abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107259008
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 14:57 schreef kevin_ het volgende:
Dat GOAT gezeik altijd. Niemand is de GOAT omdat ze niet allemaal in dezelfde tijd tennisten. Onmogelijk om iedereen te vergelijken met elkaar. En waar baseer je het allemaal op? Gewonnen partijen? Gewonnen partijen in een GS? Moet je angstgegners meenemen of niet?

Niemand is de GOAT. :Y
Onzin.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 26 januari 2012 @ 15:01:26 #252
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_107259083
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 14:59 schreef moonwalker27 het volgende:

[..]

En je punt is?
Ik wilde alleen delen dat Matt Cronin vind dat er over gediscusseerd moet worden.

Wat vind jij ervan? :)
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_107259128
Ik vind Federer nu al een legende.
Ik hoop dat hij ooit nog een grand-slam wint en dan ermee stopt.

Nadal: "Federer nog steeds de beste. Altijd als ik tegenover hem sta probeer ik wat te leren, want hij is de meest complete tennisser ter wereld."
Goeie gozert die Nadal.
  donderdag 26 januari 2012 @ 15:03:03 #254
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107259153
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:02 schreef anoukane het volgende:

Nadal: "Federer nog steeds de beste. Altijd als ik tegenover hem sta probeer ik wat te leren, want hij is de meest complete tennisser ter wereld."
Goeie gozert die Nadal.
Dat zegt ie altijd :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  donderdag 26 januari 2012 @ 15:05:36 #255
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_107259266
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:02 schreef anoukane het volgende:

Goeie gozert die Nadal.
Dat zei die niet. Hij zei dat hij altijd tegenover de beste stond, en dat hij daarom jaren lang zichzelf wilde verbeteren omdat hij nog verbeter punten zag. Hij zegt in die zin niet dat Fed nog steeds de beste is.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_107259538
MELBOURNE - Roger Federer baalt van zijn nederlaag in de halve finale van de Australian Open en misschien nog wel meer van zijn tegenstander Rafael Nadal. "Natuurlijk ben ik teleurgesteld, want ik stapte de baan op met het gevoel dat ik een goede kans had om de finale te bereiken”, aldus de Zwitser.

"Ik heb altijd het idee dat Nadal tegen mij altijd een tandje beter speelt dan tegen andere tennissers", zei de aangeslagen Zwitser tijdens de persconferentie. Toch wilde hij ook weer niet te zwaar tillen aan zijn 18e nederlaag tegen zijn aartsrivaal. "Of dat echt zo is, weet ik niet. Maar op de baan heb ik wel dat gevoel.”

Federer: Niet slecht

Federer weigerde al te lang bij de pakken neer te gaan zitten. "Kom op zeg, zo slecht was het helemaal niet. Ik ben heel tevreden over mijn spel gedurende dit toernooi, ook in de partij van vandaag. En ik had zo’n vijf maanden geen partij meer verloren, dus zo slecht ben ik geloof ik nog niet.”
pi_107259581
quote:
7s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:01 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Ik wilde alleen delen dat Matt Cronin vind dat er over gediscusseerd moet worden.

Wat vind jij ervan? :)
Lastig te zeggen hoor.
Ik denk dat het heel erg persoonlijk is.
Tennisser van nu kan je niet vergelijken met de topspelers van 20 jaar terug.
Het spel is ontzettend veranderd de afgelopen jaren. Zelfs de laatste 5 jaar vind ik.

Qua titels is Federer de GOAT.
Qua h2h is nadal duidelijk in het voordeel. Maar dat zegt weer niets over je aantal gs titels.

Als ik me goed herriner was de h2h tussen sampras en agassi een stuk meer in evenwicht toch?
Zij haalden juist wel bij beiden het beste naar boven. Kan je van Federer niet zeggen :N

Maar goed we zullen het wel zien als de tijd daar is als nadal ermee stopt.
Dan pas kun je die twee met elkaar "vergelijken" vind ik. En dan doel ik niet op de h2h ;)

Voor mij persoonlijk is Sampras de beste aller tijden.
Wat een genot om naar te kijken was dat.
Wellicht als Federer hem als choach zou hebben, dat ie nog wat aan zijn volleys zou kunnen verbeteren ;)
  donderdag 26 januari 2012 @ 15:18:56 #258
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_107259736
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:14 schreef moonwalker27 het volgende:

[..]

Lastig te zeggen hoor.
Ik denk dat het heel erg persoonlijk is.
Tennisser van nu kan je niet vergelijken met de topspelers van 20 jaar terug.
Het spel is ontzettend veranderd de afgelopen jaren. Zelfs de laatste 5 jaar vind ik.

Qua titels is Federer de GOAT.
Qua h2h is nadal duidelijk in het voordeel. Maar dat zegt weer niets over je aantal gs titels.

Als ik me goed herriner was de h2h tussen sampras en agassi een stuk meer in evenwicht toch?
Zij haalden juist wel bij beiden het beste naar boven. Kan je van Federer niet zeggen :N

Maar goed we zullen het wel zien als de tijd daar is als nadal ermee stopt.
Dan pas kun je die twee met elkaar "vergelijken" vind ik. En dan doel ik niet op de h2h ;)

Voor mij persoonlijk is Sampras de beste aller tijden.
Wat een genot om naar te kijken was dat.
Wellicht als Federer hem als choach zou hebben, dat ie nog wat aan zijn volleys zou kunnen verbeteren ;)
Mooi verhaal hoor, maar wat heb je er in godsnaam aan om goed te kunnen volleren als alle ballen langs je heen geslagen worden?
pi_107259760
Zullen we een keer GEEN discussie houden over wie de GOAT is aan het einde van iedere GS? Mooi.
sig verwijderd door FA
  donderdag 26 januari 2012 @ 15:22:00 #260
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_107259820
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:19 schreef Ambrosius het volgende:
Zullen we een keer GEEN discussie houden over wie de GOAT is aan het einde van iedere GS? Mooi.
Mag het wel of geef je als MOD aan dat dit niet mag? :o
pi_107260019
quote:
7s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:18 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Mooi verhaal hoor, maar wat heb je er in godsnaam aan om goed te kunnen volleren als alle ballen langs je heen geslagen worden?
Je zegt het zelf toch eigenlijk al? Geen goede 1e volley (of keuzemoment om naar het net te gaan) en de bal is langs je.
Vaak genoeg gezien vandaag.
En het helpt ook niet mee dat ze de laatste jaren de banen hebben vertraagd.
Kijk alleen al eens naar wimbledon.
pi_107260087
Zucht, Roddick is gewoon de GOAT!!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 26 januari 2012 @ 15:30:45 #263
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107260183
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:28 schreef Norrage het volgende:
Zucht, Roddick is gewoon de GOAT!!
Thomas Johansson _O_
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_107260208
Tomic is nu al GOAT.
pi_107260254
Karsten Braasch! :P
pi_107260582
quote:
antwoord op je eigen vraag geven :(
pi_107261072
Valt me nu pas op dat Sharapova en Azarenka beiden zo'n lichtgevend petje hebben. Heeft dat te maken met hun kreunen? Of met hoe goed ze zijn? Of met het blond zijn?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_107261943
quote:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_107262078
Precies, the Iceman is toch per definitie de grootste aller tijden. Als is het alleen maar omdat 18-jarige sletjes geil worden als ze zijn naam op je ondergoed zien staan.

Zie je het al voor je? Roger Federer ondergoed?
pi_107262197
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 16:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
Precies, the Iceman is toch per definitie de grootste aller tijden. Als is het alleen maar omdat 18-jarige sletjes geil worden als ze zijn naam op je ondergoed zien staan.

Wel Nadal ondergoed...en dat zit krap joh!
pi_107262298
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 16:22 schreef Norrage het volgende:

[..]

Wel Nadal ondergoed...en dat zit krap joh!
Nog een reden dat Nadal niet de GOAT is.
pi_107264198
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 16:19 schreef Splackavellie02 het volgende:

Ik loop in de schoenen van Cruijff, terwijl Federer mijn hoofd warm houdt en Borg mijn ballen voelt :{
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_107264274
Sinds wanneer tennist Cruijff?
pi_107264466
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 17:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
Sinds wanneer tennist Cruijff?
Sinds wanneer is of hij tennist relevant om de onzin van mijn post compleet te maken?

Vergeten dat Perry natuurlijk mijn borstkas bedekt :7
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_107264471
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 17:21 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik loop in de schoenen van Cruijff, terwijl Federer mijn hoofd warm houdt en Borg mijn ballen voelt :{
Geen Nadal shirtje? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')