SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
Het officiele GAM SC anthem voor de rest van de week:
Mascotte van de GAM SC:
Is het al vrijdag?
http://www.ishetalvrijdag.nl/
Epic paardengame:
http://megaswf.com/simple_serve/60230/Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
Als Nebo patat en groente of kaaskroketten heeft dan is dat ook primaquote:
Oh wacht er staat Febo,quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:14 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als Nebo patat en groente of kaaskroketten heeft dan is dat ook prima
Ah cool, genoeg informatie zo hoor.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:26 schreef koei het volgende:
Hoe komen jullie aan Pandapunten als je geen punten kan sparen als je masturbeert? Ik heb in het verleden wel een periode drooggestaan, maar een Pandapunt heb ik sinds m'n vijftiende al niet meer verdiend volgens mij...
Ze zijn een beetje dom daar bij die Pandapunten-site, masturberen telt namelijk niet, alleen als je het bij iemand anders doet!quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:26 schreef koei het volgende:
Hoe komen jullie aan Pandapunten als je geen punten kan sparen als je masturbeert? Ik heb in het verleden wel een periode drooggestaan, maar een Pandapunt heb ik sinds m'n vijftiende al niet meer verdiend volgens mij...
quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:27 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ah cool, genoeg informatie zo hoor.
Werkt tie niet meer..quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zweedse balletjes dan waarschijnlijk
Jij zit nu op de VU? Zal zwaaien naar jequote:Op donderdag 26 januari 2012 14:06 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik ben 1 dag per week aio, dus zit alleen op donderdagen op de VU, de rest van de week werk ik in Utrecht. Misschien kunnen we wel een keer lunchen ofzo
Veel succes babequote:
Nee, dan nietquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:46 schreef wc-eend het volgende:
Interesse in een aparte SC housewarming party bij mij zonder arcadekast en televisie van epische proporties?
Welke roddels?quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:41 schreef Rossdale het volgende:
Oh, ik lig al weer achter op de roddels merk ik
Ik werk daar niet meerquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zweedse balletjes dan waarschijnlijk
Grapje natuurlijk ouwe boef! Ik kom natuurlijk graag je afvoer testen!quote:
Masturberen telt niet he.... Alleen als een ander het doet en dan is masturberen gewoon een onhandige naam vind ik...quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:26 schreef koei het volgende:
Ze sparen punten bij Artis denk ikquote:
afgekloven pandapotenquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze sparen punten bij Artis denk ik
Wacht maar tot je relatie opeens uit is, dan heb je emotionele shit en panda punten tegelijk...quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:22 schreef Kn0x het volgende:
Pandapunten
Ik heb al sinds mijn 17e geen enkel pandapunt behaald BEM!
Daarvoor had ik volgens mij een aardig record te pakken
quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:30 schreef Poit het volgende:
[..]
1st hit:
Bel Poit
True Story [ afbeelding ]
Dat word dan toch weer de puddingbuks in de hand nemenquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:42 schreef wc-eend het volgende:
Pandapunten? Als je er van af wil Shar
Deze?quote:
Truequote:Op donderdag 26 januari 2012 15:32 schreef Rossdale het volgende:
Meest geliefde celebs staan altijd bovenaan he kuuks
Hier heb je er een!quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
You tell me, ik mis ze allemaal
Volgens mij was die bij Amazon tekoop (us dan)quote:
WANT! IN MY VEINS!quote:
OMG WANT!!!quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:09 schreef Poit het volgende:
Deze dan!
http://www.amazon.com/Tra(...)d=1327590542&sr=8-12
Flink kut meissie...quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Nougoed, heb dus onderzoek gehad, het is dus een ontsteking in een spier waar geen moer aan te doen is alleen zijn mijn pijnstillers zwaarder gemaakt voor een week en verder houd het open dit kan dus wel vaker voorkomen want het hoort bij mijn ziekte, en als het volgende week niet over is dan zoeken ze wel weer verder
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* SocialDisorder slaat arm om sharretje heen en geeft kus op bolletjequote:Op donderdag 26 januari 2012 16:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Nougoed, heb dus onderzoek gehad, het is dus een ontsteking in een spier waar geen moer aan te doen is alleen zijn mijn pijnstillers zwaarder gemaakt voor een week en verder houd het open dit kan dus wel vaker voorkomen want het hoort bij mijn ziekte, en als het volgende week niet over is dan zoeken ze wel weer verder
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kom maar langs, gaan we regelenquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Kan ik mijn lichaam nog ergens in ruilen?
kijk eens op Facebook, SC kijken enzo, knap je van opquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:50 schreef Sharana_LV het volgende:
oh ik ben chagrijnig, hebben jullie het doorik gooi zelda wel even aan enzo, dat helpt vast
*bbbbbbbbbbbbrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:50 schreef Sharana_LV het volgende:
oh ik ben chagrijnig, hebben jullie het doorik gooi zelda wel even aan enzo, dat helpt vast
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:31 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sterke pijnstillersquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:31 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nice kerel!quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:50 schreef Fallen het volgende:
Volgende week wordt een goede week.
Dinsdag sollicitatiegesprek, donderdag date!
Snel slapen, dan gaat de week sneller voorbij!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, gezien wat je me net vertelt hebt wat je gaat doen, moet dat toch niet zo'n lastige dag worden?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:38 schreef Kn0x het volgende:
Zo even deze dag doorkomen en dan ben ik er weer even klaar mee.
Sharquote:
Maar dat kan pas vanavond. Nu moet ik eerst werken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, gezien wat je me net vertelt hebt wat je gaat doen, moet dat toch niet zo'n lastige dag worden?
Jij beterschap tsjikquote:
Oh.. Ok.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:02 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Maar dat kan pas vanavond. Nu moet ik eerst werken.
Wist je toch alquote:
*fab*quote:
Kill it with fire?!quote:
Fijn om te horenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:12 schreef Fallen het volgende:
[..]
Kill it with fire?!
En dan bedoel ik dat monster in het plaatje, niet jou Ross!
Wat een baas die vrouwquote:
goeiemorgen, lekker geslapen door de pijnstilling?quote:
ik heb wel redelijk geslapenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:32 schreef SocialDisorder het volgende:
mogge allen!
[..]
goeiemorgen, lekker geslapen door de pijnstilling?
Gewoon vanmiddag er nog 2 ingooien!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb wel redelijk geslapenwerd wel wakker met veel pijn maar nu weer twee paracetamol innemen en dan weer tot het avondeten volhouden tot ik meds mag slikken
Jij lekker aan het werk?
yes, even afgezonderd met een collega voor studie, en snoeiharde hardstylequote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb wel redelijk geslapenwerd wel wakker met veel pijn maar nu weer twee paracetamol innemen en dan weer tot het avondeten volhouden tot ik meds mag slikken
Jij lekker aan het werk?
yea ik moet 3x 2 paracetamol naar binnen mikken op een dag en dan mijn andere meds erbijquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gewoon vanmiddag er nog 2 ingooien!
Netjes, certificaatje halennnnnquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
yes, even afgezonderd met een collega voor studie, en snoeiharde hardstyle
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
yea ik moet 3x 2 paracetamol naar binnen mikken op een dag en dan mijn andere meds erbijrond drie uur ofzo mag ik weer twee innemen
met een zweep komt er HELEMAAL niets van leren. Kan SB je alles over vertellen...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Netjes, certificaatje halennnnn![]()
Hup, leren jij
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
met een zweep komt er HELEMAAL niets van leren. Kan SB je alles over vertellen...
Wel tof dat je er nog enigszins om kan lachenquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
met een zweep komt er HELEMAAL niets van leren. Kan SB je alles over vertellen...
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wel tof dat je er nog enigszins om kan lachen
Hilarisch inderdaadquote:
Jaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Hilarisch inderdaad
Een van de beste webcomics evah!
EVAAH!
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:13 schreef Poit het volgende:
Lotje?
Wippende Fontys-studenten gefotografeerd
Lotje?
Wippende Fontys-studenten gefotografeerd
Elke keer dingen op fok verdraaien voor een beetje aandachtquote:Zo blijken er twee studenten te zijn gefotografeerd die flink met elkaar van bil gingen.
Nice brah!quote:
Hardquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nice brah!
trouwens bonsai tip: begin met een ginseng, die zijn niet zo kritisch
tof dude!quote:
Lotje?
Seksende Fontys-studenten gefotografeerd
Hahaha, die fat-ass Mega Manquote:
FEESTJE!quote:
ik zie sowieso al een plekje voor Disjfaquote:
De vloer?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik zie sowieso al een plekje voor Disjfa
14.gifquote:
jeweetz!quote:
speciaal voor jou dan:quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:45 schreef SuperFruitig het volgende:
DE LIEFDE HIER!
Ik ben helemaal vrolijk vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:03 schreef Rossdale het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor eventueel meelezende AIVD'ers die getriggerd zijn door eventueel bovenstaande keywords: Wees gerust, ik ben slechts een klein gevaar voor de mensheid
PuddingbuksOp donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:03 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben toe aan een paar potjes Battlefield. Even heerlijk virtueel wat andere mensen afslachten ter frustratie afwendingVoel je je een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?quote:Step aside or you might just be
The next contestant to feel the brutalityAre you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
gaat ie def door dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:40 schreef wc-eend het volgende:
[..]
En het enige dat gepland is D&D zondagavond
NAIS!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:57 schreef Fallen het volgende:
Zo, uitgevloerd van een rondje 5km. Het weekend kan beginnen!
Haha, prachtig vervolg op die andere...quote:
Vond ik ookquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:23 schreef Fallen het volgende:
[..]
Haha, prachtig vervolg op die andere...
Toll!quote:
Ganz große Klasse!quote:
Ook zo saai op jouw werk? Hier in het gebouw zijn letterlijk 9 mensen aanwezigquote:
wat voor werk doe je dan als je nu nog aan het werk bent?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ook zo saai op jouw werk? Hier in het gebouw zijn letterlijk 9 mensen aanwezig
Ik ben huismeester op de Uni, dus moet op t gebouw passen tot 23u. Lang leve de lange openingstijden, en lang leve voor mij dat m'n vorige baantje IT-er bij de Uni was en ik nog steeds mn account hebquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat voor werk doe je dan als je nu nog aan het werk bent?
Wat is dat voor een gare shizzle fruutquote:
das zeker relaxedquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik ben huismeester op de Uni, dus moet op t gebouw passen tot 23u. Lang leve de lange openingstijden, en lang leve voor mij dat m'n vorige baantje IT-er bij de Uni was en ik nog steeds mn account heb
Ben thuis. Geen werk momenteel voor mij.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ook zo saai op jouw werk? Hier in het gebouw zijn letterlijk 9 mensen aanwezig
Wel een gedoe steeds!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:49 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ben thuis. Geen werk momenteel voor mij.
Werkgever bijna failliet en bezig met loonvorderen. Moet nog een maand of wat krijgen zeg maar.
Relaxed is het niet echt, maar wel vrije tijd!/
Maar goed, dinsdag op gesprek bij een mogelijk nieuwe werkgever. Hopelijk kan ik daar gelijk beginnen, zou veel ellende schelen.
Och, slechter dan 2011 kan dit jaar niet worden. Alleen jammer van de naweeën zeg maar. Komt allemaal wel goed binnen nu en een week of twee. Zo niet, dan toch!!quote:
HET IS CRISIS JONG!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Och, slechter dan 2011 kan dit jaar niet worden. Alleen jammer van de naweeën zeg maar. Komt allemaal wel goed binnen nu en een week of twee. Zo niet, dan toch!!
zal duimen voor jequote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:49 schreef Fallen het volgende:
[..]
Werkgever bijna failliet en bezig met loonvorderen. Moet nog een maand of wat krijgen zeg maar.
Maar goed, dinsdag op gesprek bij een mogelijk nieuwe werkgever. Hopelijk kan ik daar gelijk beginnen, zou veel ellende schelen.
Niet te hard anders krijg je ook nog artrosequote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niet te hard anders krijg je ook nog artrose
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en? Bij mij ook!quote:
Thx!quote:
Succes dinsdag!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:49 schreef Fallen het volgende:
[..]
Heb je geen accupack ofzo?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Goffer, weer de batterijen op van controller, ik blijf opladen zo
ik heb van die oplaadbare batterijen maar sinds eergister als ik ze erin ram knipperen ze en lijken ze niet meer op te laden :x ik had nog ergens nieuwe batterijen liggen, maar ziek thuis zitten + veel gamen = snel lege batterijenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je geen accupack ofzo?
Bevalt goed moet ik zeggen al zijn ze nu na +/- 4 jaar ook wel aardig lam.
Zo een play & Charge kit is super hendig! weg met de batterijenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb van die oplaadbare batterijen maar sinds eergister als ik ze erin ram knipperen ze en lijken ze niet meer op te laden :x ik had nog ergens nieuwe batterijen liggen, maar ziek thuis zitten + veel gamen = snel lege batterijen
net nu ik die lady gaga boss verslagen heb!
die heb ik alleen voor xbox niet voor wiiquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zo een play & Charge kit is super hendig! weg met de batterijen
Speel je nu op de Wiiquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die heb ik alleen voor xbox niet voor wii
Ik speel de nieuwe Zelda! Hij is erg leuk hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Speel je nu op de Wii![]()
PeeWee
Alleen zou ik wel nog ooit eens die nieuwe donkey kong country of hoe die ook heet willen spelen!
Noooquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Nou moet ik batterijen uit mijn guitar hero gitaren halen
Dank je!quote:
Fallenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:15 schreef Fallen het volgende:
Bedtijd trouwens, morgen om 06:00 er uit voor een weekendje training en survival.
Trusten!![]()
Die shit is zo achterop geraaktquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik speel de nieuwe Zelda! Hij is erg leuk hoor
heee, pas op he, anders laat ik je zien wat ik met mijn artrose handen kanquote:
trustequote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:15 schreef Fallen het volgende:
Bedtijd trouwens, morgen om 06:00 er uit voor een weekendje training en survival.
Trusten!![]()
Hij is weer erg leuk dusquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik speel de nieuwe Zelda! Hij is erg leuk hoor
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heee, pas op he, anders laat ik je zien wat ik met mijn artrose handen kan
Saw 2quote:
Maar ik vind hem erg leuk en vermaak mij primawat game jij nu dannn?
k ben pas net voorbij de eerste boss maar ik denk wel dat ik hem leuker vind dan twilight princessquote:
Gewoon doorspelen dus als je hem nu al leuk vind, je merkt vanzelf wat er allemaal gaat komen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
k ben pas net voorbij de eerste boss maar ik denk wel dat ik hem leuker vind dan twilight princessmaar het was toen wel leuk om als wolf te crossen en op paardje te hobbelen maar ik moet nog zien wat er hier allemaal gaat gebeuren
daaromquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Gewoon doorspelen dus als je hem nu al leuk vind, je merkt vanzelf wat er allemaal gaat komen.
mhaaajaaaquote:
Kan je pas als je hem uitgespeeld hebtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
daarommaar kan dus nu nogn iet zeggen welke van de twee beter is
Ja, weer even 2 weken rust houden. (wat ik niet kan)quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:22 schreef Sharana_LV het volgende:
en verrot van je lichaam btw sol, nu weer rustig houden ofzo?
goede samenvatting, kutspel maar leuk!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
mhaaajaaa
Het is eigenlijk een vrij slecht spel maar toch wel erg tof moet ik zeggen
Je moet ook wel die films leuk vinden. Maar dan zit je opzich wel goed want al die traps zitten er in en dan is toch wel tof.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
goede samenvatting, kutspel maar leuk!![]()
het zou niet zo snel mijn keuze zijn, maar dat komt omdat ik nog teveel dingen heb liggen waarvan ik zeker weet dat ik ze wil spelen
ik vind de films wel leukquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je moet ook wel die films leuk vinden. Maar dan zit je opzich wel goed want al die traps zitten er in en dan is toch wel tof.
Af en toe was ik het spoor echt bijster met die filmsquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind de films wel leuknaja, 1, 2 en 3 vond ik leuk, 4 sloeg niet echt ergens op, 5 was opzich wel weer tof omdat het weer klopte met het verhaal dat iedereen er levend uit kan komen als je maar doet wat hij zegt, en de laatste sloeg vooral het begin nergens op, alsof jigsaw het boeit dat een chick vreemd gaat, dan kan hij iedereen wel vermoorden
Ik was bij 4 het spoor bijster dacht ik, maar volgens mij had 5 weer zovele uitleg dat het 4 en 3 weer duidelijker en dus ook weer wat leuker maakte, het kan ook zijn dat in 6 de uitleg zat en dat het 5 en 4 duidelijker maakte, ik ben het een beetje kwijt allemaalquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Af en toe was ik het spoor echt bijster met die films![]()
Maar dit is tof want je komt veel in kamers met puzzels die je moet oplossen en zitten best grappige dingen bij![]()
Ga wel vaak dood
Ze doen ook maar watquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik was bij 4 het spoor bijster dacht ik, maar volgens mij had 5 weer zovele uitleg dat het 4 en 3 weer duidelijker en dus ook weer wat leuker maakte, het kan ook zijn dat in 6 de uitleg zat en dat het 5 en 4 duidelijker maakte, ik ben het een beetje kwijt allemaal
agree, deel 1 is echt een epic filmquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze doen ook maar wat![]()
Deel 1 vond ik wel echt gruwelijk
Het eindequote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
agree, deel 1 is echt een epic film
ik heb altijd heel snel door in een film wat het einde gaat zijn (tot ergenis van mijn ex ..quote:
Lekker bezigquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:27 schreef Sharana_LV het volgende:
oh de batterijen in mijn gitaar zijn blijkbaar ook leegwaarom laad dat stomme ding niet meer op
Deel 1 zat gewoon goed in elkaarquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb altijd heel snel door in een film wat het einde gaat zijn (tot ergenis van mijn ex ..) maar dit zag ik echt niet aankomen
![]()
Deze idd echt niet nee en die muziek was ook sick ik werd er echt akelig vanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb altijd heel snel door in een film wat het einde gaat zijn (tot ergenis van mijn ex ..) maar dit zag ik echt niet aankomen
![]()
game over *deur dicht* BAM!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Deze idd echt niet nee en die muziek was ook sick ik werd er echt akelig van![]()
omfg dat ding is freakyquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:48 schreef AQuila360 het volgende:
En als deze langs komt ''fietsen''
[ afbeelding ]
Gewoon goed gezelschap nodigquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omfg dat ding is freakymaar ik hou niet van dat soort zooi, chucky is ook
![]()
![]()
![]()
serieus, dan zit ik binnen 3 sec in mijn hutje op de hei hoor.. wel incl gameconsoles natuurlijk
Als ik met gezelschap een film met freaky poppen erin kijk doe ik altijd heel erg mijn best om normaal te doen maar het liefst ren ik dan ook gillend weg, gezelschap of nietquote:
haha, je hoeft je toch niet anders te gedragen met gezelschap er bij.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als ik met gezelschap een film met freaky poppen erin kijk doe ik altijd heel erg mijn best om normaal te doen maar het liefst ren ik dan ook gillend weg, gezelschap of niet![]()
!!
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:56 schreef Sharana_LV het volgende:
zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:56 schreef Sharana_LV het volgende:
zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pcies!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de plaatjes? mja er horen er nog wel een paar tussen
Weet ik in ieder geval waar je te vinden bentquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:04 schreef Sharana_LV het volgende:
zo:
Dit gebeurd er:
[ afbeelding ]https://images.spirithall(...)/01034412.zoom.a.jpg
Zo doe ik:
[ afbeelding ]
Maar eigenlijk ben ik:
[ afbeelding ]
En kun je mij vinden:
[ afbeelding ]
donequote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
pcies!
Minstens ook billy puppet!
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:04 schreef Sharana_LV het volgende:
zo:
Dit gebeurd er:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zo doe ik:
[ afbeelding ]
Maar eigenlijk ben ik:
[ afbeelding ]
En kun je mij vinden:
[ afbeelding ]
zo even lezenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:09 schreef AQuila360 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)Sugar_Act_.281764.29
Door dat gare bericht op de gamesFP ben ik dus aan het checken
True story ook hequote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:10 schreef Sharana_LV het volgende:
zo:
Dit gebeurd er:
Zo doe ik:
[ afbeelding ]
Maar eigenlijk ben ik:
[ afbeelding ]
En kun je mij vinden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo is die het best inderdaadquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:10 schreef Sharana_LV het volgende:
zo:
Dit gebeurd er:
Zo doe ik:
[ afbeelding ]
Maar eigenlijk ben ik:
[ afbeelding ]
En kun je mij vinden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent gewoon te druk met Zelda dat je de belangrijkste vergeetquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik roep dat tig keer per dag, ik snap niet hoe ik die kon vergeten
Waar komt die vandaag? ken die nietquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik roep dat tig keer per dag, ik snap niet hoe ik die kon vergeten
Hoax, ik PROBEER rustig zelda te spelen maar daar denkt moron 1 anders over:quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Je bent gewoon te druk met Zelda dat je de belangrijkste vergeet
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoax, ik PROBEER rustig zelda te spelen maar daar denkt moron 1 anders over:
[ afbeelding ]
note: kijk ook naar die dikke vette haarbalkont van hem!
WATquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waar komt die vandaag? ken die niet
Dat kan je niet zeggen!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Foreveralone is van mijquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAT![]()
![]()
![]()
waarom denk je dat ik zo vaak true stroy wijnglas.gif roep
true story is een van de leukste memesen foreveralone
en en enenenenennen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Volgt die ook die cursor zekerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoax, ik PROBEER rustig zelda te spelen maar daar denkt moron 1 anders over:
[ afbeelding ]
ja die cursor zat er omdat ik hem op map had gezet om foto te maken, meneer weet altijd precies hoe hij aandacht moet trekken, als ik game slaat hij of de controllers uit mijn handen, of hij gaat hele tijd voor de tv heen en weer lopenquote:
Ik zie dat ook gelijk voor me.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja die cursor zat er omdat ik hem op map had gezet om foto te maken, meneer weet altijd precies hoe hij aandacht moet trekken, als ik game slaat hij of de controllers uit mijn handen, of hij gaat hele tijd voor de tv heen en weer lopen
Awwquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
natuurlijk wel, hij luistert ook naar vetklep! hij is een kilo zwaarder dan zijn broer
Welneequote:
Huisdieren zijn net als de baasquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Welnee
1: Hij kijkt mij altijd aan van look who's talking fat bitch
2: Mijn katten luisteren toch niet naar wat ik zeg
Baas kat!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Welnee
1: Hij kijkt mij altijd aan van look who's talking fat bitch
2: Mijn katten luisteren toch niet naar wat ik zeg
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:57 schreef AQuila360 het volgende:
De PU is niet blij met i am alive...
En nu ga ik slapen trusten
Geen ideequote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
agree! morons en sporen niet, maar uiteindelijk best lief hoor!
Trustenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:57 schreef AQuila360 het volgende:
De PU is niet blij met i am alive...
En nu ga ik slapen trusten
quote:
quote:
hij kijkt ook echt vna "STOP GAMING YOU M*****FUCKERRRRRRRRR"quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:03 schreef Tain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo zit dat beest van mij als ik spelletjes aan het doen ben...
Met bijna 7 kilo op je hand stop je welquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij kijkt ook echt vna "STOP GAMING YOU M*****FUCKERRRRRRRRR"
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:03 schreef Tain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo zit dat beest van mij als ik spelletjes aan het doen ben...
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Met bijna 7 kilo op je hand stop je wel
Zo doet ie ook af en toe
[ afbeelding ]
quote:
Ben bang van wel...quote:
mogguh!quote:
Nog slechter dan tell sellquote:
Wil je het echt weten? Er zit nu ook een ontsteking in mijn andere voetquote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
mogguh!
hoe is het met Sharrie?
Arme Melz.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wil je het echt weten? Er zit nu ook een ontsteking in mijn andere voet![]()
!!! Gelukkig is het niet dik en zie je niets, hij doet alleen pijn als ik er op druk maar met lopen gaat het redelijk, been lijkt wel weer erger te worden
![]()
![]()
![]()
Maargoed, zelda staat alweer aan
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
!!! Gelukkig is het niet dik en zie je niets, hij doet alleen pijn als ik er op druk maar met lopen gaat het redelijk, been lijkt wel weer erger te worden
![]()
![]()
![]()
nee dat is er al af, het ging loslaten en irritant zittenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Heb je er nog medical tape op zitten?
Heb je wel het idee dat het hielp?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee dat is er al af, het ging loslaten en irritant zitten
Volgens mij gaf het wle wat steunquote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Heb je wel het idee dat het hielp?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ach komt wel goed hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:41 schreef Solique het volgende:
[..]Het zit je ook gewoon niet mee, he.
Tuurlijk welquote:
quote:
quote:Er zit nu ook een ontsteking in mijn andere voet![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]anders vraag ik het toch niet, gekkie?
[..]![]()
ik weet een cadeautje voor je verjaardag:als dat zou kunnen hoef ik voor de rest van mijn leven van niemand ooit meer een cadeautje voor verjaardag kerst of wat dan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maat M? Ben jij geen maat S? Ik ben ook maar S en jij bent ukkie!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Damn, waarom is maat M tegenwoordig xxxxl? Zo ga ik nooit een leuk jurkje vinden.
Ik ben idd een ukkie maar heb een beetje last van ehm vrouwelijke rondingen. Schipper altijd tussen s en m. Maar de laatste tijd slobberen m-tjes om mijn lijf. En niet omdat ik afgevallen ben, integendeel!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maat M? Ben jij geen maat S? Ik ben ook maar S en jij bent ukkie!
ah checkquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ben idd een ukkie maar heb een beetje last van ehm vrouwelijke rondingen. Schipper altijd tussen s en m. Maar de laatste tijd slobberen m-tjes om mijn lijf. En niet omdat ik afgevallen ben, integendeel!
Iets waarin ik smoking hot ben voor een feestje vanavond.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ah checkik ken het, ik heb soms M omdat anders tieten er niet in passen, maar over het algemeen S. Wat voor jurkje zoek jeeee?
vanavond? oh dan kan ik nix naar je opsturen ofzoquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Iets waarin ik smoking hot ben voor een feestje vanavond.
En aangezien ik een beetje ben aangekomen (je weet hoe gevoelig dat bij ons ligt) wil ik een jurkje wat een mooi aftekent!
Nee das jammer idd! Maar ik zal voor fruit zn feestje ruim op tijd laten weten en misschien kun je me dan helpen aan een jurkje waar tieten en heupen in passenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vanavond? oh dan kan ik nix naar je opsturen ofzo
Sure, heb genoegquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee das jammer idd! Maar ik zal voor fruit zn feestje ruim op tijd laten weten en misschien kun je me dan helpen aan een jurkje waar tieten en heupen in passen
Omdat je lichaam nu heel veel energie verbrand met ziek zijn (meer dan normaal gesproken)quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sure, heb genoeg![]()
Ik ben trouwens afgevallen![]()
hoe de hell kan dat na mijn vreetbuien
mijn vreetbui was voordat ik meer pijn kreegquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Omdat je lichaam nu heel veel energie verbrand met ziek zijn (meer dan normaal gesproken)
Daarom heb je ook vreetbuien gehad omdat je lichaam meer energie wilt hebben.
Dat was wel bekend toch ... maar wat is er?quote:
Wat is dat?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:36 schreef AQuila360 het volgende:
Lotje ik heb Dr. Foots gekocht![]()
Bij den Jumbo hadden ze het nog!
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat was wel bekend toch ... maar wat is er?
[..]
Wat is dat?
Nog noooooit gehad of over gehoord!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik was dat jaren vergeten omdat ik het ook niet meer zag ofzo maar toen had lotje dat pas en net hadden ze het wel in de Jumbo
Alleen moet ik het nog wel even proeven of het nog wel steeds zo lekker is als ik dacht
Ze zitten hier voor de deur voor draak te spelen en vuurwerk te knallen! Boefjes zijn het!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat was wel bekend toch ... maar wat is er?
Ah nog steeds? Chinees nieuw jaar was toch afgelopen maandag?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ze zitten hier voor de deur voor draak te spelen en vuurwerk te knallen! Boefjes zijn het!
Chinezen zijn tof!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ze zitten hier voor de deur voor draak te spelen en vuurwerk te knallen! Boefjes zijn het!
Die specials van ze zijn ook altijd wel tof!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:52 schreef Sharana_LV het volgende:
top gear at the movies was echt leuk, die james bond auto damn![]()
![]()
Ja de specials zijn altijd awesome, maar ik had deze nog niet gezienquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die specials van ze zijn ook altijd wel tof!
Ze lopen hier een paar dagen achter blijkbaar...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ah nog steeds? Chinees nieuw jaar was toch afgelopen maandag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |