Dat gehucht waar KT woont staat vol ermee.quote:
Gewoon lekker saampjes ontdekken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Echt hoor! Ik vind messen nog steeds wel eng, maar die richting op met zwepen, I like
Dat was niet eens zo.. Et waren 2 seksueel opwindende sms'jes.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:23 schreef kutkloon7 het volgende:
Whehe, nu vertelt een gast dat hij de garage van zijn buurman open heeft gechainsawed en zijn auto heeft verneukt omdat zijn vrouw vreemdging met hem.
Wat een baas
Hij had beter dat wijf iets kunnen aan doen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:23 schreef kutkloon7 het volgende:
Whehe, nu vertelt een gast dat hij de garage van zijn buurman open heeft gechainsawed en zijn auto heeft verneukt omdat zijn vrouw vreemdging met hem.
Wat een baas
Hmm, ik weet niet of ik dat wel wat vind hoorquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
DM maar.
Ik wil ook een zweep...
True, maar dat was wel een indicatie dat ze vreemdging.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat was niet eens zo.. Et waren 2 seksueel opwindende sms'jes.
Alleen als ze op plekken komen waar ze niet horen.quote:
Voor mij hoeven alleen de mildere vormen eigenlijkquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:25 schreef arachide. het volgende:
Zijn er hier trouwens nog mensen die van bdsm (laten we het zo maar even noemen?) walgen?
Ik heb jou niet meer teruggesmst hè?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat was niet eens zo.. Et waren 2 seksueel opwindende sms'jes.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen als ze op plekken komen waar ze niet horen.
Dit.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet of ik dat wel wat vind hoor
Aan de andere kant moet ik misschien eerst dingen proberen voordat ik oordeel
Zeker, ik moet alleen echt vrienden gaan zoeken die tegen die verhalen kunnen. Ik moet wat kwijt en het kan nietquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat gehucht waar KT woont staat vol ermee.
[..]
Gewoon lekker saampjes ontdekken.
Serieus? Dat heb ik totaal niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:25 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik wordt altijd bang in de keuken...
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:25 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik wordt altijd bang in de keuken...
Subtiel much?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit.![]()
Lekker proberen met een persoon met ervaring.
Heeft KT dat?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit.![]()
Heh, subtiel.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit.![]()
Hoe heet milde bdsm?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor mij hoeven alleen de mildere vormen eigenlijk
Tell me, i can't guarantee i won't get a boner.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zeker, ik moet alleen echt vrienden gaan zoeken die tegen die verhalen kunnen. Ik moet wat kwijt en het kan niet
Hoe was je date eigenlijk?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb jou niet meer teruggesmst hè?
Ik ben echt erger met smsen dan de gemiddelde jongen
Wehehequote:Op woensdag 25 januari 2012 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Tell me, i can't guarantee i won't get a boner.
ik heb gewoon een inbox schat.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zeker, ik moet alleen echt vrienden gaan zoeken die tegen die verhalen kunnen. Ik moet wat kwijt en het kan niet
Je hebt met een zweep in gemept op een hooiberg?quote:
quote:
Sja, mijn vrienden hoefden het ook nooit te weten. Dus ik hield mijn mond. Vertelde wel eens wat tegen iemand van FOK. Maar had niet echt de behoefte om er veel over te praten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben Heloef niet.quote:
Ik doelde op Joysa.quote:
Ga me nou niet cockblocken!quote:
Jamaar dan ga je later weer zeggen dat je te veel weetquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Tell me, i can't guarantee i won't get a boner.
Whut?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, mijn vrienden hoefden het ook nooit te weten. Dus ik hield mijn mond. Vertelde wel eens wat tegen iemand van FOK. Maar had niet echt de behoefte om er veel over te praten.
[..]
Ik ben Heloef niet.
[..]
Ik doelde op Joysa.
[..]
Ga me nou niet cockblocken!
Vast wel, toen ik klein was met een zelfgemaakte ofzoquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt met een zweep in gemept op een hooiberg?
En mijn drang naar seks zou enkel groeien.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jamaar dan ga je later weer zeggen dat je te veel weet
Ik zie Loefje al furieus fappen terwijl hij je aan het msn'en is.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jamaar dan ga je later weer zeggen dat je te veel weet
Jij hebt een zweep. Ik niet.quote:
Klopt, maar dat heeft dus geen aparte naam?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat er gradaties in zijn.
Ohwwwquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie Loefje al furieus fappen terwijl hij je aan het msn'en is.
[..]
Jij hebt een zweep. Ik niet.
Let's talk about sex baby.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, gaan we samen over seks praten?
Niet dat ik weet. Ik heb er ook geen ervaring mee, komt later nog wel.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Klopt, maar dat heeft dus geen aparte naam?
Stiekem had ik gehoopt dat je er toch mee akkoord gingquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
En mijn drang naar seks zou enkel groeien.
Geen goed plan inderdaad.
Je kunt wel doelen stellenquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ik heb er ook geen ervaring mee, komt later nog wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |