Wat is dezequote:assistent medewerker fastfood
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:39 schreef S1nn3rz het volgende:
Ook nog de assistent van een medewerker
Die heeft al veel baantjes gehad.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:42 schreef o.us het volgende:
Die functie bestaat echt![]()
![]()
http://www.cvenvacatureba(...)___kinderopvang.html
Joh als ze al iemand anders gevonden hebben toch.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dan heb je echt gefaald in je leven als je bij de McDonalds afgewezen bent![]()
Niveauquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:42 schreef o.us het volgende:
Die functie bestaat echt![]()
![]()
http://www.cvenvacatureba(...)___kinderopvang.html
Dat is wat ik mezelf de hele dag probeer te vertellen, maar ik haat de stereotype Turkse uitkeringstrekker te vervolledigen, dus had liever "iets" dan "niets".quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:45 schreef Aliana het volgende:
[..]
Joh als ze al iemand anders gevonden hebben toch.
Maak je niet te druk TS, wees juist blij.
Er zijn toch wel meer mensen van 20 die een baan krijgen bij McDonald's?quote:
Is er niet hier, wel een KFC hier, maar die zoekt momenteel niemand.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
jij meot bij de burgerking zijn
Was mezelf ook aan het afvragen of ik een volslagen incompetente mongool moet zijn om bij de McDonald's te mogen werken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:49 schreef arachide. het volgende:
Ik werk bij de mac, we hebben vanaf vandaag een geestelijk beperkte in ons team
Aha en TS ons voorhouden dat ie niet is aangenomen he!!! Je ziet TS: als is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem welquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:49 schreef arachide. het volgende:
Ik werk bij de mac, we hebben vanaf vandaag een geestelijk beperkte in ons team
Om 6 uur opstaan voor een uur werk zie ik niet zitten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:51 schreef lbeew het volgende:
Gewoon solliciteren als postbezorger, word je sowieso aangenomen!
De helft spreekt niet eens normaal Nederlands. Het doet wonderen om op zaterdag of zondag beschikbaar te zijn trouwens.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Was mezelf ook aan het afvragen of ik een volslagen incompetente mongool moet zijn om bij de McDonald's te mogen werken.
Met zo'n instelling kom je inderdaad zelfs niet bij de Mc aan werk, luiwammes!quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Om 6 uur opstaan voor een uur werk zie ik niet zitten.
Vrouwen die "wat is deze"zeggenquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is dezeBlaadjes sla op een broodje leggen als de medewerker zegt dat het mag?
Dat is dagbladbezorger!quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ga janken softie, ik heb dagen gehad dat ik 12 uur werktequote:Op woensdag 25 januari 2012 23:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je punt is? Ik wil gewoon geen heel ochtendritueel uitvoeren voor 5 euro, ik zou best 10 uurtjes per dag willen werken voor 6 dagen in een week.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:00 schreef o.us het volgende:
[..]
Ga janken softie, ik heb dagen gehad dat ik 12 uur werkte.
Mijn punt is dat je geen softie moet zijn met "ik moet dan vroeg opstaanquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je punt is? Ik wil gewoon geen heel ochtendritueel uitvoeren voor 5 euro, ik zou best 10 uurtjes per dag willen werken voor 6 dagen in een week.
Het punt is dat je het tegen een echte man hebt die weet wat hard werken is, naast zijn drukke baan nog studeert en niet te beroerd is kloteklusjes op te knappen. Het type mens wat wel verder in het leven komt en jou vanaf het pluche gaat vertellen wat je moet doen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je punt is? Ik wil gewoon geen heel ochtendritueel uitvoeren voor 5 euro, ik zou best 10 uurtjes per dag willen werken voor 6 dagen in een week.
Vanwge je gebrek aan leesvaardigheden moest jij dus dagen van wel 12u maken. Omgfquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn punt is dat je geen softie moet zijn met "ik moet dan vroeg opstaan". Wees een man en stel niet zulke mieterige eisen als je echt werk nodig hebt, jankzak.
Ts solliciteerde bij de mac he, de macquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:07 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Het punt is dat je het tegen een echte man hebt die weet wat hard werken is, naast zijn drukke baan nog studeert en niet te beroerd is kloteklusjes op te knappen. Het type mens wat wel verder in het leven komt en jou vanaf het pluche gaat vertellen wat je moet doen.
En een 2de keer afgewezen worden door de McDonald's?quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:06 schreef opgebaarde het volgende:
Gewoon pech man, stuur je brief en cv volgende week nog maar een keer op
Het blijft klaagbaak he, demoniseren van TS blijft 1 van de grondwetten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iedereen hier die elke dag wel ff om 5u uit z'n bed zou rollen en van 6 tot 7 post zou bezorgen, m'n reet
Ik heb het 10 jaar geleden 2 maanden lang als vakantiewerk gedaan, 6 dagen per week van 6u tot 14u en dat was opzich best chill omdat je dan toch 8u aan het werk bent geweest, maar no way dat ik het voor 1 lullig uurtje zou doen
Was meer als reactie bedoeld op jouw (en andermans) commentaar op lbeew's postbezorger-opmerkingquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Het blijft klaagbaak he, demoniseren van TS blijft 1 van de grondwetten.
Ja heel chanantquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:38 schreef Arcadia het volgende:
Chanant dit. Hoe kan iemand niet geschikt zijn om friet uit het vet te halen en burgers te draaien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |