abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 januari 2012 @ 14:35:17 #101
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_107295156
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 27 januari 2012 @ 14:36:50 #102
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_107295220
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 27 januari 2012 @ 14:38:28 #103
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_107295275
http://www.sciencephoto.com/media/83357/enlarge

[ Bericht 43% gewijzigd door ATuin-hek op 27-01-2012 15:57:45 ]
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 27 januari 2012 @ 14:43:44 #104
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_107295455
quote:
Het verbaast me altijd hoe groot antartica is. :P
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  vrijdag 27 januari 2012 @ 15:04:55 #105
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_107296066
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 14:26 schreef Killaht het volgende:

[..]

In de OP staan de gaten met een diameter van 2600km (Nederland tot Tanger). Je gelooft serieus dat er zo'n gat bestaat en dat dat nog nooit opgemerkt is _O- Ja de magnetische noordpool is boven Canada en Groenland en beweegt elk jaar weer een stuk. Dit gat zou dan een gat in canada slaan en groenland, ook bevolkt gebied..

Google earth..daarnaast zijn er zat satteliet afbeeldingen van Antartica en de Noordpool. vanaf ISS en via sattelieten worden er constant foto's gemaakt. Die zijn niet moeilijk te vinden hor.

En nogmaals om te laten zien dat sattelieten niet over de geografische pool vliegen:
[ afbeelding ]

Ticker, vroeger was je een gedegen complottheorist. Ik vind je tegenwoordig, de Bankfurt kant op gaan.
Je mag je hand in eigen boezem steken.
Heb je totaal niet in de gaten dat je gewoonweg geen antwoord kan geven op een simpele vraag van een duidelijke foto van een plek op AARDE?
Alle jezus.. als ik dan zo gek en vreemd ben, waarom kun jij dan een simpele vraag niet beantwoorden met visueel bewijs???
Vind je het niet lachwekkend waar je mee bezig bent? Doe je klepjes maar weer af..
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  vrijdag 27 januari 2012 @ 15:06:15 #106
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_107296101
quote:
Is dit een foto of een CGI?
Ik weet het wel, maar aangezien jij hem post ga ik me toch sterk twijfelen aan je geschiktheid als discussie partner.

Jullie hadden me dood moeten gooien met foto's van de noord en zuid pool.. jullie hadden er duizenden moeten kunnen plaatsen.. maar jullie komen terug met NIETS

HOE FUCKING IN YOUR FACE WIL JE HET HEBBEN? WE LEVEN 2012 MAAR EEN FOTO VAN DE POLEN IS TE VEEL GEVRAAGD?!!?!?!

_O- _O- _O-
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  vrijdag 27 januari 2012 @ 15:51:23 #107
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_107297524
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 15:06 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ik weet het wel, maar aangezien jij hem post ga ik me toch sterk twijfelen aan je geschiktheid als discussie partner.

Jullie hadden me dood moeten gooien met foto's van de noord en zuid pool.. jullie hadden er duizenden moeten kunnen plaatsen.. maar jullie komen terug met NIETS

HOE FUCKING IN YOUR FACE WIL JE HET HEBBEN? WE LEVEN 2012 MAAR EEN FOTO VAN DE POLEN IS TE VEEL GEVRAAGD?!!?!?!

_O- _O- _O-
Dat ligt aan je definitie van CGI...
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 27 januari 2012 @ 16:04:00 #108
157186 SoddimoKolehmainen
veni, vidi, vaginalis
pi_107297982
quote:

[..]

_O- _O- _O-
Let op! high resolution.

http://nsidc.org/news/pre(...)s/20070926_MODIS.png

http://nsidc.org/news/pre(...)s/20070822_modis.png (Misschien niet noordelijk genoeg deze?)

http://eoimages.gsfc.nasa(...)expedition_large.jpg

http://farm5.static.flickr.com/4051/4386822005_c434921844_b.jpg
Tell me, what was the indisputable evidence, you were going to use on me, right before I walked up to you and put my hands in the air!
  vrijdag 27 januari 2012 @ 16:07:30 #109
veni, vidi, vaginalis
pi_107298101
Tell me, what was the indisputable evidence, you were going to use on me, right before I walked up to you and put my hands in the air!
pi_107298114
quote:

[..]

_O- _O- _O-
Onder het motto:"hoe groter de letters en hoe meer bulderende smileys, hoe onzekerder ik ben over wat ik post?".

Eigenlijk was dit topic al hilarisch, maar op het moment dat Ticker zich er mee gaat bemoeien en gedesillusioneerd raakt omdat niemand hem gelooft wordt het pas echt leuk.

Nee, er is geen holle aarde. Nee, de maan is niet kunstmatig. Nee, de nazi's zijn niet gevlucht naar het midden van de aarde. Nee, er is geen zonnetje dat ze daar warm houdt. Get over it.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_107298168
quote:
Die tweede is zo mogelijk de slechtste fotoshop die ik ooit gezien heb. Knap dat iemand een foto zo slecht kan bewerken dat hij zelfs op dit formaat nog overduidelijk fake is.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 16:11:36 #112
veni, vidi, vaginalis
pi_107298257
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:09 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Die tweede is zo mogelijk de slechtste fotoshop die ik ooit gezien heb. Knap dat iemand een foto zo slecht kan bewerken dat hij zelfs op dit formaat nog overduidelijk fake is.
Don't shoot the messenger. Ik lever alleen een paar foto's.

Dat de laatste een photoshop is lijkt me duidelijk. Kan me namelijk niet voorstellen dat zo'n enorm gat over het hoofd wordt gezien. Ben het er overigens wel over eens dat zeer duidelijke foto's van de noord en zuidpool niet al te gemakkelijk te vinden zijn.
pi_107298344
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:11 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:

[..]

Don't shoot the messenger. Ik lever alleen een paar foto's.

Dat de laatste een photoshop is lijkt me duidelijk. Kan me namelijk niet voorstellen dat zo'n enorm gat over het hoofd wordt gezien. Ben het er overigens wel over eens dat zeer duidelijke foto's van de noord en zuidpool niet al te gemakkelijk te vinden zijn.
Tja, dat zegt natuurlijk niet zo veel. Het maakt ook geen ruk uit, want als je hier 400 foto's zou plaatsen van de noord en zuidpool, dan geloven die prutsers je nog niet.
pi_107298418
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:13 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Tja, dat zegt natuurlijk niet zo veel. Het maakt ook geen ruk uit, want als je hier 400 foto's zou plaatsen van de noord en zuidpool, dan geloven die prutsers je nog niet.
:')

Sukkeltje
pi_107298429
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:15 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

:')

Sukkeltje
Ach, jij gelooft ook in een holle aarde waar de nazi's in wonen?
  vrijdag 27 januari 2012 @ 16:16:48 #116
veni, vidi, vaginalis
pi_107298443
quote:

[..]

Ben ik met je eens. Echte bewijsstukken die hun theorie bevestigd kunnen zij niet leveren. Vooralsnog zijn er meer echte bewijsstukken voor de algemeen aanvaarde theorie, de niet holle Aarde.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 16:19:24 #117
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_107298534
quote:

[..]

Dat ja. Sterker nog, ik denk dat ze dan alsnog beweren dat niemand een afbeelding van de polen kan plaatsen.
Onikaan ni ov dovah
pi_107298539
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 17:51 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet. Aardoppervlak is genoeg. Als op het oppervlak een netto kracht naar binnen toe werkt kan het dus niet zo zijn dat een centrifugaalrkacht er voor gezorgd heeft dat de schil van de aarde op die afstand van het massamiddelpunt is komen te liggen.
Klinkt plausibel.
pi_107298595
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:16 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. Echte bewijsstukken die hun theorie bevestigd kunnen zij niet leveren. Vooralsnog zijn er meer echte bewijsstukken voor de algemeen aanvaarde theorie, de niet holle Aarde.
In een onderzoekend topic hoeft toch niet meteen sluitend bewijs te worden aangedragen?
  vrijdag 27 januari 2012 @ 16:22:15 #120
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_107298634
Nu lach ik me lul uit me broek?

Huppahobbelpaard heb jij toevallig die links naar de foto's waar ik de geografische Noord danwel Zuid pool kan zien?

Je vingers schijnen namelijk te beweren dat ze al gepost zijn

[ Bericht 8% gewijzigd door Ticker op 27-01-2012 16:50:46 (frustratie typtyfus) ]
pi_107298649
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:21 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

In een onderzoekend topic hoeft toch niet meteen sluitend bewijs te worden aangedragen?
Nee, maar een hint in een bepaalde richting zou fijn zijn. Tot nu toe heb ik niets anders gezien als dan ongefundeerde onzin die wordt voortgebracht uit domheid. Owja, wacht, even vergeten dat ik op BNW meelees.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:22 schreef Ticker het volgende:
Nu lag ik me lul uit me broek?

Huppahobbelpaard heb jij toevallig die links naar de foto's waar ik de MAGNETISCHE Noord danwel Zuid pool kan zien?
Waarom zou ik die willen zoeken?

PS, lachen (als in het werkwoord) is met ch, niet met een g.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 16:23:29 #122
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_107298667
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:22 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Waarom zou ik die willen zoeken?
Dat wil je niet, dat weet ik ook wel.
Je zit hier ook omdat je in lala land leeft, en dat wil je graag zo houden door overal tegen in te gaan.
pi_107298682
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:16 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ach, jij gelooft ook in een holle aarde waar de nazi's in wonen?
Los van wat ik wel of niet geloof kan ik het slecht waarderen dat je zo nodig mensen voor prutser moet uitmaken als ze een hypothese onderzoeken die jij al verworpen hebt.

Laten we het daar verder bij houden, ik heb liever niet dat je weer het topic gaat afbuigen.
pi_107298699
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:23 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Los van wat ik wel of niet geloof kan ik het slecht waarderen dat je zo nodig mensen voor prutser moet uitmaken als ze een hypothese onderzoeken die jij al verworpen hebt.

Laten we het daar verder bij houden, ik heb liever niet dat je weer het topic gaat afbuigen.
Jaja. Laatste woord. Goed, on topic weer.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 16:24:39 #125
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_107298700
quote:
Welke is nou een duidelijke foto van de magnetische noordpool? Moet ik hem nog erop prikken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')