Ach ja, er was al langer bekend dat de inzichten van de Dekkers nogal vertroebeld zijn door haat en frustratie. Haters gonna hate, zoals dat tegenwoordig gezegd wordt.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:56 schreef Ericr het volgende:
Fuck you mag dus wel maar een steunbetuiging in het Nederlands niet.
Zonder meer is het gewoon vreemd, omdat er juist veel Nederlandse fans zijn (in het gastenboek dus), die nu gaan afhaken.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:27 schreef livelink het volgende:
Het is natuurlijk ook echt vreemd om een gastenboek te censureren op taal. Dat doe je alleen maar als je wel heel gefrustreerd cq gestoord bent. Wat de familie Dekker dus ook wel is, dat mag duidelijk zijn.
Ik zal morgen aan systeembeheer vragen om het IP-adres te verbergen - kunnen we deze theorie even testen.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:44 schreef Redefine het volgende:
Als ze iedereen met een Nederlands IP adres geblokkeerd hebben, sporen ze zeker niet. Maar misschien dat je (MrFoureyes) eerder gereageerd hebt en dat dit ze niet beviel?
Dat is wel interessant om in de gaten te houden. Er zijn natuurlijk ook wel programma's om te laten lijken dat je een buitenlandse ip adres hebt. Zou wel opvallend zijn als je er dan wel opeens in komt. Ik ben benieuwdquote:Op maandag 6 februari 2012 22:55 schreef MrFoureyes het volgende:
[..]
Ik zal morgen aan systeembeheer vragen om het IP-adres te verbergen - kunnen we deze theorie even testen.
Ik heb met mijn eigen IP adres geprobeerd, via een aantal webproxies, via anonymous proxies (waaronder o.a. Roemenie, Sri Lanka en Brazilie); steeds cookies gedelete tussentijds: steeds de melding "er zijn ongeldige waarden ingevoerd".quote:Op maandag 6 februari 2012 22:10 schreef MrFoureyes het volgende:
Sterker - ik denk dat alle postings die afkomstig zijn van Nederlandse IP-nummers zijn geblokkeerd. Ik probeerde net de woorden hello, great, admiration and fantastic en ook dat werkte niet. Nog even mijn e-mail gewijzigd in .com in plaats van .nl, maar ook dat bood geen soelaas.
Ik weet dat er programma's bestaan om je IP-adres te maskeren, maar dat vind ik eigenlijk teveel eer voor de familie D. Wat zou er toch omgaan in dat hoofd?
Dan denk ik dat er gewoon iets mis is. Of het hele gastenboek wordt gewoon opgedoekt.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb met mijn eigen IP adres geprobeerd, via een aantal webproxies, via anonymous proxies (waaronder o.a. Roemenie, Sri Lanka en Brazilie); steeds cookies gedelete tussentijds: steeds de melding "er zijn ongeldige waarden ingevoerd".
Hetgeen ik geschreven had, was "well done, Laura" en "muy bien, Laura".
Is dus allemaal niet gepost.
(en ik kan jullie verzekeren dat ze dat Roemeense en Braziliaanse IP adres niet naar een Nederlandse kunnen traceren zonder dat justitie er aan te pas komt)
Heul vaag allemaal.
Edit: ik heb steeds andere emailadressen gebruikt (met .com, .es, .br en .ro)
Ik denk dat ze er idd gewoon een slot op hebben gegooid, zoals ik volgens mij al eens had voorspeld.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:02 schreef Redefine het volgende:
Dan denk ik dat er gewoon iets mis is. Of het hele gastenboek wordt gewoon opgedoekt.
Het zou ook de beste optie zijn. Of je moet het fatsoenlijk modereren of je moet het opdoeken. Jammer voor de fans natuurlijk, maar dat zal LD een worst wezen. Ze doet tenslotte niets wat ze niet leuk vindt he.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er idd gewoon een slot op hebben gegooid, zoals ik volgens mij al eens had voorspeld.
QFTquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:05 schreef Redefine het volgende:
Het zou ook de beste optie zijn. Of je moet het fatsoenlijk modereren of je moet het opdoeken. Jammer voor de fans natuurlijk, maar dat zal LD een worst wezen. Ze doet tenslotte niets wat ze niet leuk vindt he.
En dat verschilt met wat ze de afgelopen tijd heeft gedaan op welke manier ?????quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:05 schreef Redefine het volgende:
. Ze doet tenslotte niets wat ze niet leuk vindt he.
Jij begrijpt de opmerking niet helemaal?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:11 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
En dat verschilt met wat ze de afgelopen tijd heeft gedaan op welke manier ?????
Dergelijke prestaties als die van Laura komen inderdaad heel kort even heel heftig in het nieuws, maar worden daarna al snel vergeten. Alleen als je te maken hebt met een zeer mediagenieke man of vrouw willen ze nog wel eens hun 15 minutes of fame verlengen. En Laura is bijna het tegenovergestelde van mediageniek zijn, want die heeft er zelf niet eens zin in.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:58 schreef Ericr het volgende:
De mediarush rond Laura heeft overigens minder dan een week geduurd en in feite was er niet eens sprake van een rush. Volgens Svetan zou Laura binnenlopen als ze eenmaal haar toch had voltooid maar inmiddels is zo'n beetje iedereen alweer vergeten wie Laura ook alweer was. Was ook wel te verwachten, het is geen boeiend kind en dat zal ze ook nooit worden.
She has spoken of staying in the Caribbean and becoming a sailing instructor. But she may be too well known. Last Saturday she wanted to escape the cameras to have a low-key celebration with her family, but, says van Erp, “to have a private meal in a restaurant now is impossible. People would want to talk to her. It is uninvited, but she has become a celebrity”.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:27 schreef Hammondorgel het volgende:
ALONE AGAINST THE WORLD
The Sunday Times
http://solozeilster.hyves(...)list_1=1&__state__=1
Ik geloof er geen hol van dat er aanbiedingen vanuit Hollywood zijn. Zeker niet van grote maatschappijen, die weten dat er uit zo'n verhaal niet veel te halen valt. Er zullen best wat derderangs Amerikaanse filmmakers geïnteresseerd zijn, maar dat is dan wel van het niveau woensdagavond RTL waargebeurd drama.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
She has spoken of staying in the Caribbean and becoming a sailing instructor. But she may be too well known. Last Saturday she wanted to escape the cameras to have a low-key celebration with her family, but, says van Erp, “to have a private meal in a restaurant now is impossible. People would want to talk to her. It is uninvited, but she has become a celebrity”.
[..]
Van Erp says there have been approaches from Hollywood. “There are very big parties who are interested and we have lawyers handling it,” he says. “Her life story is very interesting. It is not just about sailing, it is about dreams and struggle and adventure.”
Volgens mij is Van Erp weer zo'n volwassene die een graantje mee wil pikken van alle eventuele roem.
Eerder zondagavond "Reportage" Met Pepijn Bierenbroodspot.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:50 schreef Redefine het volgende:
Ik geloof er geen hol van dat er aanbiedingen vanuit Hollywood zijn. Zeker niet van grote maatschappijen, die weten dat er uit zo'n verhaal niet veel te halen valt. Er zullen best wat derderangs Amerikaanse filmmakers geïnteresseerd zijn, maar dat is dan wel van het niveau woensdagavond RTL waargebeurd drama.
Awwwww wat zieliggggg!! 1 woord: con-se-quen-ties! Eigen schuld, meid. Je hebt het jezelf aangedaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:44 schreef Disana het volgende:
She has spoken of staying in the Caribbean and becoming a sailing instructor. But she may be too well known. Last Saturday she wanted to escape the cameras to have a low-key celebration with her family, but, says van Erp, “to have a private meal in a restaurant now is impossible. People would want to talk to her. It is uninvited, but she has become a celebrity”.
Laura - the moviequote:Van Erp says there have been approaches from Hollywood. “There are very big parties who are interested and we have lawyers handling it,” he says. “Her life story is very interesting. It is not just about sailing, it is about dreams and struggle and adventure.”
I see what you did therequote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:02 schreef Ericr het volgende:
Demi Moore gaat dan Laura spelen als ze over 20 jaar aan lager wal is geraakt?
Zie dit nu pas, wat erg!!quote:Op maandag 6 februari 2012 12:27 schreef MrFoureyes het volgende:
[..]
Nee, dat ligt anders. Emma, Wilhelmina, Juliana en Beatrix waren directe troonopvolgers (oudst geborenen) en niet aangetrouwd.
Ziet eruit als een lading random zoektermen om mensen te trekken voor een gold-selling site (game-gold, niet echtquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:44 schreef spijkerbroek het volgende:
http://sdgdfg.exteen.com/(...)-solitary-and-buy-te
Kan iemand hier een touw aan vastknopen?
Is het vertaald met Google Translate of was de schrijver dronken?
Of, en daar ben ik het meest bezorgd over, ben ik ineens dyslexisch geworden?
Dat is zo, net zoals jij niet met zekerheid kan zeggen dat de tocht mislukt was als Laura op haar 13e ging.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:28 schreef spijkerbroek het volgende:
En verder kan niemand (jij dus ook niet, Babewatcher) zeker weten of Laura de reis succesvol had afgelegd als ze meteen toen ze 13 was, begonnen was met de reis. Wellicht is de tussenkomst van de instanties wel zodanig geweest, dat ze NET die extra vaardigheden en ervaring kreeg die ze nodig had om de reis af te maken.
Ik denk echt dat ze geen zin hadden in die ladingen kinderen. Misschien zijn ze zelfs wel weer kwaad op degenen die Dekker als thema van de nieuwsbrief gekozen hebben.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:40 schreef BabeWatcher het volgende:
Het lijkt erop dat het gastenboek nu helemaal is afgesloten, de laatste posts zijn alweer van twee dagen geleden.
Tja, dit soort polemieken schreef ik ook in de schoolkrant toen ik zeventien was. Mooi was die tijd, je wist alles...quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:28 schreef spijkerbroek het volgende:
http://www.spiked-online.com/index.php/site/article/12056/
Een huillie-verhaal dat de Nederlandse overheid zich er niet mee moet bemoeien. Als iemand risico's wil nemen, moeten ze dat doen.
Al ziet deze Gabrielle Shiner (on the executive board of European Students For Liberty) wel even over het hoofd dat, als het misgaat, de overheid wel wordt aangekeken, hoe dan ook. Zij zegt dat alleen Laura en haar familie er last van zouden hebben, als het misgaat. Helaas, schat. De Nederlandse overheid investeert dan belastinggeld om haar te helpen, dat is namelijk OOK de taak van de overheid. Daar heb IK dus ook last van.
Verder kalkt mevrouw nogal wat onzin neer, zoals de instanties zouden Dick voor de rechter hebben gesleept n.a.v. het niet meer volgen van school door Laura (hij is gewoon uitgenodigd voor een gesprek).
.
Klopt. Wat we wel kunnen vaststellen, is dat ze, met de extra kennis die ze heeft opgedaan, de wereld is rondgevaren.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:40 schreef BabeWatcher het volgende:
Dat is zo, net zoals jij niet met zekerheid kan zeggen dat de tocht mislukt was als Laura op haar 13e ging.
Ja, ze hebben er gewoon een slotje op gezet. Ik vermoed dat ze geen zin meer hebben om er veel tijd en moeite in te steken. Dat betekent uiteraard ook dat fans geen mogelijkheid meer hebben met haar in contact te komen (op stalkers na uiteraard), en dat de aandacht nog sneller weg zal ebben.quote:Het lijkt erop dat het gastenboek nu helemaal is afgesloten, de laatste posts zijn alweer van twee dagen geleden.
Chocolade bedertt niet zo snel hoor.. maar ik zou het haar hier aanbieden. Het smelt nl. wel in de zon en persoonlijk iets aan je idool geven is natuurlijk leukerquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:15 schreef BabeWatcher het volgende:
Blijft Laura nu tot de Hiswa op Bonaire? Ik wil haar een grote doos chocolade sturen voor de 14e, maar ik denk dat ze bedorven zijn voor ze daar aankomen.
Valentijnscadeautjes zijn anoniem en ik ben veel te verlegen om haar persoonlijk een cadeautje te gevenquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Chocolade bedertt niet zo snel hoor.. maar ik zou het haar hier aanbieden. Het smelt nl. wel in de zon en persoonlijk iets aan je idool geven is natuurlijk leuker
Hmm, daar hebben stalkers normaal gesproken nooit zo last vanquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:04 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Valentijnscadeautjes zijn anoniem en ik ben veel te verlegen om haar persoonlijk een cadeautje te geven
Big surprise there...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:02 schreef BabeWatcher het volgende:
weinig nieuws over Laura, voorlopig moeten we blijven uitkijken naar de Hiswa.
Mwa, dat boek komt nog, de hiswa, en natuurlijk de ophef over het niet uitbetalen aan sea shepherd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:10 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat we dit topic nog even vol moeten posten en dat het dan einde verhaal is voor deze reeks.
Mag ook wel, natuurlijk. Ik hoop eigenlijk alleen nog op een update over Henk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |