Statistiek.. Juist Nadal kan hem op zulke momenten langs de lijn rossen. Zie service naar forehand. Doet 'ie misschien niet vaak, maar op belangrijke punten juist weer vaker.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hoevaak is hij niet crosscourt gegaan? Ik begrijp dat je langs de lijn moet afdekken, maar hij is zo vaak crosscourt gegaan met die forehand na zo'n approach.
Niks GSMquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:20 schreef stoeltafel het volgende:
Is Nadal zo goed of Fedje zo slecht. Nadal is wel heel goed maar zie Fedje ook veel missers slaan hoor.
Gsm, Nadal
Wel iets, want die BP-conversie van Fed tegen Nadal op GS'en bijvoorbeed is vrij constant slecht. Net als Feds vermogen om gemaakte breaks tegen Nadal op Gs'en vast te houden. Die staistieken even patronen aan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar statistieken, je hebt er niets aan.
En wat als hij tegen Federer speelt?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:21 schreef opgebaarde het volgende:
Ik word gewoon alweer chagrijnig van een wedstrijd van federer, hij lijkt het soms echt soort van we te geven met van die gare fouten.
Fck it, ik ga gewoon alleen nog maar djoko kijken
S.v.p. geen valse scores posten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:20 schreef stoeltafel het volgende:
Is Nadal zo goed of Fedje zo slecht. Nadal is wel heel goed maar zie Fedje ook veel missers slaan hoor.
Gsm, Nadal
Dan zorg ik er voor dat alle scherpe voorwerpen uit huis zijn. Hm, het kan ook aan Nadal liggenquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En wat als hij tegen Federer speelt?
Als het je zo vaak lukt om onmogelijke ballen terug te krijgen is het geen geluk meer.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:23 schreef Ambrosius het volgende:
Ook wel grotendeels het pisgeluk van Nadal bij dat punt hoor.
Vergeet je schoenveters niet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dan zorg ik er voor dat alle scherpe voorwerpen uit huis zijn. Hm, het kan ook aan Nadal liggen
Dat gebeurt zo vaak ondertussen dat het niet gek is dat 'ie in die flesjes gelooft nee...quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:23 schreef Ambrosius het volgende:
Ook wel grotendeels het pisgeluk van Nadal bij dat punt hoor.
Ja, behalve op BP's. Daar is hij gewoon consequent slecht in tegen Nadal op de GS'en.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:24 schreef Szura het volgende:
Fed staat wel heerlijk te retourneren deze game
dus.. wel klote alsnog.quote:
Dat zeg jij nu, maar tot de laatste game won Federer een hoger percentage van de breakpunten (37%) dan van de overige return punten (33%). Een goede conversie dus.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wel iets, want die BP-conversie van Fed tegen Nadal op GS'en bijvoorbeed is vrij constant slecht. Net als Feds vermogen om gemaakte breaks tegen Nadal op Gs'en vast te houden. Die staistieken even patronen aan.
Weinig speciaals, vrij standaard potje tussen deze twee.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:28 schreef theSummoner het volgende:
Ik heb alleen de laatste paar games gezien, wtf is hier gebeurd?
Ook als Fed de laatste keer gehakt maakte van Nadal? Of zal dat aan het einde van het seizoen gelegen hebben?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Weinig speciaals, vrij standaard potje tussen deze twee.
hihi ik vind het liefquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:29 schreef Niox het volgende:
Roger play very good no? I was very lucky with the break no? I very nervous no?
Gof kors I em not ze favourite for the final, since I'm so tired and really need a rest... Roger played fantastic match, kent believe I ken win from such a great plejer! Goes nekst?!quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:27 schreef Szura het volgende:
I'm trying my best in the final, no?
Senks to the crowd, great.
Nadal zuigt nagenoeg altijd tijdens de World Tour Finalsquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:29 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ook als Fed de laatste keer gehakt maakte van Nadal? Of zal dat aan het einde van het seizoen gelegen hebben?
Ik kan ook zo praten.quote:
Hij zei het echt.quote:
"Because of tournament calendar is too full, no?"quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Nadal zuigt nagenoeg altijd tijdens de World Tour Finals
Als je v/d laatste 8 GS's 6 keer de finale hebt gehaald en er 4 hebt gewonnen mag je wel een keer stoppen met jezelf in de underdogpositie lullen.quote:
ghaters gonna ghate no?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:31 schreef Bak_Beest het volgende:
Al die vrouwen die hier voor Nadal zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |