Vind je dit echt mooi?quote:
U vraagt, wij draaien:quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:38 schreef Tarado het volgende:
Ik word er sentimenteel van, wat een gelul zeg, je bent toch wie je bent en daar is onderdeel van waar je vandaan komt en geweest bent, daar heb je toch geen smartlappen en gedichten voor nodig
Mooiste stad van Nederland, met afstand!quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:42 schreef Marktplaatsman het volgende:
Ik vind Feyenoord een mooie club hoor maar ik snap niet hoe mensen trots kunnen zijn op het hedendaagse Rotterdam. Zoveel criminaliteit en verpaupering
Is er toch nog iemand blij daarquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:43 schreef inZanity het volgende:
Mooiste stad van Nederland, met afstand!
Iets mooi vinden is iets anders dan iets nodig hebben. Maar ik plaatste het vanwege nationale gedichtendag.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:38 schreef Tarado het volgende:
Ik word er sentimenteel van, wat een gelul zeg, je bent toch wie je bent en daar is onderdeel van waar je vandaan komt en geweest bent, daar heb je toch geen smartlappen en gedichten voor nodig
OKquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:52 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Iets mooi vinden is iets anders dan iets nodig hebben. Maar ik plaatste het vanwege nationale gedichtendag.
Wordt wel snel saai, maar Feyenoorders zijn saai spel wel gewend natuurlijkquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:56 schreef Caland het volgende:
http://www.frfc1908.nl/games/shoot-some-scum/
quote:Beste Feijenoorders,
Het is inmiddels al weer twee weken geleden dat wij aankondigden dat het op korte termijn mogelijk is je aan te sluiten bij De Feijenoorder. In de tussentijd hebben we niet stil gezeten, via deze eerste nieuwsbrief een update van de stand van zaken:
Achter de schermen wordt hard gewerkt aan het optuigen van de vereniging ‘De Feijenoorder’, zoals bij een vereniging gebruikelijk wordt het mogelijk hier lid van te worden. Zodra de formaliteiten zijn afgerond, zullen wij communiceren hoe en tegen welk bedrag het mogelijk is lid te worden van De Feijenoorder.
Het lidmaatschapsgeld zal aangewend worden om het doel van de vereniging te verwezenlijken: het bevorderen van saamhorigheid onder Feijenoorders en de sfeer bij en rond wedstrijden van ons geliefde Feyenoord alsmede de Sportclub Feyenoord. In de ruimste zin van het woord, oftewel: van zaalvoetbaltoernooien tot aan busreizen naar uitwedstrijden en van sfeeracties tot aan feestavonden en ruilbeurzen. Daarnaast zullen leden korting krijgen op speciaal voor De Feijenoorder ontwikkelde supportersartikelen en wordt nog nagedacht over het uitgeven van een cluborgaan.
De Groene Haas:
De Groene Haas. Ooit begonnen als grap, inmiddels uitgegroeid tot iets even groots als mysterieus. In het kort: De Groene Haas is een groepering supporters uit alle lagen van het Legioen, welke allen nauw samenwerken met De Feijenoorder om gezamenlijk tot iets moois te komen. Voor Feyenoord.
De voorbeelden zijn bekend: De Groene Haas en De Feijenoorder tekenden op 4 januari jl. samen voor de indrukwekkende herdenking van Coen Moulijn en al die andere Feijenoorders met het wakend oog op ons gericht. En ook de reis per kwibus naar Spakenburg enkele dagen later mag een groot succes genoemd worden.
Het logo van De Groene Haas duikt inmiddels overal op. De hazen worden er bedreven in en dat is mooi, want zij zullen de ‘feestcommissie’ en ‘afdeling merchandise’ van De Feijenoorder gaan vormen.
Hulp:
Na de aankondiging dat het mogelijk wordt je aan te sluiten bij De Feijenoorder stroomden de aanmeldingen voor de nieuwsbrief en reacties binnen. Vele Feijenoorders boden al hulp aan, wat uiteraard zeer op prijs wordt gesteld en waar zeker gebruik van gemaakt zal worden. Voor dit moment: heb je iets specifieks in te brengen, neem dan contact met ons op. Wil je in algemene zin je hulp aanbieden, wacht dan even tot de vereniging definitief gelanceerd is.
Laatste training voor Klassieker:
Aanstaande zaterdag werkt het eerste elftal haar laatste training voorafgaand aan de Klassieker af. Zoals inmiddels gebruikelijk zal het elftal die ochtend op Varkenoord (aanvang: 10:30 uur) weer op unieke wijze een hart onder de riem gestoken worden. De Feijenoorder zal hierbij zorgen voor een mooie Rotterdamse verrassing. Dus komt allen!
Vragen? Neem contact op via het contactformulier op onze website!
Met rood-witte groet,
De Feijenoorder
Dat valt reuze mee.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:42 schreef Marktplaatsman het volgende:
Ik vind Feyenoord een mooie club hoor maar ik snap niet hoe mensen trots kunnen zijn op het hedendaagse Rotterdam. Zoveel criminaliteit en verpaupering
Happel heeft een gevoelige kant!quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:48 schreef Happel het volgende:
Vroeger had ik echt een hele playlist voor de Klassieker. Om in de stemming te komen. Lukte elke keer vrij aardig.
Weet ik niet. Waar ging het over? Die voetbalwet? Of het mondjesmaat toelaten van uitsupporters o.i.d?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 07:19 schreef Stokstaart het volgende:
Wat is dit nou weer op het NOS journaal.... Feyenoord wil "supporters met goed gedrag belonen "
Geen toegangscontrole meer oidquote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Weet ik niet. Waar ging het over? Die voetbalwet? Of het mondjesmaat toelaten van uitsupporters o.i.d?
KNVB wil dat landelijk invoeren. Met een zilveren, gouden en platinum clubkaart, daar verdien je dan korting mee bij eredivisielivequote:Op vrijdag 27 januari 2012 07:19 schreef Stokstaart het volgende:
Wat is dit nou weer op het NOS journaal.... Feyenoord wil "supporters met goed gedrag belonen "
quote:Quote van de Dag!
“Er is geen publiek zo fanatiek als het Feyenoordpubliek!”
Voorzitter Snavels Supportersvereniging
Kansloos plan. Krijg je zeker ook zo'n platinum kaart als je je medesupporters erbij naaitquote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
KNVB wil dat landelijk invoeren. Met een zilveren, gouden en platinum clubkaart, daar verdien je dan korting mee bij eredivisielive
Dat is godverdomme ook een goede motivatie om je te gedragenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
KNVB wil dat landelijk invoeren. Met een zilveren, gouden en platinum clubkaart, daar verdien je dan korting mee bij eredivisielive
quote:"Iemand die zich twee jaar lang netjes gedraagt, zou een zilveren seizoenskaart kunnen krijgen. Na vijf jaar goud en na tien jaar platinum", zegt directeur betaald voetbal Bert van Oostveen in de krant.
"Met die kaarten kun je een betere plek in het stadion krijgen, extra informatie van de club, voorrang bij uitwedstrijden of korting op Eredivisie Live."
En terecht.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Kansloos plan. Krijg je zeker ook zo'n platinum kaart als je je medesupporters erbij naait
Hij lijkt er nog echt op ook he die Jan dirk Stoutenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:35 schreef Caland het volgende:
Zanger Rinus en Peter Houtman met een voorbeschouwing.
ja, dubieus inderdaad, dat je dan bericht krijgt, nee je kaart op de gele zijde niet verlengen, in verband met goed gedrag van medesupporters krijgen zij nu voorrangquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:29 schreef Caland het volgende:
Betere plek in het stadion ook echt.![]()
Wat een wereldvreemde mongolen zeg bij de knvb.
Jij zal daarvoor nooit in aanmerking komen gezien je verledenquote:
Feyenoord heeft zo'n systeem toch ook allangquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:38 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
ja, dubieus inderdaad, dat je dan bericht krijgt, nee je kaart op de gele zijde niet verlengen, in verband met goed gedrag van medesupporters krijgen zij nu voorrang
Supporters die zich misdragen bij oefenwedstrijden tegen Vitesse zullen dus worden geweerdquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord heeft zo'n systeem toch ook allang
neuh. Feyenoord gaat eerst experimenteren met de genummerde vakken op de Maastribune.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Supporters die zich misdragen bij oefenwedstrijden tegen Vitesse zullen dus worden geweerd
Volgens mij kun je altijd gewoon verlengen, en het systeem in de Kuip is dat ze gewoon stadionverboden uitschrijven voor de mensen die niet aan de 'goed-gedrag-regeling' voldoen...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord heeft zo'n systeem toch ook allang
Precies mijn punt dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:44 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Volgens mij kun je altijd gewoon verlengen, en het systeem in de Kuip is dat ze gewoon stadionverboden uitschrijven voor de mensen die niet aan de 'goed-gedrag-regeling' voldoen...
Precies, niks nieuws onder de zon. Al doet de knvb weer alsof ze een geniaal plan hebben.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:44 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Volgens mij kun je altijd gewoon verlengen, en het systeem in de Kuip is dat ze gewoon stadionverboden uitschrijven voor de mensen die niet aan de 'goed-gedrag-regeling' voldoen...
nee.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:47 schreef ace_eleven het volgende:
Weet iemand of ze bij de Kuip ook aan gezichtsherkenning doen oid om mensen met een sv eruit te pikken mochten ze wel binnenkomen via derden (zoals bij Ajax gebeurde)?
Welk verleden?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij zal daarvoor nooit in aanmerking komen gezien je verleden
Rellen in baselquote:
Bij VVV toch elk jaar?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Nooit opgepakt i.v.m. Feyenoord, dus ik ben van onbesproken bedrag. Nu jij weer.
twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 27-01-2012 om 11:18:06Rotterdamse rapiconen @MC_Winne en @010uniq namen vandaag een track op over 'Het Legioen'... http://t.co/8jJanfwy reageer retweet
Nee, daar word je naam genoteerd en weer op pad gestuurd. Dit jaar trouwens niet gebeurd door wat creatiever te zijn met de heenreis.quote:
Niks aan het handje inderdaad.quote:Alleen uit bij Stuttgard opgepakt en ergens in 2005 op de StadionBrug. Maar dat was met 500 anderen![]()
Krijg elke 3 jaar gewoon bewijsje van goed gedrag dus zal wel goed zitten
Ik sta ook in het blad.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:58 schreef Muto het volgende:
Schaken op de cover van het Feyenoord Magazine.
Dacht ik al.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |