Oeps, foutje. Het is het vervolg van de 1ste termijn. Nog leuker.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:06 schreef Cobra4 het volgende:
Yeah!! De 2de termijn van het debat over het openbaar maken van de partijgelden is begonnen.
* Pakt de popcorn vast
Raar. Je kunt een partij toch niet dwingen steun te krijgen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:19 schreef Cobra4 het volgende:
Ah, de eerste verrassing. Tofik Habibi wil dat ook de PVV geldelijke staatssteun gaat krijgen.
Ja, en dat is de reden dat Dibi wil dat ze staatssteun gaan krijgen, maar nogmaals: je kunt een partij toch niet dwingen dat aan te nemen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Geertje wil wel steun maar dan zal hij zijn dictatorschap op moeten geven....
en daar heeft hij geen zin in want als hij zijn partijgenoten wat te zeggen geeft dan is het natuurlijk snel gedaan...
Of niet MaJo?
Dan verrassing nummer twee. Tofik Habibi wil af van de "1000 leden grens". En gaf zelfs aan de bestuursvorm van de PVV en TON te zien als vernieuwende democratie.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en daar heeft hij geen zin in want als hij zijn partijgenoten wat te zeggen geeft dan is het natuurlijk snel gedaan...
Of niet MaJo?
Gedeeltelijkquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Of niet MaJo?
Wat is het max aantal? Er zijn flink wat users die ik wel exit wil zien gaan.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is het max aantal? Er zijn flink wat users die ik wel exit wil zien gaan.
Jammer dat je geen admin bent, kon je een aantal users in een loopgraaf lokken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is het max aantal? Er zijn flink wat users die ik wel exit wil zien gaan.
Truste.quote:
Saffie?quote:
Met jou altijdquote:
Top.quote:
Hm, weer vergeten te kijken... Morgen maar inhalen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wie is de mol was wel grappig vandaag
Nog meer?quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Soemp krijgen we nog meer foto's binnenkort?
Jaaaaaquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hm, weer vergeten te kijken... Morgen maar inhalen.
[..]
Nog meer?
Heb het vaak gezien, maar dat je je zelf geen klasgenoot bent is toch niet raar?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is iemand hier bekend met 'Het mooiste meisje van de klas'? Ik heb het nu aanstaan maar vind het een nogal raar programma. Alsof je naar een klassenreünie gaat van een school waar je nooit op hebt gezeten
Mensen die ik niet ken die herinneringen ophalen over iemand anders waar ik nog nooit van gehoord heb en nooit meer van zal horen... ik vind het maar raarquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb het vaak gezien, maar dat je je zelf geen klasgenoot bent is toch niet raar?
Ik hoorde het net op de radioquote:Op vrijdag 27 januari 2012 06:42 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=buitenland
Nee, dat bedoel ik niet. Ik doel er meer op dat er zijn volgelingen geen stemrecht hebben, want geen vereniging.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
GedeeltelijkGeert is goed in het delegeren en laat bepaalde onderwerpen over aan anderen. Zo is Fleur Agema grotendeels verantwoordelijk voor wat er met de zorg gebeurd. Maar als het gaat om de echte grote beslissingen dan is Geert zeker de baas
Ik heb geen SMS gezienquote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:02 schreef MaJo het volgende:
Eerste naam voor Exit: New Order.
Verder wat kleine namen die me niets zeggen
Iedereen kent Blue Monday / On the Beach, en dan houdt het vaak al op. Een hoop mensen weten niet eens dat het een voortzetting van Joy Division is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:37 schreef Nembrionic het volgende:
New Order is opzich wel vet trouwens..maar ken eigenlijk maar 1 of 2 nummers
Ik las het dus pas om 1 uurquote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb geen SMS gezien
New Order is opzich wel vet trouwens..maar ken eigenlijk maar 1 of 2 nummers
Ik ookquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:38 schreef MadMaster het volgende:
Vanmorgen de auto bij het schadebedrijf ingeleverd, nadat er gisteravond iemand 'iets' de bocht te ruim had genomen en bij mw. MM, die nota bene al stil stond om de andere auto ruimte te verlenen, aan de zij-/achterkant naar binnen is gereden.
Gelukkig geen letsel bij mw. MM, maar wel flinke schade aan achterportier, wielkast en de halve achterbumper is er af gereden...
Altijd leuk, ik las ze vroeger altijd allemaal bij de lokale Chinees in Zeeland, als we daar met mijn ouders waren. Samen met vers gebakken kroepoekquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Paling&Coquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:58 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Altijd leuk, ik las ze vroeger altijd allemaal bij de lokale Chinees in Zeeland, als we daar met mijn ouders waren. Samen met vers gebakken kroepoek.
Ik spaar ook Klepzeiker, Urbanus en Paling&Ko, Soemp moet er allemaal niks van weten.
controle.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
controle of een zware behandeling?
Dat is mooi balen danquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:38 schreef MadMaster het volgende:
Vanmorgen de auto bij het schadebedrijf ingeleverd, nadat er gisteravond iemand 'iets' de bocht te ruim had genomen en bij mw. MM, die nota bene al stil stond om de andere auto ruimte te verlenen, aan de zij-/achterkant naar binnen is gereden.
Gelukkig geen letsel bij mw. MM, maar wel flinke schade aan achterportier, wielkast en de halve achterbumper is er af gereden...
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is mooi balen danGelukkig is alles goed met mw. MM! Dat is uiteindelijk toch het belangrijkste
En ik neem aan dat de verzekering van de tegenpartij dit allemaal vergoed?
Mijn volgende vraag was of de tegenpartij medewerking heeft verleend of zo lomp was om door te rijdenquote:
de vraag is dan natuurlijk dan of het lente is in de ogen van de tandsarts assistente?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
controle.
en adreswijziging doorgegeven.
Oh zegt de assistente, dat is dat huis dat zo lang verbouwd werd?
Dat ken ik wel, de buren zijn vrienden van me.
en dan zit ik bij een tandarts in een plaats een stuk verderop, it's a small world
altijd!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
de vraag is dan natuurlijk dan of het lente is in de ogen van de tandsarts assistente?
dat kan inderdaad ook nog...maar dat zal toch niet?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn volgende vraag was of de tegenpartij medewerking heeft verleend of zo lomp was om door te rijden
Dit dus. Gelukkig is alles goed. Je hoort zo vaak van nekklachten, etc.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is mooi balen danGelukkig is alles goed met mw. MM! Dat is uiteindelijk toch het belangrijkste
En ik neem aan dat de verzekering dit allemaal vergoed?
Had je mijn kaartje nog ontvangen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dit dus. Gelukkig is alles goed. Je hoort zo vaak van nekklachten, etc.
Nog niet..? Anders had ik er zeker wel iets over gezegd.quote:
Ik vond het al raar dat je er niet over had gezegd en wel over de anderenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog niet..? Anders had ik er zeker wel iets over gezegd.Wanneer heb je hem verstuurd?
Ohh, dan had hij er al lang moeten zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vond het al raar dat je er niet over had gezegd en wel over de anderenIk dacht maandag ofzo? Had hem al een week eerder gekocht maar mijn moeder had hem toen in haar tas gestopt en ik was een paar dagen ziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:22 schreef MaJo het volgende:
En ik dacht misschien herken je mijn naam wel niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |