Statistiek.. Juist Nadal kan hem op zulke momenten langs de lijn rossen. Zie service naar forehand. Doet 'ie misschien niet vaak, maar op belangrijke punten juist weer vaker.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hoevaak is hij niet crosscourt gegaan? Ik begrijp dat je langs de lijn moet afdekken, maar hij is zo vaak crosscourt gegaan met die forehand na zo'n approach.
Niks GSMquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:20 schreef stoeltafel het volgende:
Is Nadal zo goed of Fedje zo slecht. Nadal is wel heel goed maar zie Fedje ook veel missers slaan hoor.
Gsm, Nadal
Wel iets, want die BP-conversie van Fed tegen Nadal op GS'en bijvoorbeed is vrij constant slecht. Net als Feds vermogen om gemaakte breaks tegen Nadal op Gs'en vast te houden. Die staistieken even patronen aan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar statistieken, je hebt er niets aan.
En wat als hij tegen Federer speelt?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:21 schreef opgebaarde het volgende:
Ik word gewoon alweer chagrijnig van een wedstrijd van federer, hij lijkt het soms echt soort van we te geven met van die gare fouten.
Fck it, ik ga gewoon alleen nog maar djoko kijken
S.v.p. geen valse scores posten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:20 schreef stoeltafel het volgende:
Is Nadal zo goed of Fedje zo slecht. Nadal is wel heel goed maar zie Fedje ook veel missers slaan hoor.
Gsm, Nadal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |