Het verbaast me altijd hoe groot antartica is.quote:
Je mag je hand in eigen boezem steken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:26 schreef Killaht het volgende:
[..]
In de OP staan de gaten met een diameter van 2600km (Nederland tot Tanger). Je gelooft serieus dat er zo'n gat bestaat en dat dat nog nooit opgemerkt isJa de magnetische noordpool is boven Canada en Groenland en beweegt elk jaar weer een stuk. Dit gat zou dan een gat in canada slaan en groenland, ook bevolkt gebied..
Google earth..daarnaast zijn er zat satteliet afbeeldingen van Antartica en de Noordpool. vanaf ISS en via sattelieten worden er constant foto's gemaakt. Die zijn niet moeilijk te vinden hor.
En nogmaals om te laten zien dat sattelieten niet over de geografische pool vliegen:
[ afbeelding ]
Ticker, vroeger was je een gedegen complottheorist. Ik vind je tegenwoordig, de Bankfurt kant op gaan.
Is dit een foto of een CGI?quote:
Dat ligt aan je definitie van CGI...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:06 schreef Ticker het volgende:
[..]
Is dit een foto of een CGI?
Ik weet het wel, maar aangezien jij hem post ga ik me toch sterk twijfelen aan je geschiktheid als discussie partner.
Jullie hadden me dood moeten gooien met foto's van de noord en zuid pool.. jullie hadden er duizenden moeten kunnen plaatsen.. maar jullie komen terug met NIETS
HOE FUCKING IN YOUR FACE WIL JE HET HEBBEN? WE LEVEN 2012 MAAR EEN FOTO VAN DE POLEN IS TE VEEL GEVRAAGD?!!?!?!
![]()
![]()
![]()
Let op! high resolution.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:06 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik weet het wel, maar aangezien jij hem post ga ik me toch sterk twijfelen aan je geschiktheid als discussie partner.
Jullie hadden me dood moeten gooien met foto's van de noord en zuid pool.. jullie hadden er duizenden moeten kunnen plaatsen.. maar jullie komen terug met NIETS
HOE FUCKING IN YOUR FACE WIL JE HET HEBBEN? WE LEVEN 2012 MAAR EEN FOTO VAN DE POLEN IS TE VEEL GEVRAAGD?!!?!?!
![]()
![]()
![]()
Onder het motto:"hoe groter de letters en hoe meer bulderende smileys, hoe onzekerder ik ben over wat ik post?".quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:06 schreef Ticker het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die tweede is zo mogelijk de slechtste fotoshop die ik ooit gezien heb. Knap dat iemand een foto zo slecht kan bewerken dat hij zelfs op dit formaat nog overduidelijk fake is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:07 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
Deze kwam ik ook nog tegen.
http://mysterioushollowearth.webs.com/10151571.jpg
http://mysterioushollowearth.webs.com/9ea0olei.jpg
Don't shoot the messenger. Ik lever alleen een paar foto's.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:09 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Die tweede is zo mogelijk de slechtste fotoshop die ik ooit gezien heb. Knap dat iemand een foto zo slecht kan bewerken dat hij zelfs op dit formaat nog overduidelijk fake is.
Tja, dat zegt natuurlijk niet zo veel. Het maakt ook geen ruk uit, want als je hier 400 foto's zou plaatsen van de noord en zuidpool, dan geloven die prutsers je nog niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:11 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
Don't shoot the messenger. Ik lever alleen een paar foto's.
Dat de laatste een photoshop is lijkt me duidelijk. Kan me namelijk niet voorstellen dat zo'n enorm gat over het hoofd wordt gezien. Ben het er overigens wel over eens dat zeer duidelijke foto's van de noord en zuidpool niet al te gemakkelijk te vinden zijn.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja, dat zegt natuurlijk niet zo veel. Het maakt ook geen ruk uit, want als je hier 400 foto's zou plaatsen van de noord en zuidpool, dan geloven die prutsers je nog niet.
Ach, jij gelooft ook in een holle aarde waar de nazi's in wonen?quote:
Ben ik met je eens. Echte bewijsstukken die hun theorie bevestigd kunnen zij niet leveren. Vooralsnog zijn er meer echte bewijsstukken voor de algemeen aanvaarde theorie, de niet holle Aarde.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja, dat zegt natuurlijk niet zo veel. Het maakt ook geen ruk uit, want als je hier 400 foto's zou plaatsen van de noord en zuidpool, dan geloven die prutsers je nog niet.
Dat ja. Sterker nog, ik denk dat ze dan alsnog beweren dat niemand een afbeelding van de polen kan plaatsen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Klinkt plausibel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Aardoppervlak is genoeg. Als op het oppervlak een netto kracht naar binnen toe werkt kan het dus niet zo zijn dat een centrifugaalrkacht er voor gezorgd heeft dat de schil van de aarde op die afstand van het massamiddelpunt is komen te liggen.
In een onderzoekend topic hoeft toch niet meteen sluitend bewijs te worden aangedragen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:16 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Echte bewijsstukken die hun theorie bevestigd kunnen zij niet leveren. Vooralsnog zijn er meer echte bewijsstukken voor de algemeen aanvaarde theorie, de niet holle Aarde.
Nee, maar een hint in een bepaalde richting zou fijn zijn. Tot nu toe heb ik niets anders gezien als dan ongefundeerde onzin die wordt voortgebracht uit domheid. Owja, wacht, even vergeten dat ik op BNW meelees.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:21 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
In een onderzoekend topic hoeft toch niet meteen sluitend bewijs te worden aangedragen?
Waarom zou ik die willen zoeken?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:22 schreef Ticker het volgende:
Nu lag ik me lul uit me broek?
Huppahobbelpaard heb jij toevallig die links naar de foto's waar ik de MAGNETISCHE Noord danwel Zuid pool kan zien?
Dat wil je niet, dat weet ik ook wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Waarom zou ik die willen zoeken?
Los van wat ik wel of niet geloof kan ik het slecht waarderen dat je zo nodig mensen voor prutser moet uitmaken als ze een hypothese onderzoeken die jij al verworpen hebt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:16 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach, jij gelooft ook in een holle aarde waar de nazi's in wonen?
Jaja. Laatste woord. Goed, on topic weer.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:23 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Los van wat ik wel of niet geloof kan ik het slecht waarderen dat je zo nodig mensen voor prutser moet uitmaken als ze een hypothese onderzoeken die jij al verworpen hebt.
Laten we het daar verder bij houden, ik heb liever niet dat je weer het topic gaat afbuigen.
Welke is nou een duidelijke foto van de magnetische noordpool? Moet ik hem nog erop prikken?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:04 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
Let op! high resolution.
http://nsidc.org/news/pre(...)s/20070926_MODIS.png
http://nsidc.org/news/pre(...)s/20070822_modis.png (Misschien niet noordelijk genoeg deze?)
http://eoimages.gsfc.nasa(...)expedition_large.jpg
http://farm5.static.flickr.com/4051/4386822005_c434921844_b.jpg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |