SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
* heloef steekt de hand opquote:Op zondag 31 juli 2011 23:25 schreef NaRRaToR het volgende:
ik ben toch niet de enige die gisterenavond / nacht wat heeft gedaan he? niemand anders op stap geweest ?
Ja, ik had een date.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:25 schreef NaRRaToR het volgende:
ik ben toch niet de enige die gisterenavond / nacht wat heeft gedaan he? niemand anders op stap geweest ?
en iets geworden?quote:
nog vrouwen aangesproken heloef. Heb je op lopen scheppen over je pushups avontuur (oh btw spierpijn?)quote:
Hmm, minimaal 30?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:37 schreef Supersoep het volgende:
Hoeveel push-ups moet je kunnen voordat een vrouw het aantrekkelijk vindt? Zeg het maar.
wat nathan zegt. maare nee Heloef ging gezond leven en sporten en heeft een poging gedaan tot 20 push-upsquote:Op zondag 31 juli 2011 23:37 schreef Supersoep het volgende:
Hoeveel push-ups moet je kunnen voordat een vrouw het aantrekkelijk vindt? Zeg het maar.
Nee ik zag een leuke meisje maar daar sloegen 4 mannen om de haverklap een hand omheen dus heb ik maar laten gaan. Verder sloeg er nog een meisje zomaar uit het niets een arm om mij heen. Maar voor de rest ben ik er ook niet echt mee bezig geweest.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
en iets geworden?
[..]
nog vrouwen aangesproken heloef. Heb je op lopen scheppen over je pushups avontuur (oh btw spierpijn?)
toen ik fit-test moest doen bij de sportschool werd 20 als gemiddelde aangenomen (in 1 minuut tijd).quote:Op zondag 31 juli 2011 23:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
50 ook?
Ik heb geen idee wat gemiddeld is qua push-ups.
50 lukt ook wel. Gemiddeld is 10-20. Je lichaam moet er aan gewend zijn. Het is niet zozeer pure kracht wat achter die push-ups zit. Het is meer spiergeheugen enzo. Denk ik.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
50 ook?
Ik heb geen idee wat gemiddeld is qua push-ups.
precies. 50 is goed te doen. kwestie van gewoon vaak doen. er zijn ook van die 100-pushup programma's waar je mee kunt trainen.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
50 lukt ook wel. Gemiddeld is 10-20. Je lichaam moet er aan gewend zijn. Het is niet zozeer pure kracht wat achter die push-ups zit. Het is meer spiergeheugen enzo. Denk ik.
Ah okay, maar gespierde armen en rug zijn wel een pre.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
50 lukt ook wel. Gemiddeld is 10-20. Je lichaam moet er aan gewend zijn. Het is niet zozeer pure kracht wat achter die push-ups zit. Het is meer spiergeheugen enzo. Denk ik.
en je bent niet in gegaan op dat meisje wat der hand om je heen sloeg? Is natuurlijk een open uitnodiging.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik zag een leuke meisje maar daar sloegen 4 mannen om de haverklap een hand omheen dus heb ik maar laten gaan. Verder sloeg er nog een meisje zomaar uit het niets een arm om mij heen. Maar voor de rest ben ik er ook niet echt mee bezig geweest.
Ik heb dat push-ups 3x geprobeerd maar ik zak de hele tijd door mijn rug door mijn buik.![]()
Dus ik ben maar op mijn rug gaan liggen en andere oefeningen gaan doen.
gespierde borst hoeft dus niet voor jou? alleen armen / rug?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah okay, maar gespierde armen en rug zijn wel een pre.
Dat is ook leuk hoor, maar gespierde armen vind ik het mooist en vlak daarna de rug.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:42 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
gespierde borst hoeft dus niet voor jou? alleen armen / rug?
Ze was Turks (haar voorkomen in ieder geval) en er hingen allerlei van de Achmed's en Youssef omheen dus ik dacht laat maar vond haar ook niet echt aantrekkelijk.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:42 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
en je hebt bent niet in gegaan op dat meisje wat der hand om je heen sloeg? Is natuurlijk een open uitnodiging.
begrijpelijk. Ik val zelf ook niet op buitenlandse vrouwen (uitzondering voor aziaten half bloedquote:Op zondag 31 juli 2011 23:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze was Turks (haar voorkomen in ieder geval) en er hingen allerlei van de Achmed's en Youssef omheen dus ik dacht laat maar vond haar ook niet echt aantrekkelijk.
Dat niet eens hoor was meer de entourage waar mee ze was die hem deed.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:45 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
begrijpelijk. Ik val zelf ook niet op buitenlandse vrouwen (uitzondering voor aziaten half bloed)
ik ben een keer in een homokroeg geweest maar ik voelde me er niet echt op mijn gemak. Maar dat kan komen door de mensen die er waren. Van die aanrakerige types die niet wilden horen / begrijpen dat ik niet op mannen val.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat niet eens hoor was meer de entourage waar mee ze was die hem deed.
Heb wel een mooie Turkse meisjes gezien en deze vond ik niet zo aantrekkelijk. Daarnaast vermaakte me prima met de mensen waarmee ik was.
O ja wat ook_gek zegt over gaybars en homo's. Gelijk heeft ie gisteren voor het eerst met een homo uitgeweest heb me kostelijk vermaakt met die vent.
Ben een keer met een homovriend (echt flaming gay) naar de Roze Wolk in Utrecht geweest. Hele avond gratis gedronkenquote:Op zondag 31 juli 2011 23:47 schreef heloef het volgende:
O ja wat ook_gek zegt over gaybars en homo's. Gelijk heeft ie gisteren voor het eerst met een homo uitgeweest heb me kostelijk vermaakt met die vent.
Oh jij had stijlvolle types die nog wouden praten ook.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
degenen die kwamen en mij enigszins bevielen, kwamen telkens van voren
en dan wat "praten"
of zo
ja het moet niet gekker worden! waar is de goede oude tijd van gewoon benaderen en kapot schuren???quote:Op zondag 31 juli 2011 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh jij had stijlvolle types die nog wouden praten ook.
Tja. Als je als een muurbloem chagerijning staat te kijken valt er weinig te schuren. Oftewel; schudden met die billen.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
degenen die kwamen en mij enigszins bevielen, kwamen telkens van voren
en dan wat "praten"
of zo
achmeds, jamilio's en kevins kijk ik overheen hoorquote:Op zondag 31 juli 2011 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh jij had stijlvolle types die nog wouden praten ook.
Nee dan is het goed.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
achmeds, jamilio's en kevins kijk ik overheen hoor
Yes; meer ervaring dan Lant! Voelt toch heel eventjes weer goed!quote:Op zondag 31 juli 2011 23:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
volgens mij ben ik nog nooit geschuurd helaas
Lant heeft onlangs geneukt toch?quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:07 schreef Axel1988 het volgende:
Yes; meer ervaring dan Lant! Voelt toch heel eventjes weer goed!
Hier voelde ik me even goed.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Yes; meer ervaring dan Lant! Voelt toch heel eventjes weer goed!
En toen kelderde het weer.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:07 schreef Catbert het volgende:
Firefly, wat doe jij hier eigenlijk? Lijkt er niet op dat je mensen die hulp nodig hebben met versieren erg aan 't helpen bent.
[..]
Lant heeft onlangs geneukt toch?
Jep; maar kennelijk heeft ze de stap "schuren" overgeslagen; dus dat is dan een ervaring die ik rijker ben dan haar.quote:
Niet communicatief, maar wel oraal vaardig; dat is ook belangrijk en voor sommige nagenoeg hetzelfde.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:09 schreef Supersoep het volgende:
Ze heeft (of had) een neukertje, zo'n VMBO-Justin Bieber die communicatief niet zo vaardig is.
Meer specifiek, waar loopt het bij jou verkeerd dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:09 schreef nathan3020 het volgende:
Er staat inderdaad weinig nuttigs in voor mensen waar versieren niet zo makkelijk gaat.
Hoe verhoog ik mijn energie niveau? Is er echt een bepaalde graadmeter voor die hoogte of is het meer een gevoel?quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:39 schreef firefly3 het volgende:
Ook voor beginnelingen:
Vrouwen reageren het meest positief als je energie niveau net iets hoger is als de omgeving. Als je je vermaakt ben je automatisch al actiever en spraakzamer.
Meer spek eten, jong...quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:43 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Hoe verhoog ik mijn energie niveau? Is er echt een bepaalde graadmeter voor die hoogte of is het meer een gevoel?
Bedankt, kijk dit is een antwoord waar ik wat aan heb.quote:
ik krijg zelf veel energie van sporten. ik heb altijd meer energie als ik heb gesport (zeker na een harde dag werk). je kunt ook vitamine B slikken als je meer energie wilt. of dit werkt voor je geen ide. wat voor jou werkt en fijn is, is denk ik een goede stelregel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:43 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Hoe verhoog ik mijn energie niveau? Is er echt een bepaalde graadmeter voor die hoogte of is het meer een gevoel?
Spek en vitamine B.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:45 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik krijg zelf veel energie van sporten. ik heb altijd meer energie als ik heb gesport (zeker na een harde dag werk). je kunt ook vitamine B slikken als je meer energie wilt. of dit werkt voor je geen ide. wat voor jou werkt en fijn is, is denk ik een goede stelregel.
Het is tegelijk mentaal en fysiek. Wat ik soms doe om mezelf "wakker te schudden" is bijvoorbeeld op de muziek springen, een schreeuw of zoiets dergelijks. Een high five met onbekende mensen maakt je ook wakker. Je kunt ook mentaal jezelf oppompen door van de leuke dingen te genieten die je op dat moment ziet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:43 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
njah er zit wel een kern van waarheid in zijn laatste post. ik denk dat je meer succes hebt met versieren als je "meer energiek overkomt" aka lekker in je vel zit en dus gewoon een leuke avond hebt. of je moet op muurbloempjes vallen die geen woord uit kunnen brengen. ieder zijn ding.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:45 schreef Lynthy het volgende:
[..]
niet één vrouw die hem serieus neemt, waarom zou jij dat wel doen?
dat vind ik dan weer over de top en een erg hoog emille ratelband gehalte. maar als het voor jou werkt prima tochquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is tegelijk mentaal en fysiek. Wat ik soms doe om mezelf "wakker te schudden" is bijvoorbeeld op de muziek springen, een schreeuw of zoiets dergelijks. Een high five met onbekende mensen maakt je ook wakker. Je kunt ook mentaal jezelf oppompen door van de leuke dingen te genieten die je op dat moment ziet.
Dat klopt wel, iedereen moet voor zichzelf bekijken hoe diegene zichzelf "wakker kan schudden" om meer in het moment te leven inplaats van te dagdromen. Mijn manier van wakker worden werkt misschien weer niet of minder bij iemand anders. Dit heeft ook een beetje te maken met het op zoek gaan naar jezelf en het leren genieten van vanalles om je heen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:08 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
Maar het is misschien wel zijn manier van versieren.
Persoonlijk weet ik niet, maar als mijn plicht roept, dan moet het he!quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:11 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
kom jij mij persoonlijk adviseren dan?
je moet niet de symptonen bestrijden maar de oorzaak. maar goed, jullie vinden het allang best geloof ik omdat je liever die trol het hoofd boven water houdt...quote:
Gewoon niet op ingaan Lynthy, klaar met dat gezeur.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:14 schreef Lynthy het volgende:
[..]
je moet niet de symptonen bestrijden maar de oorzaak. maar goed, jullie vinden het allang best geloof ik omdat je liever die trol het hoofd boven water houdt...
je hebt het er maar zwaar mee, die plichtquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Persoonlijk weet ik niet, maar als mijn plicht roept, dan moet het he!
Ja ik, maar niet aan de mijne.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:22 schreef Crutch het volgende:
Krijgen we versiertips van Tamashii?![]()
Ik las gisteren trouwens een heel plan van heloef om te gaan sporten en op z'n voeding letten?
Zijn er meer mensen die aan een wasbordje gaan werken?
Ik ga meer trainingen doen plus meer eten.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:22 schreef Crutch het volgende:
Ik las gisteren trouwens een heel plan van heloef om te gaan sporten en op z'n voeding letten?
Idd, ik denk ook wel dat hij dat kan volhouden als hij resultaat ziet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja ik, maar niet aan de mijne.![]()
Maar goed in je vel zitten kan ook letterlijk, dus ik zou het wel heel goed vinden van heloef als hij het allemaal kan doorzetten.
Ben je ook lang?quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:24 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
Ik ga meer trainingen doen plus meer eten.
Ik ben nu mager en wil eigenlijk wel spieren kweken.
valt mee, niet absurd lang ofzo. 185cm.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Idd, ik denk ook wel dat hij dat kan volhouden als hij resultaat ziet.
Daarbij voel je je (zoals eerder aangegeven) ook een stuk fitter als je sport.
[..]
Ben je ook lang?
Dat verschilt per persoon. Ik had een goed, niet overdreven wasbordje toen ik fitnesste en daar hoefde ik echt zeer weinig voor te doen. Ik had gewoon een enorm laag vetpercentage, zeker bij m'n buik.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:28 schreef firefly3 het volgende:
Niet vergeten dat het erg lang kan duren voordat je buikspieren ziet. Pas na 1 jaar begin je pas echt wat te zien. Vandaag nog niet geoefend, dus ik ga me zo dwingen om het bij te houden.
Da's voor iedereen anders lijkt mij.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:28 schreef firefly3 het volgende:
Niet vergeten dat het erg lang kan duren voordat je buikspieren ziet. Pas na 1 jaar begin je pas echt wat te zien. Vandaag nog niet geoefend, dus ik ga me zo dwingen om het bij te houden.
Dat is wel snel! Maarja, wat de één een wasbord vind, vind de ander weer niet. Ik weet ook niet precies wat je doel was.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:30 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon. Ik had een goed, niet overdreven wasbordje toen ik fitnesste en daar hoefde ik echt zeer weinig voor te doen. Ik had gewoon een enorm laag vetpercentage, zeker bij m'n buik.
Paar maanden zou moeten lukken.
Ik had blokjes. Maar niet op zo'n overdreven uitgemergelde manier. Dat is dan weer eerder lelijk dan aantrekkelijk. Op jongere leeftijd zal het makkelijker zijn om zoiets te bereiken, dan heb je nog minder vet om doorheen te worstelen na jarenlang snackfood.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat is wel snel! Maarja, wat de één een wasbord vind, vind de ander weer niet. Ik weet ook niet precies wat je doel was.
Daar heb je gelijk in, op jongere leeftijd gaat het heel snel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:33 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik had blokjes. Maar niet op zo'n overdreven uitgemergelde manier. Dat is dan weer eerder lelijk dan aantrekkelijk. Op jongere leeftijd zal het makkelijker zijn om zoiets te bereiken, dan heb je nog minder vet om doorheen te worstelen na jarenlang snackfood.
Zoiets werkt meestal wel:quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:43 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Je lichaam heeft eiwitten nodig om spieren op te bouwen. Maar een teveel aan eiwitten wordt gewoon omgezet in vet. Als je een beetje normaal fitnessed hoef je echt niet van die eiwitshakes enzo te halen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:19 schreef ook_gek het volgende:
Als ik me niet vergis gaat spier ontwikkeling samen met voeding. Ke moet je eet gewoonte. Waren het niet eiwitten die mede helpen tot een snellere spier ontwikkeling?
Jij zelf ook geen succesverhaal? En anders natuurlijk driect vertellenquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:02 schreef ook_gek het volgende:
Ja hoe dat allemaal zit weet ik ook noet precies, weet alleen dat het 1 met he ander te maken heeft.
En jammer dat ergeen succes verhalen zijn.
Ik ben 3 dagen tarzan gaan spelen in de Ardennen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:04 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Jij zelf ook geen succesverhaal? En anders natuurlijk driect vertellen
Niks geworden met Jane?quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben 3 dagen tarzan gaan spelen in de Ardennen.
Dus nee geen succes verhalen of enige tijd gehad om te versieren.
Trazan spelen? Wat moet ik me hierbij voorstellen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben 3 dagen tarzan gaan spelen in de Ardennen.
Dus nee geen succes verhalen of enige tijd gehad om te versieren.
survivallenquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:12 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Trazan spelen? Wat moet ik me hierbij voorstellen?
Beetje zoiets als primitief koken/slapen e.d.?
true, als je geen laag vet op je buik hebt zijn gewoon de spieren zichtbaar dus heb je bijna gelijk een wasbordjequote:Op maandag 1 augustus 2011 01:30 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon. Ik had een goed, niet overdreven wasbordje toen ik fitnesste en daar hoefde ik echt zeer weinig voor te doen. Ik had gewoon een enorm laag vetpercentage, zeker bij m'n buik.
Paar maanden zou moeten lukken.
Nice! Gewoon met vrienden/alleen? of georganiseerd?quote:
Grote vriendengroep waar ik van kinds af aan al mee op wintersport ga elk jaar.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:09 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Nice! Gewoon met vrienden/alleen? of georganiseerd?
Lijkt me wel lachen om een keer te doen (zit zelf bij de scouting, is al een beetje in de richting).
jup... al een tijdje bezig ... jaartje ofzo. 20kg afgevallen en nu bijna in de single-digit vet% het is erg motiverend om progressie te zien. Ik hoop voor Heloef ook echt dat ie voor-na foto's maakt(of tussenfoto's). leuk om de vorderingen te zien. Ik ben benieuwd of hij de boodschappen al gedaan heeftquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:22 schreef Crutch het volgende:
Top, wat dat gezond eten betreft; het moet natuurlijk wel leuk blijven.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
jup... al een tijdje bezig ... jaartje ofzo. 20kg afgevallen en nu bijna in de single-digit vet% het is erg motiverend om progressie te zien. Ik hoop voor Heloef ook echt dat ie voor-na foto's maakt(of tussenfoto's). leuk om de vorderingen te zien. Ik ben benieuwd of hij de boodschappen al gedaan heeft
ikzelf probeer eerst nog even wat lager te gaan in vet% en daarna gewoon onderhoud / langzaam bijkweken. geen zin om mezelf moeten vol te gooien met eten en daarna weer op dieet te moeten. Dan maar iets langzameren dan nog gewoon gezond eten dan komt dat ook vanzelf
Dat ligt er maar een beetje aan hoeveel vet je daar hebt zitten. Heb dat vroeger wel gehad, nu niet meer. Is voor mij ook absoluut geen doel op zich.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:28 schreef firefly3 het volgende:
Ik tot voor kort niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een FB zal iedereen toch al wel hebben?
Ik ben er ook relatief laat mee begonnen. Heb via FB ook weer contact gekregen met enkele oud-klasgenoten en oude bekenden.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik tot voor kort niet.
Had mijn hyves verwijderd een tijd terug en dacht dat FB wel ongeveer hetzelfde zou zijn. Maar ik moet zeggen dat ik me er wel weer mee vermaak.
Nee ik zoek er nog eentjequote:Op maandag 1 augustus 2011 20:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een FB zal iedereen toch al wel hebben?
Daarom post ik ook in dit topicquote:
hoe moet dat? staat dat in instellingen ofzo?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Speltip1: Maak facebook aan. En verberg je vrienden als je er niet zoveel hebt en je daar voor schaamt.
Zo ben je makkelijker te vinden door potentiele vriendinnetjes.
Ja, je kunt je vrienden verbergen voor bezoekers van je profiel en ook voor vrienden. Dat kan via accountinstellingen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe moet dat? staat dat in instellingen ofzo?
ik heb momenteel 0 vrienden, heb ik allemaal verwijdert na dat relatieaanvraag-gebeuren.
Ik had er (al) 8.
en je moet toch juist ook weer niet een helemaal prive profiel hebben dat er al wel fotos alsof je een leven hebt te zien zijn?
kan ik me:
- vrienden verbergen(dat ze er niet achter komen dat ik 0 vrienden hebt)
-fotos(moet ik dan nog gaan maken, of ergens van jaren terug opzoeken ofzo) alsof ik een leven hebt openbaar hebben
oh en over dat 0 vrienden, ik heb dus al me vrienden gewist. als ik ze weer opnieuw als vriendje vraag, moeten ze dan opnieuw accepteren, of sta ik nu bij hun nog wel als vriendje?
Ik heb jouw profiel net bekeken. Met je faal faal faal.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe moet dat? staat dat in instellingen ofzo?
ik heb momenteel 0 vrienden, heb ik allemaal verwijdert na dat relatieaanvraag-gebeuren.
Ik had er (al) 8.
en je moet toch juist ook weer niet een helemaal prive profiel hebben dat er al wel fotos alsof je een leven hebt te zien zijn?
kan ik me:
- vrienden verbergen(dat ze er niet achter komen dat ik 0 vrienden hebt)
-fotos(moet ik dan nog gaan maken, of ergens van jaren terug opzoeken ofzo) alsof ik een leven hebt openbaar hebben
oh en over dat 0 vrienden, ik heb dus al me vrienden gewist. als ik ze weer opnieuw als vriendje vraag, moeten ze dan opnieuw accepteren, of sta ik nu bij hun nog wel als vriendje?
Ik moest even alle betekenissen van FB afgaan voor ik hem snaptequote:
uiteraard. en dat gebeurt ook wel hoor. afgelopen weekend gewoon lekker doorgezakt en naar de swarmatent achteraf. maar ik heb op dit moment even een doel en dan is 20 augustus. Daarna gaan weer dieet-af.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Top, wat dat gezond eten betreft; het moet natuurlijk wel leuk blijven.
Als je je eens lekker wilt volvreten met spare ribs moet dat toch kunnen?
Wat voor verhalen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:58 schreef ook_gek het volgende:
FB kan ook tegen je werken. Collega's zien bv te veel foto's en daar komen dan weer verhalen van
Dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:16 schreef WokkelKardinaal het volgende:
hygiëne is trouwens 300% belangrijk, wees schoon en fris, ruik lekker en heb schone tandjes, wees goed geschoren, schone kleren, schone nagels e.d.
Yes sir.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:16 schreef WokkelKardinaal het volgende:
hygiëne is trouwens 300% belangrijk, wees schoon en fris, ruik lekker en heb schone tandjes, wees goed geschoren, schone kleren, schone nagels e.d.
Ja dat dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:25 schreef Supersoep het volgende:
Vrouwen houden toch gewoon van ruige stoppelbaardjes?
Ja!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:25 schreef Supersoep het volgende:
Toch jammer dat er bij mij niks groeit.quote:
Helemaal niks? Mijn broertje van 14 krijgt nu baardhaartjes. Zo schattig, iedereen zegt de hele tijd; kijk uit dat ze er niet af vallen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch jammer dat er bij mij niks groeit.
Een beetje onder de kin maar voor de rest geen reet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Helemaal niks? Mijn broertje van 14 krijgt nu baardhaartjes. Zo schattig, iedereen zegt de hele tijd; kijk uit dat ze er niet af vallen.
Mij staat het denk ik voor geen meter.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:49 schreef Tamashii het volgende:
Ja dat is wel zo. Ik zou ook echt geen man kunnen zijn, daar ben ik veel te laks/lui voor.
Maar een stoppelbaardje is zeker sexy, mits getrimd.
Hangt af van de jongen/man. Soms staat het, soms niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:25 schreef Supersoep het volgende:
Dus door aantrekkelijk uit te zien en een extravert te gedragen, zullen vrouwen jou sneller aantrekkelijk vinden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:16 schreef Keep_Walking het volgende:
Hey mensen,
Ik wilde twee dingen even mededelen in deze thread. Volgens psychologische onderzoeken die kijken waar vrouwen op vallen, is maar maar 2 definitieve eigenschap:
Aantrekkelijkheid en extraversie.
Aantrekkelijkheid is relatief en extravert zijn kan je doen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:17 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dus door aantrekkelijk uit te zien en een extravert te gedragen, zullen vrouwen jou sneller aantrekkelijk vinden.
Maak me er ook niet druk om, maar kan vermoeiend zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:59 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat voor verhalen?
Ik neem aan dat je louter foto's plaatst waar je trots op bent, dus ik zie niet in waarom je je daar duk om zou maken.
Hangt er van af.quote:
Understand that the less you care what people think of you, the more they may dislike you. Why? Because no matter how much pressure there seems to be to "not care what people think", people like to be cared about. People dislike other people that make them feel sad, angry, or uncomfortable.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:23 schreef -Strawberry- het volgende:
http://www.wikihow.com/Not-Care-What-People-Think
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Aantrekkelijkheid is relatief en extravert zijn kan je doen.
Dus dat betekent dat er voor iedereen hoop is.
Dan ben je een entertainer, dat was onlangs volgens je eigen zeggen fout en niet goed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:36 schreef firefly3 het volgende:
Denk in kleur: Je kunt mensen blij maken en vrolijk.
Kennelijk is mijn leven zo belangrijk. Zo zijn er mensen altijd bezig met wie er bij mij past. Maar goed dat verhaal ken je en gaan we het verder niet over hebbenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:20 schreef Crutch het volgende:
Ze gaan uit verveling jouw FB-profiel bekijken?![]()
Ik zou medelijden met ze hebben.
Op zich is het niet verkeerd om een keer aan te geven dat jouw leven blijkbaar boeiender is dan dat van hun.
Je kunt mensen blij maken en vrolijk met als doel het voeden van je eigen ego (waarde afpakken), of je kunt mensen blij en vrolijk maken door jezelf te zijn waardoor je juist waarde geeft inplaats van afneemt. Hierbij is je doel jezelf vermaken met iemand, met als logisch bijgevolg dat anderen zich ook vermaken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan ben je een entertainer, dat was onlangs volgens je eigen zeggen fout en niet goed.
Waarom is het nu opeens wel goed dan?
Alsof het zo makkelijk is om ineens extravert te zijn/doen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Aantrekkelijkheid is relatief en extravert zijn kan je doen.
Dus dat betekent dat er voor iedereen hoop is.
Net als het krijgen van een sixpack, het kost tijd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof het zo makkelijk is om ineens extravert te zijn/doen.
Dat hele friendszone vind ik onzin maar dat is al bekend.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:19 schreef firefly3 het volgende:
Overigens: Hoe langer je "entertainer bent" en niet escaleert, hoe groter de kans dat je in de friendzone terecht komt. Hierbij noem ik mensen ook entertainer die maar telkens halfjes een vrouw "versiert" door haar te vermaken en geen enkele moment verder probeert te komen.
waarom je ego voeden? Is dat omdat de persoon in kwestie dan onzeker?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je kunt mensen blij maken en vrolijk met als doel het voeden van je eigen ego (waarde afpakken)
dat kan inderdaad.quote:of je kunt mensen blij en vrolijk maken door jezelf te zijn waardoor je juist waarde geeft inplaats van afneemt. Hierbij is je doel jezelf vermaken met iemand, met als logisch bijgevolg dat anderen zich ook vermaken.
Als je als vrienden om gaat met een vrouw en niet escaleerd, ziet ze je steeds minder als bed materiaal. Vooral als je na een jaar opeens zegt: " Tadaa, ik vind jou leuk!". Zo afschrikwekkend zoiets. Dit gaat vaak genoeg mis (talloze voorbeelden).quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat hele friendszone vind ik onzin maar dat is al bekend.
Waarom zou je iemand "gamen?" Dit neigt naar een behoefte voor het voeden van je eigen ego om te kijken of je goed in de markt ligt.quote:En er zijn mensen zo wel mannen als vrouwen die het spel van versieren leuker vinden dan uit eindelijk in bed belanden. Daar is niks mis mee toch?
Inderdaad, onzekerheid is de reden dat mensen hun ego willen voeden.quote:waarom je ego voeden? Is dat omdat de persoon in kwestie dan onzeker?
Ben het hier zeker mee eens.. Je kunt nog zoveel anders doen dan je werkelijk bent, maar uiteindelijk zal toch je 'ware' persoonlijkheid naar voren komen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:47 schreef Crutch het volgende:
Waarom zou je proberen om vrouwen te regelen als ze uiteindelijk toch op je persoonlijkheid moeten vallen?
Je houdt jezelf voor de gek met routines, gemaakte speelsheid en nonchalante-I-don't-care impressies.
Eerlijk gezegd begin ik me een beetje zorgen te maken of je nog wel normaal kunt functioneren in sociale kringen aangezien je zo'n drang hebt om anderen van jouw kunsten te overtuigen en het blijkbaar als een missie ziet om dat te doen.
Inderdaad, de ware persoonlijkheid komt altijd naar boven. Daarom speel ik geen spelletjesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:49 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ben het hier zeker mee eens.. Je kunt nog zoveel anders doen dan je werkelijk bent, maar uiteindelijk zal toch je 'ware' persoonlijkheid naar voren komen.
Dit dus.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:47 schreef Crutch het volgende:
Firelfy, je komt op mij over als een machine die totaal de weg kwijt is wat betreft natuurlijke persoonlijkheid.
Waarom zou je proberen om vrouwen te regelen als ze uiteindelijk toch op je persoonlijkheid moeten vallen?
Je houdt jezelf voor de gek met routines, gemaakte speelsheid en nonchalante-I-don't-care impressies.
Eerlijk gezegd begin ik me een beetje zorgen te maken of je nog wel normaal kunt functioneren in sociale kringen aangezien je zo'n drang hebt om anderen van jouw kunsten te overtuigen en het blijkbaar als een missie ziet om dat te doen.
Medelijden, dat is wat ik heb. Je bent zo druk bezig met het ontwikkelen van een quasi-persoonlijkheid dat je de realiteit niet meer helder voor je ziet.
Waarom zeg je dat ik routines en spelletjes speel, terwijl ik juist zeg dat ik dat juist niet doe? En het "dont care' is iets wat ik daadwerkelijk ben en niet wat ik doe. Ik ben 100% natuurlijk, waardoor het vrouwen versieren juist makkelijker gaat dan ooit. Persoonlijkheid is overigens dynamisch en niet statisch door heel je leven heen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:47 schreef Crutch het volgende:
Firelfy, je komt op mij over als een machine die totaal de weg kwijt is wat betreft natuurlijke persoonlijkheid.
Medelijden, dat is wat ik heb. Je bent zo druk bezig met het ontwikkelen van een quasi-persoonlijkheid dat je de realiteit niet meer helder voor je ziet.
ik ken talloze voorbeelden dat het wel werkt en goed gaat. Zeker in de leeftijd van 25 tot 35.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je als vrienden om gaat met een vrouw en niet escaleerd, ziet ze je steeds minder als bed materiaal. Vooral als je na een jaar opeens zegt: " Tadaa, ik vind jou leuk!". Zo afschrikwekkend zoiets. Dit gaat vaak genoeg mis (talloze voorbeelden).
waarom niet? Vaak zie je dat vrouwen dit doen. Ik duiken liever niet elke keer bed in. Iets met anders een slet genoemd te wordenquote:Waarom zou je iemand "gamen?" Dit neigt naar een behoefte voor het voeden van je eigen ego om te kijken of je goed in de markt ligt.
ah dus toch.quote:Inderdaad, onzekerheid is de reden dat mensen hun ego willen voeden.
Totaal niet ingestudeerd. Als ik een vrouw benader, is het puur spontaan en willekeurig. Zelfs zo willekeurig, dat ik niet eens van te voren een openingszin verzin.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit dus.
Het engste vind ik nog dat hij totaal niet inziet, dat alles wat hij doet, ingestudeerd is.
Dit zeg je verkeerd naar mijn mening. Jij houd je zelf dit voor en geloofd in je eigen omschrijving.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Inderdaad, de ware persoonlijkheid komt altijd naar boven. Daarom speel ik geen spelletjes
In veel gevallen gaat het meer richting wanhopigheid en het niet kunnen vinden van een echte juiste partner dan echte liefde en verliefdheid. Verliefdheid begint meestal vrij snel en komt meestal niet na een jaar pas tevoorschijn. Sterker nog, een man en vrouw zien vrij snel of iemand "bed waardig is".quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ken talloze voorbeelden dat het wel werkt en goed gaat. Zeker in de leeftijd van 25 tot 35.
Zeker qua sex is dat totaal niet moeilijk, een relatie iets moeilijker maar totaal niet onmogelijk. Dan komt het stukje om de hoek kijken van, weet wat ik aan je hebt en het is met jou altijd leuk en het voelt vertrouwd.
[..]
Jij noemde het spelletje spelen.quote:waarom niet? Vaak zie je dat vrouwen dit doen. Ik duiken liever niet elke keer bed in. Iets met anders een slet genoemd te wordenen het komt ook vaaknvoor dat mensen het onbewust doen.
Ja, kan.quote:Ik doe dat kennelijk vaak, want ik krijg vaak te horen van, jij flurt echt met iedereen en gaat net iets verder dan normaal gezellig praten.
Maar er zijn ook mensen die het bewust doen en er een sport van maken zoveel mogelijk vrouwen te versieren maar niet mee naar bed gaan. En ach waarom niet.
omdat het in een boekje staat?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
In veel gevallen gaat het meer richting wanhopigheid en het niet kunnen vinden van een echte juiste partner dan echte liefde en verliefdheid. Verliefdheid begint meestal vrij snel en komt meestal niet na een jaar pas tevoorschijn. Sterker nog, een man en vrouw zien vrij snel of iemand "bed waardig is".
dan heb je mij verkeerd begrepen. Spelletje spelen vind ik wannee iemand zich voor doet als een ander persoon en alles doet om een vrouw of man te kunnen scoren. Dat vind ik een spelletje spelen.quote:Jij noemde het spelletje spelen.
waarom je mobiel niet meenemen op vakantie? Klinkt als een smoes.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:53 schreef Newbie114 het volgende:
Halli hallo uit het zonnige frankrijk![]()
Ik heb uiteindelijk niks met het rokersmeisje gedaan, reden 1 in het licht is ze niet echt knap reden 2 ze heeft samen met 2 andere meisjes om de beurt met een fransoos gezoend. En hij heeft hun niet eens versierd ofzo. Daar bovenop komt nog dat ik zat was en het waarschijnlijk verneukt heb met het meisje van het werk, dat ging ong zo: Ik vind je wel chill en mis je daarom wel een beetje. Ik ben een beetje aangeschoten maargoed
Sms inkomend: je hoeft niet te reageren op deze of vorige sms want zet mijn mobieltje uit.
Mijn reactie: dat doet me pijn shit ik ben te zat om te smsen fak ik verneuk alles als ik zat ben.
Dus denk ik dat ik het verneukt heb (weet dat pas zaterdag als ze me weer terug kan smsen, ze is op vakantie zonder mobieltje). Het is hier gelukkig wel heel gezellig, gelukkig.
Ze heeft blyk dat is superduur in het buitenland. Ze gaat naar macedonië en normale sms is 23 cent dus in buitenland nog duurder, vOlgens mij doet hij het zelfs niet in het buitenland. Of ze mocht hem niet meenemen van haar ouders, en heb toch al een date met haar dus smoesjes zijn ietsie te laatquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:58 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
waarom je mobiel niet meenemen op vakantie? Klinkt als een smoes.
Verliefdheid en bedwaardigheid is juist een biologisch fenomeen dat snel gebeurd vanaf het eerste moment. Hoe sneller deze beslissing genomen is, hoe eerder je kennis maakt met hoe iemand echt is, hoe groter de kans op nakomelingen. In de praktijk werkt het ook zo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:55 schreef Keep_Walking het volgende:
Over die friendszone, zoals al wordt gezegd, bestaat niet. Daarmee bedoel ik dat er geen biologische fenomeen is waar vrouwen niet verliefd op een man kunnen worden waar ze vrienden mee zijn.
Maar zo moeilijk is het niet, aantrekkelijk kan je makkelijk worden door te sporten, leuke kleding aan te doen en jezelf goed verzorgen.
Inderdaad wel wanhopig (heel direct gezegt). Niet iets om je voor te schamen, maar werk er aan! Leef meer in overvloedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:53 schreef Newbie114 het volgende:
Ik heb uiteindelijk niks met het rokersmeisje gedaan, reden 1 in het licht is ze niet echt knap reden 2 ze heeft samen met 2 andere meisjes om de beurt met een fransoos gezoend. En hij heeft hun niet eens versierd ofzo. Daar bovenop komt nog dat ik zat was en het waarschijnlijk verneukt heb met het meisje van het werk, dat ging ong zo: Ik vind je wel chill en mis je daarom wel een beetje. Ik ben een beetje aangeschoten maargoed
Sms inkomend: je hoeft niet te reageren op deze of vorige sms want zet mijn mobieltje uit.
Mijn reactie: dat doet me pijn shit ik ben te zat om te smsen fak ik verneuk alles als ik zat ben.
Dus denk ik dat ik het verneukt heb (weet dat pas zaterdag als ze me weer terug kan smsen, ze is op vakantie zonder mobieltje). Het is hier gelukkig wel heel gezellig, gelukkig.
Nee, omdat het in de praktijk zo is. Het is zelfs zo dat mensen bang zijn om hun vriendschap kapot te maken door een relatie aan te gaan met elkaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
omdat het in een boekje staat?
Hoe vaak komt het niet voor dat mensen zeggen dat ze in bet begin niks in hun partner zagen. Zijn dan al die mensen wanhopig?
En een bed partner iets anders dan relatie matriaal. Dat moet je niet vergeten. Ik ken genoeg vrouwen waar mee ik het bed in zal kunnen duiken maar no way een relatie mee zal kunnen of willen hebben.
[..]
dan heb je mij verkeerd begrepen. Spelletje spelen vind ik wannee iemand zich voor doet als een ander persoon en alles doet om een vrouw of man te kunnen scoren. Dat vind ik een spelletje spelen.
Mensen die gewoon zoals jij dat half versieren noemde zijn in mijn reactie mensen die zich zelf zijn en stoppen op het punt van sex.
Wat voor onzin kram je uit?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Verliefdheid en bedwaardigheid is juist een biologisch fenomeen dat snel gebeurd vanaf het eerste moment. Hoe sneller deze beslissing genomen is, hoe eerder je kennis maakt met hoe iemand echt is, hoe groter de kans op nakomelingen. In de praktijk werkt het ook zo.
Verder zitten mannen en vrouwen overigens wel degelijk verschillend in elkaar en kijken naar andere dingen.
Jij weet overigens niet hoe je aantrekkelijkheid schept, jammer. Aantrekkelijkheid is niet sporten, leuke kleding dragen of jezelf goed verzorgen. Daarmee kan je net zo goed vrienden zijn met een vrouw, maar dat maakt je niet de "sekswaardige man". Een goed lichaam hebben, leuke kleding dragen, en jezelf goed verzorgen betekend gewoon "een goed verzorgd persoon". Ze kan niet verliefd worden op je kleding, maar ze kan wel verliefd worden op wie je bent.
aha.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:45 schreef firefly3 het volgende:
Pas als je in het echt de relaxte gast bent die zich nergens voor schaamt en zich niet druk maakt over indruk maken op anderen dmv sporten/kleding etc maar gewoon echt van de sport of kleding zelf geniet, leef je in overvloed. Dan ben je pas "the natural". En dat half versieren is puur aandacht vragen = onzekerheid.
Hoe vaak in verhouding tot de andere gevallen? Een heel stuk minder.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:06 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wat voor onzin kram je uit?
Het gebeurt heel vaak en zal ook vaak blijven gebeuren dat mensen die elkaar langer kenden en vrienden zijn, een relatie met elkaar beginnen op een gegeven moment.
Over aantrekkelijkheid, voor ieder persoon is dat anders, ja.
Nee, dat heb ik nog nooit gehad.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:37 schreef firefly3 het volgende:
Overigens, ooit weleens gehad dat een vrouw je "te lief vind"? Dit komt overigens ook door the friendzone, ze ziet je dan als vriend.
Oke, kijk, dat heeft niks te maken met friendszone. Of de naam friendszone is misleidend. Dat heeft gewoon te maken dat jij niet haar type bent. Waarom ben je niet haar type? Dat is voor elke vrouw anders.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:37 schreef firefly3 het volgende:
Overigens, ooit weleens gehad dat een vrouw je "te lief vind"? Dit komt overigens ook door the friendzone, ze ziet je dan als vriend.
Precies friendszone is een excuus voor het feit dat een vrouw je geen relatie matriaal vind maar wel aardig vind voor vriendschap.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:17 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Oke, kijk, dat heeft niks te maken met friendszone. Of de naam friendszone is misleidend. Dat heeft gewoon te maken dat jij niet haar type bent. Waarom ben je niet haar type? Dat is voor elke vrouw anders.
Voorbeelden dat uiterlijk niets uit maakt:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:17 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Oke, kijk, dat heeft niks te maken met friendszone. Of de naam friendszone is misleidend. Dat heeft gewoon te maken dat jij niet haar type bent. Waarom ben je niet haar type? Dat is voor elke vrouw anders.
Er zijn bepaalde soort mannen en bepaalde eigenschappen die meer gewild zijn dan andere eigenschappen. Maar wat het erop neer komt is dat je goed uit moet zien en sociaal sterk moet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Voorbeelden dat uiterlijk niets uit maakt:
Hugh hefner als opa ziet er ook niet uit en heeft ook 999 vrouwen, niet alleen golddiggers, ook vrouwen die hem willen ontmoeten om wie hij is. De kleine kale restaurant eigenaar heeft ook veel vrouwen. De dikke party ganger die totaal los gaat heeft ook veel vrouwen, ook al ziet hij er niet uit, maar iedereen mag hem inclusief de hotties. Jack Sparrow, make up en toch aantrekkelijk voor vrouwen. De lokale surfer, haren door de war en goedkope kleding maar wel mogelijk aantrekkelijk voor een vrouw.
Wat hebben Hugh hefner, de restaurant eigenaar, de dikke party ganger, jack sparrow en de surfer gemeen met elkaar?Uiterlijk maakt niet niets uit. Ik kan ook allerlei voorbeelden gaan opnoemen dat het uit kan maken, maar aangezien je die toch weer weg gaat wuiven omdat het niet exact overeenkomt met jouw mening laat ik het verder maar zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just saying dat ik, als vrouw, uiterlijk wel belangrijk vind en ik daar zeker niet alleen in ben.
Ontkennen dat de friendszone niet bestaat is een excuus om zelf verrijking tegen te gaan en een passief levensstijl te volgen. Tegelijk moet je vrede hebben dat ze je niet leuk vind, maar tegelijkertijd kan je er ook van leren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies friendszone is een excuus voor het feit dat een vrouw je geen relatie matriaal vind maar wel aardig vind voor vriendschap.
Die hele friendszone bestaat niet.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Voorbeelden dat uiterlijk niets uit maakt:
Hugh hefner als opa ziet er ook niet uit en heeft ook 999 vrouwen, niet alleen golddiggers, ook vrouwen die hem willen ontmoeten om wie hij is. De kleine kale restaurant eigenaar heeft ook veel vrouwen. De dikke party ganger die totaal los gaat heeft ook veel vrouwen, ook al ziet hij er niet uit, maar iedereen mag hem inclusief de hotties. Jack Sparrow, make up en toch aantrekkelijk voor vrouwen. De lokale surfer, haren door de war en goedkope kleding maar wel mogelijk aantrekkelijk voor een vrouw.
Wat hebben Hugh hefner, de restaurant eigenaar, de dikke party ganger, jack sparrow en de surfer gemeen met elkaar?Hugh Hefner= Sociaal sterkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
restaurant eigenaar= sociaal sterk
dikke party ganger = sociaal sterk
jack sparrow = aantrekkelijk en sociaal sterk
surfer= aantrekkelijk en sociaal sterkTo truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
Uitstraling bepaalt bijna alles van je uiterlijk. Zo kan iemand die er totaal niet uit ziet (bijv johny depp met zijn make up) er tegelijk goed uit zien. Hij probeert er totaal niet uit te zien ermee, maar jezelf komt altijd naar buiten. (zijn jack sparrow fotos uiteraard)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Uiterlijk maakt niet niets uit. Ik kan ook allerlei voorbeelden gaan opnoemen dat het uit kan maken, maar aangezien je die toch weer weg gaat wuiven omdat het niet exact overeenkomt met jouw mening laat ik het verder maar zitten.
Just saying dat ik, als vrouw, uiterlijk wel belangrijk vind en ik daar zeker niet alleen in ben.
Dat ís de friendzone.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies friendszone is een excuus voor het feit dat een vrouw je geen relatie matriaal vind maar wel aardig vind voor vriendschap.
Die hele friendszone bestaat niet.
Aha! Je geef toe dat je verkeerd zit!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ontkennen dat de friendszone niet bestaat is een excuus om zelf verrijking tegen te gaan en een passief levensstijl te volgen. Tegelijk moet je vrede hebben dat ze je niet leuk vind, maar tegelijkertijd kan je er ook van leren.
Nee, ik ontken het niet, en zeg dat het juist wel bestaat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:42 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Aha! Je geef toe dat je verkeerd zit!
Dubbele ontkenning.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, ik ontken het niet, en zeg dat het juist wel bestaat.
Je hebt gelijk, ik zie het nu.quote:
Afgezien van dat Johnny Depp een heel slecht voorbeeld is hierin vind ik uiterlijk wel belangrijk. Uiteraard is uitstraling ook belangrijk, maar als iemand er totaal niet uit ziet ga ik het er niet op kunnen. Kan hij nog zo'n leuke persoonlijkheid hebben, het gaat gewoon niet gebeuren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Uitstraling bepaalt bijna alles van je uiterlijk. Zo kan iemand die er totaal niet uit ziet (bijv johny depp met zijn make up) er tegelijk goed uit zien. Hij probeert er totaal niet uit te zien ermee, maar jezelf komt altijd naar buiten. (zijn jack sparrow fotos uiteraard)
Dat is wat jij dus verkeerd hebt. Johnny Depp wordt al heel lang gezien als 1 van de aantrekkelijkste mannen op aarde.En die hollywood producers willen dat hij wild en ruig uitziet, maar tegelijkertijd aantrekkelijk. Dus ik weet niet waar jij het idee hebt dat hij niet aantrekkelijk probeert uit te zien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Uitstraling bepaalt bijna alles van je uiterlijk. Zo kan iemand die er totaal niet uit ziet (bijv johny depp met zijn make up) er tegelijk goed uit zien. Hij probeert er totaal niet uit te zien ermee, maar jezelf komt altijd naar buiten. (zijn jack sparrow fotos uiteraard)
Wat er totaal niet uit ziet voor jou, kan wel leuk zijn voor de ander. Afgezien van het feit dat je niet een gigantisch scheef hoofd moet hebben waardoor het een belemmering kan worden, is het geen bonus. Ik heb zelfs een kleine midget gezien die superveel vrouwen heeft (nee, niet rijk of wat dan ook).quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Afgezien van dat Johnny Depp een heel slecht voorbeeld is hierin vind ik uiterlijk wel belangrijk. Uiteraard is uitstraling ook belangrijk, maar als iemand er totaal niet uit ziet ga ik het er niet op kunnen. Kan hij nog zo'n leuke persoonlijkheid hebben, het gaat gewoon niet gebeuren.
Idd, want qua persoonlijkheid is het in de films eigenlijk helemaal geen leuk persoon.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:52 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat is wat jij dus verkeerd hebt. Johnny Depp wordt al heel lang gezien als 1 van de aantrekkelijkste mannen op aarde.En die hollywood producers willen dat hij wild en rui uitziet, maar tegelijkertijd aantrekkelijk. Dus ik weet niet waar jij het idee hebt dat hij niet aantrekkelijk probeert uit te zien.
Juist wel Johnny de piraat heeft een bepaalde charmequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Idd, want qua persoonlijkheid is het in de films eigenlijk helemaal geen leuk persoon.
Fout. Johnny Depp heeft zelf bepaald hoe hij eruit wilde zien, dat was één van de eisen. Hij kwam dus zomaar zo op de set opdagen. Verder zijn er dingen in het filmscript (teksten) die hij zelf verzonnen heeft als spontane actie van zijn eigen persoonlijkheidquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:52 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat is wat jij dus verkeerd hebt. Johnny Depp wordt al heel lang gezien als 1 van de aantrekkelijkste mannen op aarde.En die hollywood producers willen dat hij wild en rui uitziet, maar tegelijkertijd aantrekkelijk. Dus ik weet niet waar jij het idee hebt dat hij niet aantrekkelijk probeert uit te zien.
Om te kijken als film personage. Zo'n maat wil je niet hebben IRL.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Juist wel Johnny de piraat heeft een bepaalde charme
Nee dat is niet zo goed voor jequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:57 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Om te kijken als film personage. Zo'n maat wil je niet hebben IRL.
Precies.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:57 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Om te kijken als film personage. Zo'n maat wil je niet hebben IRL.
Ai, nou geen zorgen maken iig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:53 schreef Newbie114 het volgende:
Op de foto's straalt hij zijn echte persoonlijkheid uit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Idd, want qua persoonlijkheid is het in de films eigenlijk helemaal geen leuk persoon.
In een film wordt hij gezien als boeiend, IRL wordt hij gezien als enge onbetrouwbare creep.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo goed voor jeUitgaande van wat in de films gebeurd met zijn vrienden
Oneens. Vaak genoeg jongens gezien die op het eerste oog nerds leken maar dan toch veel spontaner en extraverter waren dan bij hun uiterlijk zou passen. "wat is er mis met deze gast" is wel het laatste waar ik toen aan dacht.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Op de foto's straalt hij zijn echte persoonlijkheid uit.
In de films zijn deels gespeelde persoonlijkheid.
Dit is een goed voorbeeld van een persoonlijkheid dat wel of niet kan matchen met zijn uiterlijk. Matched het totaal niet, dan denk je van "wat is er mis met deze gast?"
Andersom ook moet ik zeggen. Vaak genoeg knappe stoer uitziende gasten gezien die eigenlijk wat onzeker/zacht waren qua karakter. Veel vrouwen vonden hen ook gewoon leuk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oneens. Vaak genoeg jongens gezien die op het eerste oog nerds leken maar dan toch veel spontaner en extraverter waren dan bij hun uiterlijk zou passen. "wat is er mis met deze gast" is wel het laatste waar ik toen aan dacht.
Misschien te extreem geformuleerd. Je gedachten gaan iniedergeval van "???". Want het is wel raar soms.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oneens. Vaak genoeg jongens gezien die op het eerste oog nerds leken maar dan toch veel spontaner en extraverter waren dan bij hun uiterlijk zou passen. "wat is er mis met deze gast" is wel het laatste waar ik toen aan dacht.
Voor ieder persoon is dit anders. De ene vrouw wilt zo'n knuffelbeer en boeit het haar niet dat hij stoer uitziet maar niet stoer gedraagdd, terwijl de andere vrouw gewoon grote bitch is die een keiharde gangsta wil hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:03 schreef firefly3 het volgende:
Je ziet er uit als een 9, dan moet je je ook gedragen als een 9, anders is het een extra grote boosdoener. Beetje een stoere gast zoals bijv Mel Gibson in Braveheart, die dan ineens zou huilen om zijn kleine teen die hij heeft gestoten. Dus hoe beter de looks hoe groter de afknappers kunnen worden. Dus daarom-> looks maakt niet uit van je totale resultaten, het kan ook tegen je werken. En erg hard zelfs. Als gemiddelde persoon kan je gemakkelijk de vrouwen van een "goed uitziend persoon" meenemen en wel zoenen. Dit alleen maar omdat je bijv achteraf hoord van de vrouwen dat ze hem toch maar een bluffertje vinden een jankerd of een slijmbal.
Nee, ik vind het alleen maar leuk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Misschien te extreem geformuleerd. Je gedachten gaan iniedergeval van "???". Want het is wel raar soms.
De een zal je een '9' vinden maar de ander misschien een '6' dus dan moet je je of steeds anders gedragen of het is gewoon weer te overtrokken allemaal.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:03 schreef firefly3 het volgende:
Je ziet er uit als een 9, dan moet je je ook gedragen als een 9, anders is het een extra grote boosdoener. Beetje een stoere gast zoals bijv Mel Gibson in Braveheart, die dan ineens zou huilen om zijn kleine teen die hij heeft gestoten. Dus hoe beter de looks hoe groter de afknappers kunnen worden. Dus daarom-> looks maakt niet uit van je totale resultaten, het kan ook tegen je werken. En erg hard zelfs. Als gemiddelde persoon kan je gemakkelijk de vrouwen van een "goed uitziend persoon" meenemen en wel zoenen. Dit alleen maar omdat je bijv achteraf hoord van de vrouwen dat ze hem toch maar een bluffertje vinden een jankerd of een slijmbal.
Ach, veel vrouwen vinden een gast die zijn teennagels lakt en huilt als hij verliest met een spelletje voetbal aantrekkelijk...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
De een zal je een '9' vinden maar de ander misschien een '6' dus dan moet je je of steeds anders gedragen of het is gewoon weer te overtrokken allemaal.
Ja klopt, looks maakt niet uit. Wat wel uit maakt is dat je congruent bent met jezelf.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:06 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Voor ieder persoon is dit anders. De ene vrouw wilt zo'n knuffelbeer en boeit het haar niet dat hij stoer uitziet maar niet stoer gedraagdd, terwijl de andere vrouw gewoon grote bitch is die een keiharde gangsta wil hebben.
Uiteraard, en ook alle goed uitziende mannen zijn stiekem huilerige bluffers waar je makkelijk chicks van kan afpakken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach, veel vrouwen vinden een gast die zijn teennagels lakt en huilt als hij verliest met een spelletje voetbal aantrekkelijk...
Het is zeer logisch, je moet je gedragen als een 10. Iemand die het verdient in het leven om de knapste vrouwen te hebben. Iemand die durft te zeggen het oneens te zijn met iemand. Een geboren leider, een Napoleon (gemeen voorbeeld). Iemand die een eigen mening heeft, en hierdoor waarde heeft. Iemand die beslissingen kan nemen en haar kan beschermen. Iemand die haar een knuffel geeft als ze een huilbui heeft inplaats van mee te gaan huilenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
De een zal je een '9' vinden maar de ander misschien een '6' dus dan moet je je of steeds anders gedragen of het is gewoon weer te overtrokken allemaal.
Je zegt net nog dat iemand die er als een 9 uitziet zich als een 9 moet gedragen omdat het anders helemaal fout zal gaan. Anders spreek je jezelf even tegen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is zeer logisch, je moet je gedragen als een 10. Iemand die het verdient in het leven om de knapste vrouwen te hebben. Iemand die durft te zeggen het oneens te zijn met iemand. Een geboren leider, een Napoleon (gemeen voorbeeld). Iemand die een eigen mening heeft, en hierdoor waarde heeft. Iemand die beslissingen kan nemen en haar kan beschermen. Iemand die haar een knuffel geeft als ze een huilbui heeft inplaats van mee te gaan huilen
Je mag je als een 10 gedragen als je een 9 bent. Maar als je een 9 bent mag je je niet als een 6 gedragen. Dit is een voorbeeld hoe je eigen uiterlijk of looks jezelf kan aanvallen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je zegt net nog dat iemand die er als een 9 uitziet zich als een 9 moet gedragen omdat het anders helemaal fout zal gaan. Anders spreek je jezelf even tegen.
Op een slobbertrui kan ook een vlek komen. Kleren maken ook wel een beetje de man. Je kunt beter een mooi shirt aandoen (en het risico lopen dat er een vlek op komt) dan een aftandse slobbertrui (daar kan ook een vlek op komen).quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je mag je als een 10 gedragen als je een 9 bent. Maar als je een 9 bent mag je je niet als een 6 gedragen. Dit is een voorbeeld hoe je eigen uiterlijk of looks jezelf kan aanvallen.
Net zoals een armband dat je gekocht hebt met een waarde van 10.000 euro. De kans dat je ermee gaat patsen is er (bewust of onbewust), waardoor het juist tegen je werkt.
Je mooie shirt, daar kan ineens een vlek op komen. Psychologisch zit het dan in je hoofd (voor de mensen die afhankelijk zijn van hun gadgets).
Ik zie dat je het over het tegenoverstelde praat, ja dat is wel goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik vind het alleen maar leuk.
Ik vind het soms ook leuk als een knappe jongen waarvan je het niet verwacht redelijk introvert en verlegen is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zie dat je het over het tegenoverstelde praat, ja dat is wel goed
Als je genoeg persoonlijkheid en uitstraling hebt opgebouwd kan je in je joggingbroek, haren door de war en een driewieler nog vrouwen versieren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op een slobbertrui kan ook een vlek komen. Kleren maken ook wel een beetje de man. Je kunt beter een mooi shirt aandoen (en het risico lopen dat er een vlek op komt) dan een aftandse slobbertrui (daar kan ook een vlek op komen).
Op die manier kun je ook beter geen gel of wax in je haren doen, het kan immers gaan regenen en dan wordt het een teringzooi, geen mooie auto rijden, want daar kan een krasje op komen en je ook niet scheren, want daarmee kun je je openhalen...
Je hebt leuk en leuk he. Ik denk dat de kans kleiner is dat je er dan verliefd op wordt, al zijn er uitzonderingen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het soms ook leuk als een knappe jongen waarvan je het niet verwacht redelijk introvert en verlegen is.
Juist wel, ik val op introverte jongens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hebt leuk en leuk he. Ik denk dat de kans kleiner is dat je er dan verliefd op wordt, al zijn er uitzonderingen.
Dus er is nog hoop voor mijquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het soms ook leuk als een knappe jongen waarvan je het niet verwacht redelijk introvert en verlegen is.
Dat kan, er zijn altijd uitzonderingen. (ik had het over verlegen zijn)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Juist wel, ik val op introverte jongens.
Onderzoek zegt:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:25 schreef firefly3 het volgende:
Je kunt volgens mij ook introvert zijn en tegelijk niet verlegen.
edit:
Strawberry, je valt echt op verlegen jongens? Wel apart!
Alleen jammer dat alles wat niet in jouw straatje past meteen een uitzondering is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat kan, er zijn altijd uitzonderingen. (ik had het over verlegen zijn)
Zou best kunnen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:30 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Onderzoek zegt:
Introverte of verlegen vrouwen hebben liever een introverte of verlegen man. MAAR die man moet toch iets extraverter of zelfverzekerder dan haar zijn.
Mijn ervaring is dat vrouwen meestal niet op verlegen jongens vallen. Wil jij iets anders beweren?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Alleen jammer dat alles wat niet in jouw straatje past meteen een uitzondering is.
Ik zeg trouwens niet dat het zo is, hoor. Iedereen is anders en iedereen heeft hun eigen voorkeur. Maar alle advies en tips zijn al gegeven en iedereen heeft hun eigen mening erover. Dus ik zeg gewoon wat ik heb gelezen over dit soort onderwerpen vanuit wetenschappelijke bronnen. Misschien dat iemand iets daarmee kan.quote:
Dus wat kan deze introverte en verlegen jongen dan doen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:30 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Onderzoek zegt:
Introverte of verlegen vrouwen hebben liever een introverte of verlegen man. MAAR die man moet toch iets extraverter of zelfverzekerder dan haar zijn.
[Ik heb veel vrouwen gekend die een jongen leuk vond, maar jammer vond dat hij verlegen was. Maar ze vonden die jongen toch leuk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat vrouwen meestal niet op verlegen jongens vallen. Wil jij iets anders beweren?
Ik wil beweren dat jouw ervaringen niet meteen de algemene waarheid zijn en dat dingen die daar niet binnen passen alleen tot de uitzonderingen behoren. Ik wil beweren dat jij geen autoriteit op het gebied van alles qua vrouwen en versieren bent alleen omdat jij toevallig successen boekt het afgelopen half jaar. Als iemand over een ervaring praat doe jij het makkelijk af als uitzondering of iets dergelijks terwijl jouw eigen ervaringen wel voor waar gehouden worden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat vrouwen meestal niet op verlegen jongens vallen. Wil jij iets anders beweren?
Jij compenseert weer met je goddelijke lichaam! Als je van jezelf weet dat je in bepaalde dingen minder goed bent, moet je het elders maar compenseren. Je kan niet zomaar extravert worden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus wat kan deze introverte en verlegen jongen dan doen.
Je angsten overwinnen en een leuke meisje aanspreken in een kroeg of club of ergens anders.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus wat kan deze introverte en verlegen jongen dan doen.
Een psychiater voor iets waar iedereen wel mee worstelt? Dat is gewoon een kwestie van een keer lef hebben. Wat gaat een psychiater in godsnaam doen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:36 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Je angsten overwinnen en een leuke meisje aanspreken in een kroeg of club of ergens anders.
Als je je angsten niet kan overwinnen, schakel een psychiater via je huis arts die jou daarmee kan helpen.
Hij krijgt geld voor iedereen die door hem naar de psysch gaat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Een psychiater voor iets waar iedereen wel mee worstelt? Dat is gewoon een kwestie van een keer lef hebben. Wat gaat een psychiater in godsnaam doen.
Tijnbrein zit jaren op fok met hetzelfde probleem, toch? Als hij zijn probleem echt niet kan overwinnen, dan moet hij hulp van buitenaf zoeken. Maar ik ben inderdaad met je eens, gewoon een vrouw aanspreken en schijt hebben aan wat er gebeurt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Een psychiater voor iets waar iedereen wel mee worstelt? Dat is gewoon een kwestie van een keer lef hebben. Wat gaat een psychiater in godsnaam doen.
Hoeveel jaren zit jij te klagen over jouw probleem? Toen ik hier was begonnen in 2009 was jij al bekend door vrijwel iedereen op fok en ben je regelmatig naar meets gegaan. Of je zoekt je ballen en je spreekt een meisje aan, of je zoekt professionele hulp voor je angsten, of accepteert dat je ook gelukkig kan worden zonder relatie. Of zelfmoord.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij krijgt geld voor iedereen die door hem naar de psysch gaat.
Als jij het er niet mee eens bent moet je het zeggen, niet zeuren over mijn methodiek.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik wil beweren dat jouw ervaringen niet meteen de algemene waarheid zijn en dat dingen die daar niet binnen passen alleen tot de uitzonderingen behoren. Ik wil beweren dat jij geen autoriteit op het gebied van alles qua vrouwen en versieren bent alleen omdat jij toevallig successen boekt het afgelopen half jaar. Als iemand over een ervaring praat doe jij het makkelijk af als uitzondering of iets dergelijks terwijl jouw eigen ervaringen wel voor waar gehouden worden.
Daar had ik het over, niet over een specifiek geval van verlegen jongens maar over elke keer dat jij weer iedereens ervaringen negeert en je eigen ervaringen erboven stelt. Je hebt geen harde cijfers van veel dingen, dus doe niet net alsof je enig idee hebt wat voor cijfers dit zouden zijn.
Ik heb zo vaak aangegeven als ik het ergens niet mee eens ben, maar dan doe je precies hetzelfde als ik net aangaf. Terwijl ik als vrouw zijnde misschien wel het een en ander weet over het hoe en wat qua vrouwen, maar volgens jou ben ik enkel een uitzondering omdat ik uiterlijk ook belangrijk vind. Volgens mij is daar niet zoveel uitzonderlijks aan maar vooruit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als jij het er niet mee eens bent moet je het zeggen, niet zeuren over mijn methodiek.
28 jaar and counting. Alhoewel een paar jaar minder de eerste paar jaar. nvmquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:40 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hoeveel jaren zit jij te klagen over jouw probleem? Toen ik hier was begonnen in 2009 was jij al bekend door vrijwel iedereen op fok en ben je regelmatig naar meets gegaan. Of je zoekt je ballen en je spreekt een meisje aan, of je zoekt professionele hulp voor je angsten, of accepteert dat je ook gelukkig kan worden zonder relatie. Of zelfmoord.
Wat jij knap vind hoeft de ander niet knap te vinden. Maar wat een aantrekkelijke persoonlijkheid is is wel iets dat in algemene lijnen te brengen is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak aangegeven als ik het ergens niet mee eens ben, maar dan doe je precies hetzelfde als ik net aangaf. Terwijl ik als vrouw zijnde misschien wel het een en ander weet over het hoe en wat qua vrouwen, maar volgens jou ben ik enkel een uitzondering omdat ik uiterlijk ook belangrijk vind. Volgens mij is daar niet zoveel uitzonderlijks aan maar vooruit.
Ik zeg ook nergens dat wat bijna alle vrouwen knap vinden wat ik knap vind, dus dat aanhalen slaat nergens op. Ook heb ik het helemaal niet over de algemeen aantrekkelijke persoonlijkheid maar over dingen die jij over vrouwen zegt waar ik het niet mee eens ben. Als vrouw zijnde nota bene. Maar goed, dat je enkel langs mij heen kan praten en geen goed tegenargument kan geven zegt alweer genoeg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat jij knap vind hoeft de ander niet knap te vinden. Maar wat een aantrekkelijke persoonlijkheid is is wel iets dat in algemene lijnen te brengen is.
Omdat jij niet specifiek bent. Waar heb je het nu over? Waar ben je het nu niet mee eens?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat wat bijna alle vrouwen knap vinden wat ik knap vind, dus dat aanhalen slaat nergens op. Ook heb ik het helemaal niet over de algemeen aantrekkelijke persoonlijkheid maar over dingen die jij over vrouwen zegt waar ik het niet mee eens ben. Als vrouw zijnde nota bene. Maar goed, dat je enkel langs mij heen kan praten en geen goed tegenargument kan geven zegt alweer genoeg.
Yepquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:37 schreef Crutch het volgende:
De enige angst die er te overwinnen valt wat betreft versieren is toch écht die stap naar haar of hem durven maken.
Ik rust mijn kaas.
Dat zeg ik net nog letterlijk, lees anders eerst iets voordat je jouw langspeelplaat weer opzet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat jij niet specifiek bent. Waar heb je het nu over? Waar ben je het nu niet mee eens?
Dat je kijkt naar uiterlijk? Dat heb ik al hiervoor uitgelegd. Dat het gezien wordt als bonus maar dat het net zo goed tegen je kan werken als je persoonlijkheid niet op hetzelfde niveau zit. Verder-> smaken verschillen. Dus wat is je punt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat zeg ik net nog letterlijk, lees anders eerst iets voordat je jouw langspeelplaat weer opzet.
Sowieso heb ik al zo vaak letterlijk iets benoemt als ik het er niet mee eens bent. Maar ook dan kom je met niets steekhoudend.
+1quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:51 schreef Newbie114 het volgende:
Waar ik altijd problemen mee heb als ik een meisje probeer aan te spreken, om de een of andere reden weet ik nooit een gespreksonderwerp. Althans, geen goed gespreksonderwerp. Ik kan zo ongeveer bij: Hoi. Komen, dat is het dan. Of anders, hand geven (niet tijdens uitgaan): hoi ik ben newbie. En dat is het dan. Veel verder kom ik niet. Mijn andere probleempje is dat ik in een groep met veel extraverte mensen vanzelf introvert wordt, ik ben normaal een klein beetje extrovert, niet echt extravert te noemen maar toch. Dus als dan een extravert persoon de leiding neemt in een groep doe ik vanzelf niet of nauwelijks mee maar luister ik naar de anderen, en vind het zo ook erg gezellig.
Ook val ik snel in herhaling met verhalen vertellen want ik heb een oninteressant leven.
Jij zei dat uiterlijk vrouwen niets uitmaakt. Ik zeg dat het wel wat uit kan maken. Dat is mijn punt, en voor mij hoeft de persoonlijkheid niet exact op dezelfde lijn te zitten met het uiterlijk. Een goede kledingstijl, kapsel, schoenen of iets dergelijks zijn wat mij betreft altijd bonuspunten die gewoon niet tegen hem zullen werken. En ik ontken nergens dat smaken verschillen, dat heb ik zelf ook al zo vaak gezegd. Waarom haal je dat steeds aan als ik al aangegeven heb dat ik dat weet en het er ook mee eens ben. Dus wat was jouw punt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat je kijkt naar uiterlijk? Dat heb ik al hiervoor uitgelegd. Dat het gezien wordt als bonus maar dat het net zo goed tegen je kan werken als je persoonlijkheid niet op hetzelfde niveau zit. Verder-> smaken verschillen. Dus wat is je punt?
Blijkbaar kan de pigmee/lilliputter waar ik het over had meer scoren dan de meeste gasten. Volgens mij was hij ook een beetje kaal en had hij niet veel boeiends aan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij zei dat uiterlijk vrouwen niets uitmaakt. Ik zeg dat het wel wat uit kan maken. Dat is mijn punt, en voor mij hoeft de persoonlijkheid niet exact op dezelfde lijn te zitten met het uiterlijk. Een goede kledingstijl, kapsel, schoenen of iets dergelijks zijn wat mij betreft altijd bonuspunten die gewoon niet tegen hem zullen werken. En ik ontken nergens dat smaken verschillen, dat heb ik zelf ook al zo vaak gezegd. Waarom haal je dat steeds aan als ik al aangegeven heb dat ik dat weet en het er ook mee eens ben. Dus wat was jouw punt?
Nee hou maar even op. Ik ben (en ik geloof dat ik voor meerdere spreek) wel een beetje klaar met je adviezen. Ik heb je er al meerdere malen op gewezen dat het geen hosseltopic is maar een topic voor en door mensen die moeite hebben met versieren. Dat gaat vaak veel verder dan alleen maar aantrekkelijk overkomen. En boekjeswijsheid hoef je ook niet meer mee an te komen, of het nu werkt of niet; als het van jou komt wordt het eigenlijk niet meer serieus genomen. Dat heb je aan jezelf te danken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat je kijkt naar uiterlijk? Dat heb ik al hiervoor uitgelegd. Dat het gezien wordt als bonus maar dat het net zo goed tegen je kan werken als je persoonlijkheid niet op hetzelfde niveau zit. Verder-> smaken verschillen. Dus wat is je punt?
Dat geloof ik meteen, hij heeft dan ook vast zat andere kwaliteiten. Feit is wel dat ik het nooit met hem zou doen, en zo zijn er wel meer vrouwen die bepaalde grenzen trekken qua uiterlijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Blijkbaar kan de pigmee/lilliputter waar ik het over had meer scoren dan de meeste gasten. Volgens mij was hij ook een beetje kaal en had hij niet veel boeiends aan.
Je kan de ander ook vragen stellen en dan doorgaan op hun verhaal. En als je vindt dat je een saai leven hebt moet je het misschien interessant gaan maken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:51 schreef Newbie114 het volgende:
Waar ik altijd problemen mee heb als ik een meisje probeer aan te spreken, om de een of andere reden weet ik nooit een gespreksonderwerp. Althans, geen goed gespreksonderwerp. Ik kan zo ongeveer bij: Hoi. Komen, dat is het dan. Of anders, hand geven (niet tijdens uitgaan): hoi ik ben newbie. En dat is het dan. Veel verder kom ik niet. Mijn andere probleempje is dat ik in een groep met veel extraverte mensen vanzelf introvert wordt, ik ben normaal een klein beetje extrovert, niet echt extravert te noemen maar toch. Dus als dan een extravert persoon de leiding neemt in een groep doe ik vanzelf niet of nauwelijks mee maar luister ik naar de anderen, en vind het zo ook erg gezellig.
Ook val ik snel in herhaling met verhalen vertellen want ik heb een oninteressant leven.
Blijkbaar maakt het dan niets uit, want als hij dat zelfs kan, kan iedereen het, en daar gaat het toch om? Dat er vrouwen zijn die hem niet leuk vinden tja, daar zit hij denk ik niet mee met zijn overvloed aan vrouwen. Het heeft dan geen zin om jouw specifieke geval uit te lichten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:00 schreef moneyfornothing het volgende:
Dat geloof ik meteen, hij heeft dan ook vast zat andere kwaliteiten. Feit is wel dat ik het nooit met hem zou doen, en zo zijn er wel meer vrouwen die bepaalde grenzen trekken qua uiterlijk.
Hij heeft wat te compenseren, en dat doet hij blijkbaar prima, maar dit voorbeeld maakt niet meteen dat uiterlijk niets uitmaakt.
Ik denk dat het zeer belangrijk is voor beginnelingen dat ze weten dat ze succes kunnen hebben met vrouwen zonder dat ze helemaal top gekleed moeten gaan of gespierd moeten zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:59 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee hou maar even op. Ik ben (en ik geloof dat ik voor meerdere spreek) wel een beetje klaar met je adviezen. Ik heb je er al meerdere malen op gewezen dat het geen hosseltopic is maar een topic voor en door mensen die moeite hebben met versieren. Dat gaat vaak veel verder dan alleen maar aantrekkelijk overkomen. En boekjeswijsheid hoef je ook niet meer mee an te komen, of het nu werkt of niet; als het van jou komt wordt het eigenlijk niet meer serieus genomen. Dat heb je aan jezelf te danken.
Volgens mij snap je gewoon niks van mijn punt, want dat ik toevallig als erg specifiek geval niet op midgets val was namelijk niet het punt. Uiterlijk is niet onbelangrijk, en als je je uiterlijk tegen je hebt (zoals een midget om bij jouw voorbeeld te blijven) heb je wat te compenseren. Dat dat ene specifieke geval van jou wat om de een of andere reden wel zin had om uitgelicht te worden wel meiden scoort komt omdat hij zijn uiterlijk goed compenseert. Verder is zijn verhaal eerder een uitzonderingsverhaal dan dat ik niet op midgets val.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Blijkbaar maakt het dan niets uit, want als hij dat zelfs kan, kan iedereen het, en daar gaat het toch om? Dat er vrouwen zijn die hem niet leuk vinden tja, daar zit hij denk ik niet mee met zijn overvloed aan vrouwen. Het heeft dan geen zin om jouw specifieke geval uit te lichten.
Er is dus niks gebeurd duidelijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:52 schreef heloef het volgende:
Enorm drukke dag achter de rug op de redactie en in de studio hier nog wat gebeurd?
Hoe vaak zie jij hier mensen voorbij komen die dat juist wel denken en jouw overtuiging nodig hebben om het licht te zien? Bijna nooit inderdaad, de problemen liggen vaak wel anders en jouw kleine missie past niet echt binnen dit topic.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk dat het zeer belangrijk is voor beginnelingen dat ze weten dat ze succes kunnen hebben met vrouwen zonder dat ze helemaal top gekleed moeten gaan of gespierd moeten zijn.
Ja, dat wel, maar ik denk dat ze net zo onzeker worden als ze horen dat ze watjes zijn en onzeker gedragen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk dat het zeer belangrijk is voor beginnelingen dat ze weten dat ze succes kunnen hebben met vrouwen zonder dat ze helemaal top gekleed moeten gaan of gespierd moeten zijn.
Hoe rijm je een aantrekkelijke persoonlijkheid hebben, met jezelf zijn? Ik neem aan dat mensen die geen aantrekkelijke persoonlijkheid hebben zichzelf dan moeten veranderen. Tics en onzekerheden wegwerken kan ik me voorstellen. Maar proberen je persoonlijkheid te veranderen lijkt me onverstandig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat jij knap vind hoeft de ander niet knap te vinden. Maar wat een aantrekkelijke persoonlijkheid is is wel iets dat in algemene lijnen te brengen is.
Zie het op deze manier:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Volgens mij snap je gewoon niks van mijn punt, want dat ik toevallig als erg specifiek geval niet op midgets val was namelijk niet het punt. Uiterlijk is niet onbelangrijk, en als je je uiterlijk tegen je hebt (zoals een midget om bij jouw voorbeeld te blijven) heb je wat te compenseren. Dat dat ene specifieke geval van jou wat om de een of andere reden wel zin had om uitgelicht te worden wel meiden scoort komt omdat hij zijn uiterlijk goed compenseert. Verder is zijn verhaal eerder een uitzonderingsverhaal dan dat ik niet op midgets val.
Ik ken een vent die wel heel klein is, maar geen midget.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:03 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik wil erbij toevoegen dat ik haast weinig heb gehoord over midgets die meisjes hosselen. Zeker nooit zelf gezien.
Dan had je een andere aanpak moeten kiezen om in deze reeks mee te discussiëren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet over nagedacht.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:10 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar ik denk dat ze net zo onzeker worden als ze horen dat ze watjes zijn en onzeker gedragen.
Wat de meeste mensen die problemen hebben met versieren moeten doen, is uit hun comfort zone komen. Daar is er een ander topic erover.
Je stelt het hier te algemeen. Ik zeg dat een leuke kledingstijl of een goed kapsel (jaja smaken verschillen maar dat wisten we al) juist wel een bonus kan zijn. Kleding in het algemeen is niet meteen een bonus nee, maar dat stelde ik dan ook niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zie het op deze manier:
Uiterlijk kan tegen je werken (mismaakt of wat dan ook)
Uiterlijk is geen bonus (want het kan tegen je werken, zie voorbeeld van dat je persoonlijkheid achter je uiterlijk aan rent (onzekerheid, huilerig enz))
Net als kleding:
Kleding kan een minpunt zijn als het smerig is
Kleding is geen bonus (want het kan tegen je werken)
Het is absoluut geen bonus.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je stelt het hier te algemeen. Ik zeg dat een leuke kledingstijl of een goed kapsel (jaja smaken verschillen maar dat wisten we al) juist wel een bonus kan zijn. Kleding in het algemeen is niet meteen een bonus nee, maar dat stelde ik dan ook niet.
Dat trekt de aandacht die leuke kop of kleding.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is absoluut geen bonus.
Want je wordt niet verliefd op kleding of een kledingstijl, en kleding laat niet je hart sneller kloppen. Diegene waar je verliefd op bent/wordt herken je zelfs als zijn haren door de war zitten en hij een goedkope shirtje draagt.
Het is wel een bonus, want het jezelf goed verzorgen vind ik aantrekkelijk. De moeite nemen je leuk te kleden en aandacht aan je uiterlijk besteden vind ik ook aantrekkelijk. Ik zeg ook niet dat ik verliefd word op kleding, maar het ging net dan ook niet over verliefd zijn maar over wel of geen voordelen hebben aan uiterlijk. Je haalt verliefdheid er nu opeens bij maar dat is enkel omdat je het niet kon winnen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is absoluut geen bonus.
Want je wordt niet verliefd op kleding, en kleding laat niet je hart sneller kloppen. Diegene waar je verliefd op bent/wordt herken je zelfs als zijn haren door de war zitten en hij een goedkope shirtje draagt.
Precies!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat trekt de aandacht die leuke kop of kleding.
Verliefd worden gebeurd pas daarna en dan maakt kleding vrij weinig meer uit.
Ik til er niet zo zwaar aan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dan had je een andere aanpak moeten kiezen om in deze reeks mee te discussiëren.
Die i-don't-care-attitude van jou heeft je hier alleen maar vijanden opgeleverd, waardoor ik het topic gewoon op slot moest gooien om al het gescheld en getier om jou weg te halen.
Is niet leuk he?
Bij iedereen is het anders. Bijvoorbeeld je wilt duidelijk maken dat je niet knap hoef te zijn om een vriendin te regelen. Dat knappe mensen die zich verlegen gedragen, extra onaantrekkelijk zijn. Heb je erbij stil gestaan dat er ook knappe jongens in deze reeks zijn die zich onzeker gedragen? En wat nu voor de vrouwen die hier postte? Ze zijn ook verdwenen, gelof ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet over nagedacht.
Je moet daarna niet in een hobbezak gaan lopen ofzo.quote:
Jij misschien niet, maar je wil niet weten hoeveel posts ik heb moeten weghalen om gezeik te sussen.quote:
Aandacht trekken is een bonus. Dus dat een goed uiterlijk/kleding absoluut geen bonus is, is dus gewoon niet waar.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Aandacht trekken is een bonus. Dus dat een goed uiterlijk/kleding absoluut geen bonus is, is dus gewoon niet waar.
Verliefd worden is een ander verhaal en daar had ik het niet over. Laat de mensen hier eerst maar eens met een meid praten/afspreken voordat ze zich druk moeten maken over of ze verliefd op hen is.
Wat is knap en wat is lelijk? Als we niet kijken naar genetische afwijkingen en echt een scheef gezicht of onverzorgd iets, hebben we het over wat de maatschappij knap vind over het algemeen , en dat is de mode/trent/cultuur van wat volgens de maatschappij knap is (waar we het eerder over hadden en inderdaad een goed punt was eigenlijk). Verder kan je weinig aan uiterlijk doen en nemen we geen plastische chirurgie. Dus komen we uit op je persoonlijkheid, waarmee je wonderen kunt verrichten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:18 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Bij iedereen is het anders. Bijvoorbeeld je wilt duidelijk maken dat je niet knap hoef te zijn om een vriendin te regelen. Dat knappe mensen die zich verlegen gedragen, extra onaantrekkelijk zijn. Heb je erbij stil gestaan dat er ook knappe jongens in deze reeks zijn die zich onzeker gedragen? En wat nu voor de vrouwen die hier postte? Ze zijn ook verdwenen, gelof ik.
Ik ben zoiezo niet eens met die stelling, een knappe man die onzeker gedraagd heeft nog altijd een betere kans dan een lelijke man die onzeker gedraagd.
Er zullen ook veel mensen zijn die geen meisje kunnen krijgen omdat ze te dominant en agressief gedragen. Overcompenseren dus.
Verschil tussen net/mooi gekleed gaat en er slordig bij lopen is wel behoorlijk....quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je stelt het hier te algemeen. Ik zeg dat een leuke kledingstijl of een goed kapsel (jaja smaken verschillen maar dat wisten we al) juist wel een bonus kan zijn. Kleding in het algemeen is niet meteen een bonus nee, maar dat stelde ik dan ook niet.
Ik wou er zaterdag net een aanspreken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Aandacht trekken is een bonus. Dus dat een goed uiterlijk/kleding absoluut geen bonus is, is dus gewoon niet waar.
Verliefd worden is een ander verhaal en daar had ik het niet over. Laat de mensen hier eerst maar eens met een meid praten/afspreken voordat ze zich druk moeten maken over of ze verliefd op hen is.
Aandacht trekken met iets om je persoonlijkheid te verdoezelen is een zware minpunt, en dat is denk ik wat de mensen hier eerst gaan doen als ze dit soort advies krijgen. Misschien is het zelfs beter om slecht gekleed te gaan, dan kan zijn persoonlijkheid er alleen maar positiever uit komen. Zie hier het resultaat: kleding is geen bonus.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
ging ze erin mee dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou er zaterdag net een aanspreken.
Sloeg er een of andere Sjonnie een arm om haar heen.
Echt een vloekmomentje.
We waren er al over uit dat smaken verschillen qua uiterlijk, dus waarom begin je er weer over?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat is knap en wat is lelijk? Als we niet kijken naar genetische afwijkingen en echt een scheef gezicht of onverzorgd iets, hebben we het over wat de maatschappij knap vind over het algemeen , en dat is de mode/trent/cultuur van wat volgens de maatschappij knap is (waar we het eerder over hadden en inderdaad een goed punt was eigenlijk). Verder kan je weinig aan uiterlijk doen en nemen we geen plastische chirurgie. Dus komen we uit op je persoonlijkheid, waarmee je wonderen kunt verrichten.
Uiteraard, iemand die zich goed kleedt heeft bij mij dan ook een streepje voor vergeleken met als hij zich normaal kleedt. En heel veel streepjes vergeleken met slordig/onverzorgd etc.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Verschil tussen net/mooi gekleed gaat en er slordig bij lopen is wel behoorlijk....
Niks mis met iemand aandacht krijgen, wat heb je aan een toffe persoonlijkheid als niemand je ziet staan omdat je geen aandacht mag trekken. Dus een verzorgd uiterlijk is niet perse geen bonus.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Aandacht trekken met iets om je persoonlijkheid te verdoezelen is een zware minpunt, en dat is denk ik wat de mensen hier eerst gaan doen als ze dit soort advies krijgen. Misschien is het zelfs beter om slecht gekleed te gaan, dan kan zijn persoonlijkheid er alleen maar positiever uit komen. Zie hier het resultaat: kleding is geen bonus.
Als uiterlijk maar niet afstoot. Maar bonuspunten kan het iniedergeval niet ontwikkelen. (Zie bovenstaande).quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
We waren er al over uit dat smaken verschillen qua uiterlijk, dus waarom begin je er weer over?
Voor de rest kan je wel degelijk winst boeken qua uiterlijk met simpele dingen als kleding, kapsel en je vieze baardje scheren/trimmen. Dus naast je persoonlijkheid kan uiterlijk ook in je voordeel werken.
[..]
Uiteraard, iemand die zich goed kleedt heeft bij mij dan ook een streepje voor vergeleken met als hij zich normaal kleedt. En heel veel streepjes vergeleken met slordig/onverzorgd etc.
Ze sloeg haar arm niet om de vent heen.quote:
Iemand moet een toffe persoonlijkheid wordt zelfs herkend als hij op een driewieler zit met een mylittlepony t-shirt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niks mis met iemand aandacht krijgen, wat heb je aan een toffe persoonlijkheid als niemand je ziet staan omdat je geen aandacht mag trekken. Dus een verzorgd uiterlijk is niet perse geen bonus.
Ehm nee want dan denkt iedereen dat het een mongool is en loopt weg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Iemand moet een toffe persoonlijkheid wordt zelfs herkend als hij op een driewieler zit met een mylittlepony t-shirt.
Als je twee mannen hebt met beide een goede persoonlijkheid, zal degene die er leuk/verzorgd uitziet het winnen van degene die er onverzorgd bij loopt. Dus het uiterlijk kan wel degelijk voor bonuspunten zorgen, je moet er alleen niet afhankelijk van worden. Maar dat laatste is sowieso niet aan te raden, van wat dan ook en lijkt me vrij logisch.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als uiterlijk maar niet afstoot. Maar bonuspunten kan het iniedergeval niet ontwikkelen. (Zie bovenstaande).
Noem het een bonus, noem het een must, het helpt in elk geval wel mee om er verzorgd uit te zien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niks mis met iemand aandacht krijgen, wat heb je aan een toffe persoonlijkheid als niemand je ziet staan omdat je geen aandacht mag trekken. Dus een verzorgd uiterlijk is niet perse geen bonus.
Ehm nee, zo'n mafkees hoeft echt geen versierpoging bij mij doen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Iemand moet een toffe persoonlijkheid wordt zelfs herkend als hij op een driewieler zit met een mylittlepony t-shirt.
Ligt eraan hoe tof die is. Hoe meer aantrekkingskracht je hebt hoe meer je kunt flikken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm nee want dan denkt iedereen dat het een mongool is en loopt weg.
Daar ben ik het dus helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Noem het een bonus, noem het een must, het helpt in elk geval wel mee om er verzorgd uit te zien.
Nee hoor. Dan heb je het over mensen die je misschien al jaren kent. Dan tolereer je dat, heeft geen zak te maken met aantrekkingskracht.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe tof die is. Hoe meer aantrekkingskracht je hebt hoe meer je kunt flikken.
Oh jammer ik wilde dat net gaan doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ehm nee, zo'n mafkees hoeft echt geen versierpoging bij mij doen.
Als hij een gewoon shirt zonder roze paarden aanheeft en op een motor zit daarentegen.
Ja degelijk wel. Als je veel aantrekkingskracht hebt kan je zelfs de robodance doen voor een vrouw en haar alsnog meenemen dezelfde avond.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:33 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee hoor. Dan heb je het over mensen die je misschien al jaren kent. Dan tolereer je dat, heeft geen zak te maken met aantrekkingskracht.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ehm nee, zo'n mafkees hoeft echt geen versierpoging bij mij doen.
Als hij een gewoon shirt zonder roze paarden aanheeft en op een motor zit daarentegen.
Onhandige dingen.quote:
Hebben ze die wel in maat XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXL?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Onhandige dingen.
Daarnaast wat zou ik er slecht uit zien in een motorpak.
Ik denk als Peter Beense gaat motorrijden wel ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hebben ze die wel in maat XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXL?
Wie?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk als Peter Beense gaat motorrijden wel ja.
Onhandig? Nooit in een file gestaan zeker.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Onhandige dingen.
Daarnaast wat zou ik er slecht uit zien in een motorpak.
Ja je kan er zo weinig in kwijt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Onhandig? Nooit in een file gestaan zeker.![]()
Ach motorpak, het gaat mij meer om het voertuig.
quote:
Los van dat regelt hij wel chicks met zijn zangkunsten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:41 schreef heloef het volgende:
Al denk ik dat Peter Beense gewoon omvalt als ie een bocht neemt.
Trikequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:41 schreef heloef het volgende:
Al denk ik dat Peter Beense gewoon omvalt als ie een bocht neemt.
Als ik zo dik wordt moet ik echt op TV anders neuk ik niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Los van dat regelt hij wel chicks met zijn zangkunsten.
Ah, zanger dus.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Los van dat regelt hij wel chicks met zijn zangkunsten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |