SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Entry List + Alternates DAMES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll:
Poll: Winnaar Australian Open 2012
• Novak Djokovic
• Rafael Nadal
• Roger Federer
• Andy Murray
• Juan Martin Del Potro
• Iemand anders
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Dit.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:55 schreef Angelof9 het volgende:
Ik hoop dat Federer wint, maar wie er ook wint, ik hoop dat deze persoon ook van Djok/Murray wint, want die twee kan ik echt niet uitstaan.
Jammer dat dit niet de finale is
Omdat er zo weinig van zijn?quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:01 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom laten ze elke misser van Federer nog eens in slowmotion zien
Als ze dat bij Nadal zouden doen, zijn ze uren bezigquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:01 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom laten ze elke misser van Federer nog eens in slowmotion zien
Als Djokovic 3 jaar zijn 2011 vorm toont, is hij gewoon beter dan ik van Fed of Nadal ooit heb gezien in hun beste jaren.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:02 schreef DeeBee het volgende:
Go Fed!
En ware woorden over Djokotron / Murray, dit is toch de ware titanenstrijd Federer vs. Nadal!
Daarvoor moet Djokovic toch wel 3 jaar z'n 2011 vorm laten zien of zo voordat 'ie erbij komt...
twitter:Infostrada2012 twitterde op donderdag 26-01-2012 om 10:03:14Remember, Nadal is 133-1 in #grandslam matches in which he wins 1st set and 15-19 in GS matches in which he does not. #ausopen reageer retweet
We moeten wel, als hij de eerste set verliest is het over in 3. Voor een spannende pot moet hij minstens de eerste winnen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:03 schreef franklop het volgende:
Afgezien van jojomen is het hier echt zo anti-Nadal(naja of erg pro Federer)
Vooral pro-Federer hoor...quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:03 schreef franklop het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:04 schreef TheArt het volgende:
Blijft een interessante statistiek dit.twitter:Infostrada2012 twitterde op donderdag 26-01-2012 om 10:03:14Remember, Nadal is 133-1 in #grandslam matches in which he wins 1st set and 15-19 in GS matches in which he does not. #ausopen reageer retweet
Ik ben ook team Nadalquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:03 schreef franklop het volgende:
Agh, Nadal is volgens mij ook iemand die wat pijnstillers slikt en blijft gaan tot zijn knie echt kapot is.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Claimen last te hebben van je knie en dan 2 meter achter de baseline heen en weer gaan staan glijden alsof je in Parijs op gravel staat
Ok, true.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als Djokovic 3 jaar zijn 2011 vorm toont, is hij gewoon beter dan ik van Fed of Nadal ooit heb gezien in hun beste jaren.
Respect heb ik wel voor Nadal z'n sportieve prestaties. Sympathie of aanmoediging niet zozeer...quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:03 schreef franklop het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |