Wat is dezequote:assistent medewerker fastfood
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:39 schreef S1nn3rz het volgende:
Ook nog de assistent van een medewerker
Die heeft al veel baantjes gehad.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:42 schreef o.us het volgende:
Die functie bestaat echt![]()
![]()
http://www.cvenvacatureba(...)___kinderopvang.html
Joh als ze al iemand anders gevonden hebben toch.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dan heb je echt gefaald in je leven als je bij de McDonalds afgewezen bent![]()
Niveauquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:42 schreef o.us het volgende:
![]()
Dat is wat ik mezelf de hele dag probeer te vertellen, maar ik haat de stereotype Turkse uitkeringstrekker te vervolledigen, dus had liever "iets" dan "niets".quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:45 schreef Aliana het volgende:
[..]
Joh als ze al iemand anders gevonden hebben toch.
Maak je niet te druk TS, wees juist blij.
Er zijn toch wel meer mensen van 20 die een baan krijgen bij McDonald's?quote:
Is er niet hier, wel een KFC hier, maar die zoekt momenteel niemand.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
jij meot bij de burgerking zijn
Was mezelf ook aan het afvragen of ik een volslagen incompetente mongool moet zijn om bij de McDonald's te mogen werken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:49 schreef arachide. het volgende:
Ik werk bij de mac, we hebben vanaf vandaag een geestelijk beperkte in ons team
Aha en TS ons voorhouden dat ie niet is aangenomen he!!! Je ziet TS: als is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem welquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:49 schreef arachide. het volgende:
Om 6 uur opstaan voor een uur werk zie ik niet zitten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:51 schreef lbeew het volgende:
Gewoon solliciteren als postbezorger, word je sowieso aangenomen!
De helft spreekt niet eens normaal Nederlands. Het doet wonderen om op zaterdag of zondag beschikbaar te zijn trouwens.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Was mezelf ook aan het afvragen of ik een volslagen incompetente mongool moet zijn om bij de McDonald's te mogen werken.
Met zo'n instelling kom je inderdaad zelfs niet bij de Mc aan werk, luiwammes!quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Om 6 uur opstaan voor een uur werk zie ik niet zitten.
Vrouwen die "wat is deze"zeggenquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is dezeBlaadjes sla op een broodje leggen als de medewerker zegt dat het mag?
Dat is dagbladbezorger!quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ga janken softie, ik heb dagen gehad dat ik 12 uur werktequote:Op woensdag 25 januari 2012 23:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je punt is? Ik wil gewoon geen heel ochtendritueel uitvoeren voor 5 euro, ik zou best 10 uurtjes per dag willen werken voor 6 dagen in een week.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:00 schreef o.us het volgende:
[..]
Ga janken softie, ik heb dagen gehad dat ik 12 uur werkte.
Mijn punt is dat je geen softie moet zijn met "ik moet dan vroeg opstaanquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je punt is? Ik wil gewoon geen heel ochtendritueel uitvoeren voor 5 euro, ik zou best 10 uurtjes per dag willen werken voor 6 dagen in een week.
Het punt is dat je het tegen een echte man hebt die weet wat hard werken is, naast zijn drukke baan nog studeert en niet te beroerd is kloteklusjes op te knappen. Het type mens wat wel verder in het leven komt en jou vanaf het pluche gaat vertellen wat je moet doen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je punt is? Ik wil gewoon geen heel ochtendritueel uitvoeren voor 5 euro, ik zou best 10 uurtjes per dag willen werken voor 6 dagen in een week.
Vanwge je gebrek aan leesvaardigheden moest jij dus dagen van wel 12u maken. Omgfquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn punt is dat je geen softie moet zijn met "ik moet dan vroeg opstaan". Wees een man en stel niet zulke mieterige eisen als je echt werk nodig hebt, jankzak.
Ts solliciteerde bij de mac he, de macquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:07 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Het punt is dat je het tegen een echte man hebt die weet wat hard werken is, naast zijn drukke baan nog studeert en niet te beroerd is kloteklusjes op te knappen. Het type mens wat wel verder in het leven komt en jou vanaf het pluche gaat vertellen wat je moet doen.
En een 2de keer afgewezen worden door de McDonald's?quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:06 schreef opgebaarde het volgende:
Gewoon pech man, stuur je brief en cv volgende week nog maar een keer op
Het blijft klaagbaak he, demoniseren van TS blijft 1 van de grondwetten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iedereen hier die elke dag wel ff om 5u uit z'n bed zou rollen en van 6 tot 7 post zou bezorgen, m'n reet
Ik heb het 10 jaar geleden 2 maanden lang als vakantiewerk gedaan, 6 dagen per week van 6u tot 14u en dat was opzich best chill omdat je dan toch 8u aan het werk bent geweest, maar no way dat ik het voor 1 lullig uurtje zou doen
Was meer als reactie bedoeld op jouw (en andermans) commentaar op lbeew's postbezorger-opmerkingquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Het blijft klaagbaak he, demoniseren van TS blijft 1 van de grondwetten.
Ja heel chanantquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:38 schreef Arcadia het volgende:
Chanant dit. Hoe kan iemand niet geschikt zijn om friet uit het vet te halen en burgers te draaien.
Van 6 tot 7 post bezorgen? Zo vroeg is er nooit post hier.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iedereen hier die elke dag wel ff om 5u uit z'n bed zou rollen en van 6 tot 7 post zou bezorgen, m'n reet
Ik heb het 10 jaar geleden 2 maanden lang als vakantiewerk gedaan, 6 dagen per week van 6u tot 14u en dat was opzich best chill omdat je dan toch 8u aan het werk bent geweest, maar no way dat ik het voor 1 lullig uurtje zou doen
Een vaginaquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:27 schreef Arcadia het volgende:
Vraag me af wat ze dan in een persoon zoeken aangezien ik niet voldoe aan de eisen
Te duur.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:27 schreef Arcadia het volgende:
Vraag me af wat ze dan in een persoon zoeken aangezien ik niet voldoe aan de eisen
Hier wel yoquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:28 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Van 6 tot 7 post bezorgen? Zo vroeg is er nooit post hier.
Mja, als het goed is moet post tegenwoordig vóór 17:00 bezorgd zijn, daarom zullen de meeste mensen pas 's middags hun meuk ontvangenquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:28 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Van 6 tot 7 post bezorgen? Zo vroeg is er nooit post hier.
Kans lijkt me zeer klein dat ze me daar aannemen, vooral aangezien ik helemaal geen ervaring heb met Apple producten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:32 schreef baashaaskaas het volgende:
Soliciteer bij de Apple store en stuur mcdonalds een Apple op. Dat zal ze leren!
Alsof 12 uur per dag veel is. Eind december heb ik in twee dagen 41 uur gemaakt. Maar mn recordwerkweek staat op 110 uur.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:00 schreef o.us het volgende:
[..]
Jij bent Koerdisch?quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:12 schreef MREn het volgende:
[..]
Alsof 12 uur per dag veel is. Eind december heb ik in twee dagen 41 uur gemaakt. Maar mn recordwerkweek staat op 110 uur.
Waarom? Hebben die een patent op een beetje werken dan?quote:
In Turkije gebeurt het wel eens dat mensen 1 dag vrij nemen en dan 24 uur werken en dan dat voor een periode lang, dan is 110 uur vrij realistisch. En je avatar lijkt/is Abdullah Öcalan, daarom.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:16 schreef MREn het volgende:
[..]
Waarom? Hebben die een patent op een beetje werken dan?
Als het druk is, maak ik behoorlijke lange dagen (16-18 uur geen uitzonderlijk lange dagen), maar normaal werk ik maar 3 dagen in de week, dus een vierdaags weekend is de positieve keerzijde van de medaille.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
In Turkije gebeurt het wel eens dat mensen 1 dag vrij nemen en dan 24 uur werken en dan dat voor een periode lang, dan is 110 uur vrij realistisch.
Nee, dat is hem niet. Ik vrees dat je wat algemene kennis mist...quote:En je avatar lijkt/is Abdullah Öcalan, daarom.
Saddam Hoessein en Abdullah Öcallan lijken vrij erg op elkaar en dat is zonder enige verborgen politieke statement erbij.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:19 schreef MREn het volgende:
[..]
Als het druk is, maak ik behoorlijke lange dagen (16-18 uur geen uitzonderlijk lange dagen), maar normaal werk ik maar 3 dagen in de week, dus een vierdaags weekend is de positieve keerzijde van de medaille.
[..]
Nee, dat is hem niet. Ik vrees dat je wat algemene kennis mist...
Voor TS' maatstaven is 12 uur veel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:12 schreef MREn het volgende:
[..]
Alsof 12 uur per dag veel is. Eind december heb ik in twee dagen 41 uur gemaakt. Maar mn recordwerkweek staat op 110 uur.
Vooruit, ze hebben beide een snor en donker haarquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Saddam Hoessein en Abdullah Öcallan lijken vrij erg op elkaar en dat is zonder enige verborgen politieke statement erbij.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is dezeBlaadjes sla op een broodje leggen als de medewerker zegt dat het mag?
Ik ben iedere dag 12,5 uur van huis voor mijn werk, dus zeur nietquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:00 schreef o.us het volgende:
[..]
MRen moet volgens mij zijn "MRen ik lieg"...quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:19 schreef MREn het volgende:
[..]
Als het druk is, maak ik behoorlijke lange dagen (16-18 uur geen uitzonderlijk lange dagen), maar normaal werk ik maar 3 dagen in de week, dus een vierdaags weekend is de positieve keerzijde van de medaille.
[..]
Nee, dat is hem niet. Ik vrees dat je wat algemene kennis mist...
TS blij dat hij niet in het profiel past.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:49 schreef arachide. het volgende:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:42 schreef o.us het volgende:
![]()
quote:Talenkennis
Nederlands: goed, zowel spreken als schrijven
HBOquote:Verder dat ik goed ingewerkt wordt om mijn taak (werk) zo goed mogelijk te voldoen..
ze gaat haar werk betalen dus?quote:Op donderdag 26 januari 2012 07:47 schreef Renzoku het volgende:
[..]
[..]
Verder dat ik goed ingewerkt wordt om mijn taak (werk) zo goed mogelijk te voldoen..
[..]
HBO
Positieve discriminatie.quote:Onze voorkeur gaat uit naar een andere kandidaat die volgens ons beter past in het functieprofiel.
Hij kwijlt toch niet op het eten, mag ik hopen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:49 schreef arachide. het volgende:
Ik heb dagen gehad dat ik 16 uur moest werken, maar je hoort mij ook niet klagen toch?quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:00 schreef o.us het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:42 schreef o.us het volgende:
![]()
quote:Periode : 04 februari 2008
Bedrijf : Bedrijf in Wassenaar
Functie : Horeca werk (in de keuken gewerkt, borden wassen en
mensen serveren.)
Precies. Hard werkenquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:03 schreef krokdown het volgende:
[..]
Ik heb dagen gehad dat ik 16 uur moest werken, maar je hoort mij ook niet klagen toch?
Doe eerst maar even bewijzen ja.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:07 schreef DE_krumpel het volgende:
Geen zorgen TS, ik ben zelfs bij de post afgewezen.
Maar dat komt omdat ik supermooi en slank ben diegene waarmee ik het sollicitatiegesprek had een dikke lelijke jaloerse trut.
Mensen die gênant niet goed kunnen spellen zijn blijkbaar zelfs te dom om bij de Mc Donalds te werken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:38 schreef Arcadia het volgende:
"In reactie op jouw sollicitatie voor de functie van assistent medewerker fastfood in een van onze McDonald's restaurants kunnen wij je meedelen dat wij de sollicitatieprocedure niet met je voortzetten.
Onze voorkeur gaat uit naar een andere kandidaat die volgens ons beter past in het functieprofiel.
Graag willen we je bedanken voor de genomen moeite en de getoonde interesse voor McDonald's.
Met vriendelijke groet,"
Chanant dit. Hoe kan iemand niet geschikt zijn om friet uit het vet te halen en burgers te draaien.
Erg chanant ja.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mensen die gênant niet goed kunnen spellen zijn blijkbaar zelfs te dom om bij de Mc Donalds te werken.
Je was niet breed genoeg voor de functie?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:38 schreef Arcadia het volgende:
Onze voorkeur gaat uit naar een andere kandidaat die volgens ons beter past in het functieprofiel.
Klinkt misschien stom maar als iemand anders ervaring heeft met dat, kan je begrijpen dat ze die persoon willen, en niet iemand die geen ervaring heeft.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:05 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Dat had ik bij de Makro, 'iemand anders was meer geschikt voor de functie'.
Hoe moeilijk is het om wat grote stellingen bij te vullen >.>
neem het niet persoonlijk op, is 'fatsoenlijke' manier om iemand af te wimpelen.
OMG:quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:42 schreef o.us het volgende:
![]()
Stukje terug:quote:Talenkennis
Nederlands: goed, zowel spreken als schrijven
quote:Verder dat ik goed ingewerkt wordt
Nee, haar is wel gemillimeterd.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:07 schreef daftpunk het volgende:
had je geen nike petje op en oorbelletje in?
Stuur mij even een berichtje met foto, zal ik kijken of ik wat kan regelen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:07 schreef DE_krumpel het volgende:
Geen zorgen TS, ik ben zelfs bij de post afgewezen.
Maar dat komt omdat ik supermooi en slank ben diegene waarmee ik het sollicitatiegesprek had een dikke lelijke jaloerse trut.
TS heeft niet minimaal 200 followers.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:38 schreef Arcadia het volgende:
Onze voorkeur gaat uit naar een andere kandidaat die volgens ons beter past in het functieprofiel..
Daarom ga ik ook niet solliciteren daar, als je wordt afgewezen klinkt het zo lullig als je het vertelt aan iemand. Maar waarschijnlijk hadden ze al iemand anders ofzo, dus niks om je voor te schamen TS.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dan heb je echt gefaald in je leven als je bij de McDonalds afgewezen bent![]()
"Eey lul, pass die burgers"quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:23 schreef AMDB het volgende:
Wauw, assistent medewerker. Geef je dan de burgerflipper aan ofzo?
Wat is dezequote:Op donderdag 26 januari 2012 16:24 schreef Chai het volgende:
Wtf man. Je moet wel heel erg lelijk of autistisch zijn als ze je bij voorbaat al afwijzen. Ik ken iemand die dat was en die werd per ongeluk wel aangenomen, maar die werd gewoon nooit ingeroosterd.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:24 schreef Chai het volgende:
Wtf man. Je moet wel heel erg lelijk of autistisch zijn als ze je bij voorbaat al afwijzen. Ik ken iemand die dat was en die werd per ongeluk wel aangenomen, maar die werd gewoon nooit ingeroosterd.
Ja misschien wisten ze van tevoren nog niet dat het zo erg zou zijn met zijn sociale vaardigheden of zo.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat is deze
Iemand per ongeluk aannemen en nooit inroosteren omdat-ie lelijk is.
Blijkt dat een andere Turkse kennis voor dezelfde positie had gesolliciteerd (2 dagen voor mij) en werd ook niet aangenomenquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:23 schreef Levolution het volgende:
Inderdaad, ze moeten toch een keuze maken? Het zegt helemaal niets eigenlijk.
Insinueer je nu dat het daardoor komt? Dan hadden ze toch net zo goed niet kunnen uitnodigen voor een gesprek, want dat zien ze toch al aan je naam.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Blijkt dat een andere Turkse kennis voor dezelfde positie had gesolliciteerd (2 dagen voor mij) en werd ook niet aangenomen
Ik insinueer niks, ik weet juist dat er bij McDonald's veel allochtonen werken. Omdat ik een ras vermeld denken anderen gelijk dat ik de racisme-kaart trek, nogal kortzichtig hoor.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat het daardoor komt? Dan hadden ze toch net zo goed niet kunnen uitnodigen voor een gesprek, want dat zien ze toch al aan je naam.
Ts kon een VOG krijgenquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
TS heeft niet minimaal 200 followers.
Niet elke franchiser stuurt hetzelfde mailtje.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:15 schreef Allessio het volgende:
Hoax topic.
Een bekende (dame) van me is afgewezen door McDonald's en de mededeling die zij kreeg komt niet overeen met deze.
Snap je dat je een onbekend iemands CV zomaar en mogelijk onterecht onder de aandacht van een hele forum hebt gebracht?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Precies. Hard werken [ afbeelding ].
Valt reuze mee joh, FOK! heeft veel meer usersquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:39 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Snap je dat je een onbekend iemands CV zomaar en mogelijk onterecht onder de aandacht van een hele forum hebt gebracht?
quote:Top 5 CV's
mc donalds(Assistent medewerker Fastfood) + kinderopvang (357 keer bekeken)
Waarom zou je dat erbij zetten? Ja een andere kennis met rood haar van mij heeft.. [..]quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik insinueer niks, ik weet juist dat er bij McDonald's veel allochtonen werken. Omdat ik een ras vermeld denken anderen gelijk dat ik de racisme-kaart trek, nogal kortzichtig hoor.
Beste Mc Donalds,quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom zou je dat erbij zetten? Ja een andere kennis met rood haar van mij heeft.. [..]
Hmmmmmm, nee.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:22 schreef Loverrrr het volgende:
Ga in de zorg werken ts, daar is altijd vraag naar mensen..
Het is leuk, betaalt goed, elke dag is anders en het staat goed op je cv.
Maar je krijgt er zoveel dankbaarheid voor terug!quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:33 schreef Michielos het volgende:
Lekker konten vegen. HEEEL leuk jadan nog liever mcdrek man
'quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:34 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maar je krijgt er zoveel dankbaarheid voor terug!
ja stront onder je nagels en ziektes.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:34 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maar je krijgt er zoveel dankbaarheid voor terug!
Hmm burgers flippen of oudjes wassen? Ik weet wel wat ik leuker zou vinden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:30 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
[..]
Wel leuker dan de mac donalds in ieder geval.
burgers flippen ja , zoals elk sane mensquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Hmm burgers flippen of oudjes wassen? Ik weet wel wat ik leuker zou vinden.
of hamburgers wassen, best of both worldsquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Hmm burgers flippen of oudjes wassen? Ik weet wel wat ik leuker zou vinden.
en oudjes flippen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:46 schreef HighVolume het volgende:
[..]
of hamburgers wassen, best of both worlds
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:54 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Beste Mc Donalds,
Als minderheids negert ben ik opzoek naar een baan waar ik niet van diefstal en bedreiging beschuldigd wordt. Nu zie ik jullie advertentie en zie mooie kansen voor een bloeiende carriere. Na 3 jaar te hebben ge-jobhopped langs ruimschoots 10 andere bedrijven ben ik op zoek naar vastigheid en leuke collega's die mij respecteren. Mijn salariseis is dat ik mijn VM Golf met 18" kan financieren en eens in de 2 jaar een nieuwe BlackBerry en Nickolson jas kan kopen (niet duur).
Graag zou ik op gesprek willen komen en face-2-face laten zien wie ik ben en dan overtuig ik je dat je me aan moet nemen.
Gr33tz!
Achmed Abdulah Allah Ack Bar
Er is geen persoon idioot genoeg om zo'n tekst te verzenden, behalve een of andere kut-user die zijn sterren wilt verdienen op fok! door oppervlakkige racistische teksten te schrijven. Hulde hoor.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:53 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo reëel dat het echt van zo'n neger lijkt te komen.
dat cvquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:42 schreef o.us het volgende:
![]()
Ik dacht meer aan uitkering trekken. Ik ga toch geen burgers flippen of oudjes wassen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
burgers flippen ja , zoals elk sane mens
Ja want iedereen weet dat geenstijl zeer populair is onder die types.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:53 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo reëel dat het echt van zo'n neger lijkt te komen.
Daarom, alleen dingen doen die halal zijn, jweet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:53 schreef TLC het volgende:
Mensen die hierop neerkijken, het is tenminste werk waar je eerlijk je geld mee kunt verdienen
Wissel dan 'neger' en een paar andere woorden om met meer politiek correcte woorden, en het is wel iets dat van de hand van een mcDonalds allo had kunnen komen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Er is geen persoon idioot genoeg om zo'n tekst te verzenden, behalve een of andere kut-user die zijn sterren wilt verdienen op fok! door oppervlakkige racistische teksten te schrijven. Hulde hoor.
Ga huilen man, dat CV staat nu helemaal bovenaan de site en zal meer werkgevers lokken en hun aansporen te checken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:39 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Snap je dat je een onbekend iemands CV zomaar en mogelijk onterecht onder de aandacht van een hele forum hebt gebracht?
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:13 schreef Quisho het volgende:
TS heb je een screenshot, en dan zodat het @mcdonalds.nl adres zichtbaar is, of ben je een troll
SOOOO HARDCOREEEE!!!quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:00 schreef o.us het volgende:
[..]
het gaat om kwaliteit niet kwantiteitquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:00 schreef o.us het volgende:
[..]
Dus voortaan nog langer wachten met al die trage kneuzen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:17 schreef AJ187 het volgende:
2. Bij de Mac werken alleen maar negers en marokkanenEn die willen alleen hun eigen soort mensen om mee te werken. Anders pas je niet in "het team".
Bij kfc hoorde ik een neger zeggen dat ze alleen nog maar Antillianen zouden inzitten
Ik snap het niet echt waarom ze telkens van die mensen van 16 ofzo aannemen. De service wordt er niet beter op. En als je een waterige milkshake krijgt, of je moet een half uur wachten omdat de ijsmachine kapot is, krijg je nog geeneens een 'onze excuses' te horen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:17 schreef AJ187 het volgende:
In welke stad TS?
1. Je bent te duur, aangezien de meeste mensen daar hooguit 20 zijn. 18-jarigen krijgen daar maar 4 euro per uur ofzoBen je 23 of ouder, dan betalen ze het dubbele voor je.
2. Bij de Mac werken alleen maar negers en marokkanenEn die willen alleen hun eigen soort mensen om mee te werken. Anders pas je niet in "het team".
Bij kfc hoorde ik een neger zeggen dat ze alleen nog maar Antillianen zouden inzitten
Omdat het veel goedkoper is, en de consument slikt (hihi) het toch wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:04 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Ik snap het niet echt waarom ze telkens van die mensen van 16 ofzo aannemen. De service wordt er niet beter op. En als je een waterige milkshake krijgt, of je moet een half uur wachten omdat de ijsmachine kapot is, krijg je nog geeneens een 'onze excuses' te horen.
Jammer genoeg wel ja. We hebben hier een mcdonald's en het is echt een ramp. Bij elk bezoekje gaat er wel íets mis. OF bovenstaande, of servetten zijn op, bestek is op et cetera. Gelukkig kom ik er niet meer zo vaak. Ben een beetje mcdonald's-zat. Eerst heb je zin in mcdonald's, maar als je het eenmaal begint te eten denk je bij jezelf 'waarom doe ik dit mezelf aan'quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:05 schreef Zolder het volgende:
[..]
Omdat het veel goedkoper is, en de consument slikt (hihi) het toch wel.
wanneer je 18 bent? Ik geloof dat je dan het magere salaris van 9 euro krijgt per uur...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:17 schreef AJ187 het volgende:
In welke stad TS?
1. Je bent te duur, aangezien de meeste mensen daar hooguit 20 zijn. 18-jarigen krijgen daar maar 4 euro per uur ofzoBen je 23 of ouder, dan betalen ze het dubbele voor je.
Dit is een goede, heel erg waar en de administratie is de laatste jaren erg verbeterd, dus je komt niet meer aan bij iemand die al 2 jaar geleden verhuist is.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:22 schreef Loverrrr het volgende:
Ga in de zorg werken ts, daar is altijd vraag naar mensen..
Het is leuk, betaalt goed, elke dag is anders en het staat goed op je cv.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |