Je weet wat hij wil, dat kun je hem dus niet bieden. Dat bedoel je?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef, dat ligt aan je definitie van CGI. Is het allemaal echt zo moeilijk joh?
Dat is natuurlijk wel een grappige vraag.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
Trouwens Ticker? Wat is volgens jou dan de oplossing van deze beschavingen om te voorkomen dat ze in het binnenste van de aarde tot stof vergaan van de hitte? Hebben ze gewoon hele goede airco daar?
Waar ik op doel is het feit dat het op 15 kilometer onder de aardkorst al 300 graden is. Dat is namelijk wel eens onderzocht. Hoe dieper je gaat, hoe warmer het wordt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:01 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel een grappige vraag.
Als je namelijk gebruik had gemaakt van je hoofd inplaats van je feestneus, had je geweten dat er mensen zijn geweest die de zon hebben waargenomen, en weer naar buiten zijn geweest.
Dit is dus geen soortgelijke zon als de onze.
Maarja, je hebt natuurlijk helemaal nog niets gelezen van dit topic reeks, op de post die je leuk vind om te trollen, na dan.
Je hebt het over zelf gestileerde sceptici. Maar om die naam te geven aan iemand moeten er toch bepaalde tests zijn uitgevoerd over de theorie die men probeert te bewijzen. Daarna kan de tegenstander/scepticist de theorie onderuit halen door eerder uitgevoerde onderzoeken door wetenschappers aan te halen. Vervolgens worden de testen herhaald door andere wetenschappers en bij gelijke resultaten wordt het bewijsmateriaal goedgekeurd. Dat is hier toch niet van toepassing?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:48 schreef Ticker het volgende:
[..]
Bewijs van me theorie?
Dit zijn de geweldigste discussies altijd... het circel gedrag van de psuedo-sceptici
Jongen, heb je niet gezien dat je in een topic-reeks zit? Alleen de OP heeft al een hele theorie over waarom de aarde WEL rond en hol kan zijn.
Ben je serieus? Of tenminste.. ben je wel lekker?
Je geeft dus aan dat er geen foto's zijn van de noord of zuid pool.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef, dat ligt aan je definitie van CGI. Is het allemaal echt zo moeilijk joh?
Dit kan je bijv ook CGI noemen, terwijl het ook een foto is:
[ afbeelding ]
Is er een gat tot de kern geboren? Of gaan we ervan uit dat het warmer is, simpel omdat we het niet konden meten?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:03 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Waar ik op doel is het feit dat het op 15 kilometer onder de aardkorst al 300 graden is. Dat is namelijk wel eens onderzocht. Hoe dieper je gaat, hoe warmer het wordt.
Oftewel, zo diep als jouw vrienden zitten is het helemaal heel erg warm.
Weinig van naar buiten gekomen, ik zal eens zoeken, maar je weet dat we dan weer het occulte in gaan wat bestaat uit 'teksten'. Waarom zou je dat wel willen geloven dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:04 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
Je betrekt de nazi's in het hele verhaal, logisch omdat bekend is dat zij veel interesse hadden/hebben in het occulte. Waar zijn de (duidelijke) bronnen, foto's, kaarten, etc. van hen? Dit lijkt me interessant.
Ondertussen negeer je alle foto's die ik bij elkaar heb gezocht. Zijn ze zo slecht?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:04 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je geeft dus aan dat er geen foto's zijn van de noord of zuid pool.
Er zit namelijk een gigantisch CGI verschil tussen wat jij post en bijvoorbeeld deze oude foto:
[ afbeelding ]
Het feit dat je niet eens eerlijk durft te zeggen dat er bar weinig van de polen te zien is, zegt genoeg over je houding.
Hoe kan je nou weten of dat verband doorzet?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:03 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Waar ik op doel is het feit dat het op 15 kilometer onder de aardkorst al 300 graden is. Dat is namelijk wel eens onderzocht. Hoe dieper je gaat, hoe warmer het wordt.
Ja, ik negeerde ze niet, ik reageerde er nog op... negeer jij die?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:06 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
Ondertussen negeer je alle foto's die ik bij elkaar heb gezocht. Zijn ze zo slecht?
We hebben deze discussie al een keer gevoerd en toen heb jij niet gereageerd op deze post. Laten we doorgaan waar we waren gebleven.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
In Nederland loopt de temperatuur relatief gezien heel langzaam op (vergeleken met het gemiddelde en andere plaatsen op de wereld). Toch is de temperatuur hier op 2 kilometer diepte al ongeveer 70 graden celsius. In IJsland (waar het vulkanisch veel actiever is) loopt de temperatuur al op tot boven de 300 graden op dezelfde diepte.
Dus zelf in vulkanisch niet actief gebied is het op 2 kilometer diepte al te warm om comfortabel te leven. De temperatuur stijgt vanaf daar (onder onze Nederlandse grond) gemiddeld met 2 a 3 graden per 100 meter. In de kern van onze planeet is het nauwelijks kouder (ongeveer 1000 graden minder) dan op het oppervlakte van de zon....
Ik heb het niet over wel of niet geloven. Ben gewoon benieuwd naar die informatie, wat ik ervan begrepen heb is dat de Nazi's er zeer serieus mee bezig zijn geweest. Lijkt me dat ze dan ook een aardig dossier hebben kunnen aanleggen. En ja, niet met alleen tekst.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:06 schreef Ticker het volgende:
[..]
Weinig van naar buiten gekomen, ik zal eens zoeken, maar je weet dat we dan weer het occulte in gaan wat bestaat uit 'teksten'. Waarom zou je dat wel willen geloven dan?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:41 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ja, ik heb namelijk geen sateliet beelden of foto (die geen composities zijn) van deze plekken op aarde. Dat is vreemd.. ik heb namelijk talloze mensen die beweren dat de aarde hol is en dat ze er zijn geweest.. deze verhalen stammen van 100 tot 2000 jaar geleden.
Eens even kijken.. we hadden uhm, laten we zien, ja ik weet het weer, zo'n 70 jaar geleden een oorlog. Hoe heette die ook alweer.. eens even zien, er deden ook een stuk tig landen in mee.. uhh ja ik weet het weer de 2e wereld oorlog.
Nou kijk eens in die oorlog was er een man waarvan we nu achteraf, altijd achteraf, zeggen dat hij compleet gek was en dingen uit zn duim verzon...
Maar tijdens die oorlog was het zo dat men, eens even kijken.. ja ik heb het, zo'n 70 jaar geleden, dus ervan overtuigd waren dat de aarde hol was. Beter gezegd er was een hele theorie over de achtergrond van de rassen die completer maar raarder was, dan wat wij nu kunnen verzinnen.
Ik zal er niet te veel op in gaan, want van die theoriën heb jij geen kaas gegeten, jij weet immers alleen maar wat je verteld krijgt en bent nog nooit uit jezelf een verder gaan kijken dan je neus dik is.
En het grappige is dus.. dat er op een gegeven moment iets gebeurde in die oorlog, en dat daarna alle wetenschappelijk zaken richting rassen en de aarde compleet veranderde.. dat was ehm zo na 45.
Nu is het leuke ervan dat we dus vandaag mensen hebben, die blind, TOTAAL BLIND, verrtrouwen op wat ze erin gestampt krijgen. Die mensen zijn blind voor woorden als 'misleiding, hypnose, propaganda en onderdrukking'
Beter nog, ze vieren het zelfs dat ze zijn geboren in zo'n tijd en lijken zich voor de volle honderd procent in te zetten in hun recentelijk gecreërde realiteit van de aarde en het universum.
Chapeau knaap! Je bent verward! Helaas kan ik je niet mee nemen in een vliegtuig om even samen te kijken.. daarintegen heb je zelf niet in de gaten dat er ook niemand anders is die je duidelijke foto's kan laten zien van deze plekken.
En dat terwijl we al zeker vanaf de jaren 60 satelieten rond de aarde hebben draaien.
Je bedoelde je reactie met 'compositie' foto's? Is nogal een lachertje, niet? Zo kun je elke foto wel wegwuiven.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:07 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ja, ik negeerde ze niet, ik reageerde er nog op... negeer jij die?
Wat onzin is, is dat jij uit een boring van een luizige 12 kilometer diepte definitief meent te kunnen weten hoe warm het in de kern is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
Zelfs als het in de kern koeler zou zijn (wat natuurlijk onzin is) dan nog zouden de betreffende lieden door een gebied moeten waar het honderden graden is.
Nogmaals, zelfs als je daar niet vanuit gaat, is het nog vrij lastig om kilometers af te leggen door een temperatuur van honderden graden. Zeker 70 jaar geleden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:12 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Wat onzin is, is dat jij uit een boring van een luizige 12 kilometer diepte definitief meent te kunnen weten hoe warm het in de kern is.
Maar, ouwe opperprutser, waarom kom jij niet eens met een fotootje voor de grap dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja, dat zegt natuurlijk niet zo veel. Het maakt ook geen ruk uit, want als je hier 400 foto's zou plaatsen van de noord en zuidpool, dan geloven die prutsers je nog niet.
Van de geomagnetische pool bedoel je?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:15 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Maar, ouwe opperprutser, waarom kom jij niet eens met een fotootje voor de grap dan?
Lever je ook eens wat inhoudelijks aan hier.
Waarom zou iemand door die temperatuur moeten? De stelling is dat er bij de Noord- en Zuidpolen gaten in de aardkorst zouden zitten. Daarvan lijkt het me nogal lastig de temperatuur te bepalen door ín de aardkorst te boren op een andere plek.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:14 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nogmaals, zelfs als je daar niet vanuit gaat, is het nog vrij lastig om kilometers af te leggen door een temperatuur van honderden graden. Zeker 70 jaar geleden.
Er staan nu genoeg foto's in deze thread, maar als die al niet duidelijk en betrouwbaar genoeg zijn...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:15 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Maar, ouwe opperprutser, waarom kom jij niet eens met een fotootje voor de grap dan?
Lever je ook eens wat inhoudelijks aan hier.
Nee hoor, helemaal niet. De warmte onder de grond is namelijk gerelateerd aan onder andere de vulkanische activiteit. Zelfs in Nederland (waar we toch niet veel vulkanen hebben) wordt het al best snel onbehaaglijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:17 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Waarom zou iemand door die temperatuur moeten? De stelling is dat er bij de Noord- en Zuidpolen gaten in de aardkorst zouden zitten. Daarvan lijkt het me nogal lastig de temperatuur te bepalen door ín de aardkorst te boren op een andere plek.
Laat me raden!! ONDER DE WOLKEN???quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:02 schreef Ticker het volgende:
[..]
Oh je begrijpt dus wel het verschil in de manier van hoe de foto is gemaakt.
Dit doet niets af aan het complot van het verbergen van gaten op de polen.
Beter gezegd ik eis een duidelijke foto van danwel de noord danwel de zuid pool van aarde!
I don't give a fuck vanaf welke hoek, als ik maar de MAGNETISCHE (GEOGRAFISCHE) noord of zuid pool met het oog kan waarnemen tot op de grond/water/ijs nauwkeurig.
Eens kijken hoeveel foto's en sateliet beelden je me kan tonen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |