje wil wel steun maar dan zal hij zijn dictatorschap op moeten geven....
en daar heeft hij geen zin in want als hij zijn partijgenoten wat te zeggen geeft dan is het natuurlijk snel gedaan...
Of niet MaJo?
Dan verrassing nummer twee. Tofik Habibi wil af van de "1000 leden grens". En gaf zelfs aan de bestuursvorm van de PVV en TON te zien als vernieuwende democratie.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en daar heeft hij geen zin in want als hij zijn partijgenoten wat te zeggen geeft dan is het natuurlijk snel gedaan...
Of niet MaJo?
Gedeeltelijkquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Of niet MaJo?
Wat is het max aantal? Er zijn flink wat users die ik wel exit wil zien gaan.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is het max aantal? Er zijn flink wat users die ik wel exit wil zien gaan.
Jammer dat je geen admin bent, kon je een aantal users in een loopgraaf lokken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is het max aantal? Er zijn flink wat users die ik wel exit wil zien gaan.
Truste.quote:
Saffie?quote:
Met jou altijdquote:
Top.quote:
Hm, weer vergeten te kijken... Morgen maar inhalen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wie is de mol was wel grappig vandaag
Nog meer?quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Soemp krijgen we nog meer foto's binnenkort?
Jaaaaaquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hm, weer vergeten te kijken... Morgen maar inhalen.
[..]
Nog meer?
Heb het vaak gezien, maar dat je je zelf geen klasgenoot bent is toch niet raar?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is iemand hier bekend met 'Het mooiste meisje van de klas'? Ik heb het nu aanstaan maar vind het een nogal raar programma. Alsof je naar een klassenreünie gaat van een school waar je nooit op hebt gezeten
Mensen die ik niet ken die herinneringen ophalen over iemand anders waar ik nog nooit van gehoord heb en nooit meer van zal horen... ik vind het maar raarquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb het vaak gezien, maar dat je je zelf geen klasgenoot bent is toch niet raar?
Ik hoorde het net op de radioquote:Op vrijdag 27 januari 2012 06:42 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=buitenland
Nee, dat bedoel ik niet. Ik doel er meer op dat er zijn volgelingen geen stemrecht hebben, want geen vereniging.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
GedeeltelijkGeert is goed in het delegeren en laat bepaalde onderwerpen over aan anderen. Zo is Fleur Agema grotendeels verantwoordelijk voor wat er met de zorg gebeurd. Maar als het gaat om de echte grote beslissingen dan is Geert zeker de baas
Ik heb geen SMS gezienquote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:02 schreef MaJo het volgende:
Eerste naam voor Exit: New Order.
Verder wat kleine namen die me niets zeggen
Iedereen kent Blue Monday / On the Beach, en dan houdt het vaak al op. Een hoop mensen weten niet eens dat het een voortzetting van Joy Division is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:37 schreef Nembrionic het volgende:
New Order is opzich wel vet trouwens..maar ken eigenlijk maar 1 of 2 nummers
Ik las het dus pas om 1 uurquote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb geen SMS gezien
New Order is opzich wel vet trouwens..maar ken eigenlijk maar 1 of 2 nummers
Ik ookquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:38 schreef MadMaster het volgende:
Vanmorgen de auto bij het schadebedrijf ingeleverd, nadat er gisteravond iemand 'iets' de bocht te ruim had genomen en bij mw. MM, die nota bene al stil stond om de andere auto ruimte te verlenen, aan de zij-/achterkant naar binnen is gereden.
Gelukkig geen letsel bij mw. MM, maar wel flinke schade aan achterportier, wielkast en de halve achterbumper is er af gereden...
Altijd leuk, ik las ze vroeger altijd allemaal bij de lokale Chinees in Zeeland, als we daar met mijn ouders waren. Samen met vers gebakken kroepoekquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Paling&Coquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:58 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Altijd leuk, ik las ze vroeger altijd allemaal bij de lokale Chinees in Zeeland, als we daar met mijn ouders waren. Samen met vers gebakken kroepoek.
Ik spaar ook Klepzeiker, Urbanus en Paling&Ko, Soemp moet er allemaal niks van weten.
controle.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
controle of een zware behandeling?
Dat is mooi balen danquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:38 schreef MadMaster het volgende:
Vanmorgen de auto bij het schadebedrijf ingeleverd, nadat er gisteravond iemand 'iets' de bocht te ruim had genomen en bij mw. MM, die nota bene al stil stond om de andere auto ruimte te verlenen, aan de zij-/achterkant naar binnen is gereden.
Gelukkig geen letsel bij mw. MM, maar wel flinke schade aan achterportier, wielkast en de halve achterbumper is er af gereden...
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is mooi balen danGelukkig is alles goed met mw. MM! Dat is uiteindelijk toch het belangrijkste
En ik neem aan dat de verzekering van de tegenpartij dit allemaal vergoed?
Mijn volgende vraag was of de tegenpartij medewerking heeft verleend of zo lomp was om door te rijdenquote:
de vraag is dan natuurlijk dan of het lente is in de ogen van de tandsarts assistente?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
controle.
en adreswijziging doorgegeven.
Oh zegt de assistente, dat is dat huis dat zo lang verbouwd werd?
Dat ken ik wel, de buren zijn vrienden van me.
en dan zit ik bij een tandarts in een plaats een stuk verderop, it's a small world
altijd!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
de vraag is dan natuurlijk dan of het lente is in de ogen van de tandsarts assistente?
dat kan inderdaad ook nog...maar dat zal toch niet?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn volgende vraag was of de tegenpartij medewerking heeft verleend of zo lomp was om door te rijden
Dit dus. Gelukkig is alles goed. Je hoort zo vaak van nekklachten, etc.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is mooi balen danGelukkig is alles goed met mw. MM! Dat is uiteindelijk toch het belangrijkste
En ik neem aan dat de verzekering dit allemaal vergoed?
Had je mijn kaartje nog ontvangen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dit dus. Gelukkig is alles goed. Je hoort zo vaak van nekklachten, etc.
Nog niet..? Anders had ik er zeker wel iets over gezegd.quote:
Ik vond het al raar dat je er niet over had gezegd en wel over de anderenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog niet..? Anders had ik er zeker wel iets over gezegd.Wanneer heb je hem verstuurd?
Ohh, dan had hij er al lang moeten zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vond het al raar dat je er niet over had gezegd en wel over de anderenIk dacht maandag ofzo? Had hem al een week eerder gekocht maar mijn moeder had hem toen in haar tas gestopt en ik was een paar dagen ziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:22 schreef MaJo het volgende:
En ik dacht misschien herken je mijn naam wel niet
Doe eens wat meer info.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:46 schreef TradeMarkie het volgende:
iemand nog tips voor een weekendje weg in maart dat niet teveel mag kosten?
oh ja, wel handig.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Doe eens wat meer info.![]()
Voor jou en wat vrienden? Of voor jou en je vriendin? Wil je iets actiefs doen? Of juist lekker relaxen?
De tegenpratij heeft zich schuldig verklaard, dus die mag er uiteindelijk voor opdraaien.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
En ik neem aan dat de verzekering dit allemaal vergoed?
Die heeft alle medewerking verleend.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn volgende vraag was of de tegenpartij medewerking heeft verleend of zo lomp was om door te rijden
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ohh, dan had hij er al lang moeten zijn.![]()
![]()
En voor PS:Een shirt met de opdruk 'Hello World'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[comedyhour]
Zelf gekocht of met een 3D-printer gekopieerd?
[/comedyhour]
Wow, heftigquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:38 schreef MadMaster het volgende:
Small world inderdaadquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:01 schreef TradeMarkie het volgende:
en adreswijziging doorgegeven.
Oh zegt de assistente, dat is dat huis dat zo lang verbouwd werd?
Dat ken ik wel, de buren zijn vrienden van me.
en dan zit ik bij een tandarts in een plaats een stuk verderop, it's a small world
En voor PS:Hey, hoezo alleen voor PS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief koppie![]()
Voorkeur voor actief (wandelen, stedentrip) of echt relaxen (luieren, zwemmen) en evt. ook budget? Behalve "goedkoop"quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:49 schreef TradeMarkie het volgende:
oh ja, wel handig.
voor mij en![]()
en lekker relaxen kunnen wij best goed
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wow, heftigalles goed bij mw MM?
Nastyquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ohh, dan had hij er al lang moeten zijn.![]()
![]()
En voor PS:Hmmm dat is wel vreemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk krijg je het nog binnen dan
En wat is het toch een mooierd
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Gelukkig maarquote:
Ga je opeens arabische woorden bezigenquote:
Dat heb ik ook gehoord jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:55 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb van meerdere mensen gehoord dat Porto heel erg leuk is en ook niet duur.
Inc alle belastingen enzo?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehoord ja
New York is op het moment ook niet al te duur, voor zo'n 400 euro kun je retour
Jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inc alle belastingen enzo?
Dat valt dan inderdaad mee. Maar ook geen leuke tijd om nu te gaan.
Kijk, dat is ook een instellingquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:36 schreef MadMaster het volgende:
Die is altijd de rust zelve ook, in tegensteling tot mij persoontje...
Oh.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:39 schreef Etcetera het volgende:
oh en peeps, de meet gaat 'm voor mij niet wordenhad het heel graag gedaan maar de afstand is me iets te ver
Tja, ik vind het gewoon leuker als het wat warmer is daar en juist wat drukkerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja
Hoezo is het niet leuk? Was er zelf ook in januari toen er sneeuw lag, vond dat juist wel gaafEn het zal minder druk en toeristisch zijn
Het is dus een autovakantiequote:Ik heb dit reisje geboekt bij vakantieveilingen om met Jeroen naartoe te gaan voordat hij 4 maanden naar Afrika gaat. Maar helaas kunnen we geen vervoer regelen dus wil ik het graag doorverkopen. Het is een hotel dat een beetje kastelig aandoet in de Ardennen. 4 dagen en 3 nachten voor 85 Euro, een heel jaar te gebruiken (alleen niet op feestdagen, in vakanties mag WEL) Heeft er iemand interesse?
Dit is een goede deal hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:04 schreef TradeMarkie het volgende:
400 euro voor alleen heen en weer vliegen is me iets te gortig
Maar een stedentrip in europa lijkt me wel wat inderdaad.
wil je me de details pm'en?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:11 schreef B.ertha het volgende:
TM, een kennis van me poste dit op facebook:
[..]
Het is dus een autovakantie
ongetwijfeld een goeie deal, maar mijn budget is idd niet toereikendquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit is een goede deal hoorMeestal zijn tickets rond de 700 euro
Maar als je budget lager is dan is het wel duur natuurlijk.
Durbuy, Barvaux, Bomal.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
Luxemburg is ook wel mooi. Maar ook de Ardennen. Naar Namen ofzo.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
Luxemburg is ook wel mooi. Maar ook de Ardennen. Naar Namen ofzo.
quote:
Arme jongen...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou nog op zoek naar schoenen, maar dat gaat 'm niet worden: nu even eten, dan om half 3 de deur uit en dan moet ik om half 4 de bus halenik sleep E. wel mee morgen
Nee, dan zou je gelijk een permaban krijgen. Maar Dinant is erg mooi. Maar alleen om een dagje te bezoeken denk ikquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die Dinant/d zal nooit uit mijn toetsenbord als aanbeveling komen...
Daarom ook e.o.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, dan zou je gelijk een permaban krijgen. Maar Dinant is erg mooi. Maar alleen om een dagje te bezoeken denk ik
Yup, same herequote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom ook e.o.
Huisje daar in de omgeving opzoeken met open haard en zo.
Heb me daar vorig jaar prima vermaakt (o.a. Maredsous)...
Brussel! Gent is ook vetquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:39 schreef Mark het volgende:
Belgie heeft wel meer leuke steden: Leuven, Antwerpen, Gent
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
Zo dan...boerkaverbod is een feit http://www.nu.nl/politiek(...)et-boerkaverbod.html
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat wordt even wennen voor je.
Wel lekker fris op je bolletje...
Serieus, waar hebben we het over?quote:Volgens schattingen zijn er tot 150 'fulltime' boerka- en nikabdraagsters. Maximaal een paar honderd andere vrouwen dragen de kledingstukken ook wel bij gelegenheid.
quote:Carnavalsvierders en sinterklazen hoeven zich geen zorgen te maken als ze onherkenbaar de straat op gaan.
Tenzij je tijdens carnaval als occupy-demonstrant, kraker of hooligan verkleed gaat.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
En..onderaan de artikelen een complete geruststelling voor Henk en Ingrid
[..]![]()
ik denk dat vuurwapens verboden blijven tijdens carnavalquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tenzij je tijdens carnaval als ocupy-demonstrant, kraker of hooligan verkleed gaat.
Of mag je dan weer wel een bivakmuts of helm dragen
Die jij je muts voor je gezicht dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:31 schreef Diaan73 het volgende:
Je mag dus ook geen muts en sjaal om je hoofd slaan als het koud is.
De sjaal wel... zo hoog mogelijk dan. Dus muts aan de bovenkant, sjaal aan de onderkant. Alleen ogen vrij.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die jij je muts voor je gezicht dan?
Ik voel een proefproces in Enschede aankomen...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De sjaal wel... zo hoog mogelijk dan. Dus muts aan de bovenkant, sjaal aan de onderkant. Alleen ogen vrij.
Mooi, MMquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:21 schreef MadMaster het volgende:
Ja, dat wordt even wennen voor je.
Wel lekker fris op je bolletje...
Daar kun je inderdaad je vraagtekens bij zetten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De sjaal wel... zo hoog mogelijk dan. Dus muts aan de bovenkant, sjaal aan de onderkant. Alleen ogen vrij.
Zeker als je zo een bankgebouw binnenloopt met handschoenen aan en één hand in je zak...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar kun je inderdaad je vraagtekens bij zetten.
Ik loop dagelijks het bankgebouw binnen met een muts op, twee handschoenen aan en een tas onder 1 arm... en groet de bewaker altijd vriendelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:44 schreef MadMaster het volgende:
Zeker als je zo een bankgebouw binnenloopt met handschoenen aan en één hand in je zak...
Ja dat is zeker niet zo slimquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker als je zo een bankgebouw binnenloopt met handschoenen aan en één hand in je zak...
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:'This agreement might have major consequences on citizens' lives, and still, everything is being done to prevent the European Parliament from having its say in this matter. That is why today, as I release this report for which I was in charge, I want to send a strong signal and alert the public opinion about this unacceptable situation. I will not take part in this masquerade
Op vrijdag kan dat best.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb geen bal zin meer en heb besloten maar naar huis te gaan.
Kijk je hier na een drukke dag is dit het eerste wat ik ziequote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op vrijdag kan dat best.
[ afbeelding ]
Het is nochtans een foto van 2 mannen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Kijk je hier na een drukke dag is dit het eerste wat ik zie![]()
![]()
Brainbleach please!
quote:
Ja het is echt vreselijk zielig.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:08 schreef Mark het volgende:
[..]Ik moest echt de tranen uit mijn ogen vegen
Dat was me duidelijk, maar het effect is nochtans ranzigquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is nochtans een foto van 2 mannen.
Geen samenvatting gezien, oftewel niets gebeurd?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:44 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. Weer terug na een slopende nachtelijke busrit. Even wat slaap inhalen, ik lees de samenvatting van wat jullie hier uitgespookt hebben tijdens mijn afwezigheid wel zodra ik weer wakker ben ?
PS heeft een aziaat geflashd, verder niet echt neequote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Geen samenvatting gezien, oftewel niets gebeurd?
Vergeet niet te vermelden dat het wel een notoire stalker betrof he?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
PS heeft een aziaat geflashd, verder niet echt nee
Wil je een controversieel overeenkomst als ACTA doordrukken, heb je inderdaad ballen nodig. Hetgeen die gast niet had...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
Blijkbaar is de baas over ACTA opgestapt vandaag.
http://yro.slashdot.org/s(...)u-acta-chief-resigns
[..]
Wat dacht je van Medemblik?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:46 schreef TradeMarkie het volgende:
iemand nog tips voor een weekendje weg in maart dat niet teveel mag kosten?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik loop dagelijks het bankgebouw binnen met een muts op, twee handschoenen aan en een tas onder 1 arm... en groet de bewaker altijd vriendelijk
daar ben ik vanochtend net geweestquote:
Is dat goed genoeg bevallen om vaker te bezoeken?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
daar ben ik vanochtend net geweest
elk half jaar een bezoekjequote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is dat goed genoeg bevallen om vaker te bezoeken?
en ze dachten er drie uurtjes voor nodig te hebbenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:05 schreef Nembrionic het volgende:
Op TV een item over een rechtzaak met vastgoedhandelaren. Schijnt dat ze als sinds 10:00u vanochtend bezig zijn met voorlezen van het vonnis
Zou er een record zijn voor het langste vonnis?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:05 schreef Nembrionic het volgende:
Op TV een item over een rechtzaak met vastgoedhandelaren. Schijnt dat ze als sinds 10:00u vanochtend bezig zijn met voorlezen van het vonnis
Mijn schoonvader is geen tandartsquote:
levenslang?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zou er een record zijn voor het langste vonnis?
Ongetwijfeld. Maar of het in het Guinnessbook komt?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zou er een record zijn voor het langste vonnis?
2005?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:29 schreef wyccie het volgende:
Ik heb best wat New Order cd's, heb ze ook op Werchter gezien, maar On the Beach ken ik niet. [ afbeelding ]
Porto is inderdaad mooi.
Dacht het wel.quote:
Kraftwerk stond er gewoon in 2005quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dacht het wel.
Oh nee, toch niet. Ik heb de Pixies gezien, in 2004. Programma van 2005 was wel beter. Dan weet ik niet waar ik New Order wel heb gezien. Misschien helemaal niet?
Grappig dat je dat zegt. Dinand zingt altijd alsof 'ie moet schijten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:44 schreef TradeMarkie het volgende:
ach, dan weet je iig zeker dat je even kan gaan schijten zonder iets te missen
Zeker waar. en hij kijkt er ook bij alsof het niet wil lukkenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt. Dinand zingt altijd alsof 'ie moet schijten.
Ik denk ook dat het al 10 jaar niet gelukt is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zeker waar. en hij kijkt er ook bij alsof het niet wil lukken
Wat een afgrijselijke stem.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:02 schreef wyccie het volgende:
Wat de shitface betreft, zij kan er ook wat van.
Weet nog niet echt wat ik ervan vind.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:02 schreef wyccie het volgende:
Ik wil best wel een cd van haar kopen, vooropgesteld dat ik 5 seconden daarna afgeschoten word.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:02 schreef wyccie het volgende:
Rare filosofiequote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wil best wel een cd van haar kopen, vooropgesteld dat ik 5 seconden daarna afgeschoten word.
Ik heb daar van de week ook een stuk van gezien ja, echt bizar die tweequote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:24 schreef Nembrionic het volgende:
Zojuist "24 Uur Met" gekeken. Met een een-eiige tweeling, kunsternaressen. Deden veel met anorexia-kunst blijkbaar (ik had nog nooit van ze gehoord)
Die twee zijn wel echt van de pot gerukt hoor. Ze hebben altijd samen gewoond en zijn nu sinds een half jaar apart gaan wonen. Nu dus weer één nachtje bij elkaar.
Nou, het was voorheen dus zo erg dat als er ééntje over d'r nek ging(dat gebeurde nog wel eens tijdens het eten), dan aten ze hun eigen kots op omdat de ander anders meer had gegeten en ze konden het er niet over eens worden wat er als vervangen van de kots gegeten zou kunnen worden. Dus de kots opeten was gemakkelijker.
Vervolgens ging het over de eerste keer seks. Hadden ze toen ze een jaar of 37 hadden. Vertelt die éne zo van "ja en het was wel vervelend dat ik na de eerste keer op de spoedeisende hulp terecht kwam. Ik was helemaal uitgescheurd maar dacht dat dat wel hoorde bij de eerste keer. De arts dacht dat ik verkracht was"
Zegt die zus "ja dat was bij mij ook maar wel iets minder erg dan bij jou"
Goeie aflevering, dat wel. Volgende week met Herman den Blijker
Nou, ik keek het op TV maar het zal wel snel op UG staan jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:29 schreef wyccie het volgende:
Shit, wat fucked up. Als ik zo terug ben maar even kijken, neem aan dat het op Uitzending Gemist was?
Ik? Op een vrijdagavond? Om elf uur?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Je hoeft niet te werken vanavond?
Whehe, dat doe ik ook altijd, met twee tegelijk!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:20 schreef LadyBlack het volgende:
toen ik elke nacht een uur lang druk was mn voeten een voor een op te warmen in mn eigen knieholtes
jij deed toch iets met ploegendiensten?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik? Op een vrijdagavond? Om elf uur?
Nee, hoezo?
Dat is als ik eens een keer diensten heb tijdens co-schappen. Nu al een tijdje niet gehad. Gelukkig maar, want daarvan raak ik helemaal van de wap terwijl ik niet eens een normaal ritme heb.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jij deed toch iets met ploegendiensten?
Deze ronde heeft wel aangetoond dat iemand uitschakelen als het kan soms erg lonend kan zijn. Een speler was van een land of vijf teruggekomen naar drie werelddelen en een ander wist in het laatste land dat ie had nog een irritant leger op te bouwen. Maar ja, voortijd uitroeien vond ik dan weer zo lulligquote:
Nou ja, een van de medespelers (J) werd in een eerder potje door de groep van de kaart geveegd zonder dat iemand het echt door had. De dobbelstenen werden daarna vrolijk doorgegeven, en toen bleek dat hij niets meer kon. Een volgende keer gaat hij er weer gewoon ouderwets aanquote:
Dat zei ik ook direct....quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou ja, een van de medespelers (J) werd in een eerder potje door de groep van de kaart geveegd zonder dat iemand het echt door had. De dobbelstenen werden daarna vrolijk doorgegeven, en toen bleek dat hij niets meer kon. Een volgende keer gaat hij er weer gewoon ouderwets aan
Alstu!quote:
Dank.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 07:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Alstu!![]()
Ik vroeg me al af waar iedereen was, maar het is natuurlijk zaterdagochtend...
gelukkig dat we nog dag en nacht hebben anders zou je het helemaal makkelijk kwijtrakenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 07:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Alstu!![]()
Ik vroeg me al af waar iedereen was, maar het is natuurlijk zaterdagochtend...
die druif weet ook overal een topic van te makenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 08:08 schreef Cobra4 het volgende:
Yuri!Bijna 50000 maar ik ken hem niet.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 08:08 schreef Cobra4 het volgende:
Yuri!Bijna 50000 maar ik ken hem niet.
Pfff, haal je schaatsen maar uit het vet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanaf morgen kan ik m'n schoen voorlopig de schuld niet meer geven. Net even nieuwe voetbalschoenen gekocht
quote:
quote:Donderdag, vrijdag en zaterdagnacht dalen de minimumtemperaturen naar 10 tot 16 graden onder nul. Overdag is het dan met gemiddeld min 7 ook steenkoud bij een matige oostenwind.
Dat gaat over volgend weekend toch?quote:
Ja, als aansluiting op jouw Teletekst plaatje.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat gaat over volgend weekend toch?
Daar heb je toch een vriendin voor? (en die zin kun je interpreteren zoals je zelf wil)quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:18 schreef TradeMarkie het volgende:
wie schopt mij ff van de bank zodat ik het huis op kan ruimen en schoon kan maken?geen zin
Die is haar eigen huis aan het schoonmakenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar heb je toch een vriendin voor? (en die zin kun je interpreteren zoals je zelf wil)
quote:
Wat moet ze anders doen?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:32 schreef Nembrionic het volgende:
Typisch dat jullie allebei vinden dat zij schoon moet maken
Je van de bank schoppen. Ik zei toch dat je die zin kon interpreteren zoals je zelf wilde?quote:
Ja ik snap wel dat ik die zin op 2 manieren kon lezen, maar wat moet ze anders doen?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je van de bank schoppen. Ik zei toch dat je die zin kon interpreteren zoals je zelf wilde?
Jaquote:
Winterweer nekt Occupy Den Haagquote:De circa 20 betogers die al meer dan drie maanden op het Malieveld bivakkeren, moeten’s nachts al hun spullen meenemen. "Overnachten moeten ze thuis doen", aldus Van Aartsen. "Maar ze zijn natuurlijk ook welkom bij de speciale winteropvang voor dak- en thuislozen."
aan de andere kant, de trade off is dat ze waarschijnlijk niet meer terug mogen naar het Malieveld na de vorst, ze krijgen geen nieuwe vergunning meerquote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja
Trouwens:
Vanwege de winterregelign voor zwevers mogen de Occupiers in Den Haag 's nachts niet meer blijven staan. Ze moeten hun spullen meenemen om warm te overnachten.
Prima, lijkt me goed tegen onderkoeling. Maar:
[..]
Winterweer nekt Occupy Den Haag
En dat laatste ben ik het natuurlijk keihard niet mee eens. Flikker op zeg. Die opvang moet je gebruiken voor mensen die het nódig hebben. En die opvang is al te weinig
Ze mogen overdag gewoon daar staan hoor..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
aan de andere kant, de trade off is dat ze waarschijnlijk niet meer terug mogen naar het Malieveld na de vorst, ze krijgen geen nieuwe vergunning meer
Heel soms moet je mensen tegen zichzelf in bescherming nemen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als die Occupiers geen van allen dakloos zijn zie ik geen reden om ze te dwingen om binnen te slapen, geef ze een "dringend advies" en laat ze die keuze maar lekker zelf maken.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:54 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)boerka-optreden.html
Ik weet niet hoe ik dit moet lezen? Ben je voor of tegen het boerkaverbod?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
even los van of er een verbod is of niet, ik heb vrouwen in het midden en verre Oosten volledig gesluierd (inclusief gaasje voor de ogen) zien lopen en het ziet er wel vreemd uit, 1 man die er redelijk Westers gekleed uitziet met 2 of 3 figuren erachteraan volledig in het zwart
The menu begins daily at 19.00 hours, be in time to not miss anything of the exciting evening ! And after dessert there is the possibility of singing with our ministry. The menu is available in 2 versions, the standard menu and a vegetarian menu. The menu costs ¤ 79, - per person excluding drinksquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik hoop wel dat het niet het huidige dieet voor de gemiddelde Noord Koreaan is
Mocht het wel zo zijn dan ik het inclusief ntertainment is (propaganda speeches?)
Wel 9 gangen lees ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Niet echt communistische prijzen zie ik, de gemiddelde kameraad zal wat moeite hebben dit te betalen
quote:
+1quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Cobra, wel een aardig C-130 filmpje op dumpert
Ben even bezig met de nasleep van midweekje Kopenhagen (lees: achterstallig mails -zowel analoog als digitaal- beantwoorden), even aan het genieten van roda JC - AZ, en in afwachting van een rondje Kolonisten van Catan wat hier zo gaat beginnenquote:
Zou je dan zo vriendelijk willen zijn een straalkacheltje in dat fort te zetten? Fuck, wat is het koud. En dan is het nog niet eens écht koud (1C)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |