is een fabel, net zoals guidettiquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Greg kan waarschijnlijk niet eens meespelen
je komt er nog wel achterquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:48 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Jij hebt hier helemaal niks te zeggen/zoeken dus ik noem het beestje gewoon bij zijn naam
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
is een fabel, net zoals guidetti
Haakneus is nog vrij.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:48 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Jij hebt hier helemaal niks te zeggen/zoeken dus ik noem het beestje gewoon bij zijn naam
Alsof je dat ooit ook maar iemand hebt horen ontkennen vanuit het Ajax gedeeltequote:Op donderdag 26 januari 2012 20:56 schreef Caland het volgende:
Maar hey, er zijn ook joden met een beetje verstand.
Voorzitter Ajax SV Daniel Dekker op BNR:"er is geen publiek zo fanatiek als het Feyenoordpubliek!"
Zoiets hoeft de voorzitter van de FSV anders niet te zeggen, wordt 'ie de volgende dag nog ontslagen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof je dat ooit ook maar iemand hebt horen ontkennen vanuit het Ajax gedeelte
Ajax en Feyenoord hebben niet voor niks de grootste groepen hoor
Laatste keer dat jullie gewonnen hebben was toenquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoiets hoeft de voorzitter van de FSV anders niet te zeggen, wordt 'ie de volgende dag nog ontslagen.
De laatste 20 min. van die klassieker met die pingel van Tomasson is nu op EL trouwens.
Ik volg je niet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laatste keer dat jullie gewonnen hebben was toen
En toch raar dan, want die knakker wil maar al te lief ons joden terug hebben
Dit.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind het niks, bagger muziek en met het elkaar ombeuken en die agressieve sfeer heb ik ook niet zoveel.
Ik heb liever een iets meer toegankelijke zaal/home waar je wat kunt gaan drinken voor/na de wedstrijd of in de rust.
Die pingel van Tomasson, is dat ook niet de laatste keer dat jullie gewonnen hebben??quote:
Dat werd gelijk toen. 2008. Schwalbe van Mols.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die pingel van Tomasson, is dat ook niet de laatste keer dat jullie gewonnen hebben??
Ergens in 2006
Achja wij wonnen tenminste een keertje door een schwalbe met 2 benen in de lucht van Machlasquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat werd gelijk toen. 2008. Schwalbe van Mols.
Weer zo eentjequote:Op donderdag 26 januari 2012 21:26 schreef Typisch het volgende:
Welke wedstrijd was dat ookal weer met dat spandoek ''Joden lopen altijd weg'' en allemaal leuke liedjes over amsterdam vlak voor het begin?
Best al een tijdje terug. Dat was qua sfeer iig de mooiste die ik ooit heb meegemaakt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:26 schreef Typisch het volgende:
Welke wedstrijd was dat ookal weer met dat spandoek ''Joden lopen altijd weg'' en allemaal leuke liedjes over amsterdam vlak voor het begin?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:29 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2003/2004 dus.
http://www.lunaticnews.nl(...)jax-11-04-2004&id=55
Njah. Vind gedrukte doeken maar lelijk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:34 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze was ook ziek
Klopt, toen zat ik in Vak M (stukje verder zat Bosveltquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat werd gelijk toen. 2008. Schwalbe van Mols.
Lopen toch ook altijd weg?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weer zo eentje
Grote bek dit dat, joden lopen altijd weg tikken met je dikke chipsvingertjes
Nee bij die schwalbe van machlas werd het ook gelijk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja wij wonnen tenminste een keertje door een schwalbe met 2 benen in de lucht van Machlas
Dat was toch dat we 3-2 wonnen? Die was inderdaad echt heerlijkquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Best al een tijdje terug. Dat was qua sfeer iig de mooiste die ik ooit heb meegemaakt.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weer zo eentje
Grote bek dit dat, joden lopen altijd weg tikken met je dikke chipsvingertjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |