Dat gehucht waar KT woont staat vol ermee.quote:
Gewoon lekker saampjes ontdekken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Echt hoor! Ik vind messen nog steeds wel eng, maar die richting op met zwepen, I like
Dat was niet eens zo.. Et waren 2 seksueel opwindende sms'jes.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:23 schreef kutkloon7 het volgende:
Whehe, nu vertelt een gast dat hij de garage van zijn buurman open heeft gechainsawed en zijn auto heeft verneukt omdat zijn vrouw vreemdging met hem.
Wat een baas
Hij had beter dat wijf iets kunnen aan doen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:23 schreef kutkloon7 het volgende:
Whehe, nu vertelt een gast dat hij de garage van zijn buurman open heeft gechainsawed en zijn auto heeft verneukt omdat zijn vrouw vreemdging met hem.
Wat een baas
Hmm, ik weet niet of ik dat wel wat vind hoorquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
DM maar.
Ik wil ook een zweep...
True, maar dat was wel een indicatie dat ze vreemdging.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat was niet eens zo.. Et waren 2 seksueel opwindende sms'jes.
Alleen als ze op plekken komen waar ze niet horen.quote:
Voor mij hoeven alleen de mildere vormen eigenlijkquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:25 schreef arachide. het volgende:
Zijn er hier trouwens nog mensen die van bdsm (laten we het zo maar even noemen?) walgen?
Ik heb jou niet meer teruggesmst hè?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat was niet eens zo.. Et waren 2 seksueel opwindende sms'jes.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen als ze op plekken komen waar ze niet horen.
Dit.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet of ik dat wel wat vind hoor
Aan de andere kant moet ik misschien eerst dingen proberen voordat ik oordeel
Zeker, ik moet alleen echt vrienden gaan zoeken die tegen die verhalen kunnen. Ik moet wat kwijt en het kan nietquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat gehucht waar KT woont staat vol ermee.
[..]
Gewoon lekker saampjes ontdekken.
Serieus? Dat heb ik totaal niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:25 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik wordt altijd bang in de keuken...
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:25 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik wordt altijd bang in de keuken...
Subtiel much?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit.![]()
Lekker proberen met een persoon met ervaring.
Heeft KT dat?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit.![]()
Heh, subtiel.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit.![]()
Hoe heet milde bdsm?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor mij hoeven alleen de mildere vormen eigenlijk
Tell me, i can't guarantee i won't get a boner.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zeker, ik moet alleen echt vrienden gaan zoeken die tegen die verhalen kunnen. Ik moet wat kwijt en het kan niet
Hoe was je date eigenlijk?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb jou niet meer teruggesmst hè?
Ik ben echt erger met smsen dan de gemiddelde jongen
Wehehequote:Op woensdag 25 januari 2012 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Tell me, i can't guarantee i won't get a boner.
ik heb gewoon een inbox schat.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zeker, ik moet alleen echt vrienden gaan zoeken die tegen die verhalen kunnen. Ik moet wat kwijt en het kan niet
Je hebt met een zweep in gemept op een hooiberg?quote:
quote:
Sja, mijn vrienden hoefden het ook nooit te weten. Dus ik hield mijn mond. Vertelde wel eens wat tegen iemand van FOK. Maar had niet echt de behoefte om er veel over te praten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben Heloef niet.quote:
Ik doelde op Joysa.quote:
Ga me nou niet cockblocken!quote:
Jamaar dan ga je later weer zeggen dat je te veel weetquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Tell me, i can't guarantee i won't get a boner.
Whut?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, mijn vrienden hoefden het ook nooit te weten. Dus ik hield mijn mond. Vertelde wel eens wat tegen iemand van FOK. Maar had niet echt de behoefte om er veel over te praten.
[..]
Ik ben Heloef niet.
[..]
Ik doelde op Joysa.
[..]
Ga me nou niet cockblocken!
Vast wel, toen ik klein was met een zelfgemaakte ofzoquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt met een zweep in gemept op een hooiberg?
En mijn drang naar seks zou enkel groeien.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jamaar dan ga je later weer zeggen dat je te veel weet
Ik zie Loefje al furieus fappen terwijl hij je aan het msn'en is.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jamaar dan ga je later weer zeggen dat je te veel weet
Jij hebt een zweep. Ik niet.quote:
Klopt, maar dat heeft dus geen aparte naam?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat er gradaties in zijn.
Ohwwwquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie Loefje al furieus fappen terwijl hij je aan het msn'en is.
[..]
Jij hebt een zweep. Ik niet.
Let's talk about sex baby.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, gaan we samen over seks praten?
Niet dat ik weet. Ik heb er ook geen ervaring mee, komt later nog wel.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Klopt, maar dat heeft dus geen aparte naam?
Stiekem had ik gehoopt dat je er toch mee akkoord gingquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
En mijn drang naar seks zou enkel groeien.
Geen goed plan inderdaad.
Je kunt wel doelen stellenquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ik heb er ook geen ervaring mee, komt later nog wel.
Hij wil alleen maar seks.quote:
Aha, thanksquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Let's talk about sex baby.
Ik denk niet dat je me nog kan shockeren.
maar nu ga ik naar bedje. mijn inbox staat altijd open voor je.
Balenquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hij wil alleen maar seks.
En daar was ie nou net niet leuk genoeg voor.
Scheelt dat ik daar wel leuk genoeg voor ben.. Maar ik wil stiekem meer, dat weet je.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Stiekem had ik gehoopt dat je er toch mee akkoord ging
lief dagboek
Zijn de criteria voor een fuckbuddy hoger of lager dan voor een relatie?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoger qua uiterlijk en bedprestaties, lager qua innerlijkquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn de criteria voor een fuckbuddy hoger of lager dan voor een relatie?
Jij bent echt keileuk op foto'squote:Op woensdag 25 januari 2012 23:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Scheelt dat ik daar wel leuk genoeg voor ben.. Maar ik wil stiekem meer, dat weet je.
Niet dat ik iets van zijn bedprestaties weet, overigens.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoger qua uiterlijk en bedprestaties, lager qua innerlijk
In het echt ookquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij bent echt keileuk op foto's
Ik wou het net vragen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Niet dat ik iets van zijn bedprestaties weet, overigens.
Ik ben geen fuckbuddy materiaal. Ik weet nog niet of ik hier blij mee moet zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoger qua uiterlijk en bedprestaties, lager qua innerlijk
KT wordt hier gehosseld als een baas.quote:
Ik voelde em al aankomen ja.quote:
Slaap lekker beastjequote:Op woensdag 25 januari 2012 23:34 schreef l3east het volgende:
[..]
Slaap lekker, droom lief en geef een kusje aan Inkty van mij![]()
Dat ligt eraan waar je zelf naar opzoek bentquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben geen fuckbuddy materiaal. Ik weet nog niet of ik hier blij mee moet zijn.
Hij is volgens mij jonger dan ik. Dat is wel een beetje jammer hèquote:KT wordt hier gehosseld als een baas.
Zal ik doen bedankt, jij ook alvast welterustenquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:34 schreef l3east het volgende:
[..]
Slaap lekker, droom lief en geef een kusje aan Inkty van mij![]()
Ik reageer op je hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:37 schreef l3east het volgende:
[..]
Zal ik doen bedankt, jij ook alvast welterusten
Heerlijk Helder Pinda.quote:
Je mag van mij best mijn paspoort vervalsen hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:37 schreef SiIk het volgende:
Hij is volgens mij jonger dan ik. Dat is wel een beetje jammer hè
Dat fix ik wel even voor je broeder.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je mag van mij best mijn paspoort vervalsen hoor.
Ik ben slechts opzoek naar een leuke tijd met een leuke meid. Als die een avond is, prima. Als het een leven is, ook prima.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar je zelf naar opzoek bent
[..]
Eindelijk iemand, ik dacht even dat iedereen mij had vergetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:39 schreef l3east het volgende:
[..]
Eindelijk iemand, ik dacht even dat iedereen mij had vergeten
Geef je een kusje aan Inkty?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat fix ik wel even voor je broeder.
Met zo'n slecht excuus komt Silk niet weg hoor.
You'll never know.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik hoopte te kunnen ontfutselen wanneer ie jarig is, maar het werkt nog niet erg
Nou en?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
Hij is 21 volgens mij.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
Hij is exact een jaar ouder dan ik.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is 21 volgens mij.
Maar veel verder dan mij is ie ook weer niet dus wat het zegt...
KT is geen 21 heur.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is 21 volgens mij.
Maar veel verder dan mij is ie ook weer niet dus wat het zegt...
Ohquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is exact een jaar ouder dan ik.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:42 schreef l3east het volgende:
[..]
yupen nu welterusten, ik zal aan je denken
![]()
!
Alleen aan joy?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:42 schreef l3east het volgende:
[..]
yupen nu welterusten, ik zal aan je denken
![]()
!
Dan is hij snel ouder geworden sinds de laatste keer dat ik hem zag.quote:
Dat is correct.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is hij snel ouder geworden sinds de laatste keer dat ik hem zag.
Gaat snel als je die nummers op je paspoort veranderd he.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is hij snel ouder geworden sinds de laatste keer dat ik hem zag.
You'll get by with a little help from your friends.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
God, ik hou van jullie![]()
![]()
Toppers vanavond, echt
Ga dat voor je lol luisteren.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:59 schreef kutkloon7 het volgende:
Wejo, ik was net gewoon wiskunde aan het doen omdat ik me verveelde. Het is erg met me gesteld.
M'n stalkskills falen.quote:
Ik masturbeer niet meer.quote:
Ik heb al muziek opquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ga dat voor je lol luisteren.
Tussen kt en ik.quote:
Ja, daar kom ik wel overheenquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:10 schreef kingtoppie het volgende:
Wat ben je allemaal van plan dan silk?
Ik hoorde iets over seks in een hooibergquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:10 schreef kingtoppie het volgende:
Wat ben je allemaal van plan dan silk?
Als het zo makkelijk was, had ik ook moeten komenquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over seks in een hooiberg
Kom eerst maar langs.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over seks in een hooiberg
De 18de toch?quote:
Je kunt ook beiden doen. Eerst stappen, daarna naar je hooiberg.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee dan gaan we naar leiden met kaneel en mur, of wou je....
Ja, maar dan moeten ze eerst jou en mur zien te lozen, want jullie willen natuurlijk er ook bij zijn. En ik ook trouwens, want ik ga jullie stalken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt ook beiden doen. Eerst stappen, daarna naar je hooiberg.
Ik weet ook nog wel een plekje bij Molen de put waar je kan als je wilt.
Wie was de eerste?quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:15 schreef twi het volgende:
Wees nou niet de tweede in een week die zo'n kans niet met beide handen aangrijpt, KT!
Wie was de eerste?quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:15 schreef twi het volgende:
Wees nou niet de tweede in een week die zo'n kans niet met beide handen aangrijpt, KT!
Mwah, ik hoef niet zo nodig KT naakt te zien. Hij is best knap hoor, maar niet mijn type.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:15 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten ze eerst jou en mur zien te lozen, want jullie willen natuurlijk er ook bij zijn. En ik ook trouwens, want ik ga jullie stalken.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:15 schreef twi het volgende:
Eigenlijk doet ie meer dan ik van em zou mogen verwachten, terwijl ie nooit vastloopt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:20 schreef SiIk het volgende:
M'n laptop kan het allemaal niet zo goed meer aan. Jammer wel...
Jij het mijne ook.quote:
Alleen is het wachten tot de één de ander belt. Komt me bekend voor.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen jullie telefoonseks hebben.
Geil.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen jullie telefoonseks hebben.
Waar van mijn beste?quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:24 schreef twi het volgende:
[..]
Alleen is het wachten tot de één de ander belt. Komt me bekend voor.
Dat zeg je al zeker 2 uur.quote:
Hij smste mij.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:24 schreef twi het volgende:
[..]
Alleen is het wachten tot de één de ander belt. Komt me bekend voor.
Nee hoor.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar van mijn beste?
[..]
Dat zeg je al zeker 2 uur.
Oh, Ironyquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:25 schreef SiIk het volgende:
Hij smste mij.
Ik smste niet terug.
Zo ben ik
Slaap lekker dan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hij smste mij.
Ik smste niet terug.
Zo ben ik
[..]
Nee hoor.
Truste![]()
Mij ook niet, zullen we elkaar gaan SMS'en? Doe ik wel alsof ik Bartelientje heet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:27 schreef Faxie het volgende:
Ik stuur altijd iets terug... alleen mensen sms'en mij niet vaak.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:27 schreef Faxie het volgende:
Ik stuur altijd iets terug... alleen mensen sms'en mij niet vaak.
Hoe zal ik mezelf dan noemen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:27 schreef twi het volgende:
[..]
Mij ook niet, zullen we elkaar gaan SMS'en? Doe ik wel alsof ik Bartelientje heet.
Ik ben niet lesbisch hè?quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe zal ik mezelf dan noemen?
Ronalda?
Geil man, lesbo sexting.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe zal ik mezelf dan noemen?
Ronalda?
Oke dus ik ben het mannetje en jij het vrouwtjequote:
We kunnen niet alles hebben he.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oke dus ik ben het mannetje en jij het vrouwtje![]()
'k Heb liever een leuk sms'je van een echte vrouw
Lol. ik scrollde naar boven en ik las dit eerst. Ik dacht even dat deze post van Silk wasquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, ik hoef niet zo nodig KT naakt te zien. Hij is best knap hoor, maar niet mijn type.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:49 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Lol. ik scrollde naar boven en ik las dit eerst. Ik dacht even dat deze post van Silk was
Ik heb mijn fotoboek maar eens aangepast...quote:Op donderdag 26 januari 2012 03:05 schreef twi het volgende:
En hoe stom, want ik heb House nog gedownload!
Mooie bril. Alleen ben je wat jong voor me. En te man.quote:Op donderdag 26 januari 2012 03:06 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik heb mijn fotoboek maar eens aangepast...
Scheelt maar 5 jaarquote:Op donderdag 26 januari 2012 03:08 schreef twi het volgende:
[..]
Mooie bril. Alleen ben je wat jong voor me. En te man.
quote:
Serieus?quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:24 schreef Mystikvm het volgende:
Ik werk dus bij een verzekeraar. Stuurt een klant een mail met de vraag of we hem 10 dagen premie voor 2012 terug willen storten omdat de wereld op 21 december vergaat
Wat een held.quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:24 schreef Mystikvm het volgende:
Ik werk dus bij een verzekeraar. Stuurt een klant een mail met de vraag of we hem 10 dagen premie voor 2012 terug willen storten omdat de wereld op 21 december vergaat
Ditquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:24 schreef Mystikvm het volgende:
And I hope that you diequote:Op donderdag 26 januari 2012 11:19 schreef stefanhaan het volgende:
CUT MY LIFE INTOO PIEECEEES
THIIS IS MY LAAST RESOORT
SUFFOCATION NO BREATHING. DONT GIVE A FUCK..quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:19 schreef stefanhaan het volgende:
CUT MY LIFE INTOO PIEECEEES
THIIS IS MY LAAST RESOORT
Ik droomde dat ik kon zweven.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:19 schreef Lokasenna het volgende:
Hai. Ik had het idee dat de droom die ik net had iets belangrijks was maar ik werd wakker gemaakt.
Ik droomde een droom die ik al eens eerder had gehad, en wel vaker dan een keer, met met personen die gereincarneerd waren uit de vorige droom en dat zij iets anders moesten doen dan hun voorouders om een cyclus te doorbreken maar ik ben er nu dus niet achter gekomen wat ze anders hadden moeten doen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik kon zweven.Bijna vliegen.
Laat dat paard ook lekker slapen danquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:27 schreef SiIk het volgende:
Ik droomde dat ik ging paardrijden.
M'n paard had een ochtendhumeur
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:44 schreef Lokasenna het volgende:
Zo, na mijn ochtend-porn-ritueel maar eens wat te eten gaan zoeken
Ik hoorde gisteren dat als je masturbeert er een kitten vermoord wordtquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:44 schreef Lokasenna het volgende:
Zo, na mijn ochtend-porn-ritueel maar eens wat te eten gaan zoeken
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren dat als je masturbeert er een kitten vermoord wordt
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:42 schreef o.us het volgende:
Die functie bestaat echt![]()
![]()
http://www.cvenvacatureba(...)___kinderopvang.html
quote:Periode : 04 februari 2008
Bedrijf : Bedrijf in Wassenaar
Functie : Horeca werk (in de keuken gewerkt, borden wassen en
mensen serveren.)
Classicquote:
Dat meen je nietquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Classic![]()
Ik zag hier in de stad een tijd terug trouwens een vacature hangen bij Manpower.
GEZOCHT: Visverkoopster
TAKEN: Je verkoopt vis
Loop binnen voor meer informatie!
Ik heb inderdaad vaak dezelfde (soort) dromen. Maar ik zou er niet iets achter gaan zoeken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik droomde een droom die ik al eens eerder had gehad, en wel vaker dan een keer, met met personen die gereincarneerd waren uit de vorige droom en dat zij iets anders moesten doen dan hun voorouders om een cyclus te doorbreken maar ik ben er nu dus niet achter gekomen wat ze anders hadden moeten doen.
Ik denk altijd dat dat soort dromen uitbeelden wat er moet gebeuren in mijn leven om niet telkens dezelfde fouten te begaan ofzo.
quote:
Dat zou ik niet aan kunnenquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik dacht al een paar keer dat Fok! stuk was
QFTquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:27 schreef Joysa het volgende:
Dit is mijn 21000e post
Ik draag 'm op aan al mijn liefjes hier
En in het speciaal aan Mur
Stoer!quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:51 schreef Myraela het volgende:
Tijdschrift bij de drukkerij.Morgen klaar.
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:42 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Niet haten, die zijn lekker nauwToen was er een tijd van trollen en kloten, wat zeg maar zo'n 20 posts geduurd heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier nog een post uit die geweldige collectie:Maar, op een dag moest het toch gebeuren, onze kleine Newb werd een beetje volwassener en maakte zelfs zijn eerste serieuze postquote:quote:
Op donderdag 28 april 2011 15:41 schreef KirovAir het volgende:
TS is gefrustreerd omdat zijn rechterbal nog niet is ingedaald en dat levert evenwichtsproblemen op.
Dit dus.
Toen werd ik zwaar depressief, ofja, het ging zo zwaar downhill dat ik had besloten er een eigen topic over aan te maken.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:46 schreef Newbie114 het volgende:
Praat met iemand die je vertrouwt (echt vertrouwt) en mocht je dit echt aan niemand die je kent willen vertellen, ga naar de psycholoog, die mag het niet verder vertellen (beroepsgeheim) en kan je dus heel goed helpen. Ook zal hij je niet veroordelen, of wat dan ook, omdat hij professioneel moet blijven. Ik hoop dat ik wat goeie tips heb gegeven, dit is namelijk alles wat ik kan bedenken...In dit topic werd er veel advies gegeven aan mij, en ben die mensen nogsteeds dankbaar om hun warme woorden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:34 schreef Newbie114 het volgende:
TS heeft een groot probleem.
Het verhaal begint ermee dat TS vroeger vaak gepest werd, en ook nu nog geregeld rotopmerkingen krijgt. Nu voel ik me echter alsof ik een grote sociale achterstand heb, ik kan niet goed gesprekken voeren. Ook ben ik ontzettend paranoïde omdat ik de mensen van wie ik dacht dat ze mijn vrienden waren niet bleek te kunnen vertrouwen. Ik ben pas 15, en ik had dit in pub kunnen posten, ware het niet dat er daar vaak geen fatsoenlijke
reacties worden gegeven.
Mijn probleem is dus als volgt: ik voel mij niet verbonden met enig ander persoon en beeld me algauw dingen in. Ik zeg bijvoorbeeld hallo op msn tegen mensen, sommigen gaan dan na 10 min niets gezegd te hebben offline. Ik denk dan meteen oh alweer een die mij niet mag, en dit gebeurt nogal vaak, waardoor ik me vaak depressief voel. Verder ben ik hopeloos met meisjes, vind ik iemand leuk, vind die mij niet leuk (toch 1 x gezoend met iemand maar die vind ik niet echt leuk ofzo). Als ik dan 's avonds in bed lig, denk ik terug aan de dag en de mensen die mij rotopmerkingen geven en anderen, 1 iemand die ik echt leuk vind (ik ben trouwens hetero) negeert mij compleet, die mij gewoon negeren. Ik wordt dan heel erg down en denk er soms zelfs over om mezelf iets aan te doen, of anderen, wat ik geen van beiden wil. Waar ik vaker over denk is stoned/dronken worden, om dit alles even te vergeten, zodat ik me niet zo down voel. Ik ben al eens bij de psycholoog geweest, voor mijn punten, maar heb hem niets over dit alles vertelt, waar ik nu best spijt van heb. De enige waarvan ik voel dat die er altijd voor me is is een vriendin die ik op internet heb leren kennen (wil ik niets mee ofzo) en die van dit alles het meeste weet. Teruggaan naar de psycholoog is geen optie, mijn moeder werkt op de huisartsenpraktijk en kan dus niet naar mijn huisarts voor een doorverwijzing zonder dat mijn moeder dat weet. Mijn moeder geeft niet zo veel om mij, ze gamed een hoop, waardoor ik niet het idee heb dat ze ook maar iets met mij te maken wil hebben, zolang ik maar niet iets doe wat niet binnen haar plan past.
Kan iemand mij helpen/steunen of tips geven om mijn sociale leven te verbeteren (ik heb wel vrienden, maar die laat ik niet dichtbij komen, ik vertel ze zo min mogelijk over mij, want ik denk dat ze als ik dit tegen hen zou zeggen ze me ook raar vinden)?
Toen, mijn verjaardag. Het gevecht om nog over te gaan:Dat lukte uiteindelijk, maar dan ook echt op het nippertje.quote:Op donderdag 16 juni 2011 07:33 schreef Newbie114 het volgende:
Morgen![]()
Vandaag scheikunde pw, moet een 8 halen om over te gaan....
Niet heel lang daarna kwam ook mijn eerste post in het versieren topic, toen nog een on-topic topic met veel aardige posters.
De post in kwestie was niet veel soeps, nog groot:Natuurlijk ontbrak mijn probleem niet aan die eerste paar posts:quote:Al met al heb ik vrij veel meegemaakt in dit topic, en vrijwel niets is onbesproken gebleven, zelfs mijn pornosmaak, want after all:quote::
Op maandag 27 juni 2011 23:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoi. Wat is je verhaal?]
Lang gepest, trek me nu alles te veel aan (als mensen even niet met me praten denk ik dat ze me negeren et cetera), laatste tijd ook nog veel andere problemen en versieren wil gewoon niet lukken terwijl iedereen om mij heen het wel lukt...Ook heeft iedereen in dit topic waarschijnlijk al over mijn bloedende lul gelezen, als dat niet kan dan kan dat nu hier, al is dit top-secret information, die eigenlijk alleen in een pm stond:quote:Een beetje tentacle rape op zijn tijd,
Maakt van het leven een feit.(dit was een door mijzelf geschreven PM, verder geen andere mensen meegeschreven (omdat het tegen de policy is PM's openbaar te maken, even deze disclaimer dat ik het zelf wil)quote:Daar loopt ik dan, newbie, als echte eindbaas (ahem ) en had toen ook een vriendin, voor de verandering de eerste en ook de laatste (ja 2 x 1 week mee gehad ja maar dat terzijde) dit meisje had dus een groot libido. Ik als puberjongetje heb dat natuurlijk ook, dus je snapt het al. De ene keer dat ze naar me toe is geweest, gingen we naar een zwembad in de buurt. Het eerste idee was lekker samen in zo'n douchehokje maar dat was tegenover de normale douche's dus geen goed idee dacht ik zo. Dus we lopen door naar een van die omkleedhokjes (ik voel me best gespannen want weetjewel eerste vriendinnetje enzo (dit was trouwens de 2de keer dat ik het met haar had) en niet op zijn minst omdat het 'openbaar' was, wat natuurlijk niet haperde met mijn opgewondenheid (puberjongetje) nouja wijdus lekker bezig (ze wou alleen geen sex, dus heb haar gevingert en gebeft wat overigens keigeil is om een meisje te laten komen) dus begint ze mij lekker te rukken maar (hoewel mijn pik zwaar hard was) ik kwam niet voor +- 15 minuten ofzo (denk dat het door nerveusheid kwam maar niks gezegd want schaamte) dus op een gegeven moment kijk ik (nogsteeds keigeil) naar beneden en zie dat mijn pik aan het BLOEDEN is, en ik natuurlijk mezelf heulemaal de tering schrikken (als in wtf is dit nou weer) en zij ook natuurlijk... Nu vraag ik me af ligt dit aan haar (wat ik natuurlijk iedereen vertel, anders gezichtsverlies) omdat ze slecht kan rukken (als ik het zelf doe gaat het altijd heel snel) of aan mij wegens nerveusheid. Nou ik wou dit eigenlijk vooral delen maar als hulp helpt wel
Niet lang nadat dit avontuur was voorgevallen, ging het dus ook weer uit (de 'relatie') en dat was dus het verhaal van mijn ex.
Na nog een tijdje depressief te zijn ging ik dus op vakantie, waar ik er niet al te lang over deed om een mogelijke kans op hosselen te verknallen via sms nadat ik vrij veel bier op had, zoals ook hier weer beschreven:Uiteindelijk liep het precies af zoals ik verwacht had, alles ging fout.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:53 schreef Newbie114 het volgende:
Halli hallo uit het zonnige frankrijk![]()
Ik heb uiteindelijk niks met het rokersmeisje gedaan, reden 1 in het licht is ze niet echt knap reden 2 ze heeft samen met 2 andere meisjes om de beurt met een fransoos gezoend. En hij heeft hun niet eens versierd ofzo. Daar bovenop komt nog dat ik zat was en het waarschijnlijk verneukt heb met het meisje van het werk, dat ging ong zo: Ik vind je wel chill en mis je daarom wel een beetje. Ik ben een beetje aangeschoten maargoed
Sms inkomend: je hoeft niet te reageren op deze of vorige sms want zet mijn mobieltje uit.
Mijn reactie: dat doet me pijn shit ik ben te zat om te smsen fak ik verneuk alles als ik zat ben.
Dus denk ik dat ik het verneukt heb (weet dat pas zaterdag als ze me weer terug kan smsen, ze is op vakantie zonder mobieltje). Het is hier gelukkig wel heel gezellig, gelukkig.
Maar, op de laatste paar dagen voordat ik weer naar huis ging, gebeurde er iets wonderbaarlijks![]()
Ik zoende met een meisje, voor de tweede keer in mijn leven, geheel door mijn eigen hosseltechnieken, het verhaal en de precieze technieken:Hierna begon ik dus weer fris, blij en vrolijk aan een nieuw schooljaar. Niet al te lange tijd later had ik enkele mensen boos gemaakt door een joint te roken terwijl er vrienden bij waren (die wel ergens anders heen waren ondertussen, maar dat maakte ze niets uit).quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:07 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nou oke dan omdat je zo aandringt (je hebt gelijk ik wil het graag vertellen, ben er ook best wel blij mee dat het mij gelukt is
) misschien dat iemand er iets aan heeft, maar waarschijnlijk niet aangezien het hier om tieners gaat ipv volwassenen. Ik geef gelijk wel een samenvatting van hoe het hier is. Ik zit op mn ipod dus zal zoveel mogelijk alinea's proberen, maar als het niet leesbaar is lag het daar aan.
Newbie is op vakantie in Frankrijk, zoals velen van jullie waarschijnlijk al weten. Het is hier heel gezellig eerste sigaret ooit gerookt maar dat is niet het punt. Iedereen hier is aardig tegen mij en ik hoor zelfs soms als ik ga plassen dat ze vragen 'wat gaat newbie nou doen' en 'waar is newbie'. Dit boost mijn zelfvertrouwen omdat ik nog nooit iemand dat over mij heeft gezegd. Ik wordt actief betrokken in conversaties enzovoorts.
Nu was het dus zo dat we op de 2 eigenlijk laatste avonden gezelschap kregen van 4 mensen die ook nog maar 2 avonden bleven. Op hun laatste avond (mijn ouders besloten nog 2 dagen langer te blijven dan gepland vandaar dat ik nu ook niet in de auto zit) was er dus een meisje dat mij wel opviel. Nou dus ernaast zitten, ze was muziek aan het luisteren, ik had het nog nooit gehoord en vond het extreem vet. Dus ik zo wat van mijn muziek (heavy metal) laten horen aan het meisje, dat vond ze niets maar ik had ook wel muziek die we beiden leuk vinden (ik heb een nogal brede muzieksmaak). Voordeel daarvan was dat mijn ipod speaker helemaal niet hard gaat en we dus al naar elkaar toegebogen moesten luisteren, wat ik eerst een beetje ongemakkelijk vond maar algauw wende.
Op een gegeven moment moest ze naar de wc, ik mee (anders moest ze alleen door het donker) daarna even apart van de groep over dingen gepraat en weer teruggelopen.
Nu is het 'traditie' om tegen het einde van de avond (iedereen moet 000 al terug zijn) even bij het internetgebouwtje te gaan zitten en even op internet te gaan (vaak porno, maar ik zat naast haar dus geen porno, anders is het een beetje raar), dus na eventjes op hyves (ff haar uitnodigen weetjewel) lekker peukie roken en toen gingen we maar kud filmpjes kijken (de rest zat porno te kijken of met fransozen te kletsen). Dus hard gelachen, toen leunde ze naar voren en bleef zo zitten dus ik arm om haar heen.
Even daarna liepen we terug een eindje achter de anderen ik weer arm om haar heen zij ook arm om mij heen en toen begon ze te vertellen over haar terugreis ofzo en midden in haar zin begonnen we te zoenen. Jippie![]()
Ik denk dat ik haar al had kunnen zoenen toen we terugliepen maar dat is achteraf. Ik was de hele avond grappig en sarcastisch en gaf haar schouderklopjes als ze iets goed deed etc, niet echt veel complimentjes gegeven (wel op muzieksmaak want die was gewoon echt vet) en ook samen peukie zitten roken.
Toen sochtends gingen mijn nichtjes dus toen werd ik toch wakker ik haar nog even zoeken nog een keertje zoenen en nu haar hopelijk nog eens tegen komen maar daar heb ik een hard hoofd in, het gebeurt toch niet waarschijnlijk. Ik heb geen nummer en geen msn (misschien later toch maar doen via hyves (msn dan)).
Toch een tipje voor de mensen die niet goed vrienden kunnen maken ga als je uit gaat een keer buiten staan en praat met de rokers, doe ik ook altijd (ook toen ik niet rookte, nu rook ik af en toe en voor de pauze op het werk (per uur 5 mn rookpauze, en anders geen pauze).
Dus, hoop dat iemand hier ervaringen uit kan opdoen.
Toen, op een niet al te mooie winterdag was daar Loka, die toen nog onder een andere account postte, genaamd Edarrawen, met een leuke eerste post:Waar ik vrijwel direct op reageerde:quote:Op woensdag 14 september 2011 21:56 schreef Edarrawen het volgende:
Hallo, ik heb me net geregistreerd en stel me hier ook maar eens voor... Ik ben achttien jaar en heb nog nooit een relatie gehad. Op zich heb ik er geen problemen mee om jongens aan te spreken, helemaal niet zelfs, er komt alleen verder nooit iets van! Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik een jongen moet laten merken dat ik hem leuk vind, ben ook een beetje een afstandelijk persoon, niet zo aanrakerig enzo... Hebben jullie misschien tips om hiermee om te gaan?Dat zou wel eens de beste post zijn die ik ooit heb kunnen maken, ik heb nu een relatie met Loka, zoals iedereen hier wel weet, die nogsteeds aan is na wat hobbeltjes (die ik niet ga posten omdat ik mezelf daarvoor schaam).quote:Op woensdag 14 september 2011 22:04 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Jij bent een meisje? Hallo![]()
Ik zou denk ik zeggen, gewoon gezellig praten maar probeer een beetje aan te raken enzo ('per ongeluk') en ga dicht tegen ze aan staan enzo, dan snappen ze het wel (ik zou het iig snappen)
Al met al is het een leuk 'iets-meer-dan-een-half-jaar' posten geweest in deze reeks, en ik zal ook nu met de vernieuwde snellere chat (tinychat) en de nieuwe posters als faxie en murdera blijven posten, ben voorlopig nog niet van plan om ermee te stoppen.
Vervolgens wil ik iedereen bedanken die mij geholpen heeft toen ik het moeilijk had, die mensen weten van zichzelf wel wie dat het zijn, dat heeft geen verdere uitleg nodig.
Ook wil ik alle posters hier bedanken voor een ongelooflijk gezellig half jaar, en jou, als je deze hele post door hebt durven te lezen.
Dat is dan ook het enige wat niet op te zoeken valt voor de geïnteresseerdenquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:10 schreef Myraela het volgende:
Ik heb alleen het piemel verhaal gelezen. Maar kudo's.
Graag gedaanquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:24 schreef stefanhaan het volgende:
Wow. Zojuist weer 2 minuten van mijn leven verneukt
Het was inderdaad niet zo epic als ik hoopte, maar zo slecht was het toch ook weer niet?quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:24 schreef stefanhaan het volgende:
Wow. Zojuist weer 2 minuten van mijn leven verneukt
Sorry ik ben niet zo goed in epische verhaallijnenquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Het was inderdaad niet zo epic als ik hoopte, maar zo slecht was het toch ook weer niet?
Wel als je nuttig & productief bezig bent.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Het was inderdaad niet zo epic als ik hoopte, maar zo slecht was het toch ook weer niet?
Echte bazen posten op fok ipv schoolwerk te doenquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:06 schreef Newbie114 het volgende:
Oke dat was dus een nogal wat langere post dan dat ik het eigenlijk in gedachten had. Maargoed, heb er vandaag meer tijd aan besteed dan aan mijn schoolwerk, god wat ben ik triest.
Echte bazen hoeven geen schoolwerk meer te doen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Echte bazen posten op fok ipv schoolwerk te doen. Mooie post wel
Alles voor geld toch?quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:27 schreef LostInSpace het volgende:
Ik kan wel een heel epic verhaal over mezelf gaan schrijven hier, maar dat ga ik niet doen
Toen ik het vroeger een keer op een ander forum schreef, werd ik meteen door iemand benaderd die mijn verhaal in een tijdschrift wou publiceren
Daar stond mijn hoofd helemaal niet naar.. ze mocht het van mij gewoon gebruiken, zolang alle namen maar veranderd waren.quote:
Pff... Slechte zakenman jij.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:28 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Daar stond mijn hoofd helemaal niet naar.. ze mocht het van mij gewoon gebruiken, zolang alle namen maar veranderd waren.
Haha, valt wel mee. Sommige dingen wil je gewoon geen geld mee verdienen.quote:
Ik kreeg even koude rillingen toen ik dat las. Brrrquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar Newb,bloedende leuter? Wat de hel?
Terecht. Sommige dingen horen niet te bloeden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:37 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik kreeg even koude rillingen toen ik dat las. Brrr
Ik was van de week ongesteld uit m'n neusquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht. Sommige dingen horen niet te bloeden.
Hier ook maandelijks tafereel. Ik schijn vaak zelfde tijd van de maand bloedneus te hebben als mensen met wie ik veel omga. Krijg ook vaak een beetje buikpijn en loop iedereen af te zeiken. Maar dat is vrij normaal hoor en na drie dagen is het wel een keer weer over.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik was van de week ongesteld uit m'n neus
quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hier ook maandelijks tafereel. Ik schijn vaak zelfde tijd van de maand bloedneus te hebben als mensen met wie ik veel omga. Krijg ook vaak een beetje buikpijn en loop iedereen af te zeiken. Maar dat is vrij normaal hoor en na drie dagen is het wel een keer weer over.
Geen buikpijn, wel klontjes en korstjes, en als je denkt dat het voorbij is komen er altijd nog een paar druppels naquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hier ook maandelijks tafereel. Ik schijn vaak zelfde tijd van de maand bloedneus te hebben als mensen met wie ik veel omga. Krijg ook vaak een beetje buikpijn en loop iedereen af te zeiken. Maar dat is vrij normaal hoor en na drie dagen is het wel een keer weer over.
hihi kaneel is dik er wordt daar onzeker overquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb trek ik patat/friet/gefrituurde aardappelreepjes met pinda/saté saus. Maar ik mag het niet van mezelf, want chubby.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb trek ik patat/friet/gefrituurde aardappelreepjes met pinda/saté saus. Maar ik mag het niet van mezelf, want chubby.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
hihi kaneel is dik er wordt daar onzeker over
Kusje
Loka zegt ook saté.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:27 schreef LostInSpace het volgende:
Ik kan wel een heel epic verhaal over mezelf gaan schrijven hier, maar dat ga ik niet doen
Toen ik het vroeger een keer op een ander forum schreef, werd ik meteen door iemand benaderd die mijn verhaal in een tijdschrift wou publiceren
quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn FOK! verhaal:
Jaren geleden was ik een tarrel met een vriendin die wat kwam trollen in ONZ. Nu ben ik een tarrel die niks beters te doen heeft.
Tada.
Nee, als je dat hier doet word je gebeld door de assistent van Timur van 3FMquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:09 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Lijkt mij nou juist een reden om het wel te posten.
Zorgen dat haar dunne harige been minder dun en harig wordt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:17 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens he?
Waar is sinos eigenlijk?
Dus ze zit al een paar dagen dat oerwoud te kappen met een scheermes of watquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zorgen dat haar dunne harige been minder dun en harig wordt.
Sommige mensen hebben ook een leven buiten FOK!quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus ze zit al een paar dagen dat oerwoud te kappen met een scheermes of wat
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook een leven buiten FOK!
Wat wil je zeggen dat er buiten Fok! ook nog andere dingen zijnquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook een leven buiten FOK!
Dat is alleen voor personen die tegen zonlicht kunnen. Don't worry about itquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen dat er buiten Fok! ook nog andere dingen zijn
Nadeel dat je dan straks een huis vol met die kutdingen hebt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Het eerste wat ik zie is ongesteld uit neus???
Ik denk dat ik onbeperkt zwanger ga worden. Probleem opgelost. En je schijnt te tgaan stralen
En dat maakt je nog aantrekkelijker dan je nu al bentquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik denk dat ik onbeperkt zwanger ga worden. Probleem opgelost. En je schijnt te tgaan stralen
Gewoon opeten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nadeel dat je dan straks een huis vol met die kutdingen hebt.
Of verkopenquote:
Zwangere vrouwenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben niet de enige dus die zwangere vrouwen mooi vind.quote:
Been uit het gips einde fokcarrierequote:Op donderdag 26 januari 2012 19:17 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens he?
Waar is sinos eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bwehehehequote:Op donderdag 26 januari 2012 20:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Been uit het gips einde fokcarriere
Zullen vast mooie kindjes wordenquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik hoop het nog eens mee te maken
In de vage hoop dat hij op mannen zal vallen en mijn indische genen mee krijgt?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:32 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Zullen vast mooie kindjes worden![]()
Kun er misschien dan ook gelijk eentje voor mij maken?
Wil je dan ook zelf de vader zijn?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:32 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Zullen vast mooie kindjes worden![]()
Kun er misschien dan ook gelijk eentje voor mij maken?
Volgens mij bedoelde hij wat andersquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wil je dan ook zelf de vader zijn?
Nee...quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
In de vage hoop dat hij op mannen zal vallen en mijn indische genen mee krijgt?
Waarom niet?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wil je dan ook zelf de vader zijn?
Ik maak mooie babys denk ik.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ooooow sorry
In dat geval houd ik je in gedachten voor t geval mijn vent geen kids wil
Serieus? Zwangerschap lijkt me een hel. Ik zit nu de hele dag op mijn werk met iemand die zwanger is en voor haar is het niet bepaald leukquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik hoop het nog eens mee te maken
Nee ik zeg het voor de grapquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Serieus? Zwangerschap lijkt me een hel. Ik zit nu de hele dag op mijn werk met iemand die zwanger is en voor haar is het niet bepaald leuk
Dat mag ik wil best het spul in een boterhamzakje aanleveren hoor om kindjes te verwekken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ooooow sorry
In dat geval houd ik je in gedachten voor t geval mijn vent geen kids wil
Nu elke keer dat je in het topic komt gaat het in mijn hoofd zo van:quote:
Nouja, kinderen hebben lijkt me nog niet zo erg, maar al dat gedoe met pijn en ziek zijn wat je ervoor over moet hebben.quote:
Haha,quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu elke keer dat je in het topic komt gaat het in mijn hoofd zo van:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |