dat laatste zei Art toch aan het begin?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Tim en Marit zijn hier het meest verdacht... tenzij de Mol weet dat er een opdracht komt dat er geld uit de pot kan
Dat vind ik altijd zo'n bullshit. Waarom zou de mol geld in de pol brengen, ook al kan er later weer geld af? Geen geld erbij én geld eraf is nog beter.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Tim en Marit zijn hier het meest verdacht... tenzij de Mol weet dat er een opdracht komt dat er geld uit de pot kan
Mijn gedachten. Blijf eraf.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:47 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n bullshit. Waarom zou de mol geld in de pol brengen, ook al kan er later weer geld af? Geen geld erbij én geld eraf is nog beter.
Nee dat zouden ze een hele serie moeten doen.quote:
Ik was gewoon aan het testen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
3x3=6. Wiedewiedewiet en 2 is 7.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:47 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik was gewoon aan het testen.
Idd, de kinderfoto's vermoed ik zomaar.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:47 schreef franklop het volgende:
daar komen dus de plaatjes ervandaan
Ja dit was ook al een tijd duidelijk geloof ik.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:48 schreef themole het volgende:
[..]
Idd, de kinderfoto's vermoed ik zomaar.
Inderdaad haha, onzin.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:48 schreef themole het volgende:
Jullie hebben een kwartier, anders raken jullie onderkoeld.
I Am slaat inderdaad op de mol, maar Frits stond daar toch?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:48 schreef bzk het volgende:
titel van de aflevering is iemand anders, tekst bij hadewich I AM. hmm.
3 MIN 1 IS 2, de min theorie
Hangt er vanaf wanneerquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:49 schreef bzk het volgende:
nee hadewich toch? nou weet ik het niet meer
Alsof dat na precies een kwartier gebeurd en er geen veiligheidsmarge wordt gehanteerd.quote:
Daarom dus.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wanneerFrits stond er op het laatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |